Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΥΓΙΕΙΝΗ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΜΑΡΙΝΑ ΜΠΡΟΥΣΑΛΗ Β΄ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΠΑΛ ΑΤΑΛΑΝΤΗΣ.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΥΓΙΕΙΝΗ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΜΑΡΙΝΑ ΜΠΡΟΥΣΑΛΗ Β΄ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΠΑΛ ΑΤΑΛΑΝΤΗΣ."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΥΓΙΕΙΝΗ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΜΑΡΙΝΑ ΜΠΡΟΥΣΑΛΗ Β΄ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΠΑΛ ΑΤΑΛΑΝΤΗΣ

2 ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ Διαφ.3: Έννοια και σημασία υγιεινής στο γραφείοΔιαφ.3: Έννοια και σημασία υγιεινής στο γραφείο Διαφ.4: Ποιες είναι οι επιπτώσειςΔιαφ.4: Ποιες είναι οι επιπτώσεις Διαφ.5:Προβλήματα υγείας για τους εργαζομένους του γραφείουΔιαφ.5:Προβλήματα υγείας για τους εργαζομένους του γραφείου Διαφ.6:Μέτρα πρόληψης και προστασίαςΔιαφ.6:Μέτρα πρόληψης και προστασίας Διαφ.7: Έννοια και σημασία εργονομίας στο χώρο του γραφείουΔιαφ.7: Έννοια και σημασία εργονομίας στο χώρο του γραφείου Διαφ.8: Που συμβάλλει η εργονομίαΔιαφ.8: Που συμβάλλει η εργονομία Διαφ.9: Εξοπλισμός γραφείουΔιαφ.9: Εξοπλισμός γραφείου Διαφ.10:Συνθήκες περιβάλλοντος στο χώρο του γραφείουΔιαφ.10:Συνθήκες περιβάλλοντος στο χώρο του γραφείου Διαφ.11:ΕικόνεςΔιαφ.11:Εικόνες Διαφ.12:ΠηγέςΔιαφ.12:Πηγές Διαφ.13:VIDEOΔιαφ.13:VIDEO

3 ΕΝΝΟΙΑ ΚΑΙ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΥΓΙΕΙΝΗΣ & ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ Η Υ γιεινή ε ίναι ένας κλάδος της Ιατρικής που ασχολείται με τη μελέτη και εφαρμογή των μέσων και μεθόδων για τη διατήρηση της υγείας των ανθρώπων. Η σημασία της υγιεινής για τους εργαζομένους στο γραφείο είναι μεγάλη,αν ληφθεί υπόψη ότι οι διάφορες ενοχλήσεις,ασθένειες και αναπηρίες έχουν σημαντικές επιπτώσεις που δεν περιορίζονται μόνο στο επίπεδο του εργαζομένου. ΠΙΣΩ ΣΤΑ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

4 ΠΟΙΕΣ EINAI OI EΠΙΠΤΩΣΕΙΣ Οι επιπτώσεις αφορούν : Tην υγεία, πολυτιμότερο αγαθό του ανθρώπου,που η απώλειά της για τον εργαζόμενο σημαίνει εκτός των άλλων μείωση της παραγωγικότητας του και μείωση του εισοδήματός του. Τη μείωση της παραγωγικής ικανότητας της επιχείρησης, λόγω απουσιών των εργαζομένων για λόγους υγείας. Την εθνική οικονομία, αφού μειώνεται το εργατικό δυναμικό και η παραγωγικότητα της και διατίθενται σημαντικοί χρηματικοί πόροι για την αποκατάσταση της υγείας ή για συντάξεις αναπηρίας των εργαζομένων. ΠΙΣΩ ΣΤΑ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

5 ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΥΓΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΤΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟΥ oΠροβλήματα όρασης-Υπερκόπωση των ματιών. oΜυοσκελετικά προβλήματα: Κεφαλαλγία Αυχεναλγία και ωμαλγία Οσφυαλγία Ισχιαλγία Πόνοι στους μηρούς Πόνοι στα γόνατα και στα πόδια oΨυχολογικά προβλήματα: Ψυχική καταπόνηση-άγχος Μονοτονία της εργασίας-αίσθηση κενού Ανησυχία-φόβος απώλειας θέσεως ΠΙΣΩ ΣΤΑ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

6 ΜΕΤΡΑ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ  Διαλείμματα κατά τη διάρκεια της εργασίας  Σωστός τρόπος στάσης κατά την εργασία.  Γυμναστική  Κατάλληλος φωτισμός.  Αντιμετώπιση ψυχολογικών προβλημάτων(ικανοποιητικές αποδοχές,άνετες και ευχάριστες συνθήκες εργασίας,σωστές ανθρώπινες σχέσεις).  Ρυθμίσεις-Μέτρα για την προστασία της υγείας στο γραφείο όπως: Ο εργοδότης οφείλει να έχει μια γραπτή εκτίμηση των κινδύνων κατά την εργασία μπροστά σε οθόνη. Ο εργοδότης θα πρέπει να ζητάει τη γνώμη των εργαζομένων για τα θέματα που σχετίζονται με την εργασία μπροστά σε οθόνη. Να γίνονται συχνές ιατρικές εξετάσεις για τους εργαζομένους. Να εκπληρώνονται οι εργονομικές απαιτήσεις για την επίπλωση, τα μηχανήματα και το περιβάλλον του γραφείου,κ.α. ΠΙΣΩ ΣΤΑ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

7 Η ΕΝΝΟΙΑ ΚΑΙ Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΕΡΓΟΝΟΜΙΑΣ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟΥ Η εργονομία είναι ένας επιστημονικός κλάδος που μελετά τις ανθρώπινες δυνατότητες σε σχέση με την εργασία και έχει ως σκοπό τη διαμόρφωση του περιβάλλοντος εργασίας,έτσι ώστε να εξασφαλίζεται η ασφάλεια,η υγεία άνεση,αλλα και η αποδοτικότητα των εργαζομένων. Η σημασία της εργονομίας στο χώρο του γραφείου αυξάνεται για δύο λόγους: 1.Καθώς η οικονομία μετασχηματίζεται αυξάνεται η απασχόληση των εργαζομένων στον τομέα των υπηρεσιών. Ο τομέας των υπηρεσιών χαρακτηρίζεται σε μεγάλο βαθμό από γραφειακή απασχόληση. 2.Στα σύγχρονα γραφεία κυριαρχούν σήμερα Η/Υ και η χρήση τους συνεχώς εξαπλώνεται. ΠΙΣΩ ΣΤΑ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

8 ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΛΛΕΙ Η ΕΡΓΟΝΟΜΙΑ Στη φυσική και ψυχική υγεία των εργαζομένων. Στην αποφυγή ατυχημάτων. Στη δημιουργία μιας θετικής εικόνας της επιχείρησης στο εσωτερικό και εξωτερικό περιβάλλον. Στην αύξηση της παραγωγικότητας κατά 10-30% ΠΙΣΩ ΣΤΑ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

9 ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΕΝΟΣ ΓΡΑΦΕΙΟΥ Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει όλα τα μηχανήματα, αλλά και την επίπλωση που συγκροτούν μια θέση εργασίας στο γραφείο.Τα κυριότερα τμήματα του εξοπλισμού που συμβάλλουν στην εργονομική διαμόρφωση μιας θέσης εργασίας είναι η οθόνη, το πληκτρολόγιο, το κάθισμα και το τραπέζι. ΠΙΣΩ ΣΤΑ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

10 ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟΥ Οι συνθήκες περιβάλλοντος όπως: ο φωτισμός, η θερμοκρασία, η υγρασία, ο θόρυβος, καθώς και η γενικότερη διαρρύθμιση του χώρου επηρεάζουν άμεσα τη φυσική και ψυχολογική κατάσταση των εργαζομένων, την άνεση και την υγεία τους, αλλά και την ποιοτική και ποσοτική απόδοσή τους. ΠΙΣΩ ΣΤΑ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

11 ΕΙΚΟΝΕΣ ΠΙΣΩ ΣΤΑ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑΠΙΣΩ ΣΤΑ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

12 ΠΗΓΕΣ ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΣ ΓΡΑΦΕΙΟΥ Τεχνικά επαγγελματικά εκπαιδευτήρια Τομέας πληροφορικής-Δικτύων Η/Υ ΠΙΣΩ ΣΤΑ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

13 VIDEO KxGeQhttp://www.youtube.com/watch?v=ULkbhr KxGeQ ΠΙΣΩ ΣΤΑ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ


Κατέβασμα ppt "ΥΓΙΕΙΝΗ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΜΑΡΙΝΑ ΜΠΡΟΥΣΑΛΗ Β΄ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΠΑΛ ΑΤΑΛΑΝΤΗΣ."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google