Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΣΠΟΥΔΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ ΤΟΥ ΕΠΑΛ ΤΟΥ ΕΠΑΛ.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΣΠΟΥΔΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ ΤΟΥ ΕΠΑΛ ΤΟΥ ΕΠΑΛ."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΣΠΟΥΔΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ ΤΟΥ ΕΠΑΛ ΤΟΥ ΕΠΑΛ

2 ΤΑΞΗ Β ΤΟΜΕΑΣ ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ,ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ

3 ΜΑΘΗΜΑΤΑ Β΄ ΤΑΞΗΣ  ΓΕΩΠΟΝΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ  ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΓΕΩΡΓΙΚΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗ  ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΓΕΩΡΓΙΑ  ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΤΡΟΦΙΜΩΝ  ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΓΕΩΡΓΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΣΥΝΟΛΟ ΩΡΩΝ 10Θ+8Ε=18 ΣΥΝΟΛΟ ΩΡΩΝ 10Θ+8Ε=18

4 ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ - Γ΄ ΤΑΞΗ  ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΑΣ  ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΥ ΤΡΟΦΙΜΩΝ  ΕΡΓΩΝ ΤΟΠΙΟΥ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ

5 ΜΑΘΗΜΑΤΑ Γ΄ ΤΑΞΗΣ ΕΙΔ. ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΑΣ  ΦΥΤΙΚΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗ  ΖΩΙΚΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗ  ΕΚΜΗΧΑΝΙΣΗ ΓΕΩΡ. ΕΚΜΕΤ/ΣΕΩΝ  ΦΥΤΟΠΡΟΣΤΑΣΙΑ  ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΓΕΩΡΓΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΣΥΝΟΛΟ ΩΡΩΝ 13Θ+10Ε=23 ΣΥΝΟΛΟ ΩΡΩΝ 13Θ+10Ε=23

6 ΜΑΘΗΜΑΤΑ Γ ΤΑΞΗΣ ΕΙΔ.ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΥ ΤΡΟΦΙΜΩΝ  ΜΕΤΑΠΟΙΗΣΗ ΦΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ  ΜΕΤΑΠΟΙΗΣΗ ΖΩΪΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ  ΑΡΧΕΣ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ  ΥΓΙΕΙΝΗ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΡΟΦΙΜΩΝ  ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΣΥΝΟΛΟ 13Θ+10Ε=23 ΣΥΝΟΛΟ 13Θ+10Ε=23

7 ΜΑΘΗΜΑΤΑ Γ ΤΑΞΗΣ ΕΙΔ. ΕΡΓΩΝ ΤΟΠΙΟΥ-ΠΕΡ/ΝΤΟΣ  ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΠΙΟΥ  ΑΡΔΕΥΤΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ  ΜΗΧΑΝ.ΚΑΙ ΕΡΓ.ΦΥΤΟΤ/ΚΩΝ ΕΡΓΩΝ  ΑΝΘΟΚΗΠΕΥΤΙΚΕΣ ΚΑΛ/ΕΣ  ΦΥΤΑ ΚΗΠΟΤΕΧΝΙΑΣ  ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ Η/Υ-ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΣΥΝΟΛΟ ΩΡΩΝ 12Θ+11Ε=23

8 ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΓΕΝΙΚΗΣ ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ Στο εργαστήριο γεωπονίας διεξάγονται πολλές εργαστηριακές ασκήσεις πάντα στα πλαίσια των διδασκόμενων μαθημάτων. Στο εργαστήριο γεωπονίας διεξάγονται πολλές εργαστηριακές ασκήσεις πάντα στα πλαίσια των διδασκόμενων μαθημάτων.

9 ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΕΔΑΦΟΛΟΓΙΑΣ Οι μαθητές στο εργαστήριο εδαφολογίας εκτελούν εργαστηριακές ασκήσεις που σχετίζονται με τις φυσικές και χημικές ιδιότητες του εδάφους. Οι μαθητές στο εργαστήριο εδαφολογίας εκτελούν εργαστηριακές ασκήσεις που σχετίζονται με τις φυσικές και χημικές ιδιότητες του εδάφους.

10 ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΕΚΜΗΧΑΝΙΣΗΣ ΓΕΩΡΓΙΚΩΝ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΕΩΝ  Οι μαθητές εξοικειώνονται με τα γεωργικά μηχανήματα μαθαίνοντας για τη σωστή χρήση και λειτουργία τους.

11 ΑΙΘΟΥΣΑ ΣΤΕΡΕΟΣΚΟΠΙΩΝ Οι μαθητές εξοικειώνονται με τη χρήση των στερεοσκοπίων και μικροσκοπίων παρατηρώντας τα μέρη του φυτού των εντόμων καθώς και παρασκευάσματα με μυκητολογικές ασθένειες Οι μαθητές εξοικειώνονται με τη χρήση των στερεοσκοπίων και μικροσκοπίων παρατηρώντας τα μέρη του φυτού των εντόμων καθώς και παρασκευάσματα με μυκητολογικές ασθένειες

12 Αμπέλι - οπωρώνας

13 1)Οι μαθητές βλέπουν τις διαφορές ανάμεσα στην καλλιέργεια ετήσιου φυτού και δένδρων 1)Οι μαθητές βλέπουν τις διαφορές ανάμεσα στην καλλιέργεια ετήσιου φυτού και δένδρων 2)Εξοικειώνονται με τη φύτευση έρριζων εμβολιασμένων κλιμάτων και δένδρων καθώς και με το κλάδεμα και τη λίπανση του αμπελιού και των δέντρων. 2)Εξοικειώνονται με τη φύτευση έρριζων εμβολιασμένων κλιμάτων και δένδρων καθώς και με το κλάδεμα και τη λίπανση του αμπελιού και των δέντρων. Επίσης οι μαθητές μαθαίνουν να αναγνωρίζουν εχθρούς και ασθένειες στα φυτά καθώς και τρόπους αντιμετώπισης αυτών. Επίσης οι μαθητές μαθαίνουν να αναγνωρίζουν εχθρούς και ασθένειες στα φυτά καθώς και τρόπους αντιμετώπισης αυτών.

14 Θερμοκήπιο

15  Στο θερμοκήπιο οι μαθητές αναγνωρίζουν τα καλλιεργούμενα φυτά και τον τρόπο παραγωγής των προϊόντων τους  Εξοικειώνονται με τους τρόπους πολλαπλασιασμού των φυτών (εγγενή με σπόρους και αγενή με μοσχεύματα,εμβολιασμό)  Αναγνωρίζουν τους σπόρους των καλλιεργούμενων φυτών  Μαθαίνουν να προετοιμάζουν σπορεία και να κάνουν σπορά είτε απευθείας στην οριστική θέση είτε σε δοχεία σποράς ( παραγωγή σποροφύτων) με κατάλληλα εδαφικά μείγματα (φυτόχωμα -τύρφη – περλίτη)  Προετοιμάζουν και φυτεύουν μοσχεύματα.  Παρακολουθούν την ανάπτυξη των φυτών και εφαρμόζουν όλες τις καλλιεργητικές φροντίδες(λίπανση άρδευση,σκάλισμα,κλάδεμα Υποστύλωση,φυτοπροστασία.)

16 ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ  Τέλος κάθε χρόνο στα πλαίσια των διδασκόμενων μαθημάτων διεξάγονται εκπαιδευτικές επισκέψεις.

17 ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ  ΑΕΙ  ΤΕΙ  ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ  ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ  ΑΚΑΔΗΜΙΕΣ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ

18 ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ  ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΤΟΜΕΑΣ  ΙΔΙΩΤΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ

19 Ο απόφοιτος του τομέα γεωπονίας με τις γνώσεις και τις δεξιότητες που αποκτά έχει τη δυνατότητα να εργαστεί στο δημόσιο και ιδιωτικό τομέα ως βοηθητικό εξειδικευμένο προσωπικό πάντοτε με την εποπτεία και την καθοδήγηση των πτυχιούχων επιστημόνων Α.Ε.Ι. και πτυχιούχων τεχνολόγων Τ.Ε.Ι., μπορεί να εργαστεί: Α. Δημόσιος Τομέας  Σε υπηρεσίες του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης  Σε Κέντρα σποροπαραγωγής και πολλαπλασιαστικού υλικού.  Σε εργαστήρια εδαφολογίας  Ενώσεις Αγροτικών Συνεταιρισμών  στο Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης στον τομέα τροφίμων (έλεγχος στην επεξεργασία, στη μεταποίηση, στην παραγωγή και στη συσκευασία των τροφίμων)  σε όλες τις περιφέρειες και τους Δήμους της χώρας στην υπηρεσία διαχείρισης φυσικών πόρων, περιβάλλοντος και πρασίνου  σε δημόσια και δημοτικά φυτώρια καλλωπιστικών φυτών

20 Β. Ιδιωτικός Τομέας  να εκτελεί βασικές εργασίες σε σύγχρονα ιδιωτικά κέντρα παραγωγής αγενούς και εγγενούς πολλαπλασιαστικού υλικού φυτών  να εργαστεί σε σύγχρονες βιομηχανίες επεξεργασίας και μεταποίησης πρωτογενών συμβατικών και βιολογικών γεωργικών προϊόντων  να λειτουργήσει σύγχρονη επιχείρηση παραγωγής και διακίνησης καλλωπιστικών φυτών  σε σύγχρονες βιομηχανίες τροφίμων παραγωγής φυτικών και ζωϊκών τροφίμων εκτελεί βασικές εργασίες καθαρισμού συντήρησης, λειτουργίας και απολύμανσης μηχανημάτων και γραμμών παραγωγής.


Κατέβασμα ppt "ΣΠΟΥΔΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ ΤΟΥ ΕΠΑΛ ΤΟΥ ΕΠΑΛ."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google