Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Οι Μουσικές Δραστηριότητες

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Οι Μουσικές Δραστηριότητες"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Οι Μουσικές Δραστηριότητες
Ερασμία Σταυρίδου Ρουσιά Πάφος 5/2/2005 Οι Μουσικές Δραστηριότητες Ερασμία Σταυρίδου Ρουσιά Οι Μουσικές Δραστηριότητες Ερασμία Ρουσιά

2 Οι Μουσικές Δραστηριότητες Περιεχόμενα
Οι Μουσικές Δραστηριότητες Περιεχόμενα Μουσική ακρόαση Το τραγούδι Μουσική και κίνηση Τη χρήση μουσικών οργάνων τάξης και των ατομικών μουσικών οργάνων Δημιουργικές εργασίες Την ανάγνωση και τη γραφή της μουσικής Οι Μουσικές Δραστηριότητες Ερασμία Σταυρίδου Ρουσιά Οι Μουσικές Δραστηριότητες Ερασμία Ρουσιά

3 Οι Μουσικές Δραστηριότητες Ερασμία Σταυρίδου Ρουσιά
2. Το Τραγούδι Η επιλογή των κατάλληλων τραγουδιών πρέπει να γίνεται σύμφωνα με τη φωνητική έκταση των παιδιών και της σύστασης της μελωδικής γραμμής των τραγουδιών. Η μελωδία του ή ο ρυθμός του να είναι ελκυστικός. Να μην είναι πολύ μεγάλο. Να υπάρχουν επαναληπτικά στοιχεία σε κάθε στροφή. Να έχουν ρεφρέν. Να συνδυάζονται με κίνηση. Να μην έχουν πολύ ψηλές νότες. Να έχουν κατανοητούς στίχους. Οι Μουσικές Δραστηριότητες Ερασμία Σταυρίδου Ρουσιά Οι Μουσικές Δραστηριότητες Ερασμία Ρουσιά

4 Οι Μουσικές Δραστηριότητες Ερασμία Σταυρίδου Ρουσιά
2. Το Τραγούδι Τα τραγούδια πρέπει να αντλούνται από μια πλατιά ποικιλία ελληνικών, κυπριακών, ξένων, δημοτικών, κλασσικών και από έργα συγχρόνων συνθετών. Πως μπορεί να διδαχθεί ένα νέο τραγούδι στα παιδιά; Να πρωτοπαρουσιαστεί σε μία άρτια κατά το δυνατόν μουσική εκτέλεση και εκφραστικότητα για να κινήσει το ενδιαφέρον των παιδιών και να σχηματίσουν μια σωστή αισθητική αντίληψη για την αξία του. Οι Μουσικές Δραστηριότητες Ερασμία Σταυρίδου Ρουσιά Οι Μουσικές Δραστηριότητες Ερασμία Ρουσιά

5 Οι Μουσικές Δραστηριότητες Ερασμία Σταυρίδου Ρουσιά
2. Το Τραγούδι Κατά την εκμάθηση του τραγουδιού πρέπει να έχουμε υπόψη μας να μη διακόπτουμε τα παιδιά σε κάθε λάθος γιατί τότε χάνεται η συνολική εντύπωση της ροής του τραγουδιού, αλλά να το επαναλαμβάνουμε, ώσπου τα παιδιά να το αφομοιώσουν χωρίς να διακόπτεται η ρυθμική ροή του τραγουδιού. Οι Μουσικές Δραστηριότητες Ερασμία Σταυρίδου Ρουσιά Οι Μουσικές Δραστηριότητες Ερασμία Ρουσιά

6 Οι Μουσικές Δραστηριότητες Ερασμία Σταυρίδου Ρουσιά
2. Το Τραγούδι Οι δυσκολίες είναι λιγότερες όταν το τραγούδι συνοδεύεται από ένα μουσικό όργανο. Επιπλέον το τραγούδι μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως μέσο για περισσότερη μουσική μάθηση αν το συνυφάνουμε με άλλες μουσικές δραστηριότητες. Οι Μουσικές Δραστηριότητες Ερασμία Σταυρίδου Ρουσιά Οι Μουσικές Δραστηριότητες Ερασμία Ρουσιά

7 Οι Μουσικές Δραστηριότητες Ερασμία Σταυρίδου Ρουσιά
2. Το Τραγούδι Όταν τα παιδιά απελευθερωθούν και τραγουδούν σωστά, τότε είναι πια έτοιμα και ενδιαφέρονται ν΄ αρχίσουν να τραγουδούν για περισσότερες από μία φωνές, όπως τραγούδια: Με οστινάτι. Σε μπορντούν. Με διάλογο. Με συγχορδίες. Με ντέσκαντ. Σε κανόνες κ.ά. Οι Μουσικές Δραστηριότητες Ερασμία Σταυρίδου Ρουσιά Οι Μουσικές Δραστηριότητες Ερασμία Ρουσιά


Κατέβασμα ppt "Οι Μουσικές Δραστηριότητες"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google