Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ETwinning περιβαλλοντικό πρόγραμμα Ειρήνη Πατεράκη ΜΑ in Education, Νηπιαγωγός, 1 ο Νηπ/γείο Π.Ψυχικού.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ETwinning περιβαλλοντικό πρόγραμμα Ειρήνη Πατεράκη ΜΑ in Education, Νηπιαγωγός, 1 ο Νηπ/γείο Π.Ψυχικού."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 eTwinning περιβαλλοντικό πρόγραμμα Ειρήνη Πατεράκη ΜΑ in Education, Νηπιαγωγός, 1 ο Νηπ/γείο Π.Ψυχικού

2  Συνδυάζει τις αρχές της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης με τις δυνατότητες των Νέων Τεχνολογιών μέσα από τη δράση eTwinning.  Είναι μια συνεργατική δουλειά τεσσάρων σχολείων (νηπιαγωγείων και πρώτης δημοτικού) από: Ελλάδα, Πολωνία, Ηνωμένο Βασίλειο και Η.Π.Α.

3  Να κατανοήσουν τα περιβαλλοντικά προβλήματα και να αποκτήσουν οικολογική συνείδηση.  Να γνωρίσουν παιδιά από άλλες χώρες και να συνειδητοποιήσουν ότι έχουν όλοι ομοιότητες και διαφορές αλλά μπορούν να είναι φίλοι.  Να γνωρίσουν απλές λειτουργίες του Η/Υ.  Να αναπτύξουν κριτική σκέψη και δημιουργικότητα. Ελληνική τάξη Αγγλική τάξη Πολωνική Τάξη

4 1. Εύρεση συνεργατών από τη πλατφόρμα: 2. Συζήτηση/οριοθέτηση θέματος και κατάθεση του προγράμματος. 3. Δημιουργία ιστολογίου και διαδικτυακού περιοδικού. 4. Έναρξη της συνεργασίας με παρουσίαση των σχολείων. Κάθε σχολείο επιλέγει ένα λούτρινο ζωάκι που κινδυνεύει με εξαφάνιση και το στέλνει στους συνεργάτες του με πληροφορίες για τη χώρα που μένει. 5. Χωρισμός θέματος σε υποενότητες και οργάνωση δραστηριοτήτων, ύστερα από online συζητήσεις, με βάση πάντα τα ενδιαφέροντα των παιδιών: - ρύπανση θάλασσας, - ρύπανση ατμόσφαιρας, - καταστροφές και ρύπανση χερσαίου εδάφους.

5 Ανταλλαγή ζώων που κινδυνεύουν με εξαφάνιση στη χώρα μας Θαλάσσια χελώνα Καρέττα Καρέττα Οξύρρυγχος Μουσκαρδίνος Πελαργός

6  Ζωγραφίζουν την αντίθεση καθαρής και βρώμικης θάλασσας.  Κάνουν συλλογές από κογχύλια.  Κατασκευάζουν καθαρά και βρώμικα ενυδρεία.  Φτιάχνουν και αναρτούν αφίσες για την προστασία της θάλασσας.

7  Κατασκευάζουν χαρταετούς με περιβαλλοντικά μηνύματα.  Κάνουν ένα πείραμα για να κατανοήσουν το κακό που προκαλεί η όξινη βροχή, ως αποτέλεσμα της ατμοσφαιρικής ρύπανσης.  Φτιάχνουν μάσκες προστασίας και διαμαρτύρονται αλλά και ενημερώνουν τη σχολική κοινότητα για την ατμοσφαιρική ρύπανση.

8  Δημιουργούν και εικονογραφούν τη δική τους περιβαλλοντική ιστορία και στη συνέχεια την αφηγούνται στη γλώσσα τους (ελληνικά-πολωνικά-αγγλικά) με τη χρήση του voicethread.  Φτιάχνουν κάδους ανακύκλωσης μέσα στη τάξη.  Κάθε σχολείο φτιάχνει κάποιες λέξεις από τον τίτλο του προγράμματος, με σκουπίδια που μάζεψαν από την αυλή του σχολείου και τη γύρω περιοχή.

9  Οργανώνουν, με τη βοήθεια και των γονιών, διαγωνισμό για τις καλύτερες κατασκευές με προϊόντα που καταλήγουν στην ανακύκλωση.  Φτιάχνουν κοινό βίντεο με οδηγίες για την προστασία των δασών και ανάλογες αφίσες.  Ζωγραφίζουν ένα πράσινο και ένα καμμένο δάσος.  Ανταλλάσουν σπόρους και δοκιμάζουν να τους φυτέψουν στη χώρα τους.

10  Παίζουν κουκλοθέατρο, βασισμένο στην ιστορία που δημιούργησαν τα ίδια. Οι ήρωες είναι τα λούτρινα ζωάκια που είχαν ανταλλάξει.  Φτιάχνουν και τυπώνουν βιβλία με τα είδη υπό εξαφάνιση σε θάλασσα/νερό/αέρα.  Συνθέτουν ένα τραγούδι για το πρόγραμμα και μαθαίνουν να το τραγουδούν και στις τρεις γλώσσες (ελληνικά-πολωνικά-αγγλικά).

11  Κατασκευάζουν περιβαλλοντικά επιτραπέζια παιχνίδια και τα στέλνουν στους συνεργάτες τους.

12 Τα παιδιά:  Ανέπτυξαν οικολογική συνείδηση.  Έμαθαν να συνεργάζονται για ένα σκοπό και έκαναν φίλους  Απέκτησαν βασικές δεξιότητες στη χρήση του Η/Υ Οι εκπαιδευτικοί:  Έμαθαν και χρησιμοποίησαν νέα εργαλεία.  Αντάλλαξαν ιδέες και έκαναν φίλους. Οι γονείς:  Κατανόησαν τη σημασία της συνεργασίας τους με το σχολείο, τόσο για το παιδί τους, όσο και για τους ίδιους.

13  Προσεγγίζει το θέμα, περιβάλλον, διαθεματικά και διεπιστημονικά.  Δίνει έμφαση στην ενεργό συμμετοχή και αλληλεπίδραση μεταξύ των παιδιών.  Αναδεικνύει τη συνεργασία σε παγκόσμιο επίπεδο και ανοίγει το σχολείο στην κοινωνία και τη ζωή.

14  Τα τρία σχολεία πήραν Εθνική και Ευρωπαϊκή Ετικέτα Ποιότητας.  Το πρόγραμμα απέσπασε την 3 η θέση για το καλύτερο eTwinning πρόγραμμα στα Εθνικά Βραβεία της Αγγλίας.  Έλαβε το 2 ο βραβείο για το καλύτερο ιστολόγιο στην κατηγορία 4-12 ετών στην Ελλάδα.  Βρέθηκε μέσα στα 50 καλύτερα προγράμματα στα eLearning Awards 2009.

15 Το ιστολόγιο μας: Το διαδικτυακό μας περιοδικό: /

16 Let’s Give a Breath to Earth! Ειρήνη Πατεράκη


Κατέβασμα ppt "ETwinning περιβαλλοντικό πρόγραμμα Ειρήνη Πατεράκη ΜΑ in Education, Νηπιαγωγός, 1 ο Νηπ/γείο Π.Ψυχικού."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google