Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Επισκόπηση.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Επισκόπηση."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Επισκόπηση

2 Τι λέει ο καταναλωτής για το ΣΚΡΑΤΣ
Στιγμιαίο Γρήγορο, άμεσο τόσο λόγο των τεχνικών του χαρακτηριστικών όσο και λόγω των συναισθηματικών του (σφηνάκι χαράς!) Διασκεδαστικό Ανεβάζει τη διάθεση, χαρούμενο, παιχνιδιάρικο, ανάλαφρο. Η ίδια η παικτική διαδικασία διασκεδάζει Τύχη Δεν μπορείς να επηρεάσεις το αποτέλεσμα. Εξαρτάται από το πόσο τυχερός θα είμαι τη δεδομένη στιγμή! Μοντέρνο Φρέσκο, νεανικό, εξωστρεφές, trendy Ποικιλία Πολλά παιχνίδια, διαφορετική τιμή, διαφορετικοί μηχανισμοί Για όλους Για ενήλικες και των δύο φύλων Μικρά Μεσαία κέρδη Καθημερινά κέρδη, με καλή συχνότητα Source: QED, March 2015, Face-to-Face interviews (CAPI): Total sample size: N=902

3 ΣΚΡΑΤΣ: το παιχνίδι με τους καθημερινούς νικητές
1 στους 4 κερδίζει! Το ΣΚΡΑΤΣ έχει μεγάλη συχνότητα καθημερινών νικητών ΣΚΡΑΤΣ κερδίζουν την ημέρα Μοιράζονται περίπου € καθημερινά σε κέρδη Προσφέρει μια ευρεία γκάμα κερδών. Ενδεικτικά μέσα σε ένα χρόνο: 4 νικητήρια ΣΚΡΑΤΣ αξίας € 8 νικητήρια ΣΚΡΑΤΣ αξίας € 29 νικητήρια ΣΚΡΑΤΣ αξίας € 21 νικητήρια ΣΚΡΑΤΣ αξίας € 337 νικητήρια ΣΚΡΑΤΣ αξίας € 522 νικητήρια ΣΚΡΑΤΣ αξίας 3.000€ 580 νικητήρια ΣΚΡΑΤΣ αξίας € 5.389 νικητήρια ΣΚΡΑΤΣ αξίας 1.000€ Και νικητήρια ΣΚΡΑΤΣ κέρδισαν έως και 500€

4 Εισαγωγή νέων παιχνιδιών
Εισαγωγή νέων παιχνιδιών

5 Τι νέο φέρνει το ΣΚΡΑΤΣ;
2 Νέα θέματα εμπλουτίζουν την γκάμα των ΣΚΡΑΤΣ Ένα νέο παιχνίδι για τις κατηγορίες τιμής: 1€ & 2€ Η επιλογή και ο σχεδιασμός τους είναι αποτέλεσμα έρευνας καταναλωτή 12 παιχνίδια προβάλλονται – 14 είναι ακόμα διαθέσιμα Ποικιλία παιχνιδιών και θεμάτων για την ευρεία κάλυψη του κοινού Τα παιχνίδια του Μαΐου 2014 παραμένουν στην γκάμα των διαθέσιμων παιχνιδιών αλλά δεν προωθούνται  Επιλογές στον παίκτη όπως ορίζει και η συγκεκριμένη κατηγορία  Παιχνίδια για κάθε επιθυμία ή/και για τη διάθεση της στιγμής

6 Παιχνίδια Μάιος 2015 Διαθέσιμα από τις 8/5 1 € 2 €

7 Σύνολο Διαθέσιμων Παιχνιδιών
1 € 2 € 3 € 5 €

8 Περιγραφή Παιχνιδιών

9 Τύχη στο άψε ξύσε Τιμή: 1 € Όνομα: Τύχη στο άψε ξύσε Θέμα: Τύχη
Μηχανισμός: Βρες το σύμβολο πέταλο και κέρδισε το αντίστοιχο ποσό Μπορείς να κερδίσεις μέχρι και 6 φορές στο ίδιο λαχείο Απόδοση: 61,67% Κέρδη μέχρι: € Συχνότητα Νίκης: 4,75

10 Τύχη στο άψε ξύσε– Πίνακας Κερδών
Συνολικά την καλύτερη πιθανότητα από όλα τα παιχνίδια αξίας 1 € (με την εξαίρεση του 3ΣΤΗ ΣΕΙΡΑ) Πολύ καλή πιθανότητα να κερδίσεις 100€ & 200€ & τις 3 μικρές κατηγορίες κερδών

11 Διπλασιάστε τα Κέρδη σας
Τιμή: 2 € Όνομα: Διπλασιάστε τα κέρδη σας Θέμα: Χρήματα Μηχανισμός: Ταίριαξε οποιονδήποτε ΑΡΙΘΜΟ ΣΟΥ με οποιονδήποτε ΤΥΧΕΡΟ ΑΡΙΘΜΟ και κέρδισε το αντίστοιχο ποσό Βρες το Χ2 και διπλασίασε το αντίστοιχο ποσό Μπορείς να κερδίσεις και στις 10 περιοχές οπότε τα κέρδη σου λειτουργούν αθροιστικά Απόδοση: 65,61% Κέρδη μέχρι: € Συχνότητα Νίκης: 1:4,38

12 Διπλασιάστε τα κέρδη σας– Πίνακας Κερδών
Συνολικά την καλύτερη πιθανότητα από όλα τα παιχνίδια αξίας 2€ Το μοναδικό παιχνίδι με 21 νικητήριες κατηγορίες – ΝΕΕΣ κατηγορίες κερδών (π.χ. 12€, 80€) χρησιμοποιώντας το στοιχείο του διπλασιαστή κερδών «Χ2» Καλύτερη πιθανότητα να κερδίσεις € συγκριτικά με την ΕΦΤΑΤΥΧΗ ΓΑΤΑ

13 «Δυνατά» σημεία νέων παιχνιδιών
6 ευκαιρίες να κερδίσεις Εύκολος μηχανισμός Πολλές νικητήριες κατηγορίες Συνολικά την καλύτερη πιθανότητα από όλα τα παιχνίδια αξίας 2€

14 Συνοπτικός πίνακας όλων των παιχνιδιών
Υψηλή απόδοση σε όλα τα επίπεδα τιμής Ποικιλία στη θεματολογία και στον μηχανισμό για την κάλυψη μεγάλου εύρους παικτών

15 ATL Επικοινωνία (εκτός σημείων πώλησης)

16 Νέος δρόμος επικοινωνίας
Σύμφωνα με την έρευνα καταναλωτή, το ΣΚΡΑΤΣ είναι ένα από τα πιο διασκεδαστικά παιχνίδια της ΟΠΑΠ Το βασικός λόγος για τον οποίον παίζουν είναι γιατί μαθαίνουν αμέσως εάν κέρδισαν Αυτό είναι και το βασικό όφελος του παιχνιδιού Η νέα επικοινωνία του ΣΚΡΑΤΣ θα τονίσει το βασικά όφελος του ΣΚΡΑΤΣ Από τη Χαρά του Σκρατσαρίσματος στη Στιγμιαία Αποκάλυψη του Αποτελέσματος «Δεν χρειάζεται να περιμένεις να δεις εάν κέρδισες!»

17 Καμπάνια Μαΐου Τηλεόραση Ραδιόφωνο Εφημερίδες/Περιοδικά
Στρατηγική επικοινωνίας Να επικοινωνήσουμε στο κοινό το συγκεκριμένο χαρακτηριστικό του ΣΚΡΑΤΣ ότι μαθαίνεις αμέσως αν κέρδισες Χρήση χιούμορ για να περάσουμε το μήνυμα Επικοινωνία νέων παιχνιδιών αλλά και της υπόλοιπης γκάμας Μέσα Επικοινωνίας: Τηλεόραση/Ραδιόφωνο/Έντυπα/Ψηφιακή Επικοινωνία Τηλεόραση Ραδιόφωνο Εφημερίδες/Περιοδικά Διαφήμιση στο internet


Κατέβασμα ppt "Επισκόπηση."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google