Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Δραστηριότητες Αναψυχής στις παιδικές κατασκηνώσεις

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Δραστηριότητες Αναψυχής στις παιδικές κατασκηνώσεις"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Δραστηριότητες Αναψυχής στις παιδικές κατασκηνώσεις
Ευα ιωαννιδου

2 Πρόγραμμα αναψυχής Το πρόγραμμα αναψυχής πρέπει να είναι ικανό να καλύψει όλα τα ενδιαφέροντα των παιδιών. Περιλαμβάνει ένα πλήθος από συναρπαστικές δραστηριότητες και εκδηλώσεις που δίνουν στα παιδιά ευκαιρίες και προκλήσεις και απογειώνουν την κατασκηνωτική εμπειρία. Οι σύγχρονες παιδικές κατασκηνώσεις επενδύουν σε ελκυστικές εγκαταστάσεις, ικανό στελεχιακό δυναμικό και ολοκληρωμένο πρόγραμμα αναψυχής, προκειμένου να πετύχουν τους στόχους τους και να έχουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Το πρόγραμμα αναψυχής, ανάλογα με τις δυνατότητες κάθε κατασκήνωσης, περιλαμβάνει δραστηριότητες προσαρμοσμένες στην ηλικία των παιδιών που εφαρμόζονται καθημερινά, σε επιμέρους στιγμές και σε ειδικές περιπτώσεις π.χ. γιορτή στελεχών, γιορτή γονέων, εκδηλώσεις για όλα τα παιδιά κ.α. Η αναψυχή των παιδιών συνεχίζεται με συναντήσεις και εκδηλώσεις π.χ. εκδρομές, συνεστιάσεις, κοπή πίτας, βραδινές διασκεδάσεις, εκθέσεις, γιορτές κ.α. μέχρι ν’ ανοίξει πάλι η κατασκήνωση…

3 Δραστηριότητες & Εκδηλώσεις Αναψυχής
Παιχνίδια Αθλητικές δραστηριότητες Αθλητικά γεγονότα Δραστηριότητες αναψυχής στη θάλασσα Δραστηριότητες δημιουργίας & έκφρασης Ψυχαγωγικές δραστηριότητες Περιπέτεια, εξερεύνηση, σαφάρι Πολιτιστικές δραστηριότητες Βραδινή ψυχαγωγία Μεγάλες γιορτές, ειδικές εκδηλώσεις Όμιλοι ειδικών ενδιαφερόντων Εκδρομές, κρουαζιέρες Διαγωνισμοί, απονομές βραβείων Περιβαλλοντική εκπαίδευση

4 Αθλητικές δραστηριότητες αναψυχής
Οι γυμναστές είναι περισσότερο εμψυχωτές , ψυχαγωγοί και παιδαγωγοί και πολύ λιγότερο προπονητές. Γι’ αυτό πρέπει: Να ενθαρρύνουμε όλα τα παιδιά να συμμετέχουν. Να ενθαρρύνουμε τα παιδιά να γνωρίσουν νέα αθλήματα. Να δείχνουμε στοιχεία της τεχνικής και τακτικής των αθλημάτων και να υποστηρίζουμε όλα τα παιδιά, προκειμένου να μάθουν ή να βελτιώσουν τις δεξιότητες τους. Να προσαρμόζουμε τους κανόνες των αθλημάτων ανάλογα με τις συνθήκες, τη δυναμική των ομάδων και την ηλικία. Να μάθουμε στα παιδιά τα πολλαπλά οφέλη του αθλητισμού για να αποκτήσουν «δια βίου» αθλητική κουλτούρα. Τα πρωταθλήματα δεν είναι αυτοσκοπός. Βασικός στόχος είναι το «ευ αγωνίζεσθαι»

5 1. Ψυχαγωγικές δραστηριότητες
Ζωγραφική με διάφορα υλικά Ζωγραφική σε πέτρες, μπουκάλια, μπλούζες κ.α. Γλυπτική, πηλός, γύψος… Χειροτεχνία, χαρτοκοπτική, χαρακτική, κολλάζ… Κατασκευές με υλικά από τη φύση Κατασκευή κοσμημάτων, κεριών, μουσικών οργάνων κ.α. Δημιουργίες στην άμμο Φωτογραφία Εξερεύνηση του περιβάλλοντος Εφημερίδα της κατασκήνωσης Θεατρικό παιχνίδι, παντομίμα, Δημιουργική γραφή Μουσική, χορωδία Διακόσμηση αντικειμένων Μαγειρική, ζαχαροπλαστική Αργαλειός, κέντημα, πλέξιμο, ξυλοκοπτική

6 2. Ψυχαγωγικές δραστηριότητες
Επιτραπέζια παιχνίδια Κουκλοθέατρο Παράσταση καραγκιόζη Διαγωνισμοί (γνώσεων, ανέκδοτων, τραγουδιού, κραυγής, σπαζοκεφαλιές, κουίζ...) Θεατρική παράσταση Επιθεώρηση, σάτιρα, σκετς, χορογραφίες, παραδοσιακοί χοροί Πικ-νικ στην παραλία ή το δάσος Δημιουργία video clip Προβολή ταινιών Εκπλήξεις Πεζοπορίες Εκπαιδευτικά προγράμματα π.χ. Η/Υ, ξένων γλωσσών, πρώτων βοηθειών, περιβαλλοντικής ευαισθησίας, επικοινωνίας , επίλυσης προβλημάτων κ.α. «Σε κάθε σταθμό μαθαίνω» Βαρκάδες Φουσκωτά στη θάλασσα Τα «μαγικά φυσικά»

7 Βραδινή ψυχαγωγία Πάρτι γνωριμίας
Η βραδινή ψυχαγωγία είναι σημείο αναφοράς στην κατασκηνωτική ζωή. Κάθε βράδυ, τα παιδιά διασκεδάζουν με εκδηλώσεις που περιλαμβάνουν μουσική, χορό, θέατρο, τραγούδι, παιχνίδια και διαγωνισμούς. Πάρτι γνωριμίας Πάρτι στην παραλία ή την πισίνα Βραδινά ομαδικά παιχνίδια Γιορτές με μεταμφιέσεις Ελληνική βραδιά Βραδιά Ντίσκο Καραόκε Θεατρική παράσταση Βραδινά πρωταθλήματα Βραδιά εκπλήξεων Θεματικά βραδινά δρώμενα π.χ. γιορτή μπισκότου, παγωτού, λαχανικών… Γιορτή με κλόουν, ταχυδακτυλουργούς Το πάρτι του αποχωρισμού

8 Ειδικές ψυχαγωγικές δραστηριότητες
Ημέρα μεγάλου παιχνιδιού «Η ανάποδη μέρα» «Σαφάρι» Παιδικό τσίρκο Λούνα Παρκ «Πυρά» Γιορτή γονέων Γιορτή στελεχών Ολυμπιακή ημέρα «Παιχνίδια χωρίς σύνορα» Ελληνικό πανηγύρι Ημέρα παραδοσιακών παιχνιδιών Γύρισμα ταινίας π.χ. η ζωή μας στην κατασκήνωση, το δικό μας σπιτάκι κ.α. Κοινοτική γιορτή Διαγωνισμοί για τα στελέχη Απονομές βραβείων Εκδρομή/κρουαζιέρα/επίσκεψη σε αρχαιολογικό χώρο

9 Ομαδικά κατασκηνωτικά παιχνίδια
«Ο Χαμένος θησαυρός» Τα «Ξεχασμένα πράγματα» Οι «Κορδέλες» Τα «μπαλόνια» «Οι 12 θεοί» «Τα πουλιά» «Οι σταθμοί» «Το ράλι» «Κλέφτες και αστυνόμοι» Το παιχνίδι του δάσους Ο «Λαβύρινθος» Η «Χαμένη Ατλαντίδα» Το «Μπάχαλο» Οι «Βραδινοί ήχοι»

10 1. Χαρακτηριστικά της παιδικής ηλικίας
Η αερόβια ικανότητα βελτιώνεται μέχρι την ηλικία των 13 χρονών. Η αντοχή είναι περιορισμένη γιατί ο οργανισμός των παιδιών δεν μπορεί να ανεχθεί την παρουσία του γαλακτικού οξέως. Γενικά υπάρχει συνεχής και ακούραστη δραστηριότητα. Υπάρχουν φυσικές διαφορές (κινητική ανάπτυξη) μεταξύ των παιδιών. Υπάρχουν διαφορές στη σωματική διάπλαση μεταξύ παιδιών της ίδιας σχολικής τάξης. Τα παιδιά συχνά δέχονται απόρριψη από τους συνομηλίκους τους λόγω των κινητικών τους ικανοτήτων. Το είδος των δραστηριοτήτων που θα προσελκύσουν τα παιδιά, εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τις πολιτιστικές, κλιματολογικές, γεωγραφικές ιδιαιτερότητες και διαθέσιμες εγκαταστάσεις του τόπου διαμονής τους.

11 2. Χαρακτηριστικά της παιδικής ηλικίας
Κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού τα παιδιά συχνά διαπληκτίζονται και αλλάζουν τους κανονισμούς για να ταιριάζουν στις ικανότητες τους. Η συμπεριφορά αυτή συνήθως επεκτείνεται και σε άλλους κοινωνικούς χώρους με συνέπεια τις συγκρούσεις. Τα παιδιά αναζητούν εμπειρίες. Προσοχή…. Τα παιδιά μιμούνται εύκολα συμπεριφορές (καλές ή κακές). Μοντέλα… Συχνά, τα παιδιά σταματούν να ασχολούνται με συγκεκριμένες αθλητικές δραστηριότητες και παιχνίδια, όταν θεωρούν ότι δεν θα τα καταφέρουν. Η συμμετοχή των παιδιών σε κάποια δραστηριότητα αναψυχής και αθλητισμού, εξαρτάται από την ευχαρίστηση που προσμένουν να αποκομίσουν, καθώς και από ανάλογες προηγούμενες θετικές ή αρνητικές εμπειρίες.

12 Χαρακτηριστικά παιδιών 5-7 χρονών
Κινητικότητα Περιορισμένη ικανότητα επικοινωνίας Η διάθεση τους αλλάζει συχνά Έχουν μικρό χρόνο συγκέντρωσης Δεν αντιλαμβάνονται γρήγορα τις οδηγίες Είναι δημιουργικά Χαίρονται το ρυθμό και τη μουσική Επιζητούν τον έπαινο Δεν έχουν την αίσθηση του κινδύνου/ριψοκίνδυνα/περιπετειώδη Κάνουν πολλές ερωτήσεις Επιδεικνύουν τις ικανότητες τους Επιθυμούν τις επαναλήψεις Κουράζονται εύκολα Αδυναμία μακρινής όρασης Μικρό ενδιαφέρον για το αντίθετο φύλλο Ανάγκη για πλήρη κινητική ανεξαρτησία

13 Δραστηριότητες για παιδιά 5-7 χρονών
Παιχνίδια με κίνηση, τρέξιμο, (μπάλες, μπαλόνια…) Παιχνίδια για την ανακάλυψη του σώματος Παιχνίδια ισορροπίας, ελέγχου της κίνησης Παιχνίδια μίμησης, φαντασίας, μνήμης, παρατηρητικότητας Μουσικά/ρυθμικά παιχνίδια Θεατρικό παιχνίδι/κουκλοθέατρο Ζωγραφική, απλές κατασκευές, χειροτεχνία, χαρτοκοπτική Διάβασμα, διήγηση ιστορίας Συναγωνισμοί Περίπατοι ανακάλυψης και συλλογής διάφορων υλικών Μεταμφιέσεις Όργανα παιδικής χαράς Κολύμβηση/παιχνίδια στο νερό και στην παραλία

14 Στην πράξη… Μεγάλη ποικιλία δραστηριοτήτων με έμφαση στην ομάδα
Απλές δραστηριότητες παιχνιδιών και συναγωνισμών Ποικιλία οργάνων σε διάφορα μεγέθη Ενθάρρυνση για συμμετοχή Αναγνώριση των ικανοτήτων Συνδυασμοί κινητικών δεξιοτήτων Πολλές κινητικές εμπειρίες (ανεξάρτητα από τις ατομικές ικανότητες) Επίγνωση ατομικής ασφάλειας Ενίσχυση του ενδιαφέροντος για την ασφάλεια άλλων παιδιών Έμφαση στη δημιουργία, έκφραση και στις ρυθμικές δραστηριότητες Τα παιδιά πρέπει να επιλέγουν τις δραστηριότητες και να επαναλαμβάνουν αυτές που τους αρέσουν

15 1. Χαρακτηριστικά παιδιών 8-10 χρονών
Βελτιώνεται η προσοχή και η αντίληψη Βελτιώνεται η ικανότητα εκτέλεσης χειρισμών Αρέσκονται στην περιπέτεια και είναι ριψοκίνδυνα Είναι ριψοκίνδυνα Υπάρχει συντονισμός όρασης-κίνησης των άνω άκρων Υπάρχει ανταγωνισμός με το άλλο φύλλο Τα κορίτσια είναι πιο ώριμα Επιζητούν την αναγνώριση από τους μεγαλύτερους Επιζητούν την ανεξαρτητοποίηση από τους γονείς Αναζητούν την ατομική τους ταυτότητα μέσα από παρέες με άτομα του ίδιου φύλλου Ενδιαφέρονται για παιχνίδια συναγωνισμού που αποτελούν πρόκληση για την επιβεβαίωση ή την αναζήτηση των βιολογικών-ψυχολογικών τους ορίων. Ίση μυϊκή δύναμη μεταξύ αγοριών και κοριτσιών.

16 2. Χαρακτηριστικά παιδιών 8-10 χρονών
Δημιουργούν ομάδες στις οποίες θα αποκτήσουν εμπειρίες, συμπαράσταση και αναγνώριση. Έχουν δική τους άποψη και την υποστηρίζουν με πείσμα στους μεγαλύτερους. Επιζητούν συμπαράσταση/υποστήριξη από τους ενήλικες Δέχονται αβίαστα να ακολουθήσουν τις οδηγίες και την καθοδήγηση από τους ενήλικες στο πλαίσιο κάποιας δραστηριότητας. Η καρδιακή συχνότητα μειώνεται στους 85 παλμούς/λεπτό σε ηρεμία και η συχνότητα αναπνοής σε εισπνοές/λεπτό. Αντιλαμβάνονται τη διαφορά μεταξύ καλού/κακού. Προσπαθούν να παραβιάσουν τους κανόνες των παιχνιδιών ή να ρίξουν την ευθύνη για τυχόν λάθος που έκαναν σε άλλο παιδί ή κατάσταση.

17 1. Δραστηριότητες για παιδιά 8-10 χρονών
Εκμάθηση νέων κινητικών/αθλητικών δεξιοτήτων Ρυθμικές δραστηριότητες/χορός Δραστηριότητες φυσικής κατάστασης Ποικίλες δραστηριότητες με όργανα (εξαρτήσεις….) Απλές δραστηριότητες παιχνιδιών με διάφορα υλικά Ομαδικά παιχνίδια Σκυταλοδρομίες Δυναμική του σώματος Αθλοπαιδιές σε mini μορφή Όργανα παιδικής χαράς Κολύμβηση/παιχνίδια στο νερό/στην παραλία

18 2. Δραστηριότητες για παιδιά 8-10 χρονών
Κατασκευές, συναρμολογήσεις, χειροτεχνίες, πηλός, γύψος… Ζωγραφική σε πέτρες, μπουκάλια… Θεατρικά/μουσικά παιχνίδια Βραδινά παιχνίδια Εκδρομές/περιηγήσεις/εξερευνήσεις Επιτραπέζια παιχνίδια Ολυμπιάδες Διαγωνισμοί Γιορτές Περιβαλλοντική εκπαίδευση

19 Στην πράξη… Μεγάλη ποικιλία δραστηριοτήτων (περισσότερο περίπλοκων) που απαιτούν προσοχή και συνεργασία. Διδασκαλία τεχνικής αθλημάτων. Προσαρμογή των υλικών, μέσων, χώρων και κανονισμών. Έμφαση στην ομαδική ασφάλεια των παιδιών. Δραστηριότητες για έκφραση, ανακάλυψη, δημιουργία και εξερεύνηση. Συνεχής προτροπή και αναγνώριση των ατομικών ικανοτήτων. Ομαδικά παιχνίδια για κορίτσια και αγόρια. Προσοχή στη συγκρότηση των ομάδων και στον ορισμό του αρχηγού. Πειθαρχία μέσω αυτοπειθαρχίας.

20 Χαρακτηριστικά παιδιών 11-14 χρονών
Γρήγορη σωματική ανάπτυξη/προεφηβική ηλικία. Βελτίωση του συντονισμού κινήσεων με γοργό ρυθμό. Αύξηση της προσοχής/αντίληψης. Συχνή αλλαγή διάθεσης /«περίοδος αναταραχής». Ανταγωνισμός των δύο φύλλων. Διαφορετικά ενδιαφέροντα μεταξύ αγοριών/κοριτσιών. Τάση για ανεξαρτησία που εγκυμονεί κινδύνους. Αναζητούν πρότυπα/ιδέες/ομάδες… και επηρεάζονται. Βελτιώνεται η αντοχή. Αφύπνιση της σεξουαλικότητας. Έντονη ευαισθησία στο σωστό/λάθος, δίκαιο/άδικο.

21 Δραστηριότητες για παιδιά 11-14 χρονών
Αθλοπαιδιές Δραστηριότητες φυσικής κατάστασης Ρυθμικές δραστηριότητες/χορός Διάφορα είδη γύμνασης/αθλήματα Αγώνες/τουρνουά/συναγωνισμοί Χειρισμός οργάνων/δραστηριότητες επιδεξιότητας Αθλήματα περιπέτειας Ομαδικά παιχνίδια με διάφορα υλικά/βραδινά παιχνίδια Κολύμβηση/αθλήματα θάλασσας/αθλοπαιδιές στο νερό/ παραλία. Δημιουργική απασχόληση/εφημερίδα/περιβάλλον… Παραστάσεις/σαφάρι/πυρά/γιορτές…

22 Στην πράξη… Έντονες δραστηριότητες με μεγάλη διάρκεια.
Ενθάρρυνση των κοριτσιών να συμμετέχουν σε έντονες κινητικές δραστηριότητες. Έμφαση σε κινητικές δραστηριότητες που έχουν στόχο τη βελτίωση της ορθής στάσης και ανάπτυξης του σώματος. Προγράμματα αντοχής με χαμηλή ένταση και συχνά διαλείμματα. Κινητικές δραστηριότητες με έμφαση στην επιδεξιότητα και ευλυγισία. Διαχωρισμός των δύο φύλλων όταν κρίνεται απαραίτητο και αποφυγή ανταγωνιστικών παιχνιδιών μεταξύ τους. Μεγάλη ποικιλία ευκαιριών/δραστηριοτήτων/προκλήσεων… Αυτοοργάνωση/υπευθυνότητα Δημιουργία ομίλων ειδικών ενδιαφερόντων Προσοχή στη συμπεριφορά … προσβάλλονται εύκολα. Αλλαγές στη συμπεριφορά… λόγω εφηβείας. Έμφαση στην προσπάθεια και όχι στο αποτέλεσμα.

23 1. Η κραυγή Η κραυγή αποτελεί παράδοση και ιδιαίτερα χαρακτηριστική στιγμή στην παιδική κατασκήνωση. Είναι πολύτιμη ανάμνηση ζωής. Η κραυγή είναι ένα μικρό ρυθμικό ποιηματάκι που έχουν γράψει ή διασκευάσει τα παιδιά. Ο/η ομαδάρχης βοηθά τα μικρότερα παιδιά να το γράψουν και να το μάθουν. Είναι ξεχωριστό, ένα σύμβολο που δίνει ταυτότητα σε κάθε σπιτάκι και κοινότητα. Η κραυγή ενώνει τα παιδιά στην ομάδα. Τα παιδιά όλα μαζί αγκαλιασμένα, φωνάζουν ρυθμικά την κραυγή σε κάθε κατασκηνωτική δραστηριότητα συναγωνισμού, όταν θέλουν να προκαλέσουν τα παιδιά από άλλα σπιτάκια ή όταν θέλουν να εκφράσουν αισθήματα ικανοποίησης, συγκίνησης και χαράς. Η κραυγή μπορεί να σχετίζεται με ονόματα περιοχών, με καταστάσεις, με κοινωνικά πρότυπα, με συγκεκριμένα γεγονότα, με επαγγέλματα, με σάτιρα, με γνωστά πρόσωπα κ.α.

24 2. Η κραυγή 1. Ανεργία εδώ ανεργία εκεί, 4. «Κρα κρα κρα δεν είμαστε καλά ανεργία και παραπέρα, είμαστε της…… τ’ ανήσυχα παιδιά ανεργία στη γη, στον ουρανό, όπου και να πάτε ανεργία κι εδώ πέρα! θα είμαστε κοντά σας Τι κι αν είμαστε τα μικρά τα παγκαλάκια, η ………………… κοινότητα είμαστε άνεργα τα τελευταία χρονάκια!» στοιχειώνει τα όνειρα σας» (ΤΥΠΕΔ) 2. «Ο λαός απαιτεί πολλή μερέντα στο ψωμί. 5. «Ω τρακόσοι σηκωθείτε Ο λαός απαιτεί δίκαιη ανταμοιβή. και ξανάρθετε σε μας Ο λαός δεν μπορεί υπηρεσίες το πρωί» (Κάλαμος) τα παιδιά σας για να δείτε πόσο μοιάζουνε σε σας» (ΤΥΠΕΔ) 3. «Δώστε μας ψηλά πλατάνια, δώστε μας ψηλά βουνά Δώστε μας χλωρά λαγκάδια και τη θάλασσα πλατιά 6. «Είμαστε ωραίοι, είμαστε μοιραίοι Έστηκα ζούμπα ζούμπα ζούμπα, έστηκα ζούμπα ζούμπα ζι, Όλες μας κοιτάνε και μας κυνηγάνε Έστηκα ζούμπα ζούμπα ζούμπα, έστηκα οι κροκόδειλοι Όλο αυτόγραφα ζητάνε και Α α ούργια α, ούργια, ούργια, ούργια α Πήλιο» (ΧΑΝ) τις μπλούζες μας τραβάνε. Γιατί; Γιατί είμαστε μοναδικοί»

25 Το σύνθημα Είναι παράδοση σε αρκετές κατασκηνώσεις να δίνεται κάθε μέρα ένα σύνθημα, που συνήθως είναι μια διδακτική φράση (παροιμία, σοφή σκέψη, υγιεινό παράγγελμα…) και ευκαιρίες για την εφαρμογή του. Το σύνθημα μπορεί να προτείνεται από τα παιδιά ή σε συνεργασία με τον/την ομαδάρχη/ισσα. Παραδείγματα: «Στην κατασκήνωση ζούμε όλοι αγαπημένοι» «Σκέψου πριν μιλήσεις» «Πάντα πίσω από τα σύννεφα είναι ο ήλιος» «Σε όλα υπάρχουν όρια» «Σκέψη καμιά, πράξη καμιά, χωρίς χορό, χωρίς τραγούδι και χαρά» «Φύλαξε την ομορφιά, φύλαξε τη χαρά, φύλαξε την αγάπη» «Όποιος αγωνίζεται δεν παύει να ελπίζει, όποιος ελπίζει δεν παύει να αγωνίζεται»

26 Τα Τραγούδια Τα τραγούδια είναι αναπόσπαστο ξεχωριστό μέρος της κατασκηνωτικής ζωής. Συνοδεύουν σχεδόν όλες τις δραστηριότητες καθημερινά. Τα παιδιά εμπνέονται, εξυμνούν τη φιλία, την εργασία, την καλοπέραση, την αγάπη για τη φύση κ.α. ή σατιρίζουν καταστάσεις και πρόσωπα της κατασκηνωτικής ζωής. Υπάρχουν παραδοσιακά κατασκηνωτικά τραγούδια, γνωστά παιδικά, σύγχρονα που φτιάχνονται κάθε χρόνο και ειδικοί ύμνοι που είναι «το τραγούδι» κάθε κατασκήνωσης. Αγαπημένο τραγουδάκι που το λένε τα παιδιά όταν θέλουν να συγχαρούν και να ευχαριστήσουν κάποιους/ες μετά από μια πετυχημένη ενέργεια, είναι το: «Μι-Πι-Ρο-Άλφα-Βήτα-Ο – Μπράβο Έψιλον-Ύψιλον-Γάμα-Ε – Εύγε Εύγε πολύ καλό, πάρα πολύ ωραίο Εύγε πολύ καλό, πάρα πολύ καλό, Καλό»

27 Παραδοσιακά κατασκηνωτικά τραγούδια
Στην κατασκήνωση Τραλα λα λα λα Κατασκήνωση αγαπημένη Δεν περνάς κυρά-Μαρία Χαρωπά τα δυο μου χέρια τα χτυπώ Στου Μανώλη την ταβέρνα Ήταν ένα μικρό καράβι Η ψείρα Χόκυ Πόκυ Γεια χαρά Κατασκήνωση φωλιά Προσευχές

28 Σύγχρονο κατασκηνωτικό τραγούδι
Στη σκηνή Όταν σε στιγμές ανάγκης ψάχνεις φίλους για να βρεις, φαίνεται μια λύση μαγική. Εκεί όπου η αγάπη βασιλεύει σε όλη την ψυχή, κι η φίλια μένει δυνατή Στη σκηνή στη σκηνή στην κατασκήνωση αυτή, όλοι εδώ περνάμε μια ζωή φανταστική. Στη σκηνή στη σκηνή στην κατασκήνωση αυτή, όλοι εδώ περνάμε μια απίθανη ζωή. Ανάμεσα στα πεύκα και στης φύσης την τρελή γιορτή, σε μια ακρογιαλιά φανταστική. Και ο εαυτός μας γίνετε ομάδα σώμα και ψυχή, ομάδα αλληλεγγύης δυνατή. Μα όταν φύγεις από δω οι αναμνήσεις μένουν πολλές, είναι όμως όλες δυνατές. Και σαν σε πάρει η μπάλα της ρουτίνας και δουλειάς η λογική, φως θα παραμείνει η κατασκήνωση αυτή. Στη σκηνή στη σκηνή στην κατασκήνωση αυτή, όλοι εδώ περνάμε μια ζωή φανταστική. Στη σκηνή στη σκηνή στην κατασκήνωση αυτή, όλοι εδώ περνάμε μια απίθανη ζωή Στίχοι: Τ. Πανταζόπουλος / Μουσική: The Beatles

29 Ευχαριστώ για την προσοχή σας


Κατέβασμα ppt "Δραστηριότητες Αναψυχής στις παιδικές κατασκηνώσεις"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google