Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

1 ΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΥΠΕΠΘ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΗΣ Α’ και Β – ΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Παύλος Σπυράκης (google: Paul Spirakis) Διευθυντής ΕΑΙΤΥ Σεπτέμβριος.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "1 ΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΥΠΕΠΘ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΗΣ Α’ και Β – ΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Παύλος Σπυράκης (google: Paul Spirakis) Διευθυντής ΕΑΙΤΥ Σεπτέμβριος."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 1 ΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΥΠΕΠΘ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΗΣ Α’ και Β – ΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Παύλος Σπυράκης (google: Paul Spirakis) Διευθυντής ΕΑΙΤΥ Σεπτέμβριος 2003 ΗΜΕΡΙΔΑ ΥΠΕΠΘ «ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ» (Θεσσαλονίκη, )

2 2 Α και Β – ΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Αριθμητικά μεγάλο σύνολο ανθρώπων και πολύμορφο (μαθητές, καθηγητές, διδάσκαλοι, διοικητικοί). Συχνές μεταβολές (διορισμοί, εξελίξεις, μετακινήσεις…) Αναπληρωτές Αξιολογήσεις και επιλογές, αιτήσεις, μισθοδοσία, διοικητική στήριξη Διαχείριση εκπαιδευτικού υλικού, αιθουσών, εργαστηρίων, άλλες ειδικές ανάγκες

3 3 ΒΑΣΙΚΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΤΙΚΟΥ ΦΟΡΤΟΥ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ (ΠΑΓΙΕΣ π.χ. ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑ, ΕΚΤΑΤΕΣ) (αφετηρία) ΑΥΞΗΜΕΝΕΣ ΠΟΙΟΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΠΟΣΟΤΙΚΕΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ

4 4 Άρα, αναγκαία η σύγχρονη αντιμετώπιση των ζητημάτων αυτών με την αξιοποίηση της Τεχνολογίας (Πληροφορική, Δίκτυα…) ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ Με Στόχο την ποιότητα,την αποτελεσματικότητα, την ταχύτητα, την διευκόλυνση του εκπαιδευτικού έργου, τη βελτίωση και τον εκσυγχρονισμό συνθηκών εργασίας

5 5 Η ανάγκη αυτή προκύπτει περιοδικά (λόγω ριζικών αλλαγών τεχνολογίας) και επί της ουσίας υπάρχει συνεχώς. Η ανάγκη αυτή, επί των ημερών μας, συμπίπτει με την άνθηση των Πληροφοριακών Συστημάτων νέας γενεάς (Παγκόσμιος Ιστός, ανοικτά και ευφυή συστήματα, σύγχρονα Δίκτυα, ασφάλεια, ισχυρή δυνατότητα αποθήκευσης πολυμεσικών δεδομένων και γνώσεων, εύκολη χρήση και αλληλεπίδραση με τον άνθρωπο)

6 6 Η ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ «Ηλεκτρονική» Διακυβέρνηση αρμονική ενότητα συνόλου Πληροφοριακών συστημάτων Διαρκής εξέλιξη τους αλλά και δαπάνες! (Δημιουργίας υποδομών, εφαρμογών, λειτουργίας….)

7 7 ΤΟ ΥΠΕΠΘ ΣΧΕΔΙΑΣΕ ΕΠΕΝΔΥΣΕ ΣΕ ΧΡΗΜΑ, ΤΑΛΕΝΤΟ, ΚΟΠΟ ΠΡΟΒΛΕΨΕ Οι πρώτες επιτυχίες: Μία δέσμη ενεργειών άσκησης διοίκησης μέσω υπολογιστών – δικτύων με άμεσα αποτελέσματα, ήδη εν ενεργεία

8 8 ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΗ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΣΕ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ

9 9 1. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (π.χ. βάση Αναπληρωτών Καθηγητών, διορισμοί, προσλήψεις, εξελίξεις, άμεση – ορθή εξυπηρέτηση εκπαιδευτικών). 2.ΕΝΤΑΞΗ ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΤΟΥ ΥΠΕΠΘ ΣΤΟ «ΔΙΑΣ» (έγκαιρες ηλεκτρονικές πληρωμές, άμεσος χειρισμός μεταβολών) Έγιναν: Σχεδιασμός, Υλοποίηση, εγκατάσταση ΗW, SW, Πιλοτική λειτουργία Στόχος: Πανελλαδική Κάλυψη στο 2004

10 10 3.ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΔΙΑΝΟΜΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ (Για τον ΟΕΔΒ) σε λειτουργία στόχος: Αναβάθμιση 4.ΝΕΣΤΩΡ: Διοικητική στήριξη Πανελληνίων Εξετάσεων (δελτία, κέντρα, προτιμήσεις…), και σχολικών μονάδων σε λειτουργία έχει αναβαθμισθεί ριζικά

11 11 5.ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΥΠΟΒΟΗΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΣΤΕΛΕΧΩΝ (καταγραφή αιτήσεων on-line, μοριοδότηση, έλεγχος…) σε λειτουργία 6.ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΜΑΘΗΤΙΚΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ανά τμήμα, τάξη, σχολείο καταγραφή απασχόλησης, άδειες σχεδιασμός Λειτουργεί η πρώτη εκδοχή

12 12 7.ΣΥΣΤΗΜΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΗΣ ΟΜΟΓΕΝΕΙΑΣ αξιολόγηση, επιλογή εκπ/κων αποσπάσεις Παρακολούθηση έμψυχου δυναμικού Μητρώο εκπ/κων Ομογένειας Είναι σε εξέλιξη

13 13 Τα πρώτα οφέλη ασφαλής πρόσβαση, εύκολη, γρήγορη κατανεμημένη χρήση ανά την Ελλάδα (Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο) αξιόπιστα αρχεία και ενήμερα «ζωντανή» παρακολούθηση / ενίσχυση αξιοπιστία, ορθότητα ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ άμεση ενημέρωση Έμπρακτη δυνατότης σχεδιασμού μελλοντικών δράσεων, σενάρια, ανάλυση περιπτώσεων

14 14 ΓΙΑΤΙ ΠΕΤΥΧΕ Η ΠΡΩΤΗ ΔΕΣΜΗ ΕΝΕΡΓΕΙΩN;

15 15 (A)ΤΟ ΥΠΕΠΘ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ ΥΠΟΔΟΜΕΣ: Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο (Edunet) Σύγχρονα Εργαστήρια Πληροφορικής Χρήση του Web Σύγχρονα Κεντρικά Συστήματα

16 16 (Β) ΤΟ ΥΠΕΠΘ ΕΚΑΝΕ ΠΡΩΤΟΠΟΡΙΑΚΕΣ ΘΕΣΜΙΚΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ Νομοθέτηση ΕΑΙΤΥ ως Ακαδημαϊκού – Ερευνητικού – Τεχνολογικού κέντρου, Συμβούλου του Υπουργείου Νομοθέτηση του Γραφείου Πληροφορικής Η Στρατηγική Επιτροπή Πληροφορικής για την Εκπαίδευση (18 Επιστήμονες Κύρους από ΑΕΙ, ΑΤΕΙ)

17 17 (Γ) ΤΟ ΥΠΕΠΘ ΤΟΛΜΗΣΕ: να αποφύγει την γνωστή μεθοδολογία Δημοσίων Διαγωνισμών μεγάλης κλίμακας για Εφαρμογές να αξιοποιήσει το ταλέντο και το επίπεδο των Στελεχών της Εκπαίδευσης και της Επιστήμης (Κρίσιμες μάζες ειδικών, διαρκής ανανέωση εφαρμογών, Επιστημονικός σχεδιασμός, αγάπη για το αποτέλεσμα!)

18 18 ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΜΕ ΑΠΛΑ ΛΟΓΙΑ Βαθιά και μεσοπρόθεσμη προοπτική Διαρκής ενσωμάτωση νέων τεχνολογικών εξελίξεων (grids, semantic web, έξυπνο λογισμικό, εναλλακτικές επικοινωνίες….) Διοικητική υποστήριξη όλου του εκπαιδευτικού δυναμικού Ποιοτική εμβάθυνση (πολυμορφία, εξισορρόπηση ατομικών αναγκών με την συνολική συνισταμένη ορθολογιστικής διοίκησης)

19 19 κλιμάκωση για το σύνολο των αναγκών Αρμονική διασύνδεση (ίσως και ολοκλήρωση αλλά και εξέλιξη) των συστημάτων Διασύνδεση με άλλα συστήματα Ηλεκτρονικής διακυβέρνησης της χώρας Δυναμική αλληλεπίδραση με τις μείζονες κάθετες δράσεις του ΥΠΕΠΘ (Επιμόρφωση και Πιστοποίηση της, Νέα γενιά Εκπαιδευτικού Λογισμικού, Ψηφιακό Περιεχόμενο στα Σχολεία και τις Βιβλιοθήκες, Αρχεία….)

20 20 ΣΤΟΧΟΣ Η ΕΓΚΑΙΡΗ ΕΝΑΡΜΟΝΙΣΗ ΤΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΜΕ ΤΟ ΟΡΑΜΑ ΤΗΣ Ε.Ε. ΓΙΑ ΤΗΝ «ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΥΣΑ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ» ΠΟΥ ΑΛΛΑΖΕΙ ΗΔΗ ΤΗ ΜΟΡΦΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΟΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΟΛΟΙ ΜΕ ΔΙΚΑΙΟ ΤΡΟΠΟ ΚΑΙ ΜΕ ΣΕΒΑΣΜΟ ΣΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑ.

21 21 ΒΑΣΙΚΟ ΚΑΙ ΑΝΑΛΛΟΙΩΤΟ ΚΡΙΤΗΡΙΟ Στο κέντρο να είναι ο εκπαιδευτικός, ο μαθητής, ο πολίτης, ο άνθρωπος χωρίς αποκλεισμούς με την μέγιστη ενθάρρυνση δημιουργικότητας

22 22 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΟΜΙΛΗΤΗ ΠΑΥΛΟΣ ΣΠΥΡΑΚΗΣ (PAUL SPIRAKIS) ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΠΑΤΡΩΝ ΔΙΑΚΕΚΡΙΜΜΕΝΟΣ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ MAX PLANCK INFORMATIK ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ EUROPEAN ASSOCIATION FOR THEORETICAL COMPUTER SCIENCE ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ISTAG (6 th FRAMEWORK) E.U.


Κατέβασμα ppt "1 ΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΥΠΕΠΘ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΗΣ Α’ και Β – ΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Παύλος Σπυράκης (google: Paul Spirakis) Διευθυντής ΕΑΙΤΥ Σεπτέμβριος."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google