Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ: ΑΒΡΑΜΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ,ΣΩΤΗΡΙΑΔΟΥ ΣΤΕΛΛΑ ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ:κα ΤΣΟΥΡΕΛΑ ΜΑΡΙΑ ΣΕΡΡΕΣ 2013

2 ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ Μπορεί να προσδιοριστεί σαν «η πρό- σκαιρη μετακίνηση ατόμων από τον τόπο της μόνιμης διαμονής τους σε έναν άλλο για λόγους κυρίως ψυχολογικούς, χωρίς κερδοσκοπικό κίνητρο.

3 ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΖΗΤΗΣΗ Είναι το σύνολο των επιθυμιών των ατό- μων με αγοραστική δύναμη και συμπερι- φορά για την αγορά τουριστικών αγαθών και την κάλυψη τουριστικών αναγκών σε συγκεκριμένη τουριστική περίοδο.

4 ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΖΗΤΗΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΥ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ  Εποχικότητα  Ημεδαπή, αλλοδαπή  Μέσος χρόνος παραμονής  Κατανομή διανυκτερεύσεων  Οι προτιμήσεις των τουριστών

5 ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΕΠΗΡΕΑΣΜΟΥ ΤΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΤΩΝ ΤΟΥΡΙΣΤΩΝ  Πολιτικοί  προσωπικοί  οικονομικοί κ.ά. ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΚΙΝΗΤΡΑ  Φυσικά  Κλιματολογικά  Πολιτιστικά κ.ά.

6 ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ Είναι η οργανωμένη προσπάθεια των συντελεστών παραγωγής και διάθεσης του παραγωγικού τομέα του τουρισμού.

7 ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΤΟΥ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΥ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟΥ  ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ  ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΣ  ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΟΣ  ΑΤΟΜΙΚΟΣ  ΕΠΟΧΙΑΚΟΣ  ΝΕΚΡΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ  ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΟΣ  ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ  ΟΙΚΟΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

8 ΠΕΡΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ Επιχειρηματικότητα είναι η ικανότητα του ηγέτη μιας επιχείρησης να συνδιάζει απο- τελεσματικά τους συντελεστές παραγωγής και να πετυχαίνει έτσι το μεγαλύτερο δυ- νατόν αποτέλεσμα (κέρδος).

9 Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ  Το επιχειρηματικό περιβάλλον  Η επιχειρηματική ευκαιρία  Ο σχεδιασμός της νέας επιχείρησης  Η εξασφάλιση των απαραίτητων πόρων και  Η λειτουργία της νέας επιχείρησης

10 Ε ΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΌ ΣΧΈΔΙΟ Είναι ένα συμβόλαιο ανάμεσα στους εταίρους μιας επιχείρησης με στόχο να ακολουθήσσουν οι εταίροι τις ενέργειες που περιγράφονται και αναλύονται μέσα σε αυτό

11 Π ΕΡΙΕΧΌΜΕΝΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΎ ΣΧΕΔΙΟΥ  Επιχειρηματική ιδέα  Ανάλυση της αγοράς και η πορεία του κλάδου  Η χωροθεσία και ο τόπος εγκατάστασης της επιχείρησης  Τεχνολόγία  Διοίκηση και Διαχείριση  Χρηματοδότηση

12 P ROJECT P LAN Ο σχεδιασμός υλοποίησης ενός έργου περιέχει:  Τις φάσεις υλοποίησης  Την κατανομή των εργασιών και τον τρόπο κάλυψης του αντικειμένου  Το χρονοπρόγραμμα υλοποίησης του έργου Περίγραμμα ενός επιχειρηματικού σχεδίου Σημαντικά προαπαιτούμενα στοιχεία ενός αποδοτικού επιχειρηματιού σχεδίου: Σαφής περιγραφή του σκοπού του επιχειρηματικού σχεδίου Προϊόντα της επιχείρησης Τοποθεσία της επιχείρησης Μισθωτήρια,συμβόλαια,τιμοκατάλογοι κλπ.

13 Ν ΟΜΟΣ Σ ΕΡΡΩΝ Ένας απ΄τους 13 νομούς της Μακεδονίας, 80χλμ από την Θεσσαλονίκη και πληθυσμό πάνω από Στην περιοχή υπάρχουν πολλοί αρχαιολογικοί χώροι και μνημεία όπως: Ακρόπολη (Κουλάς)-Ο πύργος του Ορέστη Το τέμενος Μεχμέτ Μπέη Μουσείο φυσικής ιστορίας Λαογραφικό μουσείο Σαρακατσάνων κ.ά. Αξιοθέατα όπως: Αμφίπολη Αλιστράτη Αγγίτης ποταμός

14 Καθώς και πανάρχαια δρώμενα όπως:  Αναστενάρια  Βρεξούδια  Κετσέκια  Χελιδονίσματα Παραδοσιακά προϊόντα  Ακανές  Τουλουμπάκι  Μπουγάτσα  Σερραϊκό ούζο

15 BUSINES PLAN Ίδρυση ενός παραδοσιακού ξενοδοχείου, που θα προσφερει: Πολυτελή δωμάτια με μπάνιο,κουζίνα,τηλεόραη,τζάκι Καφετέρια,εστιατόριο,μπαρ,πάρκινγκ Ιππικό όμιλο Ξεχωριστό χώρο για παιδιά Η νέα επιχείρηση θα έχει ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα

16 ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ-ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ  Διαφημιστικό πρόγραμμα  Κόστος διαφήμισης  Επιλογή διαφημιστικών μέσων  Υπεύθυνος διαφήμισης ΑΝΑΛΥΣΗ SWOT ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ:  Δυνατά σημεία  Αδύνατα σημεία  Ευκαιρίες  Απελές

17 ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ Το επιχειρηματικό σχέδιο είναι ένα χρήσιμο εργαλείο και ένας σπουδαίος οδηγός για τον επιχειρηματία πριν την έναρξη οποιασδήποτε επιχειρηματικής προσπάθειας.

18 ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ!!!


Κατέβασμα ppt "ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google