Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΣΧΟΛΕΙΟ:ΓΕΛ ΜΑΡΤΙΝΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: 2012-2013 ΤΑΞΗ:Α ΛΥΚΕΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑ:ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ,ΚΙΝΗΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ…

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΣΧΟΛΕΙΟ:ΓΕΛ ΜΑΡΤΙΝΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: 2012-2013 ΤΑΞΗ:Α ΛΥΚΕΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑ:ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ,ΚΙΝΗΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ…"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΣΧΟΛΕΙΟ:ΓΕΛ ΜΑΡΤΙΝΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΤΑΞΗ:Α ΛΥΚΕΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑ:ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ,ΚΙΝΗΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ… …ΕΡΓΑΣΙΑ,ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ,ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ,ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

2 ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ Α(Η/Υ): ΔΗΜΑΚΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ, ΛΙΚΟΜΕΤΗ ΕΛΙΣΙΑΝΑ, ΠΑΛΑΣΚΑΣ ΘΩΜΑΣ, ΦΛΟΥΔΑΣ ΝΙΚΟΛΑΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ Β(ΚΙΝΗΤΑ): ΣΤΑΜΑΤΑΚΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ, ΕΛΕΖΙ ΚΡΙΣΤΙΝΑ ΜΠΑΤΣΟΥ ΑΓΓΕΛΙΚΑ,ΦΛΟΥΔΑ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΨΑΡΡΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ: ΜΠΑΤΣΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ

3 ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ

4 ΕΙΣΑΓΩΓΗ Ο υπολογιστής είναι μια ηλεκτρονική συσκευή που δέχεται δεδομένα ή πληροφορίες, επεξεργάζεται τα εισερχόμενα δεδομένα με κάποιο τρόπο και παράγει ένα αποτέλεσμα ή έξοδο. Οι υπολογιστές μπορούν να χρησιμοποιηθούν για χιλιάδες εφαρμογές και γι’ αυτό παίζουν σημαντικό ρόλο στην κοινωνία μας

5

6 1946: Το 1946 δημιουργήθηκε ο πρώτος πλήρως ηλεκτρονικός ψηφιακός υπολογιστής που λεγόταν ENIAC (Electronic Numerical Integrator And Calculator). 1947: Το 1947 έχουμε την ανακάλυψη του τραντζίστορ και των ηλεκτρονικών στερεάς μορφής. 1950: Η μεγάλης εκτάσεως παραγωγή υπολογιστών άρχισε τη δεκαετία του 1950 όταν διάφορες ανταγωνιστικές εταιρίες έφτιαξαν διάφορους αναλογικούς και ηλεκτρομηχανικούς υπολογιστές. 1960: Το 1960 ξεκίνησε μια νέα γενιά μικρότερων, γρηγορότερων και φθηνότερων υπολογιστών.

7 1977: Το 1977 έχουμε πραγματική επανάσταση στους υπολογιστές με την ανακάλυψη του μικροεπεξεργαστή και των ολοκληρωμένων κυκλωμάτων : Από το 1978 μέχρι και σήμερα οι υπολογιστές έχουν εξελιχθεί σε μεγάλο βαθμό. Σίγουρα αυτή η εξέλιξη δε θα σταματήσει ποτέ.

8

9 ΒΑΣΙΚΑ ΜΕΡΗ Μονάδα συστήματος Μητρική πλακέτα Επεξεργαστής Κύρια μνήμη Κάρτα γραφικών Μονάδες αποθήκευσης (σκληρός δίσκος, CD,DVD, δισκέτα) Συσκευές εισόδου Συσκευές εξόδου

10 ΜΟΝΑΔΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ: Η μονάδα συστήματος είναι ο πυρήνας ενός υπολογιστή. Συνήθως είναι ένα ορθογώνιο κουτί τοποθετημένο επάνω ή κάτω από το γραφείο σας. Στο εσωτερικό αυτού του κουτιού υπάρχουν πολλά ηλεκτρονικά στοιχεία τα οποία επεξεργάζονται πληροφορίες.

11 ΜΗΤΡΙΚΗ ΠΛΑΚΕΤΑ:Η μητρική πλακέτα είναι το κύριο σύστημα κυκλωμάτων του υπολογιστή. Εδώ είναι που "κάθονται" ο επεξεργαστής, η κύρια μνήμη, η κρυφή μνήμη, οι κάρτες γραφικών, οι δίαυλοι και οι υποδοχές που συνδέουν τις περιφερειακές συσκευές

12 ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΗΣ: Το πιο έξυπνο μέρος ενός υπολογιστή και ταυτόχρονα ένα από αυτά που πάντα προσέχουμε περισσότερο, είναι ο επεξεργαστής, που θεωρείται το "μυαλό" του υπολογιστή.

13 ΚΥΡΙΑ ΜΝΗΜΗ:Η κύρια μνήμη κρατά όλη την "ενεργή" πληροφορία, την οποία χρησιμοποιεί ο υπολογιστής. Όταν κλείνουμε τον υπολογιστή η μνήμη αυτή χάνει τα δεδομένα της. Κάθε πρόγραμμα ή αρχείο δεδομένων που ανοίγουμε, χρησιμοποιεί ένα μέρος της κύριας μνήμης. Όταν κλείσουμε το πρόγραμμα ή το αρχείο, η περιοχή αυτή αδειάζει και είναι διαθέσιμη για άλλες χρήσεις. Γενικά, όσο περισσότερη από αυτή τη μνήμη έχει ένας υπολογιστής, τόσο περισσότερα πράγματα μπορεί να κάνει ταυτόχρονα

14 ΚΑΡΤΑ ΓΡΑΦΙΚΩΝ:Η κάρτα γραφικών εκτελεί τη λειτουργία των εικόνων στην οθόνη. Εσωτερικά, μία κάρτα γραφικών είναι μια ειδική μνήμη που ονομάζεται μνήμη γραφικών. Εκεί αποθηκεύεται πληροφορία, η οποία αναπαριστά ό,τι εμείς βλέπουμε στην οθόνη.

15 ΣΚΛΗΡΟΣ ΔΙΣΚΟΣ: Η μονάδα σκληρού δίσκου του υπολογιστή, αποθηκεύει πληροφορίες σε έναν σκληρό δίσκο, έναν άκαμπτο δίσκο ή στοίβα δίσκων με μαγνητική επιφάνεια. Επειδή οι σκληροί δίσκοι μπορούν να διατηρήσουν τεράστιο όγκο πληροφοριών, συνήθως λειτουργούν ως το βασικό αποθηκευτικό μέσο του υπολογιστή και φέρουν σχεδόν όλα τα προγράμματα και τα αρχεία. Η μονάδα σκληρού δίσκου βρίσκεται συνήθως στο εσωτερικό της μονάδας συστήματος. ΜΟΝΑΔΕΣ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗΣ

16 CD και DVD Σχεδόν όλοι οι υπολογιστές σήμερα είναι εξοπλισμένοι με μονάδα CD ή DVD, η οποία βρίσκεται συνήθως στο μπροστινό μέρος της μονάδας συστήματος. Οι μονάδες CD χρησιμοποιούν λέιζερ για την ανάγνωση (ανάκτηση) δεδομένων από ένα CD, ενώ πολλές τέτοιες μονάδες μπορούν επίσης να εγγράφουν δεδομένα σε CD. Εάν διαθέτετε μονάδα εγγράψιμου δίσκου, μπορείτε να αποθηκεύετε αντίγραφα των αρχείων σας σε κενά CD. Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε τη μονάδα CD για την αναπαραγωγή CD μουσικής στον υπολογιστή. Οι μονάδες DVD μπορούν να κάνουν όσα και οι μονάδες CD και επιπλέον διαβάζουν DVD. Εάν διαθέτετε μονάδα DVD, μπορείτε να βλέπετε ταινίες στον υπολογιστή. Πολλές μονάδες DVD έχουν δυνατότητα εγγραφής δεδομένων σε κενά DVD. ΜΟΝΑΔΕΣ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗΣ

17 Μονάδα δισκέτας Οι μονάδες δισκέτας αποθηκεύουν πληροφορίες σε δισκέτες. Σε σύγκριση με τα CD και τα DVD, οι δισκέτες έχουν τη δυνατότητα να αποθηκεύσουν μόνο έναν μικρό όγκο δεδομένων. Επίσης, η ανάκτηση πληροφοριών γίνεται με πιο αργό ρυθμό και είναι περισσότερο ευπαθείς. Για αυτούς τους λόγους, οι μονάδες δισκέτας είναι λιγότερο δημοφιλείς από ότι παλαιότερα, αν και εξακολουθούν να περιλαμβάνονται σε κάποιους υπολογιστές. ΜΟΝΑΔΕΣ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗΣ

18 ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΙΟ: Είναι η μόνη συσκευή εισαγωγής δεδομένων που μπορεί να εκτελεί πολλαπλές λειτουργίες. Περιλαμβάνει ένα πλήρες σύνολο αλφαβητικών και αριθμητικών πλήκτρων. Ακόμη περιλαμβάνει πλήκτρα που συνδέονται με βασικές λειτουργίες του υπολογιστή αλλά και λειτουργίες διαμόρφωσης. ΠΟΝΤΙΚΙ: Το ποντίκι του υπολογιστή οφείλει την ονομασία του στο σχήμα και στο καλώδιό του. Ελέγχει την κίνηση του δείκτη στη οθόνη ΣΥΣΚΕΥΕΣ ΕΙΣΟΔΟΥ

19 ΜΙΚΡΟΦΩΝΟ: Με το μικρόφωνο μπορούμε να εισάγουμε ηχογραφήσεις της φωνής μας στον υπολογιστή και να τις επεξεργαστούμε ή να προσθέσουμε εκφωνήσεις σε εργασίες ΣΥΣΚΕΥΕΣ ΕΙΣΟΔΟΥ

20 ΟΘΟΝΗ: Η οθόνη προβάλλει τις λειτουργίες του υπολογιστή με εκατομμύρια χρώματα.Τα μεγέθη της ποικίλουν από 14 ίντσες έως 21 ίντσες. Ορισμένες οθόνες περιλαμβάνουν ενσωματωμένα ηχεία και μικρόφωνα.. ΣΥΣΚΕΥΕΣ ΕΞΟΔΟΥ

21 ΕΚΤΥΠΩΤΗΣ:Οι εκτυπωτές χρησιμοποιούνται για την τύπωση κειμένου ή φωτογραφίας, που είναι μέσα στον υπολογιστή, σε χαρτί. Μπορούν να εκτυπώσουν είτε έγχρωμα είτε ασπρόμαυρα. Υπάρχουν πολλά είδη όπως κρουστικοί, ψεκασμού και laser. ΣΥΣΚΕΥΕΣ ΕΞΟΔΟΥ

22 ΗΧΕΙΑ: Τα ηχεία χρησιμοποιούνται στην αναπαραγωγή ήχου. Μπορεί να είναι ενσωματωμένα στη μονάδα συστήματος ή να συνδέονται σε αυτήν με καλώδια. Τα ηχεία σάς δίνουν τη δυνατότητα να ακούτε μουσική ή ηχητικά εφέ από τον υπολογιστή σας.

23 Το μόντεμ και η οθόνες αφής εισάγουν αλλά και εξάγουν δεδομένα από τον υπολογιστή ΜΟΝΤΕΜ: Για να συνδέσετε τον υπολογιστή σας στο Internet, χρειάζεστε ένα μόντεμ. Το μόντεμ είναι μια συσκευή που στέλνει και λαμβάνει πληροφορίες του υπολογιστή μέσω μιας τηλεφωνικής γραμμής ή ενός καλωδίου υψηλής ταχύτητας. Τα μόντεμ μπορεί να είναι ενσωματωμένα στη μονάδα συστήματος, αλλά τα μόντεμ υψηλής ταχύτητας είναι συνήθως ανεξάρτητα στοιχεία. ΟΘΟΝΕΣ ΑΦΗΣ ΣΥΣΚΕΥΕΣ ΕΞΟΔΟΥ

24

25 ΣΠΙΤΙ: Οι προσωπικοί υπολογιστές είναι κάτι το συνηθισμένο στα σπίτια ως μέσο ενημέρωσης εκπαίδευσης και μαθησης.. Με τη συνδεση τους στο διαδίκτυο έχουν γίνει ένα απέραντο σχολείο.Οnline περιοδικά, βιβλία, αλλά και πληροφορίες για όλα τα ενδιαφέροντα. Υπάρχουν άπειρες πληροφορίες και όλες αυτές οι πληροφορίες είναι δωρεάν και μόνο σε ελάχιστες περιπτώσεις χρεώνονται. Ακόμη χρησιμοποιούνται σε συστήματα ασφαλείας ΣΧΟΛΕΙΟ: Σχεδόν σε όλα τα σχολεία πλέον μπορεί να συναντήσει κανείς τους υπολογιστές. Υπάρχει το μάθημα της πληροφορικής στο οποίο οι μαθητές μαθαίνουν τη χρήση του. Επίσης χρησιμοποιούνται για την εκτέλεση εργασιών αλλά και για άντληση πληροφοριών.

26 ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΑ: Οι υπολογιστές βοηθούν πολύ τους επιστήμονες να πραγματοποιήσουν πειράματα και έρευνες καθώς μέσω προγραμμάτων μπορούν να προσομοιώσουν πραγματικές καταστάσεις. ΕΡΓΑΣΙΑ: Οι υπολογιστές χρησιμοποιούνται από επιχειρήσεις για διαχείριση των οικονομικών τους. Από εκδότες περιοδικών και βιβλίων για την τύπωση και μετάφραση βιβλίων και περιοδικών. Ακόμη πολλά εργοστάσια χρησιμοποιούν ρομπότ που τα χειρίζονται μέσω υπολογιστή.

27 ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ: Οι σύγχρονες εταιρίες φτιάχνουν αμάξια με ηλεκτρονικά συστήματα όπως ανιχνευτές εμποδίων, υπολογιστές ταξιδιού, ηλεκτρονικά φρένα. ΣΤΡΑΤΟΣ: Ο στρατός είναι ίσως ο τομέας στον οποίον οι υπολογιστές προσφέρουν τα μέγιστα. Έτσι μέσω υπολογιστή ελέγχονται τα ραντάρ για τον εντοπισμό αεροσκαφών και πυραύλων. Ακόμη μέσω υπολογιστή μπορούν να σχεδιαστούν ολόκληρες στρατιωτικές επιθέσεις.

28 INTERNET: Το Διαδίκτυο όπως ονομάζεται είναι ένα παγκόσμιο δίκτυο στο οποίο είναι συνδεμένοι χιλιάδες υπολογιστές. Σε αυτό μπορεί κανείς να βρει πληροφορίες για οτιδήποτε, ακόμη και να αγοράσει πράγματα. ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: Οι ψηφιακές φωτογραφίες είναι η τελευταία τάση στο χώρο της φωτογραφίας. Με μια ψηφιακή φωτογραφική μηχανή μπορεί κανείς να εισάγει φωτογραφίες στον υπολογιστή, να τις επεξεργαστεί και να τις εκτυπώσει.

29 Το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο( ) Είναι ένας από τους ποιο διαδεδομένους τρόπους επικοινωνίας κυρίως για τους χρήστες του INTERNET. Μέσω μπορούμε να στείλουμε μήνυμα σε κάποιον και αυτός να το λάβει όταν συνδεθεί στο διαδίκτυο. ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ: Με ειδικές διατάξεις ισχυρών υπολογιστικών συστημάτων μπορούμε να αναπαραστήσουμε την πραγματικότητα.Τα συστήματα εικονικής πραγματικότητας(virtual reality) μας συνδέουν με τεχνητούς κόσμους που εμφανίζονται σαν αληθινοί αλλά δεν είναι. Αυτή η σύνδεση ονομάζεται διαλογική(interactive).

30 ΜΙΑ ΑΚΟΜΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗ Εργαλείο για διασκέδαση Οι ηλεκτρονικοί υπολογιστές, εκτός των πολλών άλλων, είναι και ένα εργαλείο διασκέδασης. Για πολλούς από εμάς που έχουμε εξοικειωθεί με τα προγράμματα των υπολογιστών ακόμη και ο χειρισμός τους είναι διασκέδαση και χόμπι. Για τους άλλους, τους λιγότερο εξοικειωμένους, ο υπολογιστής είναι με βεβαιότητα εργαλείο διασκέδασης αφού υπάρχουν άπειρα παιχνίδια για όλες τις ανάγκες και τις επιθυμίες. Εκτός των παιχνιδιών υπάρχει και το internet όπου υπάρχουν τα πάντα επί παντός επιστητού.

31

32 Περιβαλλοντικός(Το περιβάλλον επηρεάζεται άμεσα από την ανάπτυξη των υπολογιστών αφού για την κατασκευή και λειτουργία τους απαιτείται ενέργεια και πρώτες ύλες) Πολιτιστικός(Αναφέρεται στις τέχνες και στις πνευματικές δραστηριότητες. Η αναζήτηση και ο εντοπισμός εικόνων, ήχων και πληροφοριών για οτιδήποτε μας ενδιαφέρει και γενικότερα η απόκτηση γνώσης γίνονται με μεγάλη ευκολία. Ηθικός(Αναφέρεται στους κανόνες που καθορίζουν το σωστό και το λάθος(π.χ Παραβίαση προσωπικών δεδομένων, φωτομοντάζ, ιστοσελίδες με ακατάλληλο περιεχόμενο………)

33 Επιπτώσεις από την εξέλιξη των υπολογιστών Στο Πολιτικό τομέα (Αναφέρεται στην διακυβέρνηση ενός κράτους. π.χ Οι βάσεις δεδομένων που δημιουργούνται με τα στοιχεία των πολιτών μιας χώρας χρησιμοποιούνται από τις αρχές της χώρας έτσι ώστε να γίνεται διακυβέρνηση.) Κοινωνικός(Αναφέρεται στον τρόπο ζωής των ατόμων μιας κοινωνίας και των σχέσεων μεταξύ τους. π.χ Ο τρόπος διασκέδασης επικοινωνίας και ενημέρωσης των νέων) Οικονομικός(Αναφέρεται στην οικονομία. π.χ Έχουν δημιουργηθεί επαγγέλματα που στο παρελθόν δεν υπήρχαν όπως Τεχνικός Η/Υ, Προγραμματιστες…)

34 ΜΕΡΙΚΕΣ ΑΚΟΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

35

36 ΓΕΝΙΚΗΣ ΧΡΗΣΗΣ: Ο γενικός υπολογιστής είναι ιδιαίτερα ευέλικτος στη χρήση του. Μπορεί να κάνει σχεδόν τα πάντα. Οι προσωπικοί υπολογιστές στα σπίτια και στα σχολεία είναι γενικής χρήσης. ΕΙΔΙΚΗΣ ΧΡΗΣΗΣ: Οι ειδικοί υπολογιστές κάνουν μόνο μια συγκεκριμένη εργασία. Για παράδειγμα ο μικροεπεξεργαστής ενός αυτοκινήτου που ελέγχει τη θερμοκρασία της καμπίνας είναι ένας ειδικός υπολογιστής.

37 ΑΝΑΛΟΓΙΚΟΙ: Οι αναλογικοί υπολογιστές εκτελούν συγκεκριμένες εργασίες. Οι χειριστές χρειάζεται μόνο να συνδέσουν έναν ηλεκτρονικό χρονομετρητή στον υπολογιστή και να ελέγχουν την εγγραφή των δεδομένων. ΨΗΦΙΑΚΟΙ: Οι ψηφιακοί υπολογιστές χρησιμοποιούνται πάρα πολύ και είναι πολύ ευέλικτοι. Μπορούν να εκτελέσουν διάφορες εργασίες οι οποίες ενδέχεται να μη σχετίζονται μεταξύ τους.Κατασκευάζονται σε διάφορα μεγέθη και σε διαφορετικές ταχύτητες, από μικροσκοπικούς όπως ένα νόμισμα εώς πολύ μεγάλους όπως ένα αμάξι.

38 ΜΙΚΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ: Ποικίλουν από τους χειρός έως τους επιτραπέζιους. Είναι πολύ δυνατοί και μπορούν να επεξεργαστούν εκατομμύρια πληροφοριών το δευτερόλεπτο.

39 ΜΕΣΑΙΟΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ: Ποικίλουν από το μέγεθος επιτραπέζιου έως το μέγεθος γραφείου. Αυτοί οι υπολογιστές μπορούν να χειρίζονται όλες τις πληροφορίες στο επίπεδο μιας μικρής επιχείρησης ή ενός σχολείου.

40 ΜΕΓΑΛΟΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ: Ποικίλουν από τον επιτραπέζιο μέχρι το μέγεθος μερικών μεγάλων ντουλαπιών. Έχουν μεγάλη υπολογιστική ισχύ και είναι σχεδιασμένοι για εφαρμογές πολλαπλής προσπέλασης. Για παράδειγμα κυβερνητικά αρχεία και τράπεζες σε μεγάλες πόλεις. ΥΠΕΡΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ: Είναι οι μεγαλύτεροι υπολογιστές. Οι διαστάσεις τους φθάνουν μέχρι και το μέγεθος ενός δωματίου και έχουν τρομερή υπολογιστική ισχύ. Μπορούν να εκτελούν δισεκατομμύρια λειτουργίες το δευτερόλεπτο.

41

42 Πρόγραμμα είναι ένας γραμμένος κατάλογος βημάτων που ενημερώνει τον υπολογιστή για τα δεδομένα ή τις πληροφορίες που θα χρησιμοποιήσει και για την ακριβή σειρά που θα ακολουθήσει κατά την εκτέλεση των βημάτων/εντολών. Χωρίς αυτές τις εντολές η CPU δε μπορεί να κατευθύνει σωστά τα δεδομένα ή τις πληροφορίες. Όταν τελειοποιήθει το πρόγραμμα πουλιέται με μορφή λογισμικού. Το λογισμικό παράγεται σε τέσσερις κύριους τρόπους:  Λειτουργικό (operating)  Εφαρμογών (application)  Βοηθητικό (utilities)  Γλωσσών Προγραμματισμού (programming languages)

43

44 Οι γλώσσες προγραμματισμού παρέχουν ένα γενικό πλαίσιο για την οργάνωση των εντολών που μπορούν να μεταφραστούν σε κώδικα μηχανής, συνήθως μ’ ένα ξεχωριστό πρόγραμμα που λέγεται μεταγλωττιστής. Για τον προγραμματισμό χρησιμοποιούνται διάφορες γλώσσες. Οι περισσότεροι χρησιμοποιούν γράμματα, λέξεις και σύμβολα. Η τοποθέτησή τους σε συγκεκριμένη σειρά καθορίζει το τι θα συμβεί όταν ο υπολογιστής διαβάσει κάθε γραμμή του προγράμματος. Ο προγραμματιστής πρέπει να διαλέξει την καλύτερη γλώσσα προγραμματισμού για τις απαιτήσεις του συγκεκριμένου λογισμικού. Οι πιο συνηθισμένες γλώσσες προγραμματισμού είναι η Basic, η Logo, η Cobol και η. Fortran. Οι συμβολικές γλώσσες είναι συγκεκριμένες για κάθε τύπο CPU και μεταφράζουν εντολές στη βασικότερη γλώσσα που ονομάζεται γλώσσα μηχανής.

45 ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΕΣ ΜΑΡΚΕΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ 1.Hewlett-Packard 2.Acer 3.Toshiba 4.Dell 5.Sony 6.Lenovo 7.Apple 8.Multirama

46

47 ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΠΗΡΑΜΕ ΣΤΟ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΚΙΝΗΤΩΝ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΜΕ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΑ

48 Έχετε υπολογιστή σπίτι σας;

49 Είναι σταθερός (desktop) ή φορητός (laptop);

50 Ποιό έτος τον αγοράσατε;

51 Πόσα χρήματα δώσατε για την αγορά του;

52 Πόσες ώρες χρησιμοποιείτε τον υπολογιστή σας για οποιανδήποτε λόγο καθημερινά;

53 Συνήθως τον χρησιμοποιείτε για δουλειά η για διασκέδαση;

54 Έχετε πρόσβαση στο διαδίκτυο;

55 Ποιά είναι η ονομαστική ταχύτητα σύνδεσης σας στο διαδίκτυο;

56 Χρησιμοποιείτε το διαδίκτυο για;

57 Τί λειτουργικό χρησιμοποιεί ο υπολογιστή σας;

58 Έχετε εγκαταστήσει στον υπολογιστή σας κάποιο πρόγραμμα προστασία από ιούς (antivirus);

59 Έχετε πέσει ποτέ θύμα (απάτη, βλάβη συστήματος, παραβίαση προσωπικών δεδομένων…) κατά την πλοήγησή σας στο διαδίκτυο ή από τη χρήση κακόβουλου λογισμικού;

60 ΤΕΛΟΣ Α ΜΕΡΟΥΣ

61 ΚΙΝΗΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ

62 ΑΡΧΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ Κινητό τηλέφωνο ή απλά κινητό, ονομάζεται κατά κύριο λόγο το τηλέφωνο που δεν εξαρτάται από φυσική καλωδιακή σύνδεση με δίκτυο παροχής τηλεφωνίας και δεν εξαρτάται από κάποια τοπική ασύρματη συσκευή εκπομπής ραδιοφωνικού σήματος χαμηλής συχνότητας. Τα κινητά τηλέφωνα χρησιμοποιούν τεχνολογία κυψελών (cells) και εκπέμπουν σε υψηλές συχνότητες. Για την εκπομπή και λήψη των σημάτων χρησιμοποιείται πλέον, αποκλειστικά ψηφιακή τεχνολογία με κωδικοποίηση.τηλέφωνο

63 ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ Τα κινητά τηλέφωνα δεν είχαν πάντοτε οθόνη αφής, κάμερες πολλών Megapixels και την δυνατότητα να χρησιμοποιηθούν ως ένας μικροσκοπικός Η/Υ, λύνοντας μας τα χέρια. Για την ακρίβεια, δεν ήταν καν μικροσκοπικά αφού ειδικά στα πρώτα μοντέλα το μέγεθος τους δεν τα καθιστούσε και πολύ… “κινητά”!

64 Η πρώτη συσκευή κινητού τηλεφώνου, η οποία άλλαξε για πάντα την καθημερινότητα μας, εμφανίστηκε το 1983 από την Motorola και στη συνέχεια ακολούθησαν χιλιάδες μοντέλα που βοήθησαν στην εξέλιξη της μορφής αλλά και των λειτουργιών αυτού του μικρού θαύματος της τεχνολογίας που έμελλε να γίνει απαραίτητο gadget για κάθε άνθρωπο.

65 ΒΑΣΙΚΑ ΜΕΡΗ ΚΙΝΗΤΟΥ Την πλακέτα που περιέχει όλα τα κυκλώµατα και τους επεξεργαστές. Την κεραία. Την οθόνη υγρών κρυστάλλων. Το πληκτρολόγιο. Tο μικρόφωνο. Το ακουστικό. Την μπαταρία.

66 Βασικές Εφαρμογές Κινητού Μηνύματα Φωτογραφική μηχανή Κάμερα Ραδιόφωνο Τηλεόραση Πλοηγός

67 Βασικές Εφαρμογές Κινητών Ρολόι Ημερολόγιο Σημειωματάριο Παιχνίδια Αριθμομηχανή Τα νέα κινητά(smartphone) έχουν πλέον τις δυνατότητες ενός Ηλεκτρονικού Υπολογιστή και μπορούν να συνδεθούν στο διαδίκτυο και να τρέξουν ¨άπειρες¨ εφαρμογές.

68 ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΟΥ Περιβαλλοντικές επιπτώσεις Φυσικές περιβαλλοντικές επιπτώσεις Διάβρωση εδάφους Μόλυνσης υδάτινων οδών και περιοχών συλλογής νερού Βιολογικές περιβαλλοντικές επιπτώσεις Χλωρίδα και πανίδα Διατηρητέες περιοχές, εθνικά πάρκα και δάση Σχολεία, νοσοκομεία, παιδικοί σταθμοί

69 Κοινωνικές επιπτώσεις Αποξένωση

70 Κοινωνικές επιπτώσεις Εθισμός

71 Κοινωνικές επιπτώσεις Καταναλωτισμός

72 Κοινωνικές επιπτώσεις Τροχαία ατυχηματα

73 Πιθανές επιπτώσεις στην υγεία Καταστροφή των νευρικών κυττάρων Συσσώρευση των ερυθρών αιμοσφαιρίων Bλάβες στο DNA Καρκίνους του εγκεφάλου πονοκέφαλους κόπωση απώλεια μνήμης νευρολογικές διαταραχές

74 Πιθανές επιπτώσεις στην υγεία δερματικές παθήσεις υπογονιμότητα στείρωση σε άνδρες έλλειψη συγκέντρωσης αϋπνίες περιπτώσεις καλοήθους όγκου του ακουστικού νεύρου (ύστερα από τουλάχιστον 10 χρόνια χρήσης κινητού τηλεφώνου).

75 ΜΕΡΙΚΕΣ ΑΚΟΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

76 ΥΛΙΚΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΚΙΝΗΤΟΥ ΤΗΛΕΦΩΝΟΥ Μια τυπική συσκευή κινητού τηλεφώνου – εξαιρουμένων της μπαταρίας και των αξεσουάρ που συνήθως το συνοδεύουν – περιέχει: πλαστικό γυαλί χαλκό σίδηρο αλουμίνιο μαγνήσιο ασήμι νικέλιο, κασσίτερο μόλυβδο και χρυσό Επιπρόσθετα, τα κινητά τηλέφωνα περιέχουν τα ακόλουθα τέσσερα μέταλλα: αντιμόνιο παλλάδιο βηρύλλιο λευκόχρυσο

77 Βασικά Χαρακτηριστικά Βασικά Χαρακτηριστικά Τεχνικά Χαρακτηριστικά Τύπος Οθόνης Μέγεθος Οθόνης Ανάλυση Οθόνης Τρόπος Χειρισμού Φωτογραφική Μηχανή Δευτερεύουσα Κάμερα Ισχύς Επεξεργαστή Πυρήνες Επεξεργαστή Λειτουργικό Σύστημα Δίκτυο Σύνδεσης Data Protocols Εσωτερική Μνήμη Υποστήριξη GSM Card Slot Βασικά Χαρακτηριστικά Έτος Κυκλοφορίας Λειτουργίες & ΣυνδεσιμότηταΛειτουργίες & Συνδεσιμότητα Πολλαπλές SIM Wi-Fi Τύπος Διασύνδεσης Γενικά Χαρακτηριστικά Διάρκεια Αναμονής Διάρκεια Ομιλίας Διαστάσεις Βάρος Δείκτης SAR

78 ΣΥΝΗΘΕΣΤΕΡΕΣ ΜΑΡΚΕΣ ΚΙΝΗΤΩΝ ALCATEL SAMSUNG NOKIA BLACK BERRY SONY ERICSSON APPLE LG HTC MLS ZTE MOTOROLA HUAWEI

79 ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΠΗΡΑΜΕ ΣΤΟ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΚΙΝΗΤΩΝ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΜΕ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΑ

80 Έχετε κινητό τηλέφωνο;

81 Πόσα κινητά έχετε αλλάξει ως τώρα;

82 Σε τι ηλικία αγοράσατε το πρώτο σας κινητό;

83 Ποιο έτος αγοράσατε το τελευταίο σας κινητό τηλέφωνο;

84 Πόσα χρήματα δαπανάτε το μήνα για την επικοινωνία σας μέσω κινητού;

85 Πόσα χρήματα δώσατε για την αγορά του κινητού σας;

86 Πόση ώρα μιλάτε στο κινητό την ημέρα;

87 Για ποιούς άλλους λόγους χρησιμοποιείτε το κινητό;

88 Πού έχετε το κινητό σας κατά την διάρκεια της ημέρας;

89 Το βράδυ κλείνετε το κινητό σας;

90 Κατά την διάρκεια μιας κλήσης χρησιμοποιείτε…

91 Το κριτήριο με το οποίο αγοράζετε το κινητό σας είναι…

92 Γιατί αγοράζετε συνήθως νέο κινητό;

93 Το παλιό σας κινητό τι το κάνετε;

94 Πηγές άντλησης πληροφοριών CE%BC%CE%B1%CE%B3%CE%BD%CE%B7%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE_%CE% B1%CE%BA%CF%84%CE%B9%CE%BD%CE%BF%CE%B2%CE%BF%CE%BB%CE%AF%C E%B1 ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ Β ΛΥΚΕΙΟΥ Υπήρχαν και άλλες πληροφορίες που τις βρήκαμε στο διαδίκτυο αλλά δεν καταγράψαμε την διεύθυνσή τους!!!

95


Κατέβασμα ppt "ΣΧΟΛΕΙΟ:ΓΕΛ ΜΑΡΤΙΝΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: 2012-2013 ΤΑΞΗ:Α ΛΥΚΕΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑ:ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ,ΚΙΝΗΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ…"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google