Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Γιαννακόπουλος Σπυρίδων Γιομπλιάκης Βασίλης Τριαντόπουλος Ιωάννης A RoadMap for Google Analytics, AdWords, AdSence.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Γιαννακόπουλος Σπυρίδων Γιομπλιάκης Βασίλης Τριαντόπουλος Ιωάννης A RoadMap for Google Analytics, AdWords, AdSence."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Γιαννακόπουλος Σπυρίδων Γιομπλιάκης Βασίλης Τριαντόπουλος Ιωάννης A RoadMap for Google Analytics, AdWords, AdSence

2 Google: Εισαγωγή Google: Εργασία στο Stanford University Larry Page & Sergey Brin Πειραματίστηκαν και φαντάστηκαν μια μηχανή αναζήτησης η οποία μπορούσε να αξιολογήσει καλύτερα συσχετίσεις μεταξύ ιστοσελίδων. Η αρχική ονομασία ->‘BackRub’ google.stanford.edu google.com δεσμεύτηκε στις 15 Σεπτεμβρίου 1997 και ο Όμιλος Google ξεκίνησε στις 4 Σεπτεμβρίου Ραγδαία ανάπτυξη μέσα στην επόμενη δεκαετία Μαζί με την Microsoft οι δύο μεγαλύτερες εταιρίες στο χώρο του λογισμικού. Πιο επιτυχημένη από εταιρίες κολοσσούς όπως η coca cola και η General Electric.

3 Google:Λογική και Κουλτούρα(1/11) Χρήση πληροφορίας από παγκόσμιο ιστό, για ανάπτυξη δεκάδων υπηρεσιών και προϊόντων(εκτός από το Google Search). Θετικό σημείο:σημαντική και πολύπλοκη υπηρεσία με ένα τόσο απλό User Interface. Google έγινε κομμάτι του διαδικτύου Ταυτόσημη έννοια με το ρήμα «αναζητώ» Προστέθηκε στο αγγλικό λεξικό Merriam-Webster με όλα τα παράγωγά του (to google > googling > googled). Η φιλοσοφία του Google συνοψίζεται στις εξής δέκα θέσεις: 1.Εστιάστε στον χρήστη και όλα τα υπόλοιπα θα ακολουθήσουν μόνα τους 2.Είναι καλύτερο να κάνεις ένα πράγμα καλά, μα πάρα πολύ καλά 3.Το γρήγορο είναι καλύτερο από το αργό 4.Η δημοκρατία στο Διαδίκτυο δουλεύει 5.Δεν είναι ανάγκη να βρίσκεστε στο γραφείο σας για να χρειαστείτε απαντήσεις 6.Μπορείς να βγάλεις χρήματα χωρίς παρανομίες 7.Υπάρχουν πάντα άπειρες πληροφορίες εκεί έξω 8.Η ανάγκη για πληροφορίες υπερβαίνει κάθε σύνορο 9.Μπορείς να είσαι σοβαρός και χωρίς κουστούμι 10.Το εξαιρετικό δεν είναι αρκετό

4 Λογική και Κουλτούρα(2/11) Εστιάστε στον χρήστη και όλα τα υπόλοιπα θα ακολουθήσουν μόνα τους Στόχος του Google: 1.Στην παροχή της καλύτερης δυνατής εμπειρίας για τους χρήστες 2.Η διεπαφή είναι ξεκάθαρη και απλή. 3.Οι σελίδες φορτώνονται αμέσως. 4.Η συμπερίληψη στα αποτελέσματα αναζήτησης δεν αποτέλεσε ποτέ εμπορεύσιμο είδος. 5.Η διαφήμιση στον ιστότοπο πρέπει να προσφέρει συναφές περιεχόμενο και δεν πρέπει να αποσπά την προσοχή.

5 Google:Λογική και Κουλτούρα(3/11) Είναι καλύτερο να κάνεις ένα πράγμα καλά, μα πάρα πολύ καλά Μία από τις μεγαλύτερες ερευνητικές ομάδες παγκοσμίως επικεντρώνεται αποκλειστικά στην επίλυση προβλημάτων αναζήτησης. Η αφοσίωσή στη βελτίωση της αναζήτησης επέτρεψε επίσης να εφαρμοστεί ότι έχουν μάθε σε νέα προϊόντα, όπως τα Gmail, Google Desktop και Google Maps Ελπίδα μας είναι να φέρουμε την ισχύ της αναζήτησης σε ανεξερεύνητες περιοχές και να βοηθήσουμε τους χρήστες μας να αποκτήσουν πρόσβαση σε ακόμα περισσότερες πληροφορίες

6 Google:Λογική και Κουλτούρα(4/11) Το γρήγορο είναι καλύτερο από το αργό Η Google πιστεύει στην άμεση ικανοποίηση Στόχος της είναι οι χρήστες να βγαίνουν από τον ιστότοπό της το συντομότερο δυνατό Το Google έχει σπάσει επανειλημμένα τα δικά του ρεκόρ ταχύτητας Εκεί που άλλοι δέχονται τα όρια ταχύτητας που επιβάλλονται από τους αλγόριθμους αναζήτησης, η Google έγραψε νέους αλγόριθμους που απέδειξαν ότι δεν υπάρχουν όρια.

7 Google:Λογική και Κουλτούρα (5/11) Η δημοκρατία στο Διαδίκτυο δουλεύει. Το Google δουλεύει επειδή εκατομμύρια χρήστες που δημοσιεύουν ιστότοπους καθορίζουν ποιοι άλλοι ιστότοποι προσφέρουν σημαντικό περιεχόμενο το Google κατατάσσει κάθε ιστοσελίδα χρησιμοποιώντας μια επαναστατική τεχνική που ονομάζεται PageRank Αναλύοντας την πλήρη δομή του Παγκόσμιου Ιστού, το Google μπορεί να καθορίσει ποιοι ιστότοποι έχουν αναδειχθεί στις καλύτερες πηγές πληροφοριών, όπως "ψήφισαν" όσοι ενδιαφέρονται για τις πληροφορίες που προσφέρουν

8 Google:Λογική και Κουλτούρα (6/11) Δεν είναι ανάγκη να βρίσκεστε στο γραφείο σας για να χρειαστείτε απαντήσεις Είτε χρησιμοποιούν PDA, ασύρματα τηλέφωνα ή ακόμα και αυτοκίνητα, οι χρήστες θέλουν οι πληροφορίες να έρχονται σε αυτούς. Google Number Search, το οποίο μειώνει τον αριθμό πατημάτων στο πληκτρολόγιο. Εύχρηστο σύστημα μετάφρασης που μετατρέπει σελίδες που έχουν συνταχθεί σε HTML σε μορφή που μπορεί να αναγνωστεί από τους περιηγητές των τηλεφώνων.

9 Google:Λογική και Κουλτούρα (7/11) Μπορείς να βγάλεις χρήματα χωρίς παρανομίες Τα έσοδα που εμφανίζει η εταιρεία προέρχονται από την προσφορά της τεχνολογία αναζήτησης σε εταιρείες Πωλήσεις διαφημίσεων που εμφανίζονται στο Google και σε άλλους ιστότοπους στον Παγκόσμιο Ιστό Οι διαφημίσεις μπορούν να παρέχουν χρήσιμες πληροφορίες αν, και μόνο αν, είναι σχετικές με ό,τι θέλετε να βρείτε. Η διαφήμιση μπορεί να είναι αποτελεσματική χωρίς υπερβολές Δεν αποδέχεται την πρακτική των αναδυόμενων διαφημίσεων Η διαφήμιση στο Google φέρει πάντα την επισήμανση "Σύνδεσμος διαφημιζόμενου” ->καμία ανάμειξη στις κατατάξεις, που σημαίνει ότι δεν προωθήσουμε συνεργάτες μας σε υψηλότερες θέσεις των αποτελεσμάτων αναζήτησης. Κανένας δεν μπορεί να εξαγοράσει καλύτερη κατάταξη PageRank

10 Google:Λογική και Κουλτούρα (8/11) Υπάρχουν πάντα άπειρες πληροφορίες εκεί έξω Έστρεψαν την προσοχή τους σε πληροφορίες που δεν ήταν εύκολα και άμεσα διαθέσιμες. Ενσωμάτωση νέων βάσεων δεδομένων, όπως η προσθήκη αναζήτησης τηλεφωνικών αριθμών και διευθύνσεων, και επιχειρηματικών καταλόγων. Προσθήκη ικανότητας αναζήτησης σε δισεκατομμύρια εικόνες και έναν τρόπο για προβολή σελίδων που είχαν δημιουργηθεί αρχικά ως αρχεία PDF.

11 Google:Λογική και Κουλτούρα (9/11) Η ανάγκη για πληροφορίες υπερβαίνει κάθε σύνορο Αποστολή μας -> εύκολη πρόσβαση σε πληροφορίες για ολόκληρο τον κόσμο. Γραφεία σε ολόκληρη την υφήλιο. Τα αποτελέσματα αναζήτησης του Google μπορούν να περιοριστούν σε σελίδες που έχουν συνταχθεί σε περισσότερες από 35 γλώσσες ανάλογα με τις προτιμήσεις των χρηστών. Η διεπαφή του Google μπορεί να προσαρμοστεί σε περισσότερες από 100 γλώσσες. Εθελοντές μετάφρασης

12 Google:Λογική και Κουλτούρα (10/11) Μπορείς να είσαι σοβαρός και χωρίς κουστούμι Μια εταιρεία στην καρδιά της οποίας βρίσκεται η ιδέα ότι η εργασία πρέπει να περιλαμβάνει προκλήσεις και ότι οι προκλήσεις πρέπει να είναι διασκεδαστικές. Ιδιαίτερη βαρύτητα στις επιτυχίες της ομάδας μας και αισθανόμαστε περήφανοι για τις ατομικές προσπάθειες που συμβάλλουν στη συνολική επιτυχία της εταιρείας. Εξαιρετικά επικοινωνιακό περιβάλλον.

13 Google:Λογική και Κουλτούρα (11/11) Το εξαιρετικό δεν είναι αρκετό Το Google παίρνει κάτι που δουλεύει καλά και το βελτιώνει. Π.χ: Η αναζήτηση λειτουργεί καλά αν οι λέξεις δεν περιλαμβάνουν ορθογραφικά λάθη, τι γίνεται όμως στην αντίθετη περίπτωση. Με μια βάση εκατομμυρίων χρηστών, η Google μπορεί να αναγνωρίζει σημεία που προκαλούν προβλήματα και να τα επιλύει αμέσως. Αναμένει ανάγκες που δεν έχουν εκφραστεί ακόμα από το παγκόσμιο κοινό. Αυτή η διαρκής "δυσαρέσκεια" ως προς τα κεκτημένα είναι τελικά το κίνητρο πίσω από την καλύτερη μηχανή αναζήτησης του κόσμου.

14 Υπηρεσίες Google Υπηρεσίες Αναζήτησης: Google Search Google Maps Google News Google Scholar Google Earth Υπηρεσίες Επικοινωνίας: Google Gmail Google Groups Blogger YouTube Google Talk Υπηρεσίες Διαφημίσεων: Google Analytics Google Adwords Google AdSense

15 Google Analytics:Εισαγωγή Nέα υπηρεσία που προσφέρει ο όμιλος Google Google search engine: υπηρεσία από τα Web Sites για τους χρήστες. Google Analytics: υπηρεσία που εκμεταλλεύεται την πληροφορία των χρηστών για να παράγει συμπεράσματα για κάθε web site. Δωρεάν υπηρεσία-εργαλείο το οποίο κάνει 100% αξιόπιστη σφυγμομέτρηση μίας σελίδας. Με το εργαλείο αυτό μπορεί κάποιος να κάνει ένα λογαριασμό και να χρεώσει ένα ή περισσότερα web sites. Παρουσίαση στατιστικών στοιχείων με διαγράμματα φιλικά προς τον χρήστη. Η σύνδεση του λογαριασμού με το site γίνεται με το να εισαγάγουμε ένα script (Google Analytics Tracking Code).

16 Google Analytics-Περιγραφή(1/3) Φόρτωση σελίδας από χρήστης=> ο browser φορτώνει και εκτελεί τον κώδικά που έχουμε εισαγάγει στη σελίδα. Το script αυτό συλλέγει πληροφορίες για τον επισκέπτη της σελίδας. Οι πληροφορίες αυτές στέλνονται σε κάποια εφαρμογή σε κάποιο Google server μέσω ενός URI (a compact string of characters used to identify or name a resource on the Internet). Οι πληροφορίες που συλλέχθηκαν από το script αποθηκεύονται και επεξεργάζονται παράγοντας γραφήματα και στατιστικά συμπεράσματα.

17 Google Analytics περιγραφή(2/3) Οι πληροφορίες που συλλέγονται είναι οι εξής: 1.Ο τίτλος της σελίδας 2.URI's hostname 3.URI's path 4.URI of the referring page 5.Διαστάσεις της οθόνης του χρήστη 6.Computer screen color depth 7.Character set of the document being viewed 8.Default language of the browser (English, Spanish, etc) 9.Αν το έγγραφο έχει Java 10.Ποια έκδοση Flash χρησιμοποιείται( αν χρησιμοποιείται)

18 Google Analytics περιγραφή(3/3) Παράγονται μερικά ενδιαφέροντα αποτελέσματα Πόσοι χρήστες επισκεφτήκαν την σελίδα Από πού μας επισπεύτηκαν Πόσοι ανά περιοχή Τα στατιστικά συμπεράσματα χωρίζονται σε τέσσερις κατηγορίες – visitors, traffic Sources, Content και Goals. Καθημερινή ανανέωση στατιστικών στοιχείων. Είναι σαν ίδιας σημασίας με τα ποσοστά τηλεθέασης για ένα οργανισμό μέσων μαζικής ενημέρωσης.

19 Google Analytics-Περιορισμοί Υπάρχουν πολλές επεκτάσεις για browsers (Firefox's Adblock and NoScript) που μπορούν να μπλοκάρουν στο να τρέξει ό κώδικάς. Έπειτα πολλοί χρήστες σβήνουν ή μπλοκάρουν το Google Analytics cookies, και χωρίς αυτά δεν μπορούμε να πάρουμε δεδομένα από τους χρήστες. Το σύστημα χρησιμοποιεί tagging techniques, javascript και cookies, άρα δεν μπορεί να πάρει δεδομένα από χρήστες με mobile internet.

20 Google Analytics–Παράδειγμα χρήσης: Πρόσθεση ενός ιστοτόπου στον λογαριασμό Analytics(1/2) Σε ένα Analytics λογαριασμό να χρεώσουμε περισσότερα από ένα web-site. Εγγραφή(συμπληρώσουμε δυο φόρμες): Μία φόρμα με τα βασικά στοιχεία της ιστοσελίδας και μία φόρμα μετά βασικά στοιχεία του διαχειριστή της σελίδας. Μετά μας παράγει τα scripts. Χρησιμοποιήσουμε δυο τύπους κώδικα:Legacy Tracking Code (urchin.js) & New Tracking Code (ga.js). To δεύτερο script υποστηρίζονται νέες δυνατότητες. Δεν επιτρέπεται να χρησιμοποιήσουμε και τα δύο scripts στην ίδια σελίδα γιατί τα δεδομένα θα είναι ασαφή και λανθασμένα. Μπορούμε όμως να χρησιμοποιήσουμε σε άλλες σελίδες το ένα script και σε άλλες το άλλο.

21 Google Analytics–Παράδειγμα χρήσης : Πρόσθεση ενός ιστοτόπου στον λογαριασμό Analytics (2/2) Σε κάθε λογαριασμό μπορούμε να δημιουργήσουμε website profiles & Users. Με την πρώτη επιλογή μπορούμε να χρεώσουμε πολλαπλά web site ή αν το website χωρίζεται σε δύο η περισσότερα μέρη (Forum, CMS, e-shop ) μπορούμε να ξεχωρίσουμε τα επιμέρους υποσυστήματα. Δύο τύπους χρηστών : 1.Mε δικαιώματα διαχειριστή 2.Mε ‘View reports only ’ δικαιώματα

22 Google Analytics-Στατιστικά στοιχεία και παραδείγματα διαγραμμάτων(Dashboard).

23 Google Analytics-Στατιστικά στοιχεία και παραδείγματα διαγραμμάτων(Dashboard)

24 Google Analytics-Visitors: Benchmarking

25 Google Analytics-Visitors: News vs. Returning Πολλές παραμέτρους (όπως Visits, Pageviews,time on site κ.α)

26 Google Analytics-Visitors: Languages

27 Google Analytics-Visitors: Visitors Loyalty

28 Google Analytics-Visitors: Browser Capabilities-Network properties

29 Google Analytics-Traffic Sources Direct Traffic: Οι χρήστες οι οποίοι μπήκαν άμεσα στην σελίδα (πληκτρολογώντας το όνομα κατευθείαν στον φυλομετρητή). Referring Sites-Search Engines: Η κίνηση προς το site από links σε άλλες σελίδες και από μηχανές αναζήτησης. Keywords: Οι λέξεις αναζητήσεις που χρησιμοποιήθηκαν στις μηχανές αναζήτησης. Ουσιαστικά είναι οι λέξεις που χρησιμοποίησε ό επισκέπτης στην μηχανή αναζήτησης και από τις οποίες βρήκε την σελίδα.

30 Google Analytics-Traffic Sources

31 Google Analytics-Content

32 Google Analytics-Goals Θέτουμε στόχους που θέλουμε να επιτύχουμε. Μετρούνται πόσο επιτυγχάνονται οι στόχοι που θέτουμε. Για παράδειγμα ένα ηλεκτρονικό κατάστημα μπορεί να έχει σαν στόχο την πώληση ενός προϊόντος Α. Η υπηρεσία μετράει πόσες φορές έχει επιτευχθεί αυτός ο στόχος, και πότε επιτεύχθηκε ο στόχος.

33 Google Analytics:Συμπεράσματα Google Analytics είναι ένα πολύ ισχυρό εργαλείο το οποίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί από εταιρίες, οργανισμούς και ιδιώτες οι όποιοι βασίζονται στην λειτουργία κάποιου site. Πολλά σημαντικά στατιστικά. Εκμεταλλεύεται μεγάλο εύρος από τις πληροφορίες που μπορεί να αντλήσει από τους επισκέπτες. Λήψη αποφάσεων για την ποιο υγιή λειτουργία. Οικονομικός τρόπος ( το εργαλείο είναι δωρεάν!!! ).

34 Google Ad words Διαφημίστε την επιχείρησή σας στο Google Οι διαφημίσεις εμφανίζονται με τη μορφή Sponsored Links είτε δεξιά, είτε πάνω από τα αποτελέσματα των κανονικών αποτελεσμάτων Εργαλείο για την διαφήμισης προϊόντων, υπηρεσιών και εταιριών στο Internet. Πληρώνει μόνο αν κάποιοι κάνουν κλικ στις διαφημίσεις του.

35 Αρχική σελίδα

36 Πως λειτουργεί: (1/2) Δημιουργώντας τις διαφημίσεις και διαλέγοντας λέξεις- κλειδιά. Χρησιμοποιώντας λέξεις-κλειδιά, η διαφήμισή  εμφανιστεί δίπλα στα αποτελέσματα αναζήτησης. Διαφημίζεται σε ένα κοινό που ήδη ενδιαφέρεται για τα προϊόντα ή/και τις υπηρεσίες που προσφέρονται. Οι χρήστες μπορούν να κάνουν κλικ στη διαφήμιση. Δεν χρειάζεστε ιστοσελίδα για να ξεκινήσει κανείς στο Ad- Words– Η Google θα σας βοηθήσει να δημιουργήσετε μια δωρεάν σελίδα.

37 Πως λειτουργεί: (2/2) Άρχισε να λειτουργεί με τη βάση δεδομένων MySQL, αργότερα στράφηκε σε υλοποίηση με την Oracle αλλά ανακάλυψαν ότι είχε γίνει αρκετά βαρύ το σύστημα και αργό και ξαναγύρισε σε υλοποίηση με MySQL.

38 Πως λειτουργεί: Παράδειγμα χρήσης

39 Το Google Ad-words προσφέρει: Στοχευμένη προσέγγιση -Ακόμη και αν έχει ήδη εμφανιστεί στα αποτελέσματα αναζήτησης του Google, το AdWords μπορεί να βοηθήσει να στοχεύσει για νέο κοινό στο Google και το διαφημιστικό δίκτυο του Google. Περισσότερος έλεγχος – ▫Επεξεργαστεί τις διαφημίσεις του ▫Προσαρμόσει τον προϋπολογισμό του μέχρι να πετύχει τα αποτελέσματα που θέλει. ▫Δημιουργία ποικιλίας μορφών διαφήμισης ▫Συγκεκριμένες γλώσσες και γεωγραφικές τοποθεσίες. Μετρήσιμη αξία – ▫Δεν υπάρχει ελάχιστη απαίτηση δαπανών ή δέσμευση χρόνου. ▫Κόστος-ανά-κλικ. ▫Κάθε ευρώ στο AdWords φέρνει δυνητικούς πελάτες.

40 Έξοδα και δαπάνες του Ad-words: Ορίστε τον προϋπολογισμό σας – ▫Δεν υπάρχει υποχρέωση ελάχιστης δαπάνης ▫Το ποσό που πληρώνει κανείς για το AdWords εξαρτάται από αυτόν. ▫Π.χ. ημερήσιο προϋπολογισμό πέντε ευρώ και μια μέγιστη δαπάνη δέκα λεπτών για κάθε κλικ στη διαφήμισή του. Δε χρειάζεται να μαντεύετε – ▫Παρέχονται υπολογισμοί επισκεψιμότητας ▫Κόστος για τις λέξεις-κλειδιά. Πληρώνετε μόνο για αποτελέσματα – ▫Μόνο αν κάποιος κάνει κλικ στη διαφήμισή του, και όχι όταν η διαφήμισή του εμφανίζεται. Οι διαφημίσεις μπορούν να εμφανίζονται μόνο σε ανθρώπους που ψάχνουν σε μια συγκεκριμένη περιοχή. Π.χ. σε πελάτες πελάτες μόνο 35 χιλιόμετρα από ένας σημείο.

41 Πώς χρησιμοποιείται Εργαλείο λέξεων-κλειδιών Λόγος  για να δημιουργήσει ή να βελτιώσει τη λίστα λέξεων- κλειδιών, δημιουργήσει προτάσεις για λέξεις-κλειδιά. Π.χ. οικονομικό ξενοδοχείο  εκπτώσεις ξενοδοχείων ή μοτέλ. ▫Οικονομικό ξενοδοχείο ▫Φθηνό μέρος διανυκτέρευσης κατά τη διάρκεια Πρέπει να βασίζεται στην ποιότητα και όχι στην ποσότητα. Λέξεις-κλειδιά με υψηλότερο ανταγωνισμό μεταξύ διαφημιζόμενων δεν παρέχουν απαραίτητα περισσότερους πιθανούς πελάτες. Πραγματικά χρήσιμο σε τρεις περιπτώσεις: ▫Κατά την πρώτη δημιουργία μιας νέας ομάδας διαφημίσεων ▫Απόδοση των τρεχουσών λέξεων-κλειδιών χαμηλή  να βρεθούν καλύτερες επιλογές ▫Όταν υπάρχει μια λέξη-κλειδί με πραγματικά καλή απόδοση και επιθυμείται να βρεθεί και άλλες σαν αυτή.

42 Εκδόσεις (1/2) Βασική έκδοση Απλοποιημένες επιλογές. Για εκείνους που είναι νέοι στη διαφήμιση Διαδικτύου. Απλοποιημένη διαδικασία εγγραφής. Μπορεί να Διαφημιστεί ένα προϊόν ή μια επιχείρηση. Σελίδα επισκόπησης των εμφανίσεων, των κλικ και των εξόδων για τις διαφημίσεις. Στόχευση πελατών σε μια συγκεκριμένη περιοχή.

43 Εκδόσεις (2/2) Κανονική έκδοση Πολλά προϊόντα Σύνθετη αναφορά Στόχευση πελατών σε πολλές τοποθεσίες ταυτόχρονα. Σύνθετος έλεγχος κόστους Τοποθέτηση των διαφημίσεων σε συγκεκριμένους ιστότοπους που έχουν απήχηση στους πελάτες

44 Κόστος (1/2) Χρέωση εγγραφής. Πόσο κοστίζει ένα κλικ; ▫Είναι κάτι σαν δημοπρασία. ▫Πόσο αξίζει ένα κλικ για αυτόν. ▫Προσωπική μέγιστη τιμή κλικ ή AdWords Budget Optimizer  περισσότερα πιθανά κλικ εντός του προϋπολογισμού. ▫Α πελάτης ορίζει έναν προϋπολογισμό και το Ad-words ορίζει το κόστος ανά κλικ Προσωπικό μέγιστο CPC  €0,01, €0,75 ή πολύ περισσότερο κάθε κλικ. Χαμηλή προσφορά  όχι πολύ συχνά Πολύ υψηλή προσφορά  αρκετές φορές. Π.χ. €0,05 ανά κλικ  25 κλικ σε μία ημέρα  συνολική χρέωσή €1,25. Εάν ορίσει έναν μηνιαίο προϋπολογισμό €30,00, που είναι περίπου ένα ευρώ την ημέρα, τότε η διαφήμισή του θα διακόπτεται κάθε ημέρα μετά τη συγκέντρωση κλικ αξίας ενός ευρώ

45 Κόστος (2/2) Το κόστος του συναγωνισμού Συναγωνίζεται διαφημίσεις από άλλους διαφημιστές  έχουν ορίσει τις δικές τους τιμές. Η επιτυχία του θα βασίζεται: ▫Ποσό που προσφέρεται. ▫Ποιότητα της διαφήμισής. ▫Πλήθος των άλλων ατόμων που επίσης χρησιμοποιούν διαφημίσεις με τις ίδιες λέξεις-κλειδιά. ▫Άλλοι παράγοντες. Δημοφιλείς λέξεις-κλειδιά (π.χ. κτηματομεσιτικά ή ξενοδοχεία) μπορεί να κοστίζουν περισσότερο. Στη Βασική έκδοση, ορίζει ο διαφημιστής έναν μηνιαίο προϋπολογισμό για τον λογαριασμό του και, στην Πλήρη έκδοση, ορίζει έναν ημερήσιο προϋπολογισμό για κάθε καμπάνια

46 Google AdSense-Εισαγωγή(1/2) AdSense: Πρόγραμμα διαφημίσεων που οργανώνεται από την Google. Μορφή διαφημίσεων: κειμένου, εικόνας, και πιο πρόσφατα video. Πληρωμή για τους διαχειριστές των δικτυακών τόπων που έχουν εγγραφεί στο AdSense υπολογίζεται με βάση τις μετρικές: 1.per-click 2.per-impression Οι διαφημίσεις βασίζονται: στο περιεχόμενο ιστοχώρου, τη γεωγραφική θέση του χρήστη, και άλλους παράγοντες. Το AdSense είναι μια δημοφιλής μέθοδος για την τοποθέτηση διαφημίσεων σε έναν ιστοχώρο. Το περιεχόμενο των διαφημίσεων είναι συχνά σχετικό με τον ιστοχώρο.

47 Google AdSense-Εισαγωγή(2/2) Οι διαχειριστές δικτυακών τόπων, προσπαθούν να μεγιστοποιήσουν τα κέρδη τους από το AdSense, με τους εξής τρόπους: 1.Χρησιμοποιούν διάφορες τεχνικές έτσι ώστε να μεγιστοποιήσουν την κίνηση του δικτυακού τους τόπου. 2.Εμπλουτίζουν και κάνουν το περιεχόμενο του δικτυακού τους στοχευμένο, έτσι ώστε να εμφανίζονται πολλά είδη διαφημίσεων στο site τους. 3.Χρησιμοποιούν διάφορες φράσεις για τις διαφημίσεις Adsense, οι οποίες θα προτρέψουν τους χρήστες να κάνουν click στις διαφημίσεις. Μερικές φράσεις είναι απαγορευμένες από το Google π.χ «Click on my AdSense ads» Επιτρεπτές φράσεις: «Sponsored Links» & «Advertisements». Οι διαφημίσεις του AdSense προέρχονται από το πρόγραμμα AdWords. Τα χρήματα που δίνονται στους διαχειριστές των websites που έχουν AdSense, προέρχονται από τα χρήματα που δίνουν οι διαφημιζόμενοι στο Google μέσω του AdWords.

48 Ιστορία του AdSense Η τεχνολογία στην οποία βασίζεται AdSense, προέρχεται από διάφορους καθηγητές και φοιτητές του Brown University. Η WordNet ήταν η πρώτη εταιρία που χρησιμοποίησε αυτή την τεχνολογία. Μια παραλλαγή αυτής της τεχνολογίας που χρησιμοποιεί η WordNet, αναπτύχθηκε από την Oingo μια μικρή εταιρία, η οποία έδρευσε στη Σάντα Μόνικα. Η Oingo μετονομάστηκε σε Applied Semantics το Τον Απρίλιο του 2003 αγοράστηκε από την Google για $102 εκατομμύρια.

49 Βασική περιγραφή του AdSense(1/5) Cost per click (CPC): Πόσες φορές έκανα click οι χρήστες στις διαφημίσεις AdSense, και ο χρήστης πήγε στο website του διαφημιζόμενου. Cost per impression(CPI): 1.Είναι ένας παράγοντας που σχετίζεται άμεσα με την κίνηση του δικτυακού τόπου. 2.1 impression είναι μια μοναδική εμφάνιση των διαφημίσεων AdSense σε μια web page. 3.Κάθε φορά που μια διαφήμιση φορτώνεται στην οθόνη του χρήστη, ο Ad Server υπολογίζει μια impression. 4.Ειδικότερα ο Ad Server είναι προγραμματισμένος έτσι ώστε να μην υπολογίζει σαν impressions τις περιπτώσεις: reload μιας web page, εσωτερική περιήγηση του ίδιου χρήστη στον ίδιο δικτυακό τόπο κτλ. Cost Per Thousand(CPM): Tο κόστος ανά χίλιες εμφανίσεις-impressions σελίδων. (Το M είναι το 1000 στα Ρωμαϊκά). Για παράδειγμα όταν λέμε ότι: «Το CPM μας είναι $5,» αυτό σημαίνει ότι το κόστος ανά Impression είναι $ Click-through rate(CTR):  Είναι ένας τρόπος ελέγχου της ποιότητας των διαφημίσεων που φιλοξενούμε.  Ουσιαστικά είναι η αναλογία click/impressions.  Ειδικότερα όταν λέμε click, δεν εννοούμε τα συνολικά click, αλλά τον αριθμό των χρηστών που έκανα click σε μια συγκεκριμένη διαφήμιση.  Για παράδειγμα αν έχουμε 2 διαφημίσεις και ένας χρήστης κάνει από 10 click σε κάθε μία, το CTR θα υπολογίσει από ένα click για κάθε μια διαφήμιση.

50 Βασική περιγραφή του AdSense(2/5) Cost per click (CPC): Πόσες φορές έκανα click οι χρήστες στις διαφημίσεις AdSense, και ο χρήστης πήγε στο website του διαφημιζόμενου.

51 Βασική περιγραφή του AdSense- AdSense for content (3/5) AdSense for content: Γρήγορος και εύκολος τρόπος για τους διαχειριστές websites, να προβάλλουν διαφημίσεις Google στις δικές τους ιστοσελίδες, και να κερδίζουν χρήματα. Διαφημίσεις σχετικές με αυτό που ψάχνουν οι χρήστες σε ένα δικτυακό τόπο => εκτός του ότι κερδίζουμε χρήματα, εμπλουτίζουμε και το περιεχόμενο του website μας. Το πρόγραμμα είναι δωρεάν και συνδυάζει πληρωμή ανά-κλικ και πληρωμή ανά-εμφάνιση.

52 Βασική περιγραφή του AdSense- AdSense for search (4/5) AdSense for search: Δωρεάν λύση που επιτρέπει στους διαχειριστές websites, την τοποθέτηση στον ιστότοπό τους ενός πλαισίου αναζήτησης για τη δημιουργία κέρδους από συναφείς διαφημίσεις στη σελίδα αποτελεσμάτων αναζήτησης. Το AdSense for search προσφέρει τα ακόλουθα: 1.Επιλογή περιεχομένου στο οποίο πραγματοποιούν αναζήτηση οι χρήστες σας: 1)στον ιστότοπό σας, 2)σε μια ομάδα ιστότοπων που χρησιμοποιείτε, 3)σε ολόκληρο τον ιστό. 2.Ορισμό προτεραιοτήτων και να περιορισμό της αναζήτησης σε συγκεκριμένες ενότητες ιστότοπων. 3.Προσαρμογή της εμφάνισης και της αισθητικής.

53 Βασική περιγραφή του AdSense- AdSense for mobile content (5/5) AdSense for mobile content: Το AdSense για περιεχόμενο σε κινητές συσκευές δίνει τη δυνατότητα στους εκδότες να αποκομίσουν κέρδη από τις διαφημίσεις που προβάλλονται στις ιστοσελίδες τους για κινητές συσκευές, χρησιμοποιώντας στοχευμένες διαφημίσεις Google. Όπως με το AdSense για περιεχόμενο, έτσι και με το AdSense για περιεχόμενο σε κινητές συσκευές η Google βρίσκει τις διαφημίσεις που είναι σχετικές με το περιεχόμενο του ιστοτόπου σας για κινητές συσκευές. Κάθε φορά που οι επισκέπτες του ιστότοπού σας για κινητές συσκευές κάνουν κλικ στις διαφημίσεις σας εσείς θα κερδίζετε χρήματα.

54 Δημιουργία AdSense(1/4) Μόλις εγκριθεί η αίτησή συμμετοχής στο πρόγραμμα, κάνουμε login στον λογαριασμό μας, επεξεργαζόμαστε τις διαφημίσεις που θα προσθέσουμε στο website μας και κάνουμε copy-paste ton HTML κώδικα στην σελίδα που θέλουμε να εμφανίζονται οι διαφημίσεις.

55 Δημιουργία AdSense(2/4) Color palettes: Το AdSense μας δίνει την δυνατότητα να τροποποιήσου την εμφάνιση των διαφημίσεων που θα εμφανίζονται στο website μας.

56 Δημιουργία AdSense(3/4) Channels: Μέθοδος προβολής λεπτομερών αναφορών, σχετικά με την απόδοση των σελίδων που συμμετέχουν στο AdSense. Αναθέτοντας ένα κανάλι για οποιοδήποτε συνδυασμό σελίδων, μπορούμε να παρακολουθούμε ποικίλες μετρήσεις για κάθε μια από αυτές τις σελίδες. Έτσι μπορούμε να συγκρίνουμε τις σελίδες που έχουν θέμα τις μοτοσικλέτες με εκείνες για αυτοκίνητα, αναθέτοντας σε κάθε σελίδα σε συγκεκριμένο κανάλι. Υπάρχουν δύο είδη καναλιών: 1)κανάλια URL, 2)προσαρμοσμένα κανάλια. Κανάλια URL:  Εισάγοντας ολόκληρο ή μέρος του URL, παρακολουθούμε την απόδοση των σελίδων μας.  Μπορούμε να εισάγουμε το όνομα μιας περιοχής δικτύου υψηλού επιπέδου (top-level domain name) για να παρακολουθήσουμε όλες τις σελίδες σε εκείνη την περιοχή δικτύου ή μπορούμε να βάλουμε συγκεκριμένα URL για να παρακολουθήσουμε όλες τις σελίδες ξεχωριστά.  Κανάλια URL προσφέρονται μόνο για σελίδες του AdSense για περιεχόμενο. Για παρακολούθηση της απόδοσης του AdSense για αναζήτηση χρησιμοποιήστε προσαρμοσμένα κανάλια. Προσαρμοσμένα Κανάλια:  Μας επιτρέπουν να παρακολουθούμε την απόδοση βάσει κριτηρίων δικής μας επιλογής.  Επικολλώντας έναν κώδικα συγκεκριμένου καναλιού στις σελίδες μας μπορούμε να παρακολουθούμε ποικίλα είδη μετρήσεων για πολλαπλά URL.  Χρησιμοποιούμε προσαρμοσμένα κανάλια για να παρακολουθήσουμε π.χ. την απόδοση διαφορετικών λέξεων κλειδιά.

57 Δημιουργία AdSense(4/4) Competitive Ad Filter: Το χρησιμοποιούμε για να δημιουργήσουμε και να διαχειριστούμε μια λίστα ιστοτόπων των οποίων τις διαφημίσεις θέλουμε να εμποδίσουμε να προβάλλονται στον ιστότοπό μας ή στις σελίδες αποτελεσμάτων του AdSense για αναζήτηση. Μπορούμε να δημιουργήσουμε χωριστές λίστες φίλτρων για τις σελίδες περιεχομένου και για τις σελίδες αποτελεσμάτων του AdSense για αναζήτηση. Οι διαφημίσεις για τους ιστοτόπους που προσθέτουμε στη λίστα φιλτραρίσματος ανταγωνιστικών διαφημίσεων δε θα προβληθούν στις σελίδες μας. Το φιλτράρισμα των δικτυακών τόπων μπορεί να μειώσει τον αριθμό των διαφημίσεων που προβάλλονται στις σελίδες μας, καθώς και τα ενδεχόμενα κέρδη. Allowed sites: Ποια Websites μπορούν να εμφανιστούν στις διαφημίσεις του δικτυακού μας τόπου. Έχει 2 επιλογές: 1.Εμφάνιση όλων των websites 2.Εμφάνιση μόνο κάποιων συγκεκριμένων websites, τα οποία τα ορίζει ο διαχειριστής.

58 Πώς λειτουργούν οι πληρωμές Οι πληρωμές AdSense γίνονται σε μηνιαία βάση. Αν το υπόλοιπο του λογαριασμού φτάσει τα 100,00US$ κάποιο μήνα, στέλνεται η πληρωμή πριν από το τέλος του επόμενου μήνα, υπό την προϋπόθεση ότι δεν υπάρχουν κρατήσεις στο λογαριασμό. Για παράδειγμα, αν το υπόλοιπο του λογαριασμού μας φθάσει το όριο πληρωμής κατά το Νοέμβριο, θα μας αποσταλεί η πληρωμή στο τέλος του Δεκεμβρίου. PIN: για προστασία των λογαριασμών των διαχειριστών AdSense, η Google ταχυδρομεί έναν Προσωπικό Αριθμό Ταυτοποίησης (PIN), στη διεύθυνση πληρωμής που έχει καταχωρηθεί στο λογαριασμό μας. Αυτός ο αριθμός PIN θα πρέπει να εισαχθεί στη σελίδα Πληροφορίες PIN για να είναι δυνατή η έκδοση πληρωμών στο όνομά μας. Εν τω μεταξύ, ο λογαριασμός μας παραμένει ενεργός και μπορούμε να συνεχίσουμε να προβάλουμε διαφημίσεις και να συγκεντρώνουμε έσοδα. Electronic Fund Transfer (EFT): Είναι ένα σύστημα πληρωμής, το οποίο είναι διαθέσιμο σε διάφορες χώρες. Το σύστημα αυτό, βοηθά να πάρουν τις αποδοχές AdSense οι διαχειριστές των δικτυακών τόπων που τρέχουν AdSense, άμεσα στον τραπεζικό τους λογαριασμό κάθε μήνα, χωρίς οποιαδήποτε πρόσθετη προσπάθεια.

59 Τεχνικά θέματα(1/3) Το AdSense χρησιμοποιεί την τεχνολογία JavaScript για να ενσωματώσει τις διαφημίσεις σε έναν συμμετέχοντα ιστοχώρο. Το AdSense για να επιδείξει τις διαφημίσεις σε έναν ιστοχώρο, θα πρέπει ο δικτυακός τόπος, να έχει γίνει Crawled από το Mediabot. (Το Mediabot είναι διαφορετικό από το Googlebot=Google’s search index). Mediabot: Είναι ο web crawler που χρησιμοποιεί το Google για να κάνει crawl τις σελίδες του δικτυακού τόπου που έχει εγγραφεί στο Adsense. Η ανάλυση του περιεχομένου των σελίδων είναι απαραίτητη, έτσι ώστε να εμφανίζονται σχετικές διαφημίσεις σε κάθε μιας σελίδα. Ο Mediabot, επισκέπτεται τις σελίδες που τρέχουν το AdSense για να συλλέξει πληροφορίες σχετικά με το περιεχόμενο των σελίδων. Για να γίνει αυτό θα πρέπει να μην έχουμε μπλοκάρει την είσοδο στον Mediabot (robots.txt). Το Google προτείνει στους διαχειριστές των δικτυακών τόπων που τρέχουν Αdsense να προσθέσουν μια εντολή στο αρχείο robots.txt έτσι ώστε να έχει πρόσβαση ο Mediabot σε όλες τις σελίδες του site μας. User-agent: Mediapartners-Google* Disallow:

60 Τεχνικά θέματα(2/3) Πώς δουλεύει το AdSense: 1.Ο διαχειριστής του δικτυακού τόπου εισάγει τον κώδικα JavaScript στις σελίδες που επιθυμεί. 2.Κάθε φορά που κάποιος επισκέπτεται την σελίδα που περιέχει AdSense διαφημίσεις, ο κώδικας JavaScript δημιουργεί ένα IFrame με ένα όρισμα src, στο οποίο δίνεται το URL απ’ όπου θα φορτωθεί ο HTML κώδικας των διαφημίσεων. 3.Στην περίπτωση του AdSense for content, ο Google Server χρησιμοποιεί μια Cache τις web σελίδας για να καθορίσει τις λέξεις κλειδιά που περιέχει η συγκεκριμένη σελίδα. Όταν οι λέξεις κλειδιά συλλεχτούν, γίνεται αναζήτηση για ταίριασμα με τις λέξεις κλειδιά του έχουν οριστεί για κάθε website του AdWords=> κάποιοι διαφημιζόμενοι μέσω του προγράμματος AdWords, γίνονται import στον δικτυακό μας τόπο(AdSense). 4.Στην περίπτωση του AdSense for search, δεν σκανάρεται η σελίδα για προσδιορισμό των λέξεων κλειδιών, αλλά ανάλογα με το τι πληκτρολογεί ο χρήστης γίνεται το ταίριασμα με τις λέξεις κλειδιά του έχουν οριστεί για κάθε website του AdWords.

61 Τεχνικά θέματα(3/3) IFrame (Inline Frame): Είναι ένα στοιχείο HTML, το οποίο έχει την δυνατότητα να ενσωματώσει ένα HTML document μέσα σε ένα άλλο HTML document. Το μέγεθος του IFrame μπορεί να οριστεί από την σελίδα που το περιέχει. Η σελίδα HTML που περιέχει το IFrame, μπορεί να φορτωθεί ακόμα και να το IFrame δεν έχει φορτωθεί ακόμα. Τα IFrames χρησιμοποιούνται για να εισάγουμε περιεχόμενο (πχ διαφημίσεις AdSense) από ένα άλλο website σε μια σελίδα του δικού μας website. Παράδειγμα ενός HTML document που περιέχει ένα IFrame:

62 Παραδείγματα Κατάχρησης Μερικοί διαχειριστές δικτυακών τόπων, δημιουργούν ιστοχώρους που έχουν σαν μοναδικό στόχο να αποκομίσουν κέρδη από το πρόγραμμα AdSense. Αυτοί οι ιστοχώροι αποκαλούνται «zombies», δεν περιέχουν περιεχόμενο, αλλά ένα μεγάλο ποσό αυτοματοποιημένου περιεχόμενου (π.χ μόνο RSS). Η δημοφιλέστερη μορφή τέτοιων δικτυακών τόπων είναι τα splogs(spam blogs), τα οποία χρησιμοποιούν γνωστές λέξεις κλειδιά για να προσελκύουν πολλά click. Το περιεχόμενο είναι από εξωτερικές πηγές(π.χ Wikipedia) για να προσελκύσουν επισκέπτες. Αυτές οι περιπτώσεις θεωρούνται spams και όταν αναφερθούν στο Google, ο λογαριασμός τους ακυρώνεται. Επίσης υπάρχουν κάποιοι δικτυακοί τόποι, οι οποίοι αποκαλούνται Made for AdSense (MFA). Αυτά τα websites έχουν πολύ περιορισμένο περιεχόμενο και είναι γεμάτα με διαφημίσεις AdSense. Άρα κάθε φορά που ένας χρήστης επισκέπτεται ένα τέτοιο website είναι κατά κάποιο τρόπο αναγκασμένος να κάνει click σε κάποια από τις διαφημίσεις, αφού βρίσκονται παντού. Στο παρελθόν το Google έδειχνε ελαστικότητα σε τέτοιες περιπτώσεις. Τώρα αν αναφερθεί ένας τέτοιος δικτυακός τόπος, ο λογαριασμός του ακυρώνεται.

63 Συμπεράσματα (1/3) Το AdSense είναι ιδιαίτερα σημαντική πηγή εσόδων για μικρούς ιστοχώρους που δεν έχουν τους πόρους για την ανάπτυξη προγραμμάτων διαφήμισης. Οι ιστοχώροι που είναι πλούσιοι σε περιεχόμενο, έχουν σημαντικά κέρδη από το πρόγραμμα διαφήμισης AdSense. AdSense προσεκτική χρήση. Για παράδειγμα ένα e-shop με ηλεκτρονικά είδη φανταστειται πόσο αρνητικό είναι να διαφημίζει άλλες εταιρίες με ανάλογα προϊόντα. Συνήθως δεν συνίσταται η χρήση Adsense σε eshops αφού μπορεί να γίνουν λάθη και να διαφημίζουν ανταγωνίστριες εταιρίες (ειδικότερα στην περίπτωσή που ο χρήστης δεν είναι εξοικειωμένος με την χρήση φίλτρων). Παρόλα αυτά στην περίπτωση των οριζόντιων βιομηχανιών, μπορεί να χρησιμοποιείται η υπηρεσία Adsence για να συνεργάζονται εταιρίες μεταξύ τους.

64 Συμπεράσματα(2/3) Adwords: προσεκτική χρήση Δεν μας συμφέρει να διαφήμιστουμε όταν έχουμε ικανοποιητική θέση στo google. Στην περίπτωση που είμαστε νέα έταιρία και θέλουμε να προβάλουμε της υπηρεσίες μας η τα προιόντα μπορούμε να διαφημιστούμε μέχρι να πάρουμε την επιθυμητή κατάταξη στο Google Δηλαδή αν το target group αποδεχτεί τις υπηρεσίες που προσφέρουμε και μας βγάζει στις πρώτες θέσεις η μηχανή αναζήτησης, τότε δεν μας συμφέρει να διαφημιζόμαστε στο google.com.

65 Συμπεράσματα(3/3) Analytics μπορούμε να δούμε και να βελτιώσουμε την λειτουργική απόδοση της σελίδας καθημερινή κίνηση τις σελίδας και την γεωγραφική θέση των επισκεπτών. υψηλή επισκεψιμότητα απο μία άλλη χώρα μπορούμε να μεταφράσουμε την σελίδα μας ώστε να έιναι ποιο οικεία για τους επισκέπτες απο την χώρα αυτή Αισθητική Διορθωση του site ανάλογα με τα στατιστικά που καταγράφουν τεχνολογικά στοιχεία των χρηστών (αναληση οθόνης, ποιότητα χρωμάτων, ταχυτητα συνδεσης internet)

66


Κατέβασμα ppt "Γιαννακόπουλος Σπυρίδων Γιομπλιάκης Βασίλης Τριαντόπουλος Ιωάννης A RoadMap for Google Analytics, AdWords, AdSence."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google