Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

 Ένας τόπος μπορεί να αξιοποιήσει σε μεγάλο βαθμό τις νέες τεχνολογίες για να προβάλει τα πλεονεκτήματα του.  Τα παρακάτω μέσα χρησιμοποιούνται πολύ.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: " Ένας τόπος μπορεί να αξιοποιήσει σε μεγάλο βαθμό τις νέες τεχνολογίες για να προβάλει τα πλεονεκτήματα του.  Τα παρακάτω μέσα χρησιμοποιούνται πολύ."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1

2  Ένας τόπος μπορεί να αξιοποιήσει σε μεγάλο βαθμό τις νέες τεχνολογίες για να προβάλει τα πλεονεκτήματα του.  Τα παρακάτω μέσα χρησιμοποιούνται πολύ συχνά γι’ αυτό το σκοπό: › Ιστοσελίδες › Μέσα κοινωνικής δικτυώσης › Εφαρμογές για κινητά τηλεφωνά

3  Σε μια ιστοσελίδα ο επισκέπτης μπορεί: › Nα μάθει πληροφορίες για τον τόπο που τον ενδιαφέρει, όπως τι έχει να δει και τι μπορεί να κάνει εκεί › Να δει χάρτες και οδηγίες για το πώς θα πάει › Να βρει στοιχεία επικοινωνίας για ό,τι τον ενδιαφέρει › Να κάνει κρατήσεις

4 › Μία ιστοσελίδα θα πρέπει να έχει ελκυστική εμφάνιση › Τέλος ο επισκέπτης πρέπει να μπορεί να βρίσκει εύκολα αυτό που θέλει › Να έχει επίσης σύνδεση με τα κοινωνικά δίκτυα (facebook, twitter, google plus κλπ)

5  Τα κοινωνικά δίκτυα (facebook, youtube, twitter, pinterest, instagram κ.ά) έχουν το χαρακτηριστικό ότι η πληροφορία μπορεί να διαδοθεί μέσα από αυτά πιο γρήγορα.  Μέσω των δικτύων αυτών επίσης, μπορούν πολύ περισσότερα άτομα να συμβάλλουν στην προβολή ενός τόπου, ανεβάζοντας εικόνες και βίντεο με αξιοθέατα και φυσικές ομορφιές, συνταγές από την τοπική κουζίνα κ.ά.  Ακόμα μπορούμε να ενημερωνόμαστε πιο εύκολα για γιορτές, εκδηλώσεις και ότι συμβαίνει στον τόπο που προβάλλεται.

6  Πολύ σημαντικές για την τουριστική βιομηχανία, αλλά και για τους ταξιδιώτες είναι οι αξιολογήσεις μέσω κοινωνικών δικτύων.  Ο επισκέπτης μπορεί να αξιολογήσει μια τουριστική επιχείρηση ή έναν τόπο και να διαβάσει τις γνώμες άλλων  Η καλή αξιολόγηση ενός εστιατορίου π.χ. μπορεί να αυξήσει κατακόρυφα την πελατεία  Οι πιο γνωστές τέτοιες εφαρμογές αξιολόγησης είναι το Tripadvisor και το Foursquare.

7  Ενισχύεται τα τελευταία χρόνια η μόδα των ιστοτόπων που μπορούμε να μάθουμε πληροφορίες και προτάσεις για ένα μέρος από ντόπιους.  Παράδειγμα είναι η σελίδα Spotted by Locals και το ελληνικό dopios.com

8  Στο airbnb.com μπορούμε να νοικιάσουμε ένα ολόκληρο σπίτι ή δωμάτιο που ανήκει σε κάποιον άλλο, σε οποιοδήποτε σημείο του κόσμου  Στο couchsurfing.com μπορούμε να γνωριστούμε με άλλους ανθρώπους και να φιλοξενηθούμε στα σπίτια τους

9 Στη διάδοση των smartphones έχει προσαρμοστεί και η τουριστική βιομηχανία. Αμέτρητες είναι οι εφαρμογές, με τις οποίες ο ταξιδιώτης μπορεί να περιηγηθεί σε μια πόλη, να μάθει τι υπάρχει κοντά του, προτάσεις για φαγητό, διασκέδαση, ψώνια, συγκοινωνίες, καιρό κ.ά.

10

11  Μπορούμε να κάνουμε κρατήσεις μέσω διαδικτύου για: › Ξενοδοχεία › Πτήσεις › Ακτοπλοϊκά › Αυτοκίνητα › Μουσεία › Αξιοθέατα › Σιδηροδρομικά κ.ά.

12  Κατάθεση σε τράπεζα  Πιστωτικές κάρτες  Αντικαταβολή

13  Προσέχουμε οι σελίδες να είναι γνωστές.  Ελέγχουμε τη γραμμή διεύθυνσης της ιστοσελίδας  Φροντίζουμε ο υπολογιστής μας να είναι καθαρός από κακόβουλο λογισμικό (ιούς κλπ.)  Κρατάμε την απόδειξη της συναλλαγής

14  Κερδίζουμε χρόνο  Γλιτώνουμε ουρές και ταλαιπωρία  Μπορούμε να συγκρίνουμε τιμές και να βρούμε καλές προσφορές

15

16

17  Για να δούμε πώς λειτουργεί μία ψηφιακή περιήγηση επισκεφθήκαμε τη διεύθυνση acropolis - virtualtour.gr/ acropolis - virtualtour.gr/  Ο χρήστης μπορεί να περιηγηθεί σαν να ήταν πραγματικά εκεί, μετακινώντας απλά την εικόνα.  Για κάθε σημείο ενδιαφέροντος παρέχονται και οι αντίστοιχες πληροφορίες

18 Επίσης επισκεφθήκαμε την σελίδα www. greecevirtual. gr /el/ www. greecevirtual. gr /el/ Και αυτή η σελίδα δίνει τη δυνατότητα σε ανθρώπους που ενδιαφέρονται να δουν λεπτομέρειες από ένα μέρος ή και να το εξερευνήσουν χωρίς να βρίσκονται εκεί.

19 Η ίδια δυνατότητα υπάρχει φυσικά και σε πολλά αξιοθέατα του εξωτερικού. Κάναμε λοιπόν την ψηφιακή μας βόλτα:  Στο μουσείο του Λούβρου  Στο Βατικανό  Στο Βρετανικό μουσείο

20  Με τις υπηρεσίες χαρτών μπορούμε να βρούμε ακριβείς πληροφορίες για το πώς θα πάμε κάπου, τις αποστάσεις, το κόστος καυσίμων κ.ά.  Υπάρχει επίσης η δυνατότητα να εστιάσουμε σε ένα μέρος.  Τέτοιους χάρτες μας παρέχουν η Google, η Yahoo και άλλες εταιρείες.

21  Το εργαλείο Street View της Google είναι από τα πιο εντυπωσιακά στο διαδίκτυο.  Μας δίνει τη δυνατότητα να «περπατήσουμε» ψηφιακά σε ένα δρόμο, σαν να ήμασταν εκεί

22

23  Η περιοχή μας προβάλλεται στο διαδίκτυο μέσα από τις ιστοσελίδες των δήμων και αρκετές ιδιωτικές  Το επίπεδο των ψηφιακών υπηρεσιών που παρέχονται είναι χαμηλό  Οι τοπικές τουριστικές επιχειρήσεις δε χρησιμοποιούν αρκετά τις νέες τεχνολογίες για να προβληθούν

24  Οι δήμοι πρέπει να κάνουν πιο λειτουργικές τις ιστοσελίδες τους και να τις εμπλουτίσουν με υλικό  Οι τουριστικές επιχειρήσεις θα πρέπει να αξιοποιήσουν τα κοινωνικά δίκτυα και ειδικά αυτά που γίνονται αξιολογήσεις  Χρειάζεται κάποια ιστοσελίδα που θα ενημερώνει τον επισκέπτη για ότι συμβαίνει στην περιοχή  Πρέπει να δημιουργηθεί ένας οδηγός της περιοχής για κινητά τηλέφωνα, με πληροφορίες και προτάσεις


Κατέβασμα ppt " Ένας τόπος μπορεί να αξιοποιήσει σε μεγάλο βαθμό τις νέες τεχνολογίες για να προβάλει τα πλεονεκτήματα του.  Τα παρακάτω μέσα χρησιμοποιούνται πολύ."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google