Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ, ΔΙΑΤΡΟΦΗ, ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΕΥΕΞΙΑ ΜΙΑ ΜΕΛΕΤΗ ΣΤΟΥΣ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΑΘΛΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ – ΑΝΤΙΔΟΤΟ ΣΤΗΝ ΚΑΘΙΣΤΙΚΗ ΖΩΗ ΤΟΥ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ, ΔΙΑΤΡΟΦΗ, ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΕΥΕΞΙΑ ΜΙΑ ΜΕΛΕΤΗ ΣΤΟΥΣ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΑΘΛΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ – ΑΝΤΙΔΟΤΟ ΣΤΗΝ ΚΑΘΙΣΤΙΚΗ ΖΩΗ ΤΟΥ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ, ΔΙΑΤΡΟΦΗ, ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΕΥΕΞΙΑ ΜΙΑ ΜΕΛΕΤΗ ΣΤΟΥΣ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΑΘΛΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ – ΑΝΤΙΔΟΤΟ ΣΤΗΝ ΚΑΘΙΣΤΙΚΗ ΖΩΗ ΤΟΥ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ

2 ΥΠΟΘΕΜΑΤΑ Η ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΟΜΑΔΙΚΗ ΑΘΛΗΣΗ ΑΥΤΟΑΜΥΝΑ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ

3 ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΗΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ Η διατροφή από την αρχαιότητα ακόμη αποτελούσε ένα σημαντικό μέρος στην ζωή των ανθρώπων. Με την πάροδο των χρόνων, και με την εξέλιξη της τεχνολογίας άρχισε να εμπλουτίζεται με περισσότερα προϊόντα και με περισσότερες νέες γεύσεις, έχοντας ως βάση τη διατροφή των προγόνων μας.

4 ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΔΙΑΤΡΟΦΗ Γενετικοί παράγοντες ( Αύξηση της θερμοκρασίας –Μείωση του αισθήματος της πείνας, Μείωση της θερμοκρασίας-Αύξηση του αισθήματος της πείνας.) Περιβαλλοντικοί παράγοντες( Η διαθεσιμότητα των τροφίμων εξαρτάται: από το κλίμα, την γεωμορφολογία ενός τόπου κ. α ) Οικονομικοί παράγοντες ( Είναι φυσικό η διατροφή του κάθε ανθρώπου να επηρεάζεται από την οικονομική του άνεση.) Θρησκευτικοί παράγοντες ( Η κάθε θρησκεία έχει την δική της φιλοσοφία, και μέρος αυτής είναι η διατροφή. )

5 Η ισορροπημένη διατροφή ή δίαιτα περιέχει όλα τα θρεπτικά συστατικά που είναι απαραίτητα για την υγεία, στις κατάλληλες ποσότητες και επιτυγχάνεται καταναλώνοντας μια ποικιλία τροφίμων. Η υπερβολή, είτε στη λήψη συνολικά τροφής, είτε στην λήψη κάποιων από τα θρεπτικά συστατικά οδηγεί σε διαταραχές που θέτουν σε κίνδυνο την υγεία. ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΗ - ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

6 σωστη διατροφη και υγεια σωστη διατροφη και υγεια Όλοι γνωρίζουμε ότι μια σωστή και υγιεινή διατροφή είναι απαραίτητη προϋπόθεση για την σωστή ανάπτυξη. Χωρίς τροφή ο οργανισμός μας αδυνατίζει, αφού η ενέργεια, οι οργανικές και ανόργανες ουσίες για τον σχηματισμό των συστατικών του σώματος και την διατήρηση της λειτουργίας του δεν επαρκούν. Το αίσθημα της πείνας και του κορεσμού είναι αυτό που μας ωθεί στην εύρεση τροφής. Κάποτε η τροφή ήταν απαραίτητη για την επιβίωση του ανθρώπινου είδους. Στις μέρες μας όμως η τροφή είναι κυρίως και για τους περισσότερους θέμα απόλαυσης.

7 Σχέση διατροφής και υγείας και διατροφικές διαταραχές. Σχέση διατροφής και υγείας και διατροφικές διαταραχές. Παχυσαρκία είναι κλινική κατάσταση στην οποία η υπερβολική αποθήκευση λίπους μπορεί να έχει αρνητικές συνέπειες για την υγεία του ατόμου. Αποτελεί σοβαρή απειλή για την υγεία και ύπουλος εχθρός για την αισθητική του σώματος. Αυξάνει τον κίνδυνο καρδιακών νοσημάτων, εγκεφαλικών επεισοδίων και διαβήτη. Η παχυσαρκία αποτελεί επιδημία της εποχής και τα στοιχεία είναι ιδιαίτερα ανησυχητικά για την Ελλάδα. Η νευρική ανορεξία, είναι μία διατροφική διαταραχή που χαρακτηρίζεται συνήθως ως άρνηση για διατήρηση ενός υγιούς φυσιολογικού βάρους, και έναν μανιώδη φόβο για την απόκτηση βάρους σε συνδυασμό με μια διαστρεβλωμένη εικόνα για τον εαυτό τους που μπορεί να διατηρηθεί από διάφορες προκαταλήψεις σχετικά με το σώμα του/της, το φαγητό και την διατροφή τους. Η νευρική ανορεξία εκδηλώνεται συνήθως στην εφηβική ηλικία και συνήθως στα κορίτσια. Τα άτομα με νευρική ανορεξία συνεχίζουν να νιώθουν πείνα, αλλά επιτρέπουν στον εαυτό τους μόνο μια πολύ μικρή ποσότητα φαγητού. Είναι μία σοβαρή ενέργεια με μεγάλο ποσοστό παρενεργειών, το υψηλότερο ποσοστό θνησιμότητας από όλες τις άλλες ψυχικές ασθένειες. ΠΑΧΥΣΑΡΚΙΑ ΝΕΥΡΙΚΗ ΑΝΟΡΕΞΙΑ

8

9 ΟΜΑΔΙΚΗ ΑΘΛΗΣΗ Ο αθλητισμός είναι η συστηματική σωματική καλλιέργεια και δράση με συγκεκριμένο τρόπο, ειδική μεθοδολογία και παιδαγωγική με σκοπό την ύψιστη σωματική απόδοση, ως επίδοση σε αθλητικούς αγώνες, στο αθλητικό και κοινωνικό γίγνεσθαι. Στις επόμενες διαφάνειες θα δούμε τους πλέον δημοφιλείς τρόπους άθλησης.

10 Πετοσφαίριση-Βόλλευ Η Πετοσφαίριση γνωστή και ως βόλεϊ είναι ένα από τα πιο δημοφιλή ομαδικά, ολυμπιακά αθλήματα. Το συγκεκριμένο άθλημα παίζεται και από γυναίκες και από άντρες όλων των ηλικιών.

11 Ποδόσφαιρο! Το ποδόσφαιρο είναι ομαδικό άθλημα, που παίζεται ανάμεσα σε δύο ομάδες των έντεκα παικτών με μία σφαιρική μπάλα. Αποτελεί το πιο δημοφιλές άθλημα στον κόσμο. Στις αρχές του 21ου αιώνα, το ποδόσφαιρο παιζόταν από περισσότερους από 250 εκατομμύρια ποδοσφαιριστές σε περισσότερα από 200 κράτη.

12 Υδατοσφαίριση-Πόλο Υδατοσφαίριση είναι ομαδικό άθλημα, το οποίο διεξάγεται σε πισίνα, από δύο επταμελείς ομάδες - έξι παίκτες και έναν τερματοφύλακα. Ο σκοπός του παιχνιδιού είναι η επίτευξη τερμάτων με την ρίψη της μπάλας μέσα στο τέρμα που φυλάσσεται από τον τερματοφύλακα, και νικήτρια είναι η ομάδα με τα περισσότερα τέρματα.

13 Αντισφαίριση-Τένις Η Αντισφαίριση, γνωστή με την ξενόγλωσση ονομασία τένις είναι ένα σύγχρονο αθλητικό παιχνίδι. Οι παίκτες χρησιμοποιούν ρακέτες για να χτυπήσουν μια κοίλη λαστιχένια σφαίρα που καλύπτεται με χνουδωτό ύφασμα πέρα από ένα δίχτυ στο γήπεδο του αντιπάλου

14 ΑΥΤΟΑΜΥΝΑ Από την αρχαιότητα διαπράττονταν εγκλήματα πάσης φύσεως καθημερινά. Για αυτό το λόγο οι άνθρωποι θέλησαν να υπερασπιστούν τον εαυτό τους χωρίς τη χρήση οποιουδήποτε όπλων. Έτσι αθλήματα όπως το παγκράτιο και η πάλη(Αρχαία Ελλάδα), το kick boxing (κικ μπόξινγκ – Ταϋλάνδη), το taekwondo (τάε-κβον-ντο – Νότια Κορέα), θεωρούνται μέχρι σήμερα πολεμικά αθλήματα.

15 ΠΑΓΚΡΑΤΙΟ ΠΑΓΚΡΑΤΙΟ Το παγκράτιο ήταν ένα αγώνισμα που γεννήθηκε στην Αρχαία Ελλάδα. Είναι ένας συνδυασμός πάλης και πυγμαχίας χωρίς ιμάντες. Η ονομασία του προέρχεται από το παν + κρατείν. Νικούσε, δηλαδή, αυτός που ‘’κατείχε την περισσότερη δύναμη’’. Οι αθλητές ονομάζονταν παγκρασιαστές. Για να συμπεριληφθεί το παγκράτιο στο Ολυμπιακό πρόγραμμα, τέθηκε ως προϋπόθεση η διάδοση σε πλάτος του αθλήματος. Αποτελούσε μέρος της στρατιωτικής εκπαίδευσης των νέων. Στους αγώνες ίσχυαν οι γενικοί κανόνες όπως όλα τα αθλήματα.

16 KICKBOXING Το kickboxing είναι απόρροια της πυγμαχίας στην Ταϊλάνδη και είναι ευρύτατα διαδεδομένο σε όλο τον κόσμο λόγω της χρησιμότητας του από τους ανθρώπους για αυτοάμυνα. Είναι μαχητικό άθλημα που συνδυάζει πυγμαχία και λακτίσματα και απευθύνεται σε άνδρες, γυναίκες, ακόμα και σε παιδιά. Τα 8 σημαντικότερα οφέλη του kickboxing 1. Βοηθά στην απώλεια βάρους 2. Ανακουφίζει το στρες 3. Βελτιώνει την στάση του σώματος 4. Λειτουργεί ως μηχανισμός αυτοάμυνας 5. Βελτιώνει το συντονισμό μας 6. Συμβάλλει στην ολοκληρωμένη άσκηση σώματος 7. Βελτιώνει την αντοχή και δυναμώνει την καρδιά 8. Βελτιώνει την ισορροπία

17 MUAY THAI To Muay Thai η στην ελληνική ορολογία Ταυλανδέζικη πυγμαχία αποτελεί ίσως το πιο σκληρό μαχητικό άθλημα, Το μούαι τάι, είναι κατά μία έννοια ο πρόγονος του σύγχρονου κικ μπόξινγκ. Μια μαχητική πολεμική τέχνη που η καταγωγή της είναι από την Ταϋλάνδη η οποία δημιουργήθηκε για την προάσπιση της ελευθερίας του και την αυτοάμυνα των πολεμιστών Thai στις δύσκολες περιόδους των πολέμων.

18 Καράτε Καράτε ΚΑΡΑΤΕ Είναι μια από τις πολεμικές τέχνες με προϊστορία. Προέρχεται από την Οκινάβα της Ιαπωνίας, μιας και είναι ιαπωνική τέχνη και η σημασία της λέξης είναι «άδειο χέρι», που αυτό σημαίνει ότι όποιος είναι πρόθυμος να ασχοληθεί με αυτό, πρέπει να μπορέσει να φτάσει στην τελειοποίηση της τέχνης με τη βοήθεια της αρετής και όχι να προσπαθεί να είναι υπερόπτης και να νοιάζεται μόνο για το δικό του συμφέρον.

19 TAEKWONDO Το Taekwondo(tkd) είναι μια αρχαία πολεμική τέχνη που αναπτύχθηκε στην Κορέα πριν από χρόνια περίπου. Μεταφρασμένο κυριολεκτικά σημαίνει : ΤΑΕ : (πόδι) είναι ο προσδιορισμός για όλες τις τεχνικές του ποδιού. KWON : (χέρι)είναι ο προσδιορισμός για όλες τις τεχνικές του χεριού. DO: (μυαλό) ο δρόμος με τον οποίο μπορεί κανείς να βαδίσει. Είναι η επιστημονική χρησιμοποίηση του κορμιού σε τρόπους αυτοάμυνας. Ένα από τα πιο σπουδαία μυστικά για να εισέλθεις στο πνεύμα του taekwondo είναι να ξεπερνάς κάθε δυσκολία με την επιμονή. ΤΑ ΟΦΕΛΗ ΤΟΥ ΤΑΕΚΒΟΝΤΟ 1. ΑΥΤΟΚΥΡΙΑΡΧΙΑ 2. ΥΠΟΜΟΝΗ 3. ΘΑΡΡΟΣ 4. ΑΥΤΟΠΕΠΟΙΘΗΣΗ 5. ΗΘΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ 6. ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ 7. ΟΜΑΔΙΚΟ ΠΝΕΥΜΑ - ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ 8. ΙΣΧΥΡΗ ΒΟΥΛΗΣΗ (ΔΥΝΑΤΗ ΘΕΛΗΣΗ)taekwondo είναι να ξεπερνάς κάθε δυσκολία με την επιμονή.

20 Όπως είδαμε, οι πολεμικές τέχνες έχουν ξεκινήσει από την αρχαιότητα, εξελίσσονται μέρα με τη μέρα και έχουν γίνει κομμάτι του αθλητισμού των ανθρώπων.

21 ΜΟΝΤΕΡΝΑ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ Εκτός από τους κλασσικούς τρόπους γυμναστικής, από το 1940 και μετά παρουσιάστηκαν και εναλλακτικοί, επηρεασμένοι ίσως από την Ανατολή (Κίνα και Ινδία). Παρακάτω θα δούμε ορισμένους από αυτούς.

22 Αερόμπικ. Το aerobic είναι μια μορφή οργανωμένης άσκησης που εκτελείται με το ρυθμό της μουσικής, με στόχο την αύξηση του καρδιακού παλμού με τη χρήση κινήσεων του σώματος και μελών του σώματος αυξάνοντας τις ανάγκες του οργανισμού σε οξυγόνο για αρκετά μεγάλη χρονική διάρκεια. Το aerobic έχει ως στόχο την ανάπτυξη της γενικής φυσικής κατάστασης, της μυϊκής αντοχής, της ευλυγισίας, της ευκινησίας, της νευρομυϊκής συναρμογής και την βελτίωση της σύστασης του σώματος (μείωση σωματικού λίπους).

23 ΓΙΟΓΚΑ Η Γιόγκα είναι ένα είδος γυμναστικής που έρχεται από την Ινδία. Βασίζεται σε διατάσεις, στην αυτοσυγκέντρωση και έχει τις δικές της φιλοσοφικές αρχές. Διατηρήθηκε στην Ινδία και από εκεί πρόσφατα διαδόθηκε και στη Δύση. Παραλλαγή της (Δυτική) είναι η Power Yoga η οποία είναι προσανατολισμένη στους ίδιους στόχους με την αερόβια γυμναστική.

24 ΠΙΛΑΤΕΣ H μέθοδος Pilates, αναπτύχθηκε πριν από 70 χρόνια, στην Aμερική, από τον Joseph H. Pilates, ο οποίος γνωρίζοντας σε βάθος την ανθρώπινη φυσιολογία, θέλησε να δημιουργήσει ένα ποιοτικό και ολοκληρωμένο τρόπο άσκησης. Για το σκοπό αυτό, συνδύασε βασικές αρχές της γιόγκα και άλλων παραδοσιακών μεθόδων άσκησης που προέρχονται από τις ανατολικές φιλοσοφίες, με τη δυναμική μεταγενέστερων δυτικών μεθόδων. Χρησιμοποιήθηκε πολύ για την επαναφορά ατόμων με τραυματισμούς, ιδιαίτερα στην Γερμανία.

25 ΖΟΥΜΠΑ Η zumba αποτελεί ένα πρόγραμμα γυμναστικής που περιλαμβάνει στοιχεία από αερόμπικ και χορούς. Στις χορογραφίες ενσωματώνονται στοιχεία από: χιπ χοπ, σάμπα, σάλσα, μάμπο, πολεμικές τέχνες, λάτιν ακόμα και χορό της κοιλιάς και Bollywood. Το 1986 ο δάσκαλος αερόμπικ Alberto "Beto" Perez είχε ξεχάσει την κασέτα μουσικής για το μάθημά του. Έτσι, για να ανταπεξέλθει στις ανάγκες του μαθήματος, χρησιμοποίησε τις κασέτες που είχε μαζί του εκείνη την ημέρα, μεταξύ των οποίων σάλσα και meringue και αυτοσχεδίασε, προσαρμόζοντάς το σε αυτή τη μουσική.

26 ΤΑΪ ΤΣΙ Το Τάι Τσι είναι μια αρχαία κινέζικη τέχνη που επιδρά θετικά τόσο στο σώμα όσο και στο πνεύμα. Έχει χαρακτηριστεί ως αργός ενεργειακός χορός, διαλογισμός σε κίνηση, πάλη σκιών, ολιστική θεραπευτική άσκηση, ήπια πολεμική τέχνη. Το Τάι Τσι ανήκει στην οικογένεια των «εσωτερικών πολεμικών τεχνών». Οι αργές και απαλές κινήσεις του κρύβουν δύναμη και ζωντάνια. Η φιλοσοφία του στηρίζεται πάνω στις αρχές του yin και του yang, τις δυο αντίθετες δυνάμεις. Το Τάι Τσι βοηθάει στην ανάπτυξη της εσωτερικής ενέργειας, την ηρεμία του νευρικού συστήματος, το άνοιγμα της αναπνοής, την ανακούφιση των κλειδώσεων και την καλύτερη κυκλοφορία του αίματος

27 ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΒΛΑΧΟΣ ΘΩΜΑΣ. ΘΕΟΦΑΝΑΚΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ, ΚΑΡΑΝΑΣΟΥ ΑΣΗΜΙΝΑ, ΚΟΥΡΟΥΣΙΑ ΜΥΡΤΩ, ΚΟΥΤΕΛΙ ΟΡΕΣΤΗ, ΛΑΚΟ ΑΝΑΜΑΡΙΑ, ΛΑΚΟ ΑΦΡΟΔΙΤΗ, ΜΑΡΙΑΔΗΣ ΣΤΑΥΡΟΣ, ΜΕΛΙΣΤΑ ΔΗΜΗΤΡΑ, ΟΥΪΜΑΝΑ ΚΙΜΠΟΜΠΟ, ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΠΡΑΓΑΛΟΥ ΙΩΑΝΝΑ- ΕΡΜΙΟΝΗ, ΣΑΝΙΔΑ ΕΛΕΝΗ, ΣΚΑΦΙΔΑ ΧΡΙΣΤΙΝΑ, ΤΣΑΜΗ ΑΛΚΜΗΝΗ, ΦΑΡΔΕΛΛΑ ΕΛΙΣΑΒΕΤ, ΦΑΤΟΥΡΟΥ ΕΛΕΝΗ, ΦΟΥΚΑΣ ΣΕΡΑΦΕΙΜ, ΨΙΜΙΤΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ


Κατέβασμα ppt "ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ, ΔΙΑΤΡΟΦΗ, ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΕΥΕΞΙΑ ΜΙΑ ΜΕΛΕΤΗ ΣΤΟΥΣ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΑΘΛΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ – ΑΝΤΙΔΟΤΟ ΣΤΗΝ ΚΑΘΙΣΤΙΚΗ ΖΩΗ ΤΟΥ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google