Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ Σενάριο διδασκαλίας. Στόχοι  Να αναγνωρίζουν και να κατονομάζουν τα βασικά εξαρτήματα από το εσωτερικό του υπολογιστή(τροφοδοτικό,

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ Σενάριο διδασκαλίας. Στόχοι  Να αναγνωρίζουν και να κατονομάζουν τα βασικά εξαρτήματα από το εσωτερικό του υπολογιστή(τροφοδοτικό,"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ Σενάριο διδασκαλίας

2 Στόχοι  Να αναγνωρίζουν και να κατονομάζουν τα βασικά εξαρτήματα από το εσωτερικό του υπολογιστή(τροφοδοτικό, ΚΜΕ, μνήμη RAM-ROM, Μητρική Πλακέτα, εσωτερικές κάρτες)

3 Προδιαγραφές  Σχολικό εργαστήριο πληροφορικής.  Εργασία ομαδοσυνεργατική.  Μη χρησιμοποιούμενα εξαρτήματα υπολογιστή όπως μνήμες RAM, επεξεργαστές, κάρτες επέκτασης, μητρικές πλακέτες, τροφοδοτικά καθώς και μια κεντρική μονάδα ανοιχτή για την εξοικείωση των μαθητών

4 Περιγραφή Σεναρίου  Επίδειξη μη ενεργής ανοιχτής Κεντρική μονάδα που υπάρχει στο εργαστήριο και ζητάμε από τους μαθητές να καταγράψουν στο τετράδιό τους τα μέρη του εσωτερικού της μονάδας που αναγνωρίζουν τα οποία στη συνέχεια τροφοδοντούνται σε ένα wordle.  Συζήτηση μεταξύ των μαθητών για τα αποτελέσματα  Επίδειξη πολυμεσικής εφαρμογής παρουσιάζει για το εσωτερικό μέρος και τις μονάδες του υπολογιστή: Μητρική πλακέτα, τροφοδοτικό, ΚΜΕ, μνήμη RAM- ROM. Τέλος προβάλλεται video σχετικό με το εσωτερικό του υπολογιστή: e=el) e=el e=el

5 Περιγραφή Σεναρίου  Δραστηριότητα αναγνώρισης των εξαρτημάτων του εσωτερικού του υπολογιστή σε μορφή κουίζ, υλοποιημένη με τη βοήθεια του ελεύθερου λογισμικού Hotpotatoes6.

6 Περιγραφή Σεναρίου  Φύλλο Αξιολόγησης το οποίο δημιουργήθηκε με τη χρήση του λογισμικού hot potatoes.

7 Φύλλο εργασίας  Μεταβείτε στη διεύθυνση drive.google.com.  Συνδεθείτε  Στο αριστερό μενού, επιλέξτε Δημιουργία (Create) για να δημιουργήσετε ένα νέο έγγραφο. Από το πτυσσόμενο μενού επιλέξτε Έγγραφο (Document).  πληκτρολογήστε στο έγγραφο την παρακάτω φράση:  «Το παρόν έγγραφο δημιουργήθηκε από την 1η (ή 2η, 3η κτλ) Ομάδα. Σκοπός μας είναι, εκτός των άλλων, να μάθουμε να χρησιμοποιούμε το Google Drive ως εργαλείο συνεργασίας μεταξύ μας αλλά και με τον Καθηγητή μας για τις ανάγκες του μαθήματος.»  Πατήστε το κουμπί «Κοινή Χρήση». Θα σας ζητηθεί να αποθηκεύσετε το έγγραφό σας πριν προχωρήσετε. Αποθηκεύστε με Όνομα Drive 1 για την 1η Ομάδα, Drive 2 για την 2η Ομάδα κτλ. Στο κάτω μέρος, στο πεδίο Πρόσκληση Ατόμων, πληκτρολογήστε τις ηλεκτρονικές διευθύνσεις (e- mails) των υπολοίπων Ομάδων της Τάξης. (Αν ανήκετε στην 1η Ομάδα, πληκτρολογήστε τα s της 2ης, 3ης, 4ης κτλ. Μην αμελήσετε να τσεκάρετε την επιλογή «Ειδοποίηση ατόμων μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου»).  Στη συνέχεια επιλέξτε «Δυνατή Επεξεργασία» από το πεδίο ακριβώς δίπλα στο πεδίο των s και πατήστε το κουμπί «Κοινή Χρήση και Αποθήκευση» για να αποθηκεύσετε τις αλλαγές.  ελέγξτε το inbox του ηλεκτρονικού σας ταχυδρομείου. Επιλέξτε να ανοίξετε ένα από τα νεοεισερχόμενα μηνύματα και προβείτε σε επεξεργασία του εγγράφου των συμμαθητών σας. Επίσης, μπορείτε να βλέπετε σε πραγματικό χρόνο τις αλλαγές που επιφέρουν οι συμμαθητές σας στο δικό σας έγγραφο.

8 Παρατηρήσεις  Οι μαθητές δυσκολεύονται να κατανοήσουν τις διαφορές λειτουργίας της μνήμης RAM από την μνήμη ROM.  Οι μαθητές δεν μπορούν να αναγνωρίσουν τον οδηγό δισκέτας λόγω της περιορισμένης χρήσης του.  Οι μαθητές συνήθως δυσκολεύονται στην αναγνώριση του επεξεργαστή γιατί καλύπτεται από μηχανισμό ψύξης.  Γενικά δεν είναι εξοικειωμένοι με το εσωτερικό του υπολογιστή επειδή η κεντρική μονάδα είναι πάντα κλειστή.


Κατέβασμα ppt "ΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ Σενάριο διδασκαλίας. Στόχοι  Να αναγνωρίζουν και να κατονομάζουν τα βασικά εξαρτήματα από το εσωτερικό του υπολογιστή(τροφοδοτικό,"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google