Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Τμήμα Project 1 ΕΠΑΛ Αξιούπολης Σχ. Έτος 2013-14.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Τμήμα Project 1 ΕΠΑΛ Αξιούπολης Σχ. Έτος 2013-14."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Τμήμα Project 1 ΕΠΑΛ Αξιούπολης Σχ. Έτος

2  Ορισμός  Ιστορία μόδας του προηγούμενου αιώνα  Μουσική και μόδα  Τεχνολογία και μόδα  Επιρροές

3 Η μόδα είναι:  ένας τρόπος ζωής,  ένας ιδιαίτερος τρόπος έκφρασης  σε μία συγκεκριμένη κοινωνία και εποχή που συνίσταται στην αποδοχή νέων ιδεών και τάσεων.

4 Οι τάσεις της μόδας δεν αφορούν μόνο την εμφάνιση μας. Αφορούν και άλλους τομείς, όπως:  την ανθρώπινη δραστηριότητα,  την ψυχαγωγία,  την τέχνη,  τη διακόσμηση,  τη συμπεριφορά,  τις αξίες.

5   Α΄ Παγκοσμίου πολέμου ( )  Οι γυναίκες σταμάτησαν να φοράνε κοσμήματα και εντυπωσιακά ρούχα  δεν υπήρχαν κοινωνικές τάξεις και όλες οι γυναίκες άρχισαν να ντύνονται πανομοιότυπα.  λόγω πρακτικής αναγκαιότητας έγιναν πιο κοντές και έφτασαν μέχρι τους αστραγάλους  επικράτησαν τα σκούρα χρώματα στα ρούχα

6  Coco Chanel ( )  ουδέτερα χρώματα  Ευκολοφόρετα  Άνετα  επαναστατικά &  αρκετά μοντέρνα για την εποχή.  Μάρλεν Ντήτριχ ( ) (ηθοποιός)  Πρώτη γυναίκα που φόρεσε αντρικό κουστούμι και  Κάπνισε δημόσια

7  Β’ Παγκόσμιος πόλεμος ( )  Άνθρωποι κάνουν συχνές αλλαγές στα ρούχα τους και ενώνουν υπολείμματα υφασμάτων  Οι στρατιωτική ενδυμασία για τους άντρες, καθιερώθηκε και στις κοινωνικές εμφανίσεις  Η γυναικεία ενδυμασία ήταν απλή και λειτουργική σε διακριτικά χρώματα  Christian Dior ( )  «Βασιλιάς της μόδας»  έκανε τη γυναικεία μόδα θηλυκή και αριστοκρατική

8  απελευθέρωση από υποχρεώσεις και ταμπού  επιβάλλει στυλ κλασσικής κομψότητας

9  Η μόδα μπαίνει για τα καλά στη ζωή του ανθρώπου και παρατηρούνται σημαντικές διαφοροποιήσεις ανάλογα με τα πιστεύω και τον τρόπο ζωής του καθενός.  τα ρούχα μπορούν να καλύψουν κάθε τύπο γυναίκας και κάθε γούστο  αθλητικά παπούτσια  φουσκωτά μπουφάν  πορτοφόλια με αλυσίδες  φαρδιά παντελόνια  μπλουζάκια με γυμνή την κοιλιά  μπλούζες με κουκούλα  τατουάζ

10

11

12  Δεκαετία του ’60  Χιπις  Δεκαετία του ’50  Rock ’n’ Roll

13  Δεκαετίες ’70-’80  Ντίσκο  Δεκαετίες ’80-’90  Χέβι Μέταλ

14  Ποιοτική ή μουσική της μάζας;  μουσικά προγράμματα  shows  ραδιόφωνο  παρατηρούμε ότι η "μόδα" θέλει εκείνη τη μουσική που στόχο δεν έχει να ψυχαγωγήσει ή να προβληματίσει αλλά κυρίως να πουλήσει.  Τέτοια μουσική δεν ενδιαφέρεται για την ψυχή του ακροατή

15  Ποιοτικό έργο σημαίνει γνήσιο γέννημα ψυχής.  Έχει τη δύναμη να εκφράζει με ακρίβεια συγκεκριμένες ψυχικές διαθέσεις, αυθεντικά συναισθήματα, αλλά και λεπτές αποχρώσεις συναισθημάτων

16

17  Η χρήση της τεχνολογίας είναι σχεδόν άρρηκτα συνδεδεμένη με την εξέλιξη της κατασκευής των ρούχων

18  Ο τρόπος παραγωγής, διαχείρισης, τροποποίησης και παρουσίασης του ρουχισμού ήταν ανέκαθεν αυτός που έδινε το τελικό στίγμα σε κάθε περίοδο της ιστορίας της μόδας  οι τεχνολογικοί πειραματισμοί συνέβαλλαν στη διαρκώς βελτιούμενη τεχνολογία του ρούχου και στην αυτοματοποίηση των τεχνικών κατασκευής των ενδυμάτων.

19  νέες τεχνολογίες παραγωγής  νέα υλικά  ηλεκτρονικά κλωστοϋφαντουργικά προϊόντα  διαδραστικό ένδυμα  ψηφιακό περιβάλλον σχεδιασμού – 3d προγράμματα

20 Wearable Technology (Ηλεκτρονικά είδη μόδας)  Όλα τα είδη ένδυσης και αξεσουάρ που ενσωματώνουν προηγμένες ηλεκτρονικές τεχνολογίες.  Τα σχέδια συχνά ενσωματώνουν  πρακτικές λειτουργίες και χαρακτηριστικά,  να έχει μια καθαρά αισθητική επιρροή από το χώρο της μόδας

21 Τα νέα πλέον υλικά είναι υλικά προηγμένης τεχνολογίας: 1. LEDS 2. βιο-σένσορες 3. οπτικές ίνες 4. συστήματα μηχανικής κίνησης

22

23  Το ενδιαφέρον για τη μόδα δεν είναι βέβαια κάτι καινούργιο, αφού είναι γνωστό ότι πάντα ο άνθρωπος στόλιζε το σώμα του για να  γοητεύσει  προκαλέσει το άλλο φύλο ή/και  δείξει τη δύναμή του.  Αυτό επηρεάζει θετικά ή αρνητικά

24 Οικονομικά:  Απασχολεί ένα με γάλο αριθμό εργαζομένων σε όλους τους τομείς της  Αύξηση του εθνικού εισοδήματος μιας χώρας με τις εξαγωγές των προϊόντων της Ψυχολογικά  Διασκεδάζει  Ανανεώνει χωρίς βέβαια να παρασυρόμαστε από την εκκεντρικότητα και τις ιδιοτροπίες της.

25  Καταναλωτική μανία  Θεοποίηση πολλών υλικών αγαθών  τελευταίας λέξης της μόδας κινητό τηλέφωνο  μέλος του facebook  μοντέρνο αυτοκίνητο  Αγορά επώνυμων ρούχων και αξεσουάρ

26  Σωματική φθορά  Βουλιμία  Νευρική ανορεξία  Μυοσκελετικά προβλήματα  Ψυχική φθορά  Κατάθλιψη  Στρες  Ζήλια

27

28

29  Οικονομική φθορά  Προάγει τη μαζοποίηση  Καθιστά την τέχνη τυποποιημένη & αρνητικό στοιχείο τη διαφορετικότητα και την πρωτοτυπία

30  Αϊντίνοβα Θεοδώρα  Αλεξανδρής Θωμάς  Βέλκος Χρυσοβαλάντης  Ελμασλάρρι Μάριο  Ζώρα Ραφαέλα  Ζώρας Νίκος  Κιόση Φωτεινή  Κιτσικίδου Φωτεινή  Κορφιάτη Κατερίνα  Πασχαλίδης Δημήτρης  Πρέτσι Αντρέα  Σαρβανίδου Μαρία  Χαρτοματσίδου Σοφία  Ψαρρά Ολυμπία

31


Κατέβασμα ppt "Τμήμα Project 1 ΕΠΑΛ Αξιούπολης Σχ. Έτος 2013-14."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google