Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

 1η ΟΜΑΔΑ : Τριαντάφυλλου Ελ., Τζουβάνα Φ., Σπανογιάννης Δημ.  2η ΟΜΑΔΑ : Ζούπα Μ., Ζουλαλάι Φλ., Τσατσούλη Αλ., Μπραχάι Αρτ.  3η ΟΜΑΔΑ : Στάμου Αρ.,

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: " 1η ΟΜΑΔΑ : Τριαντάφυλλου Ελ., Τζουβάνα Φ., Σπανογιάννης Δημ.  2η ΟΜΑΔΑ : Ζούπα Μ., Ζουλαλάι Φλ., Τσατσούλη Αλ., Μπραχάι Αρτ.  3η ΟΜΑΔΑ : Στάμου Αρ.,"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1  1η ΟΜΑΔΑ : Τριαντάφυλλου Ελ., Τζουβάνα Φ., Σπανογιάννης Δημ.  2η ΟΜΑΔΑ : Ζούπα Μ., Ζουλαλάι Φλ., Τσατσούλη Αλ., Μπραχάι Αρτ.  3η ΟΜΑΔΑ : Στάμου Αρ., Ρώμας Ηλ., Σουρλατζή Κατ., Σκουρλής Αν.  4η ΟΜΑΔΑ : Χατζής Χρ., Χατζηγιάννης Αν., Θεοχάρη Β., Μπήκα Φιλ.  5η ΟΜΑΔΑ : Τζομάκα Μ., Χοσροσβίλι Ιωαν., Σοφία Θεοδ., Στάθης Κ. Υπεύθυνη καθηγήτρια: Σπαράκη Δέσποινα

2 Διαφήμιση σημαίνει να “τραβάς την προσοχή”. Προβάλλει τα πλεονεκτήματα ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας. Ως κοινωνικό φαινόμενο χαρακτηρίζει την εποχή μας και καθορίζει την στάση μας απέναντι στη ζωή.

3  Καταπολεμά την ανεργία  Τονώνει την εθνική οικονομία  Ενισχύει τη δημοκρατία και τον πλουραλισμό  Οι κρατικές διαφημίσεις αποτρέπουν από βλαβερές συνήθειες (κάπνισμα, ναρκωτικά) καθώς και ενημερώνουν για κινδύνους (AIDS)

4  Περιορίζει την ελευθερία της βούλησης και ο άνθρωπος γίνεται κατευθυνόμενος  Ωθεί στην υπερκατανάλωση  Δημιουργεί πλασματικές επιθυμίες που οδηγούν σε εξαρτήσεις και διαταραχή της προσωπικής ισορροπίας  Πολλά από τα προϊόντα που χρησιμοποιούνται για την κατασκευή της γίνονται απορρίμματα που ρυπαίνουν το περιβάλλον

5  Αρχαία Ελλάδα, μορφή προφορικής αγγελίας  1478 πρώτη γραπτή διαφήμιση  1492 πρώτη τοιχοκολλημένη αφίσα  1438 ανακάλυψη της τυπογραφίας

6  1657 πρώτη διαφήμιση στην εφημερίδα  19 ος αιώνας, χρυσή εποχή της καλλιτεχνικής αφίσας  1930 κυριαρχία της εμπορικής διαφήμισης  20 ος αιώνας καθοριστικός ρόλος της διαφήμισης στα ΜΜΕ

7  Εμφανίστηκε μετά το Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο  1950 ανάπτυξη μεγάλων ελληνικών εταιριών  1991 ρύθμιση θεμάτων σχετικά με παραπλανητική και αθέμιτη διαφήμιση

8  Η διαφήμιση που έχει στόχο να ευαισθητοποιήσει το κοινό αναφορικά με ένα σημαντικό κοινωνικό ζήτημα  Χρησιμοποιεί ίδιες μεθόδους με την εμπορική διαφήμιση, αλλά χωρίς κερδοσκοπική επιδίωξη

9  Είναι η διαδικασία κατά την οποία ένας πολιτικός ή ένα κόμμα χρησιμοποιεί τα ΜΜΕ για να προβάλλει το μήνυμα του στους ψηφοφόρους με σκοπό να τους επηρεάσει και να κατακτήσει την τελική ψήφο.

10  Η διαφήμιση αποτελεί κλάδο της οικονομίας και μάλιστα παίζει σημαντικό ρόλο στην ενίσχυση της  Ανήκει στο τμήμα Marketing μιας επιχείρησης και είναι ένας από τους βασικότερους τρόπους προώθησης ενός προϊόντος

11  Άμεση διαφήμιση είναι η προβολή ενός προϊόντος σε κάποιο μέσο, τηλεόραση, αφίσα, τύπος, διαδίκτυο, κ.λ.π  Η έμμεση διαφήμιση προβάλλει ένα προϊόν χωρίς να φαίνεται ότι το κείμενο ή το τηλεοπτικό ρεπορτάζ αποτελεί πληρωμένη διαφήμιση.

12  Τηλεόραση : θεωρείται η σημαντικότερη πηγή προβολής διαφημίσεων και μπορεί να διαρκέσει περίπου 30 δευτερόλεπτα. Η τιμή μιας διαφήμισης ρυθμίζεται ανάλογα με την ώρα προβολής.  Ραδιόφωνο : Η ραδιοφωνική διαφήμιση στηρίζεται περισσότερο στη μουσική και το κείμενο

13  Τύπος : στην έντυπη διαφήμιση έχουν σημασία τα κείμενα, τα πρόσωπα, η θέση.  Κινηματογράφος : οι διαφημίσεις που προβάλλονται από τον κινηματογράφο είναι έμμεσες, κατά τη διάρκεια της ταινίας και άμεσες, πριν την έναρξη της ταινίας ή στα διαλείμματα της.

14  Κινητά τηλέφωνα : από το 1988 έχει αρχίσει η αποστολή διαφημιστικών μηνυμάτων που προβάλλονται στην οθόνη των κινητών τηλεφώνων.  Αφίσες : στις αφίσες ανήκουν τα πανό και οι πινακίδες που είναι ορατά από πεζούς οδηγούς και επιβάτες οχημάτων.

15  Διαδίκτυο : σε αυτό το χώρο η διαφήμιση γίνεται με αποστολή μηνυμάτων.  Επίσης υπάρχουν τα διαφημιστικά φυλλάδια, τα οχήματα και τα αεροπανό.

16

17  Γνωστοποίηση για ύπαρξη ενός νέου προϊόντος  Υπενθύμιση ύπαρξης προϊόντος  Διαφήμιση εταιρίας  Επηρεασμός των καταναλωτών υπέρ του προϊόντος Στόχοι της διαφήμισης

18 Μέθοδοι Πειθούς  Επίκληση στο συναίσθημα  Επίκληση στην αυθεντία  Επίκληση στη λογική  Χιούμορ  Επίθεση στο ήθος του αντιπάλου

19 Τρικ Διαφήμισης Τα χρώματα και οι σημασίες τους: Άσπρο : καθαρός, αγνός, ψυχρός, άδειος Κόκκινο : δυνατός, παθιασμένος, επιθετικός Κίτρινο : χαρούμενος, φιλικός, αγενής Καφέ : ζεστός, γήινος, θλιμμένος Πράσινο : φυσικός, χαλαρωτικός Μπλε : αυταρχικός, αξιόπιστος Πορτοκαλί : ζεστός, δράση

20 1 Η τεχνική της αντίθεσης 2 Οι υποσχέσεις 3 Η τεχνική της κοινωνικής καταδίκης 4 Η τεχνική της συμπάθειας 5 Η τεχνική της ομορφιάς 6 Η τεχνική του κύρους 7 Η τεχνική της έλλειψης και της εγρήγορσης 8 Η γενικότερη προσπάθεια για έλεγχο του υποσυνείδητου μέσω πλάγιων τρόπων 9 Η τεχνική της προσφοράς Τεχνικές Διαφήμισης

21 Κώδικας δεοντολογίας Ο Κώδικας Δεοντολογίας αφορά σε όλες τις διαφημίσεις για κάθε είδους προϊόντα και υπηρεσίες, καθώς και σε όλες τις μορφές εμπορικής και κοινωνικής επικοινωνίας. Ορίζει τους κανόνες που πρέπει να τηρούνται απέναντι στον πολίτη – καταναλωτή, από όλους όσους ασχολούνται με την διαφήμιση, δηλαδή διαφημιζόμενους, διαφημιστές και διαφημιστικά μέσα.

22 Σκοπός του Κώδικα είναι να αυξήσει την εμπιστοσύνη του κοινού, να δείξει ότι η διαφημιστική αγορά χειρίζεται με σεβασμό την ιδιωτική ζωή των καταναλωτών και να εξασφαλίσει την διαφημιστική επικοινωνία σε παιδιά και νέους. Ο Κώδικας έχει σαν αποτέλεσμά του να επιβεβαιώνει στον καταναλωτή ότι μέσα από την διαφήμιση δεν πρόκειται να εξαπατηθεί.

23 Οι βασικοί κανόνες που πρέπει να τηρούνται σε μια διαφήμιση είναι οι εξής:  οι διαφημίσεις δεν πρέπει να περιέχουν δηλώσεις ή οπτικές παραστάσεις, που προσβάλλουν τα ήθη και τις επικρατούσες αντιλήψεις  οι διαφημίσεις δεν πρέπει να εκμεταλλεύονται άπειρους καταναλωτές  οι διαφημίσεις δεν πρέπει να δυσφημούν άλλες εταιρείες ή προϊόντα, ούτε άμεσα ούτε έμμεσα  οι διαφημίσεις δεν πρέπει να κάνουν αδικαιολόγητα χρήση του ονόματος ή των αρχικών οποιασδήποτε εταιρείας, επιχείρησης, οίκου, οργανισμού, ή ιδρύματος  οι διαφημίσεις δεν πρέπει να μιμούνται τη γενική εμφάνιση άλλων διαφημίσεων, με τρόπο που μπορεί να παραπλανήσει ή να δημιουργήσει σύγχυση.

24 Ερωτηματολόγιο στο οποίο απάντησαν οι μαθητές της Α΄ Λυκείου

25

26

27

28

29

30

31

32 Στα πλαίσια της ερευνητικής εργασίας δημιουργήσαμε διάφορα τεχνήματα (αφίσες, video, slideshow) Μερικά από αυτά σας παρουσιάζουμε στη συνέχεια…

33

34 Αφίσα α πό τους μαθητές: Σπανόγιαννης Δ, Τριανταφύλλου Ε, Τζουβάνα Φ

35

36

37


Κατέβασμα ppt " 1η ΟΜΑΔΑ : Τριαντάφυλλου Ελ., Τζουβάνα Φ., Σπανογιάννης Δημ.  2η ΟΜΑΔΑ : Ζούπα Μ., Ζουλαλάι Φλ., Τσατσούλη Αλ., Μπραχάι Αρτ.  3η ΟΜΑΔΑ : Στάμου Αρ.,"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google