Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

 Καλλιτσουνάκη Χαρίκλεια  Κατσαμακίδου Έλενα  Μανδήλας Μιλτιάδης  Μέκος θωμάς  Μιχαλακίδου Μαρίνα  Μπαλταγιάν Αγκόπ  Φέτσιος Δημήτρης.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: " Καλλιτσουνάκη Χαρίκλεια  Κατσαμακίδου Έλενα  Μανδήλας Μιλτιάδης  Μέκος θωμάς  Μιχαλακίδου Μαρίνα  Μπαλταγιάν Αγκόπ  Φέτσιος Δημήτρης."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1  Καλλιτσουνάκη Χαρίκλεια  Κατσαμακίδου Έλενα  Μανδήλας Μιλτιάδης  Μέκος θωμάς  Μιχαλακίδου Μαρίνα  Μπαλταγιάν Αγκόπ  Φέτσιος Δημήτρης

2 Ερευνητική εργασία: Λόγος – Αντίλογος

3 Οι διάφορες διαφημιστικές εταιρείες κάνουν χρήση:  Συνειρμικών ιδεών (επίκληση στο συναίσθημα)  Των ιδιοτήτων και προτερημάτων των προϊόντων τους (επίκληση στη λογική)  Γνωστών προσώπων για την προώθηση των προϊόντων (επίκληση στη αυθεντία)

4  Ζωντανών εικόνων και ήχου, ώστε να γίνει πιο πειστική η διαφήμιση (πολυτροπικότητα)  Των μέσων επίδειξης των προτερημάτων των προϊόντων τους (επίκληση στη λογική)  Του λανθάνοντα αξιολογικού χαρακτηρισμού (επίκληση στο ήθος π.χ. Οι έξυπνοι οδηγούν Renault) ΕΞΥΠΝΟΙ ΟΔΗΓΟΥΝ ΜΟΝΟ RENAULT

5 Η διαφημιστική γλώσσα χαρακτηρίζεται από: ΤΤην επανάληψη, την αντίθεση, την ομοιοκαταληξία και τις παρηχήσεις για την άμεση εντύπωση του μηνύματος στον δέκτη. ΠΠολλά σχήματα λόγου φορτίζοντας συναισθηματικά και στοχεύοντας στο υποσυνείδητο του δέκτη.

6  Τη χρήση οριστικής ενεστώτα (βεβαιότητα και αποφασιστικότητα) και προστακτικής (έντονη παρότρυνση)  Οικείο, άμεσο, λιτό και καθημερινό ύφος με στοιχεία προφορικότητας  Λεκτικό πληθωρισμό (εντυπωσιασμός)  Νεολογισμούς (δημιουργία νέων λέξεων και παραλλαγή ήδη υπαρχόντων)


Κατέβασμα ppt " Καλλιτσουνάκη Χαρίκλεια  Κατσαμακίδου Έλενα  Μανδήλας Μιλτιάδης  Μέκος θωμάς  Μιχαλακίδου Μαρίνα  Μπαλταγιάν Αγκόπ  Φέτσιος Δημήτρης."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google