Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «Διδακτική στις Φυσικές Επιστήμες, στην Πληροφορική και την Υπολογιστική Επιστήμη, τα Μαθηματικά και την Επιστήμη των Mηχανικώv.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «Διδακτική στις Φυσικές Επιστήμες, στην Πληροφορική και την Υπολογιστική Επιστήμη, τα Μαθηματικά και την Επιστήμη των Mηχανικώv."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «Διδακτική στις Φυσικές Επιστήμες, στην Πληροφορική και την Υπολογιστική Επιστήμη, τα Μαθηματικά και την Επιστήμη των Mηχανικώv (Master of Science in Science, Technology, Engineering and Mathematics)». Σαράντος Ψυχάρης ΑΝΩΤΑΤΗ ΣΧΟΛΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ /

2 STEM Μοντέλο Προσομοίωσης Αριθμητική Ανάλυση Αλγόριθμοι Διδακτική- Παιδαγωγικη Επιστήμη Υπολογιστικά Μοντέλα Προσομοίωσης Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα-Το STEM στην Εκπαίδευση EJS

3 Η Υπολογιστική Επιστήμη και το STEM Επιστημονικός Υπολογιστικός Τρόπος Σκέψης Μοντέλα Προσομοίωσης Θεωρία Κλασικ ό Πείραμ α Το Νέο Στοιχείο στην Εκπαίδευση Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα-Το STEM στην Εκπαίδευση

4 Η Υπολογιστική Επιστήμη και το STEM Δημιουργία Κοινότητας Στο πλαίσιο του έργου OpenDiscoverySpace Ευπρόσδεκτοι να εγγραφείτε -java-simulations-inquiry-based-learning-stem-disciplines Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα-Το STEM στην Εκπαίδευση

5 Μεθοδολογία Υπολογιστικής Επιστήμης στην Εκπαίδευση Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα-Το STEM στην Εκπαίδευση

6 Καθώς οι μαθητές εκδηλώνουν εξαιρετικά μεγάλο ενδιαφέρον για τις νέες τεχνολογικές εφαρμογές, οι εκπαιδευτικοί πρέπει να αρπάξουν την ευκαιρία και να κάνουν την καλύτερη και πιο αποτελεσματική χρήση των τεχνολογικών εργαλείων. Οι τεχνολογίες της επαυξημένης πραγματικότητας για παράδειγμα μπορούν να αλλάξουν τελείως τις παραδοσιακές διδακτικές εμπειρίες. Απαιτείται επαναπροσδιορισμός της «Διδασκαλίας των Φυσικών Επιστημών» Πρέπει να διδάσκουμε τους μαθητές να σκέφτονται επιστημονικά και να λύνουν προβλήματα αντί να τους παρουσιάζουμε θεωρίες και τους ζητούμε να απομνημονεύουν έννοιες και φαινόμενα. Bruce Alberts, Science, January Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα-Το STEM στην Εκπαίδευση

7 Το STEM στην Εκπαίδευση των Επιστημών Διεθνώς υπάρχει η τάση για Παγκοσμιοποίηση στην Εκπαίδευση που η κύρια συνιστώσα της φαίνεται να συνδέεται με την ανάπτυξη γνώσεων και δεξιοτήτων σχετικών με τις ανάγκες της βιομηχανίας, την εργασία και την απασχόληση και ειδικότερα για νέα, σύγχρονα και καινοτόμα αναλυτικά προγράμματα που θα εναρμονίζονται με αυτό που καλείται STEM in Education(Science Technology Engineering Mathematics). Το STEM είναι το ακρωνύμιο το οποίο χρησιμοποιείται κυρίως από άτομα σχετικά με την εκπαιδευτική πολιτική, για τα πεδία που αναφέρονται στην Επιστήμη, την Τεχνολογία, την Επιστήμη των Μηχανικών και τα Μαθηματικά. Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα-Το STEM στην Εκπαίδευση

8 Το STEM στην Εκπαίδευση των Επιστημών Το STEM πρωτοεμφανίσθηκε το 2001 από τον Judith A. Ramaley, και ουσιαστικά είναι μια προσέγγιση στην Εκπαίδευση που σχεδιάζεται ώστε στην διδασκαλία των Μαθηματικών και των Φυσικών Επιστημών να εισαχθούν οι Τεχνολογίες και η Επιστήμη των Μηχανικών, δημιουργώντας το “meta- discipline.” Η σχετική πρωτοβουλία για την εισαγωγή του «STEM in Education» συνεχίσθηκε με την ομιλία του Προέδρου Ομπάμα το 2005 έπειτα από εισήγηση της επιτροπής PITAC( President’s Innovation and Technology Advisory Committee) και του Εθνικού Συμβουλίου έρευνας(STEM Education: Recommendations for the President-Elect Obama Administration- January 11, 2009), σχετικά με θέματα που σχετίζονται με την καινοτομία της εκπαιδευτικής πολιτικής, τις επιστήμες και την τεχνολογία. Judith A. Ramaley Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα-Το STEM στην Εκπαίδευση

9 The Rocard Report on Science Education (2007) Science Education in Europe:Critical Reflections (J. Osborne, J. Dilon, 2008) Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα-Το STEM στην Εκπαίδευση

10 Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα-Το STEM στην Εκπαίδευση Λογισμικά Δραστηριότητες που θα χρησιμοποιηθούν

11 Το μέγιστο δυνατό αποτέλεσμα, με τον ελάχιστο προγραμματισμό Συμβατότητα με και μεταφερσιμότητα λόγω java (PC, Mac, Linux) Είναι Java code generator Δωρεάν opens source εργαλείο σε Java, που βοηθάει τους μη προγραμματιστές- σχεδόν- να δημιουργήσουν διαδραστικές προσομοιώσεις σε Java EJS Δημιουργεί αυτόματα τον κώδικα java, όσο εμείς χρησιμοποιούμε το γραφικό περιβάλλον Το Λογισμικό Easy Java Simulations Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα-Το STEM στην Εκπαίδευση

12 Design - Τεχνολογία και εφαρμοσμένη Μηχανική Ο μαθητής – φοιτητής καλείται: 1. να προτείνει λύσεις σε πραγματικές ανάγκες, 2.να επιλέξει τα κατάλληλα υλικά και διαδικασίες, 3.να σχεδιάσει, να κατασκευάσει, να δοκιμάσει και, αν χρειαστεί, 4.να τροποποιήσει, να ερευνήσει συστήματα, υποσυστήματα, και συστήματα ασφάλειας και ελέγχου, 5. να χρησιμοποιήσει οδηγίες σε δύο διαστάσεις και να κατασκευάσει πρωτότυπα τριών διαστάσεων δουλεύοντας συνεταιριστικά σε μια ομάδα, κλπ. Ιωάννης Χριστακόπουλος Ομιλία στην ΑΣΠΑΙΤΕ

13 Φυσικές Επιστήμες Ερευνά, συλλέγει δεδομένα, κατανοεί τον τρόπο αποθήκευσης και μεταφοράς ενέργειας, κατανοεί τη δύναμη, την ταχύτητα, την επίδραση της τριβής, τις απλές μηχανές, τον τρόπο βαθμονόμησης των οργάνων και ανάγνωσης των κλιμάκων τους ακολουθεί την επιστημονική μεθοδολογία, ερευνά συγκροτημένα και στοχευόμενα, προβλέπει και μετρά, αντιπαραβάλλει στοιχεία, συνάγει συμπεράσματα, κλπ Ιωάννης Χριστακόπουλος Ομιλία στην ΑΣΠΑΙΤΕ

14 Μαθηματικά Χρησιμοποιεί τα μαθηματικά στην επιστήμη και την τεχνολογία για την μέτρηση της απόστασης, του χρόνου, της ταχύτητας και του βάρους (μάζας) κατανοεί τις έννοιες της ακρίβειας στις κλίμακες βαθμολόγησης και ανάγνωσης, ταξινομεί σε πίνακα τα δεδομένα και ανακαλύπτει τις σχέσεις μεταξύ των μεγεθών, κλπ. Ιωάννης Χριστακόπουλος Ομιλία στην ΑΣΠΑΙΤΕ

15 Το πρόγραμμα του θερινού σχολείου Ανελκυστήρας ψαλιδιού Ρομποτικός χέρι Ιωάννης Χριστακόπουλος Ομιλία στην ΑΣΠΑΙΤΕ

16 Το πρόγραμμα του θερινού σχολείου Το πιεστήριο (Πρέσα) Σχεδιασμός και κατασκευή μοντέλου Ιωάννης Χριστακόπουλος Ομιλία στην ΑΣΠΑΙΤΕ

17 Υλικά Ιωάννης Χριστακόπουλος Ομιλία στην ΑΣΠΑΙΤΕ

18 Φύλλο εργασίας Ιωάννης Χριστακόπουλος Ομιλία στην ΑΣΠΑΙΤΕ

19 Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα-Το STEM στην Εκπαίδευση Λογισμικά Δραστηριότητες που θα χρησιμοποιηθούν Ανάμεσα στα λογισμικά που θα χρησιμοποιηθούν- διδαχθούν είναι τα : Easy Java Simulations, Rasbberry Pi για STEM, LabVIEW για STEM, Lego Mindstorms, Tracker και μεθοδολογία εφαρμογής στην τάξη, Μεθοδολογία ανάπτυξης κώδικα ρομποτικών εφαρμογών STEM, Arduino για STEM και μεθοδολογία εφαρμογής στην τάξη, Αισθητήρες

20 Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα-Το STEM στην Εκπαίδευση Καθηγητές Διεθνούς Εμβέλειας Καθηγητές και Καθηγητές με μεγάλη εμπειρία στη Διδακτική των Επιστημών Μαθήματα-Περιγράμματα CE%BF- %CE%BC%CE%B5%CF%84%CE%B1%CF%80 %CF%84%CF%85%CF%87%CE%B9%CE%B1 %CE%BA%CF%8C/%CE%BC%CE%B1%CE%B 8%CE%AE%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B 1- %CF%80%CE%B5%CF%81%CE%B9%CE%B3 %CF%81%CE%AC%CE%BC%CE%BC%CE%B 1%CF%84%CE%B1- %CE%BC%CE%B1%CE%B8%CE%B7%CE%B C%CE%AC%CF%84%CF%89%CE%BD.html

21 Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα-Το STEM στην Εκπαίδευση Μαθήματα Α ΕΞΑΜΗΝΟ Ανάπτυξη και Μάθηση-Διαφοροποιημένη Μάθηση-Γνωστική και Εκπαιδευτική Ψυχολογία Εκπαιδευτική Πολιτική και έρευνα στην Διδακτική- Κοινωνιολογικές Προσεγγίσεις της Εκπαίδευσης­ –Αναλυτικά Προγράμματα σπουδών στις Υπολογιστικές Επιστήμες Σύγχρονες Διδακτικές Προσεγγίσεις Η γνωστική περιοχή της Υπολογιστικής Επιστήμης Ψηφιακά Αντικείμενα Μάθησης-Αποθετήρια Ψηφιακού υλικού Εργαλεία Συγγραφής e-Learning μαθησιακού Υλικού Σύνολο ECTS 30 Σύνολο ωρών διδασκαλίας 120

22 Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα-Το STEM στην Εκπαίδευση Μαθήματα Β ΕΞΑΜΗΝΟ Βασικές Αρχές Μεθοδολογίας Εκπαιδευτικής Έρευνας Στατιστικά Πακέτα Ποσοτικής έρευνας Στατιστικά Πακέτα Ποιοτικής έρευνας Εκπαιδευτική Έρευνα στα γνωστικά πεδία των Επιστημών, των Μαθηματικών, της Επιστήμης των Μηχανικών και την Υπολογιστικής Επιστήμης Υπολογιστικές μέθοδοι και αλγόριθμοι στις Επιστήμες, στα Μαθηματικά, στην Επιστήμη των Μηχανικών και στην Επιστήμη των Υπολογιστών και την Υπολογιστική Επιστήμη Ανάπτυξη εκπαιδευτικών εφαρμογών στις Επιστήμες, στα Μαθηματικά, στην Επιστήμη των Μηχανικών και στην Επιστήμη των Υπολογιστών και την Υπολογιστική Επιστήμη Σύνολο ECTS 30 Σύνολο ωρών διδασκαλίας 120

23 Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα-Το STEM στην Εκπαίδευση Διάρκεια 3 Εξάμηνα 2 εξάμηνα Μαθήματα Τελευταίο Εξάμηνο Διπλωματική Εργασία Δίδακτρα 3400 ευρώ


Κατέβασμα ppt "ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «Διδακτική στις Φυσικές Επιστήμες, στην Πληροφορική και την Υπολογιστική Επιστήμη, τα Μαθηματικά και την Επιστήμη των Mηχανικώv."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google