Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Τι είναι το City Branding ; Είναι το μέσο για τη επίτευξη ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος με σκοπό την αύξηση των εσωτερικών επενδύσεων και του τουρισμού,

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Τι είναι το City Branding ; Είναι το μέσο για τη επίτευξη ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος με σκοπό την αύξηση των εσωτερικών επενδύσεων και του τουρισμού,"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1

2 Τι είναι το City Branding ; Είναι το μέσο για τη επίτευξη ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος με σκοπό την αύξηση των εσωτερικών επενδύσεων και του τουρισμού, αλλά και την επίτευξη κοινοτικής ανάπτυξης, ενισχύοντας την τοπική ταυτότητα και την ταύτιση των κατοίκων με την πόλη ενεργοποιώντας όλες τις κοινωνικές δυνάμεις για την αποφυγή κοινωνικού αποκλεισμού και αναταραχών.

3  Χώροι πρασίνου στις πόλεις (Green space )  Η έκταση της πόλης (sprawl)  Περιβαλλοντική κληρονομιά (Natural assets)  Πολιτιστική κληρονομιά (Cultural assets)  Συνδεσιμότητα (Connectivity)  Απομόνωση (Isolation)  Μόλυνση (Pollution)  Ψηφιακή ασφάλεια (Digital security )  Υγεία (Health security )  Ασφάλεια (Personal safety) Τομείς που επηρεάζουν την εικόνα της πόλης:

4 Η Αθήνα μέσα από τα μάτια των Αθηναίων και των επισκεπτών της… Απαντήσεις ερωτηθέντων : Κατηγοριοποίηση και αξιολόγηση απαντήσεων :

5 City Branding: Case of Athens Ποιοι συμβάλλουν στη δημιουργία ενός επιτυχημένου city-branding; Πολιτεία-Δήμος Αθηνών This is Athens Campaign This is my Athens ΣυνΑθηνά (Δήμος Αθηνών) Έργο Αθήνα (Δήμος Αθηνών) Travel Trade Athens [Από το Δήμο Αθηνών & Visitors Bureau (ACVB) σε συνεργασία με την Ευρωπαϊκή Ένωση Τουριστικών Πρακτόρων (ETOA) ] Athens Convention Bureau «I'am an Aθenian too» (Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών) Innovathens Start-up teams  Athens Daily Secret  Αlternative-athens  Dopios  City Tales  Start-Up Greece

6 City Branding: Case of Athens Ποιοι συμβάλλουν στη δημιουργία ενός επιτυχημένου city-branding; Grass-roots teams in Athens GloVo Volunteering Orange Grove Atenistas Μεγάλοι Οργανισμοί-Ιδρύματα  TAF / the Art Foundation  «Re-think-Athens, Ξανά-σκέψου την Αθήνα» (Ίδρυμα Ωνάσης )  Strange cities: Athens (Ίδρυμα Ωνάσης)  Neon (πρωτοβουλία του Δημήτρη Δασκαλόπουλου)  Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος

7 Συμπεράσματα  Δεν υπάρχει κάποιος κοινός στόχος  Οι δράσεις που λαμβάνουν χώρα στην Αθήνα με σκοπό τη βελτίωση κυρίως των υποδομών και της καθημερινότητας των πολιτών, δεν πραγματοποιούνται κάτω από την ομπρέλα του Δήμου των Αθηνών αλλά κάθε οργανισμός δρα ανεξάρτητα.  Σπασμωδικές δράσεις που επιφέρουν βραχυπρόθεσμα αποτελέσματα.  Μη ιεράρχηση των τομέων που χρειάζονται βελτίωση, με αποτέλεσμα πολλοί φορείς να επικεντρώνονται σε ένα τομέα (π.χ. πολιτιστικοί χώροι και δραστηριότητες), αδιαφορώντας για άλλους σημαντικότερους (π.χ. έλλειψη πρασίνου).

8 Κωνσταντινούπολη VS Αθήνα Η Κωνσταντινούπολη υπερέχει έναντι της Αθήνας: Oικονομία Ανερχόμενος τουριστικός προορισμός (Europe’s leading destination στα World Travel Awards) Κρατικές Παροχές Υποδομές Η Αθήνα υπερέχει έναντι της Κωνσταντινούπολης: Μέλος της Ε.Ε. Αρχαιολογικοί χώροι και μνημεία Ιστορία

9 Re-Branding Athens Όραμα για την Αθήνα  Η Αθήνα ως πυρήνας δημιουργίας νέων επιχειρήσεων, κυρίως στο χώρο των νέων τεχνολογιών  Η Αθήνα ως ένας ανοιχτός χώρος πολιτισμού και σύγχρονης δημιουργίας Κοινό που πρέπει να στοχεύσει :  νέοι επιχειρηματίες  νέοι που ταξιδεύουν με γνώμονα τη πολιτιστική ζωή των πόλεων  οι ίδιοι οι κάτοικοι της Αθήνας

10 A+thens To Α+hens θα είναι ένα πρόγραμμα που στοχεύει στη προσέλκυση νέων επιχειρηματιών και επιστημόνων που θα δραστηριοποιούνται στο κεντρικό τομέα των Αθηνών. Στο πλαίσιο αυτής της δράσης θα δημιουργηθεί μια πλατφόρμα επικοινωνίας επιχειρηματιών, νέων επιστημόνων και χορηγών.  Μικρότερη φορολογία για τα 2 πρώτα χρόνια λειτουργίας της επιχείρησης  Επιχορηγήσεις σε start-up που θα εδρεύουν στην Αθήνα  Ετήσιος διαγωνισμός ανάδειξης της πιο δραστήριας επιχείρησης Έπαθλα: Δωρεάν στέγαση για ένα χρόνο σε κτίριο του Δήμου Αθηναίων και χρηματικό έπαθλο.  Συνεργασία με το ΕΜΠ και το ΕΚΠΑ με σκοπό την εξέλιξη της καινοτομίας στην Αθήνα  Ισχυροποίηση του Innovathens

11 ARThens Το ARThens θα είναι ένα πρόγραμμα που θα στοχεύει στην επανένταξη περιοχών γκέτο στη ζωή της Αθήνας.  Χωρισμός του δήμου Αθηνών σε περιοχές με θέμα κάποια τέχνη (π.χ. Μοναστηράκι =γειτονιά των Graffiti)  Παροχή επιχορηγήσεων σε νέους καλλιτέχνες με σκοπό τη δημιουργία χώρων πολιτισμού στο κέντρο της Αθήνας  Αναπαλαίωση διατηρητέων κτιρίων και μετατροπή αυτών σε πολιτιστικά κέντρα με σκοπό τη προώθηση των τεχνών, καθώς και των παραδόσεων μειονοτικών ομάδων.  Φεστιβάλ κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού με θέμα «Η Τέχνη συνομιλεί με την Αθήνα»

12 Αποτελέσματα από τα προαναφερθέντα προγράμματα Βραχυπρόθεσμα Ανάδειξη νέων επιστημών Ανάδειξη των τεχνών Προώθηση πολιτιστικού τουρισμού Βελτίωση του αστικού τοπίου (αναπαλαιώσεις κτιρίων, graffiti) Μακροπρόθεσμα Μείωση της εγκληματικότητας και φαινομένων ρατσισμού Ανέλιξη του καλλιτεχνικού- μορφωτικού επιπέδου των κατοίκων Εισροή ξένων επιστημών και επιχειρήσεων Αύξηση εσόδων του κράτους Αθήνα: μητρόπολη των Τεχνών και των Επιστημών

13 Ευχαριστούμε για το χρόνο σας Ad Handlers


Κατέβασμα ppt "Τι είναι το City Branding ; Είναι το μέσο για τη επίτευξη ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος με σκοπό την αύξηση των εσωτερικών επενδύσεων και του τουρισμού,"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google