Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Κοινωνικά Δίκτυα Ερευνητική Εργασία Α Λυκείου Σχολικό Έτος 2014-2015.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Κοινωνικά Δίκτυα Ερευνητική Εργασία Α Λυκείου Σχολικό Έτος 2014-2015."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Κοινωνικά Δίκτυα Ερευνητική Εργασία Α Λυκείου Σχολικό Έτος

2 Τι είναι τα κοινωνικά δίκτυα; Τα κοινωνικά δίκτυα είναι ένα σύνολο αλληλεπιδράσεων και διαπροσωπικών σχέσεων. Ο όρος σήμερα χρησιμοποιείται επίσης για να περιγράψει ιστοσελίδες οι οποίες επιτρέπουν την διεπαφή ανάμεσα στους χρήστες, πχ. με σχόλια, φωτογραφίες, άλλες πληροφορίες απο σχετική βιβλιογραφία.[1] Οι πιο γνωστές από αυτές τις ιστοσελίδες είναι το Facebook, Twitter, Instagram και Linkedin.[1]Facebook TwitterInstagramLinkedin Οι ιστότοποι αυτοί αποτελούν εικονικές κοινότητες όπου οι χρήστες μπορούν να επικοινωνούν και να αναπτύσσουν επαφές μέσα από αυτές.

3 Ένα κοινωνικό δίκτυο είναι μια κοινωνική δομή που αποτελείται από ένα σύνολο παραγόντων, όπως άτομα ή οργανισμούς. Στο διαδίκτυο, τα κοινωνικά δίκτυα είναι μία πλατφόρμα που συντηρείται για την δημιουργία κοινωνικών σχέσεων μεταξύ των ανθρώπων, που συνήθως αποτελούν ενεργά μέλη του κοινωνικού δικτύου, με κοινά ενδιαφέροντα ή δραστηριότητες. Οι ιστότοποι κοινωνικής δικτύωσης είναι οργανωμένες ιστοσελίδες στο διαδίκτυο με περισσότερο ομαδοκεντρικό χαρακτήρα που παρέχουν, στην συντριπτική τους πλειοψηφία, μία σειρά από βασικές και δωρεάν υπηρεσίες όπως τη δημιουργία προφίλ, το ανέβασμα εικόνων και βίντεο, τον σχολιασμό σε ενέργειες που γίνονται από άλλα μέλη του δικτύου ή μίας ομάδας, την άμεση ανταλλαγή μηνυμάτων και πολλά άλλα.

4 Συμμετοχή στα social media Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της πιο πρόσφατης ετήσιας Έρευνας Κοινωνικής Δικτύωσης ( ), στην οποία συμμετείχαν 1250 χρήστες των κοινωνικών δικτύων, το πιο διαδεδομένο πλέον μέσο κοινωνικής δικτύωσης για το συγκεκριμένο δείγμα είναι το youtube (93%), στη δεύτερη θέση έρχεται το facebook (82%), ενώ στις επόμενες θέσεις βρίσκονται το linkedin (61%), τα review pages (58%), τα blogs (49%) και το twitter (46%). Είναι εμφανές πλέον το στάδιο ωριμότητας, στο οποίο βρίσκονται οι Έλληνες όσον αφορά τα social media αφού υπάρχει αυξητική τάση σε όλα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ενώ αρχίζει και δημιουργείται μια ενδιαφέρουσα κοινότητα χρηστών και για τα όχι τόσο γνωστά μέσα κοινωνικής δικτύωσης (instagram, foursquare, flickr και googleplus).

5 Τα δημοφιλέστερα Κοινωνικά Δίκτυα Facebook MySpace YouTube Gmail Google Twitter Instagram Tumblr We heart it Skype Viber Pinterest Ask.fm Snapchat

6

7 YOUTUBE Όσον αφορά στη χρήση του youtube (του πιο δημοφιλούς κοινωνικού δικτύου), οι Έλληνες χρήστες του Internet δηλώνουν σε ποσοστό 77% ότι το χρησιμοποιούν για την ακρόαση τραγουδιών και σε ποσοστό 68% ότι αναζητούν "πράγματα που τους ενδιαφέρουν", γεγονός που δείχνει την ανάπτυξη της χρήσης του youtube ως μηχανής αναζήτησης. Επίσης, κοντά στο 30% το χρησιμοποιεί συχνά για να παρακολουθήσει γεγονότα της επικαιρότητας, κάτι που καταγράφει την δυναμικότητα του youtube και ως εναλλακτικό κανάλι ειδησεογραφίας στην Ελλάδα.

8 FACEBOOK  Ξεκίνησε στις 4 Φεβρουαρίου του 2004  Οι χρήστες επικοινωνούν μέσω μηνυμάτων με τις επαφές τους και ειδοποιούν όταν ανανεώνουν τις προσωπικές πληροφορίες τους.  Όλοι έχουν ελεύθερη πρόσβαση  Ιδρυτής ο Mark Zuckerberg, φοιτητής του Harvard.  Το όνομα προέρχεται από τα έγγραφα παρουσίασης των μελών πανεπιστημιακών κοινοτήτων  Αργότερα το δικαίωμα συμμετοχής επεκτάθηκε για όλους τους σπουδαστές πανεπιστημίων και τέλος για κάθε άνθρωπο του πλανήτη.  Σήμερα έχει περίπου 250 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες  Από τα δημοφιλέστερα site για ανέβασμα φωτογραφιών με πάνω από 14 εκατομμύρια φωτογραφίες καθημερινά.

9 Linked IN Το LinkedIn είναι ένας ιστοχώρος επαγγελματικής κοινωνικής δικτύωσης. Η διείσδυση του είναι πλέον ουσιαστική, κυρίως λόγω της ανεργίας και της εργασιακής αβεβαιότητας. Τα εγγεγραμμένα μέλη του έχουν τη δυνατότητα να δημιουργήσουν το προσωπικό επαγγελματικό τους προφίλ, να συνδεθούν με άλλους χρήστες, να αναζητήσουν εργασία, αλλά και να δημιουργήσουν πελατολόγιο. Τα σημαντικότερα χαρακτηριστικά του είναι η προβολή των προσωπικών/ επαγγελματικών στοιχείων των χρηστών του (95%) και η επαγγελματική στήριξη των ατόμων που βρίσκονται στο δίκτυο τους (78%). Λόγω της οικονομικής κρίσης και της επίδρασης για συνεχή επαγρύπνηση νέων εργασιακών δυνατοτήτων, αναμένεται ότι η συχνή χρήση του linkedin θα αυξάνεται συνεχώς.ιστοχώρος

10 Twitter Είναι ένας ιστοχώρος κοινωνικής δικτύωσης και παροχής υπηρεσιών micro – ιστολογίων και έχει αναπτυχθεί από τον τέως φοιτητή του Cornell Jack Dorsey. Ένα από τα κύρια χαρακτηριστικά του είναι η αποστολή και ανάγνωση ενημερώσεων άλλων χρηστών γνωστά ως tweets. Τα Tweets είναι καταχωρήσεις κειμένου μέχρι 140 χαρακτήρες σε μέγεθος. Μόνο εκτίμηση μπορεί να γίνει για το πλήθος των χρηστών του Twitter. Σύμφωνα με την εταιρεία Forrester Research το Νοέμβριο του 2008 μία εκτίμηση ήταν 4-5 εκατομμύρια παγκόσμιοι χρήστες. Το Twitter έχει μία ανάπτυξη της τάξης του 1382%, Zimbio της τάξης του 240%, και ακολουθεί το το Facebook με 228%.

11 Όροι χρήσης Facebook

12 Η Προστασία που παρέχει το facebook Διάφορες έρευνες δείχνουν ότι παρά την προστασία που προσφέρουν οι νόμοι, πολλοί ανήλικοι κάτω των 13 ετών γίνονται μέλη δίνοντας ψευδή ημερομηνία γέννησης

13 Συμπεράσματα Ερευνητικής Εργασίας Στα πλαίσια της ερευνητικής εργασίας συντάχθηκαν ερωτηματολόγια από κάθε ομάδα –Υπήρχαν ερωτήσεις κοινές και για τις τέσσερεις ομάδες –Άλλες ερωτήσεις αφορούσαν το επιμέρους θέμα που είχε να ερευνήσει η κάθε ομάδα Το δείγμα ήταν 72 άτομα διαφορετικής ηλικίας και φύλου Τα αποτελέσματα των ερωτηματολογίων καταχωρήθηκαν στο Excel και χρησιμοποιήθηκαν για τη δημιουργία διαγραμμάτων Τα σημαντικότερα από τα διαγράμματα παρουσιάζονται στις διαφάνειες που ακολουθούν

14 Όλος ο κόσμος επικοινωνεί με τις ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης

15

16

17

18

19

20

21

22

23 Ευχαριστούμε για την προσοχή σας.!


Κατέβασμα ppt "Κοινωνικά Δίκτυα Ερευνητική Εργασία Α Λυκείου Σχολικό Έτος 2014-2015."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google