Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Επικοινωνία στα σημεία πώλησης Retail Marketing. Προτεραιότητες Λανσαρίσματος Μαΐου: Η ‘’Προσέγγιση’’ 2 ΣΤΟΧΟΣ: Να προσεγγίσουμε ακόμη περισσότερο τον.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Επικοινωνία στα σημεία πώλησης Retail Marketing. Προτεραιότητες Λανσαρίσματος Μαΐου: Η ‘’Προσέγγιση’’ 2 ΣΤΟΧΟΣ: Να προσεγγίσουμε ακόμη περισσότερο τον."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Επικοινωνία στα σημεία πώλησης Retail Marketing

2 Προτεραιότητες Λανσαρίσματος Μαΐου: Η ‘’Προσέγγιση’’ 2 ΣΤΟΧΟΣ: Να προσεγγίσουμε ακόμη περισσότερο τον παραδοσιακό πελάτη των πρακτορείων ΟΠΑΠ.

3 Προτεραιότητες Λανσαρίσματος Μαΐου: Η ‘’Γλώσσα’’ 3 Προσφέροντας του «χειροπιαστές» αποδείξεις… σε μια γλώσσα που καταλαβαίνει καλύτερα.

4 In Simpler Terms: Προτεραιότητες Λανσαρίσματος Μάιου: Το Αποτέλεσμα 4 1.Σημείο Επαφής: Ταμείο 2.Στοχευόμενο Κοινό: Όλοι οι παίκτες με έμφαση τους παίκτες του Joker 3. Μήνυμα: ΜΕΓΑΛΑ ΚΕΡΔΗ! 4. Σημαντικά Υλικά: Προθήκες (Dispensers), ‘’Καταρράκτης’’ Στόχος: Αύξηση πελατολογίου ΣΚΡΑΤΣ

5 In Simpler Terms: Προτεραιότητες Λανσαρίσματος Μάιου: Το Αποτέλεσμα 5 1.Σημείο Επαφής: Περιοχή Τραπεζιών 2.Στοχευόμενο Κοινό: Όλοι οι παίκτες με έμφαση τους παίκτες του ΚΙΝΟ 3. Μήνυμα: ΠΟΛΛΟΙ ΝΙΚΗΤΕΣ! 4. Σημαντικά Υλικά: Αφίσα Νικητών Με Kερδισμένα Δελτία & Προιοντική Αφίσα, Οθόνη Horizon (Carousel) Στόχος: Αύξηση συχνότητας πώλησης στους υπάρχοντες παίκτες ΣΚΡΑΤΣ

6 Προτεραιότητες Λανσαρίσματος Μάιου: Σύνοψη 6 Παίκτες Σημεία Επαφής Αφίσα Νικητών Προθήκη (Dispenser) ‘’Καταρράκτης’’ Όπλα Μηνύματα

7 7

8 8 Γιατί Η Τοποθέτηση Των Διαφημιστικών Υλικών Είναι Σημαντική ΤΟ ΣΚΡΑΤΣ είναι ένα προϊόν το οποίο οι πελάτες των πρακτορείων μας το γνώρισαν και το αγάπησαν – τώρα πρέπει να τους πούμε ότι έχουμε 12 συνολικά κωδικούς με 2 νέους, συναρπαστικούς κωδικούς που συμπληρώνουν την γκάμα! Το ΣΚΡΑΤΣ είναι ένα προϊόν ΑΥΘΟΡΜΗΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ και η παρουσία του διαφημιστικού υλικού υπενθυμίζει την αγορά του προϊόντος. Τα διαφημιστικά υλικά σε ένα σημείο πώλησης «μη αυθόρμητης αγοράς» θεωρούνται απαραίτητα να στηρίξουν τα βασικά χαρακτηριστικά του προϊόντος Τα κύρια σημεία επαφής με τον πελάτη είναι 3: H εξωτερική βιτρίνα, το εσωτερικό του πρακτορείου & τον πάγκο του πρακτορείου.

9 9 Συνοπτική Παρουσίαση Διαφημιστικών Υλικών (1ο από 2) Καταρράκτης ΣΚΡΑΤΣ (βάση από plexiglas) Άκυρα Δελτία ΣΚΡΑΤΣ Κορωνίδα Coronis Δελτιοθήκη (Dispenser) Προιοντική Αφίσα Αφίσες Νικητών (Α4 & 70cmx100cm)

10 10 Συνοπτική Παρουσίαση Διαφημιστικών Υλικών (2ο από 2) Κορωνίδα Προβολής/Καταρράκτη Στιγμιαίων Λαχείων (Waterfall) Οδηγός Στιγμιαίων Κρατικών Λαχείων Φυλλάδιο ‘’Παίξε Υπεύθυνα’’ Αυτοκόλλητο ‘’Πιστοποιημένο Σημείο Πώλησης Ελληνικά Λαχεία’’ Αυτοκόλλητο ‘’Παίξε Υπεύθυνα’’

11 Προβολή/Καταρράκτης Στιγμιαίων Λαχείων (Waterfall) & Κορωνίδα 11 Περιγραφή/Οδηγίες Τοποθέτησης: 1.Ο καταρράκτης ΣΚΡΑΤΣ είναι από ελαφρύ υλικό (plexiglas) και δημιουργείται με ΑΚΥΡΑ ΔΕΛΤΙΑ τα οποία θα έχουν μαζί τους οι merchandisers ή με κανονικά δελτία ΣΚΡΑΤΣ (εφόσον το επιθυμεί ο πράκτορας). 2.Μπορεί να τοποθετηθεί με 3 τρόπους (ταινία διπλής όψης, καρφί, βίδα). 3.Ιδανικό σημείο τοποθέτησης: Οδηγίες Τοποθέτησης Καταρράκτη: Ιδανικά, πίσω από τον πάγκο (σε κεντρικό σημείο - εκεί που λαμβάνει χώρα η συναλλαγή). Εναλλακτικά, κοντά στον χώρο του ταμείου (για καταστήματα μέχρι 40 τ.μ. και με περιορισμένο διαθέσιμο χώρο πίσω από το ταμείο) Η βάση της κορωνίδας τοποθετείται με ταινία διπλής όψης στην εσοχή που δημιουργείτα στην λαβή της προβολής Οδηγίες Τοποθέτησης Κορωνίδας:

12 12 Καλές Πρακτικές Δικτύου Πρακτορείων ΟΠΑΠ

13 ΑΚΥΡΑ ΔΕΛΤΙΑ ΣΚΡΑΤΣ 13 Περιγραφή/Χρηστικότητα: Τα ΑΚΥΡΑ ΔΕΛΤΙΑ ΣΚΡΑΤΣ είναι ΑΚΥΡΑ, πιστά αντίγραφα των κανονικών δελτίων ΣΚΡΑΤΣ και προορίζονται για προβολή του προιόντος. Τα ΑΚΥΡΑ ΔΕΛΤΙΑ ΣΚΡΑΤΣ είναι απαραίτητα γιατί προβάλουν το προϊόν και ολόκληρη την γκάμα, απλά και κατανοητά. Τα ΑΚΥΡΑ ΔΕΛΤΙΑ ΣΚΡΑΤΣ αναγνωρίζονται εύκολα από το γεγονός ότι και οι 2 πλευρές έχουν την ίδια εκτύπωση.

14 Αφίσες Νικητών Α4 & 70cmx100cm 14 Περιγραφή Χρηστικότητα & Οδηγίες Τοποθέτησης: Οι αφίσες των νικητών, επιβεβαιώνουν την ύπαρξη νικητών στο συγκεκριμένο κατάστημα αποδεικνύοντας στους παίκτες ένα από τα βασικά χαρακτηριστικά του ΣΚΡΑΤΣ που είναι η ύπαρξη πολλών νικητών με υψηλή συχνότητα. Οδηγίες Τοποθέτησης Αφίσας Νικητών 70cmΧ100cm: Τοποθετείται στο εσωτερικό του καταστήματος στην περιοχή των τραπεζιών ή/και των οθονών. Οδηγίες Τοποθέτησης Αφίσας Νικητών Α4: Παραδίνεται στον Πράκτορα.

15 Είναι ο καλύτερος τρόπος να διαφημίσεις στους πελάτες σου τα κέρδη που μοιράζει το ΣΚΡΑΤΣ, σε όλες τις κατηγορίες των παιχνιδιών!! 1. Χρησιμοποίησε την αφίσα 2. Ενημέρωσε τους πελάτες σου 3. Αύξησε τα κέρδη σου στη στιγμή! ΓΕΓΟΝΟΣ: Το 85% των λαχνών που κερδίζουν περισσότερα από 100€, πωλούνται από πρακτορεία ΟΠΑΠ! Αφίσα Νικητών: Που Βοηθά; / Γιατί Να Την Τοποθετήσω;

16 Γεμάτα πρακτορεία προσελκύουν περισσότερους καινούργιους πελάτες! Περισσότερα χρήματα μπαίνουν στο ταμείο σου κάθε μέρα! Πείθεται για τα ποσά που μοιράζει το παιχνίδι σε όλες τις κατηγορίες του! Καταλαβαίνει την αξιοπιστία του παιχνιδιού… Αυξάνεται η κίνηση μέσα στο πρακτορείο σου! Περισσότερο ι πελάτες εμπιστεύονται πρακτορεία που μοιράζουν κέρδη! Τι κερδίζει ο πελάτης;Τι κερδίζει ο Πράκτορας; Τα Οφέλη Με Απλά Λόγια:

17 Βήμα 1 ο : Φύλαξη των δελτίων που κερδίζουν Βήμα 2 ο : Τοποθέτηση των δελτίων στην αφίσα ανά τιμή αγοράς Βήμα 3 ο : Αναγραφή & κύκλωση των χρηματικών επάθλων Βήμα 4 ο : Αναγραφή του συνολικού ποσού των κερδών που καταγράφονται κάθε λεπτό στο Ο merchandiser θα βοηθά κάθε μήνα να είναι αφίσα του πρακτορείου σου συνεχώς ενημερωμένη! Τι Πρέπει Να Γίνει - Σε 4 απλά βήματα!

18 18 Καλές Πρακτικές Δικτύου Πρακτορείων ΟΠΑΠ

19 Προθήκη Στιγμιαίων Λαχείων (Dispenser) 19 Περιγραφή/Χρηστικότητα: Η Προθήκη στιγμιαίων λαχείων (dispenser) είναι -παγκοσμίως- ο πλέον κατάλληλος τρόπος τοποθέτησης, προβολής και φύλαξης των ΣΚΡΑΤΣ. Οδηγίες Τοποθέτησης: 1.2 Προθήκες (8 κωδικοί ΣΚΡΑΤΣ ) στον πάγκο του γκισέ του πράκτορα σε εμφανές σημείο (κεντρικό) 2.Ιδιαίτερη έμφαση στην τοποθέτηση ακριβώς μπροστά στο σημείο που στέκεται ο πράκτορας – εκεί που λαμβάνει χώρα η συναλλαγή. 3.Οι προθήκες επιτρέπουν την ασφαλή προβολή των στιγμιαίων λαχείων Scratch και προσφέρουν στον πράκτορα την ευελιξία στην καταμέτρηση ή στην επιλογή συγκεκριμένου λαχείου κατά την επιθυμία του πελάτη

20 Προιοντική Αφίσα 20 Περιγραφή/Χρηστικότητα: Η προιοντική αφίσα, τραβάει την προσοχή του καταναλωτή λόγω του μεγάλου μεγέθους, ενημερώνει τους καταναλωτές για την συνολική γκάμα των ΣΚΡΑΤΣ και προβάλλει όλα τα προϊόντα. Οδηγίες Τοποθέτησης: Στο εσωτερικό του πρακτορείου.

21 Coronis Crown 21 Περιγραφή/Χρηστικότητα: Η Οθόνη Coronis είναι η οθόνη η οποία επικοινωνεί όλες τις καταχωρήσεις δελτίων όλων των παιχνιδιών, συνεπώς είναι αυτό που βλέπει οποιοσδήποτε κάνει συναλλαγή στο ταμείο. Το Coronis Crown δεν αφήνει αυτό το σημείο να περάσει ανεκμετάλλευτο. Όποιος κοιτάξει την οθόνη θα δει και το ΣΚΡΑΤΣ! Το συγκεκριμένο υλικό υποστηρίζει την αυθόρμητη αγορά του προϊόντος. Οδηγίες Τοποθέτησης: Στην πάνω πλευρά της Coronis χρησιμοποιώντας την ειδική ταινία επικόλλησης κοιτώντας προς τα έξω.

22 Αυτοκόλλητα ‘’Παίξε Υπεύθυνα’’ & ‘’Πιστοποιημένο Σημείο Πώλησης’’ ‘’Πιστοποιημένο Σημείο Πώλησης’’ 22 Περιγραφή/Χρηστικότητα: Η τοποθέτηση του αυτοκόλλητου ΄΄Παίξε Υπεύθυνα’’ είναι ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ για όλα τα σημεία που πωλούν προϊόντα των Ελληνικών Λαχείων. Οδηγίες Τοποθέτησης: Το αυτοκόλλητο υποχρεωτικά να είναι κολλημένο πάνω στην πόρτα του πρακτορείου στο ύψος του ματιού ενός μέσου αναστήματος και συμπληρωματικά σε σημεία μέσα στο πρακτορείο. (πχ. γκισέ πράκτορα) &

23 Φυλλάδιο ‘’Παίξε Υπεύθυνα’’ 23 Περιγραφή/Χρηστικότητα: Η παρουσία του φυλλαδίου ‘’Παίξε Υπεύθυνα’’ είναι απαραίτητη καθώς βοηθά στην: ελαχιστοποίηση κάθε πιθανής αρνητικής επίπτωσης από τη συμμετοχή στα τυχερά παιχνίδια συνεχή ενημέρωση των παικτών και των συνεργατών μας, σχετικά με τους κανόνες διεξαγωγής των τυχερών παιχνιδιών Οδηγίες Τοποθέτησης: Στις αντίστοιχες θήκες ‘’ΠΑΙΞΕ ΥΠΕΥΘΥΝΑ’’

24 Οδηγός Στιγμιαίων Κρατικών Λαχείων 24 Περιγραφή/Χρηστικότητα: Οι οδηγοί είναι έντυπα που περιγράφουν αναλυτικά στοιχεία του παιγνίου όπως: Όροι συμμετοχής, Περιγραφή παιχνιδιού, Τρόπος κλήρωσης & Σύστημα Διανομής Κερδών, Περιγραφή του Τζακ Ποτ, Πίνακας Κερδών, Φορολογία, Παραγραφή και Καταβολή Κερδών, το Πλαίσιο Κληρώσεων κ.α. Κάθε πρακτορείο είναι υποχρεωμένο από τον νόμο να διατηρεί 1 αντίτυπο ανά παιχνίδι. (Ε.Ε.Ε.Π. – Επιτροπή Εποπτείας και Ελέγχου Παιγνίων) Οδηγίες Τοποθέτησης: Βρίσκονται στο γκισέ του πράκτορα.

25 25


Κατέβασμα ppt "Επικοινωνία στα σημεία πώλησης Retail Marketing. Προτεραιότητες Λανσαρίσματος Μαΐου: Η ‘’Προσέγγιση’’ 2 ΣΤΟΧΟΣ: Να προσεγγίσουμε ακόμη περισσότερο τον."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google