Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η δύναμη των μέσων μαζικής ενημέρωσης

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Η δύναμη των μέσων μαζικής ενημέρωσης"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Η δύναμη των μέσων μαζικής ενημέρωσης
PROJECT A2 B’ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΑΝΑΒΥΣΣΟΥ

2 Ως Μέσα Μαζικής ενημέρωσης ή Επικοινωνίας (ΜΜΕ):
Εννοούνται όλα τα διαθέσιμα μέσα με τα οποία μπορεί να ενημερωθεί για προηγούμενα και τρέχοντα συμβάντα ένα μεγάλο πλήθος ανθρώπων. Τα ΜΜΕ χωρίζονται σε: Ασύγχρονα μέσα, όπως είναι ο τύπος και το Διαδίκτυο, καθώς η πληροφορία τους μεταδίδεται σε διαφορετικές χρονικές στιγμές για κάθε διακριτό χρήστη. Σύγχρονα μέσα, όπως είναι το ραδιόφωνο και η τηλεόραση, καθώς όλοι οι χρήστες λαμβάνουν την πληροφορία συγχρόνως.

3 Το μεγαλύτερο ποσοστό ύπαρξης των ΜΜΕ παρατηρείται στην Αττική:

4 Θετική επίδραση Τηλεόρασης:
Είναι γεγονός ότι η τηλεόραση διευρύνει τις εμπειρίες του ατόμου και ειδικότερα του παιδιού. Η τηλεόραση έχει επίσης τη δυνατότητα να παρέχει την ίδια γνώση και πληροφόρηση με την ίδια λίγο πολύ αμεσότητα σ' όλο το τηλεοπτικό κοινό. Ειδικά τα παιδιά ωφελούνται με τη σωστή παρακολούθηση της τηλεόρασης, αφού οι εμπειρίες που αποκομίζουν από τις τηλεοπτικές εκπομπές είναι ιδιαίτερα σημαντικές. Η παρακολούθηση τηλεοπτικών προγραμμάτων διεγείρει τη φαντασία του ατόμου και του παιδιού και όταν δεν οδηγείται στην υπερβολή είναι θετικό στοιχείο για την προσωπικότητα του. Η τηλεόραση μπορεί να βοηθήσει τα παιδιά να αξιοποιήσουν τις δεξιότητες και τα ταλέντα τους μέσα από τη διέγερση της φαντασίας τους.

5 Σημαντικό χαρακτηριστικό της τηλεόρασης είναι η αμεσότητα της με την καθημερινή ζωντανή πραγματικότητα. Τα άτομα βλέποντας τηλεόραση αποκτούν ευρύτερες γνώσεις και εμπειρίες για ένα κόσμο πολύ πιο πλατύ από εκείνο που γνωρίζουν και ζουν καθημερινά. Τα παιδιά μαθαίνουν για γεγονότα, καταστάσεις, εμπειρίες και φαινόμενα, τα οποία θα ήταν δύσκολο να τα ζήσουν άμεσα. Θετικές επίσης μπορεί να είναι οι επιδράσεις της στην ψυχαγωγία του κοινού και ειδικότερα στη μόρφωση και στην ενημέρωση. Η τηλεόραση μπορεί να βοηθήσει τον ενήλικα και το παιδί να εμπλουτίσουν το λεξιλόγιο τους και να αποκτήσουν γνώσεις, άγνωστες μέχρι τότε για αυτούς, ενώ αποτελεί το βαρόμετρο στην αυξομείωση του πολιτιστικού και μορφωτικού επιπέδου του λαού.

6 Αρνητική επίδραση Τηλεόρασης:
Γεγονός είναι ότι η τηλεόραση έχει αρνητικές επιδράσεις στο σύγχρονο άτομο και στο παιδί ειδικότερα που παρακολουθούν τα τηλεοπτικά προγράμματα. Η τηλεόραση κατηγορείται ως ένα παθητικό και αντιπνευματικό μέσο επικοινωνίας που ενθαρρύνει τον άνθρωπο να «χαζεύει» και να αποξενώνεται. Το παιδί παρακολουθεί την τηλεόραση χωρίς να χρησιμοποιεί την κριτική του ικανότητα και γενικότερα τις πνευματικές του δυνατότητες. Μερικά φαινόμενα κοινωνικής παθογένειας, για τα οποία κατηγορείται ως υπεύθυνη και η τηλεόραση, είναι η αύξηση της παιδικής βίας και εγκληματικότητας, η έλλειψη επικοινωνίας και η αποξένωση των παιδιών. Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι τηλεοπτικά προγράμματα κατακρίνονται ότι συμβάλλουν στο φτωχό λεξιλόγιο των παιδιών.

7 Σύγκριση παλιών & καινούργιων διαφημίσεων
Παλιά Διαφήμιση: Καινούρια Διαφήμιση (2014):

8 Παλιά διαφήμιση: Καινούρια διαφήμιση:

9 Παλιά Διαφήμιση: Καινούρια Διαφήμιση:

10 Παλιά Διαφήμιση: Καινούρια Διαφήμιση:

11 Παλιά Διαφήμιση: Καινούρια Διαφήμιση:

12 Παλιά Διαφήμιση: Καινούρια Διαφήμιση:

13 Τι σημαίνουν τα "selfies" για την προσωπικότητά μας;

14 ‘’selfies’’ Με την συνεχή εφαρμογή της τεχνολογίας στην καθημερινότητά μας, ολοένα και νέοι όροι ενσωματώνονται στο λεξιλόγιο μας. Ένας διαδεδομένος όρος που απαντάται πολύ συχνά, είναι ο όρος “selfie”, δηλαδή η «αυτοαπεικόνισή» μας στα κοινωνικά δίκτυα. Η διάδοση του όρου είναι τόσο ευρεία, ώστε να μπορεί να παρατηρήσει κανείς κοντινά, επικίνδυνα, αστεία “selfies” και σε διάφορα μέρη.  Ο όρος “selfie” ανακοινώθηκε ως η λέξη της χρονιάς 2013 για το Αγγλικό λεξικό της Οξφόρδης καθώς ήταν αδύνατο να περιηγηθεί κανείς στα κοινωνικά δίκτυα χωρίς να δει τουλάχιστον μία “selfie” φωτογραφία. Ωστόσο, τι λέει αυτός ο τύπος «αυτοαπεικόνισης» για τον άνθρωπο; Η κλινική ψυχολόγος Δρ Lisa Orban και μέλος του British Psychologists Association, είπε στο #BBCtrending  ότι το “selfie” μπορεί να αποκαλύψει πολύ περισσότερα από ό, τι πιστεύουμε. Εξήγησε ότι τα “selfies” είναι ένα είδος αυτο-εξερεύνησης και κοινωνικού πειραματισμού που παρουσιάζουν τόσο μεγάλη απήχηση, διότι έτσι αισθανόμαστε ασφαλείς, νιώθουμε αυτοπεποίθηση να ξεπεράσουμε οποιοδήποτε εμπόδιο και διατηρούμε τον έλεγχο. Οι φωτογραφίες που παρουσιάζονται, μπορεί να αντιπροσωπεύουν μία πιο αληθινή εικόνα του φωτογράφου από μία τυπική φωτογράφιση που θα του έκανε οποιοσδήποτε άλλος. Ο συνεργάτης ψυχολόγος Dr. Andrew Przybylski πρόσθεσε ότι η “selfie” μπορεί να θεωρηθεί ως ναρκισσιστική επειδή έχει σχεδιαστεί για να προσελκύσει και να εντυπωσιάσει ένα φανταστικό κοινό, αλλά τόνισε ότι δίνει έμφαση στην έντονη ανάγκη του φωτογράφου για προσωπική ικανοποίηση και την επιθυμία του να ανήκει. Έτσι λοιπόν, καθίσταται ζωτικό κοινωνικό εργαλείο και μία μέθοδος για να συνδεθεί κανείς με τους άλλους. Αυτός είναι ίσως ο λόγος που τα “selfies” είναι ιδιαίτερα σημαντικά για τους εφήβους, οι οποίοι τα χρησιμοποιούν ως μέρος της διαμόρφωσης της ταυτότητας τους, εξήγησε η Dr. Orban.

15 Καθηγήτρια project: Άννα Μπουκουβάλα Θέμα project: Η δύναμη των μέσων μαζικής ενημέρωσης
ΒΑΣΙΛΑΚΑΚΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΒΑΤΟΥΣΗ ΖΩΗ ΔΗΜΟΓΕΡΟΝΤΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΠΑΤΖΑ ΝΙΚΟΛΕΤΑ ΛΑΚΕΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΜΑΚΡΟΔΗΜΗΤΡΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΜΑΝΔΑΡΑΚΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΗΝΑΣΙΔΗΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ ΜΟΣΧΟΝΗΣΙΩΤΗ ΕΥΓΕΝΙΑ ΜΠΑΛΑΜΠΑΝΗΣ ΑΟΥΡΕΛ ΝΤΙΝΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΠΕΤΡΟΓΙΩΡΓΟΥ ΕΥΣΤΑΘΙΑ ΠΡΟΥΝΤΖΟΥ ΕΛΕΝΗ ΡΑΠΤΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΤΣΑΛΙΚΙΔΗΣ ΘΩΜΑΣ ΤΣΟΛΑΣ ΣΤΑΥΡΟΣ ΤΣΟΥΝΗ ΔΩΡΟΘΕΑ ΦΡΕΣΚΟΥ ΣΟΦΙΑ


Κατέβασμα ppt "Η δύναμη των μέσων μαζικής ενημέρωσης"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google