Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

M-Commerce Μαίρη Γραμματικού Μάιος 2009 NETMODE Network Management & Optimal Design Lab.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "M-Commerce Μαίρη Γραμματικού Μάιος 2009 NETMODE Network Management & Optimal Design Lab."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 M-Commerce Μαίρη Γραμματικού Μάιος 2009 NETMODE Network Management & Optimal Design Lab

2 NextBus Tο Πρόβλημα:  Στο Σαν Φρανσίσκο τα λεωφορεία έχουν δυσκολία στο να ακολουθούν το προσχεδιασμένο χρονοδιάγραμμα, ιδιαίτερα κατά τη διάρκεια των ωρών αιχμής  Τα προγραμματισμένα δρομολόγια ςίναι μικρότερης σημασίας

3

4 NextBus Τα αποτελέσματα:  Οι ανησυχίες σχετικά με την απώλεια του λεωφορείου είναι μικρές  Μια εταιρεία λεωφορείων μπορεί επίσης να χρησιμοποιήσει το σύστημα για να βελτιώσει τον προγραμματισμό, φροντίζει για επιπλέον λεωφορεία όταν χρειάζεται, και κάνει πιο αποτελεσματική τη λειτουργία του

5 NextBus What we can learn…  Το location-based e-commerce, αποτελεί πλέον ένα μεγάλο μέρος του κινητού εμπορίου  Οι υπηρεσίες του Ηλεκτρονικού Εμπορίου παρέχονται σε πελάτες, ανεξάρτητα του που βρίσκονται φυσικά  Παράδειγμα το pervasive computing -οι υπηρεσίες υλοποιούνται χωρίς ο χρήστης να γνωρίζει την τεχνολογία που κρύβεται πίσω από αυτές

6 Mobile Commerce  Mobile commerce (m-commerce, m- business): Όλα τα e-commerce γίνονται σε ένα ασύρματο περιβάλλον, ιδίως μέσω του Internet Μια φυσική προέκταση του ηλεκτρονικού επιχειρείν Κινητές συσκευές δημιουργούν μια ευκαιρία για να προσφέρουν νέες υπηρεσίες στους υπάρχοντες πελάτες

7 Mobile Commerce  1G: The first generation of wireless technology, which was analog based  2G: The second generation of digital wireless technology; accommodates mainly text  2.5G: Interim wireless technology that can accommodate limited graphics  3G: The third generation of digital wireless technology; supports rich media such as video clips  4G: The expected next generation of wireless technology  Personal digital assistant (PDA): A handheld wireless computer

8 Mobile Commerce  Short Message Service (SMS): Η τεχνολογία που επιτρέπει την αποστολή σύντομων γραπτών μηνυμάτων σε ορισμένα κινητά τηλέφωνα  Enhanced Messaging Service (EMS): Η επέκταση των SMS ικανή για simple animation, μικροσκοπικές φωτογραφίες, μουσική και short tunes  Multimedia Messaging Service (MMS): Η επόμενη γενιά ασύρματων μηνυμάτων θα είναι σε θέση να προσφέρει πλούσια μέσα ενημέρωσης  Smartphone: Internet-enabled κινητά τηλέφωνα που μπορούν να υποστηρίξουν mobile εφαρμογές

9 M-Commerce Characteristics

10 Mobile Commerce  Drivers of m-commerce Widespread availability of devices No need for a PC The handset culture Vendors’ push Improvement of bandwidth

11 Mobile Commerce Infrastructure M-commerce hardware Cellular (mobile) phones Attachable keyboard PDAs Interactive pagers Screenphones  A telephone equipped with a color screen, possibly a keyboard, , and Internet capabilities  handhelds

12 Mobile Commerce Infrastructure  Μια εφαρμογή ή μια βάση δεδομένων με τη λογική της εφαρμογής και της επιχειρησιακής βάσης δεδομένων που παρέχει λειτουργικότητα για το ηλεκτρονικό εμπόριο  Ενα GPS που χρησιμοποιείται για να καθορίσει τη θέση του ατόμου που μεταφέρει την mobile computing device

13 Mobile Commerce Infrastructure  Software Microbrowsers Wireless software designed with limited bandwidth and limited memory requirements Mobile-client operating system

14 Mobile Commerce Infrastructure  Bluetooth Η τεχνολογία Chip που επιτρέπει την επικοινωνία φωνής και δεδομένων μεταξύ πολλών ασύρματων συσκευών μέσω χαμηλής ισχύος, μικρού βεληνεκούς, ψηφιακές two-way ραδιοσυχνότητες  Mobile application user interface  Back-end legacy application software

15 Mobile Commerce Infrastructure  Application middleware  Wireless middleware  Wireless Application Protocol: Ένα set πρωτοκόλλων που έχει σχεδιαστεί για να επιτρέψει σε διαφορετικά είδη ασύρματων συσκευών να μιλούν με ένα server δικτύου κινητής τηλεφωνίας, ώστε οι χρήστες να μπορούν να έχουν πρόσβαση στο Internet

16 Mobile Commerce Infrastructure  Wireless Markup Language Scripting language που χρησιμοποιείται για wireless Web περιβάλλον; Βασιζόμενη στην XML, μικρής σημασίας περιεχόμενο για να συμβάλει στην ταχύτητα  Voice XML Η επέκταση της XML σχεδιασμένη για να συνδιάζεται με την υπηρεσία φωνής

17 Mobile Commerce Infrastructure  Mobile networks Subscriber Identification Module (SIM) card: An extractable storage card used for identification and transaction processing

18

19 Infrastructure for Mobile Commerce  Wireless LAN (WLAN): LAN without the cables; used to transmit and receive data over the airwaves  Wireless access point: An antenna connecting a mobile device (laptop or PDA) to a wired LAN

20 Infrastructure for Mobile Commerce  b: Standard, developed by the IEEE, on which most of today’s WLANs run; WLANs employing this standard have communication speeds of 11 mbps  Wireless fidelity (Wi-Fi): Another name for the b standard on which most WLANs run

21 Infrastructure for Mobile Commerce  SIM-based authentication συνήθως εφαρμόζεται ως έξυπνη κάρτα που περιέχει ένα βασικό έλεγχο ταυτότητας, μαζί με άλλες σημαντικές πληροφορίες για το συνδρομητή Ο αριθμός PIN προστατεύει το κινητό τηλέφωνο από την περίπτωση παράνομης χρήσης του όταν αυτό έχει χαθεί ή κλαπεί

22

23 Infrastructure for Mobile Commerce  Voice systems for m-commerce Hand- and eyes-free operations Disabled people can use voice commands Voice terminals are designed for portability Voice terminals are more rugged than keyboards Communication is about two-and-a-half times faster talking than typing Speaking results in fewer data entry errors

24 Mobile Applications  Mobile banking Ένα μεγάλο ποσοστό των τραπεζών προσφέρει η κινητή πρόσβαση σε οικονομικά θέματα και σε πληροφορίες λογαριασμών Η αφομοίωση της mobile banking έχει επιτευχθεί ελάχιστα Έρευνες δείχνουν ότι υπάρχει ισχυρή ζήτηση

25

26 Mobile Advertising  Στόχος η διαφήμιση: Γνωρίζοντας την τρέχουσα θέση του κινητού χρήστη (με χρήση GPS) και τις προτιμήσεις τους ή surfing συνήθειες, ο χρήστης μπορεί να στείλει ειδικά διαφημιστικά μηνύματα

27 Mobile Advertising  Οι διαφημίσεις μπορούν επίσης να είναι location sensitive, η ενημέρωση του χρήστη σχετικά με διάφορες τρέχουσες ειδικές πωλήσεις σε καταστήματα, εμπορικά κέντρα και εστιατόρια  Σύντομα μηνύματα SMS ή τηλεειδοποίησης : τα μηνύματα μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την παροχή αυτών των διαφημίσεων για κινητά τηλέφωνα και συσκευές, αντίστοιχα

28 Mobile Advertising  Wearable devices: : Mobile ασύρματες υπολογιστικές συσκευές για τους εργαζόμενους που εργάζονται στα κτίρια και άλλα πιθανά δύσκολα σημεία

29 Mobile Advertising  Handset, είναι κινητά τηλέφωνα που επιτρέπουν στους χρήστες να στέλνουν εικόνες από μία συσκευή σε άλλη  Δεδομένου ότι τα 3G handsets έπληξαν την αγορά, οι κινητές συσκευές θα αρχίσουν να υποστηρίζουν τη λήψη και σε πραγματικό χρόνο της αναπαραγωγής του ήχου και βίντεο κλπ

30 Mobile Advertising  Wireless telemedicine Η αποθήκευση και η μεταφορά των ψηφιακών εικόνων από μία θέση σε άλλη Η τηλεδιάσκεψη χρησιμοποιείται σε πραγματικό χρόνο για διαβουλεύσεις με ένα ασθενή σε μια θέση και από μια ειδικότητα σε άλλη

31 E-Commerce Location-Based  Location-based commerce (l-commerce): M- commerce transactions που απευθύνονται σε μεμονωμένα άτομα σε συγκεκριμένες θέσεις και σε συγκεκριμένες ώρες  L-commerce offers: Safety Convenience Productivity

32 E-Commerce Location-Based  L-commerce βασικές υπηρεσίες που στρέφονται γύρω από πέντε βασικούς τομείς : Τοποθεσία Πλοήγηση Tracking Χαρτογράφηση Χρονοδιάγραμμα

33 E-Commerce Location-Based  Αναγκαίες location-based και τεχνολογίες δικτύων : Τον προσδιορισμό θέσης του εξοπλισμού(PDE) Mobile positioning center (MPC) Τοποθεσία με βάση την τεχνολογία Γεωγραφικό περιεχόμενο Location-specific content

34 E-Commerce Location-Based  Global positioning system (GPS): Ένα ασύρματο σύστημα που χρησιμοποιεί δορυφόρους που θα επιτρέψουν στους χρήστες να καθορίσουν τη θέση τους σε οποιοδήποτε σημείο της γης GPS handsets can be:  stand-alone units  plugged into a mobile device or  mpletely embedded in one

35

36 E-Commerce Location-Based  Εμπόδια στο l-commerce Ακρίβεια Η ανάλυση κόστους-οφέλους Το εύρος ζώνης των δικτύων GSM Εισβολή στην ιδιωτική ζωή

37 Pervasive computing  Pervasive computing: Αόρατοι υπολογιστές που είναι ενσωματωμένοι σε διάφορα αντικείμενα γύρω μας : Also know as:  ubiquitous computing  embedded computing  augmented computing

38 Pervasive computing  Embedded computers do not intrude on our consciousness Radio frequency identification (RFID): Γενικός όρος για τις τεχνολογίες που χρησιμοποιούν ραδιοκύματα για να εντοπίσουν αυτόματα διάφορα επιμέρους στοιχεία

39 Pervasive computing  Technical foundation of pervasive computing Καθημερινά αντικείμενα που πρέπει να περιέχουν ενσωματωμένους μικροεπεξεργαστές Μια πανταχού σύνδεαση δικτύου είναι απαραίτητο για τη σύνδεση αυτών των μικροεπεξεργαστών Οι μικροεπεξεργαστές πρέπει να είναι σε θέση να επικοινωνούν με το δίκτυο παντού

40 Pervasive computing  Smart homes—αυτοματοποίηση των εσωτερικών συστημάτων στήριξης: Lighting Energy management Water control Home security and communications Home theater

41 Pervasive computing  Η δικτυωμένη συσκευή θα μπορούσε να παράσχει σε έναν κατασκευαστή και στον ιδιοκτήτη της πληροφορίες που θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν για: Αποκόμιση ή αναφορά σχετικά με τη λειτουργία, την απόδοση και τη χρήση μιας συσκευής Διαγνωστικούς σκοπούς παρακολούθησης, την αντιμετώπιση προβλημάτων, επιδιόρθωση ή τη συντήρηση της συσκευής

42 Pervasive computing  Smart Cars - αύξηση της χρήσης των αυτοκινήτων με μικροεπεξεργαστές που διαθέτουν:  εξελιγμένο κινητήρα γίνονται έλεγχοι για την κάλυψη των εκπομπών και την οικονομία καυσίμου στα πρότυπα  προηγμένες μεθόδους διάγνωσης, απλούστευση της κατασκευής και του σχεδιασμού των αυτοκινήτων  μείωση του ποσού των καλωδιώσεων στα αυτοκίνητα με νέα χαρακτηριστικά ασφαλείας  νέα χαρακτηριστικά στην άνεση και την ευκολία

43 Pervasive computing:RFID  Key technical elements of the Auto-ID system include: RFID Electronic Product Code (EPC) Universal standard for product identification, stored on an RFID tag


Κατέβασμα ppt "M-Commerce Μαίρη Γραμματικού Μάιος 2009 NETMODE Network Management & Optimal Design Lab."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google