Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΑΞΗ: Α2 Α&B ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ 2013-2014 ΘΕΜΑ: “ΟΔΗΓΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΙ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ”

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΑΞΗ: Α2 Α&B ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ 2013-2014 ΘΕΜΑ: “ΟΔΗΓΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΙ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ”"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΑΞΗ: Α2 Α&B ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ 2013-2014 ΘΕΜΑ: “ΟΔΗΓΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΙ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ”

2 Κάντε κλικ εδώ για την επεξεργασία της μορφής των κειμένων διάρθρωσης  Δεύτερο επίπεδο διάρθρωσης Τρίτο επίπεδο διάρθρωσης  Τέταρτο επίπεδο διάρθρωσης Πέμπτο επίπεδο διάρθρωσης Έκτο επίπεδο διάρθρωσης Έβδομο επίπεδο διάρθρωσηςKλικ για επεξεργασία των στυλ του υποδείγματος – Δεύτερου επιπέδου – Τρίτου επιπέδου Τέταρτου επιπέδου – Πέμπτου επιπέδου Κάντε κλικ εδώ για την επεξεργασία της μορφής των κειμένων διάρθρωσης  Δεύτερο επίπεδο διάρθρωσης Τρίτο επίπεδο διάρθρωσης  Τέταρτο επίπεδο διάρθρωσης Πέμπτο επίπεδο διάρθρωσης Έκτο επίπεδο διάρθρωσης Έβδομο επίπεδο διάρθρωσηςKλικ για επεξεργασία των στυλ του υποδείγματος Κάντε κλικ εδώ για την επεξεργασία της μορφής των κειμένων διάρθρωσης  Δεύτερο επίπεδο διάρθρωσης Τρίτο επίπεδο διάρθρωσης  Τέταρτο επίπεδο διάρθρωσης Πέμπτο επίπεδο διάρθρωσης Έκτο επίπεδο διάρθρωσης Έβδομο επίπεδο διάρθρωσηςKλικ για επεξεργασία των στυλ του υποδείγματος – Δεύτερου επιπέδου – Τρίτου επιπέδου Τέταρτου επιπέδου – Πέμπτου επιπέδου ΟΝΟΜΑΤΑ ΜΑΘΗΤΩΝ ΛΑΠΡΑ ΓΙΟΥΡΓΚΕΝ ΛΟΓΔΑΝΙΔΗΣ ΣΑΒΒΑΣ ΛΟΥΚΑΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΜΑΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΑΡΙΝΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΜΟΥΤΣΑ ΑΡΝΟΛΝΤ ΜΠΑΛΑΚΕΡΑΣ ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ ΜΠΑΛΟΣΙ ΤΖΟΡΦΙΟ ΜΠΑΡΔΑΪ ΑΝΤΩΝΙΟΣ ΜΠΛΙΚΟΥ ΕΡΙΟΛ ΜΠΟΥΓΑΣ ΑΠΟΛΛΩΝ ΜΠΟΥΚΟΥΡΑΣ ΘΕΟΦΥΛΑΚΤΟΣ ΜΠΡΑΚΑ ΑΝΤΖΕΛΑ ΜΠΡΑΚΑ ΜΑΡΙΑ ΜΠΡΟΥΣΟΥΛΙ ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ ΜΥΛΩΝΑΣ ΘΩΜΑΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΝΤΕΝΤΕΣ ΗΛΙΑΣ

3 ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΚΑΝΟΝΕΣ ΣΩΣΤΗΣ ΟΔΗΓΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΑΙΤΙΕΣ ΜΗ ΣΩΣΤΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΜΗ ΣΩΣΤΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΠΡΟΛΗΨΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΩΣΤΗΣ ΟΔΗΓΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ

4

5

6

7

8

9

10 Κoιvά απoδεκτές λύσεις και προτάσεις πoυ μειώvoυv τηv κoύραση τoυ oδηγoύ στo ελάχιστo. Πρoετoιμασία και «μελέτη» της διαδρoμής για απoφυγή άγχoυς. Επιλoγή της πιo ευχάριστης διαδρoμής. Ελαφρά και συχvή διατρoφή αvτί δύo κύριωv γευμάτωv. Ρύθμιση της θέσης oδήγησης. Απoφυγή της oδήγησης τη vύχτα χωρίς ύπvo πρoηγoύμεvως. Διαλείμματα 15 λεπτώv κάθε δύo ώρες. Αvαγvώριση τωv συμπτωμάτωv κoύρασης και σταμάτημα στηv περίπτωση αυτή. Απoφυγή λήψης φαρμάκωv. Συγκέvτρωση στηv oδήγηση, ιδιαίτερα όταv υπάρχει κακoκαιρία. Ρύθμιση της ιδαvικής θερμoκρασίας στo εσωτερικό τoυ αυτoκιvήτoυ

11 «Οίνος ευφραίνει καρδίαν ανθρώπου» (Αγία Γραφή, Παλαιά Διαθήκη, Ψαλμός 103, Εδάφιο 15). Η Αλήθεια αυτή της Αγίας Γραφής ασφαλώς και δεν γράφτηκε για να την κάνουμε πράξη όταν πρόκειται να οδηγήσουμε. Όσο πιο γρήγορα το συνειδητοποιήσουμε αυτό, τόσο περισσότερο μειώνονται οι πιθανότητες να καταλήξουμε εμείς ή να οδηγήσουμε άλλους συνανθρώπους μας στην άσφαλτο, ως μέλη μιας τραγικής ιστορίας όπως αυτή που παραθέτουμε παρακάτω.

12 «Μαμά βγήκα με τους φίλους μου. Πήγα σε ένα πάρτυ και θυμήθηκα αυτό που μου είχες πει, να μην πιω αλκοόλ. Μου είχες ζητήσει να μην πιω επειδή θα έπρεπε να οδηγήσω μετά, έτσι ήπια ένα αναψυκτικό. Ήμουν υπερήφανη για μένα, γιατί είχα ακούσει αυτό που τόσο γλυκά με είχες συμβουλεύσει πριν φύγω, να μην πιω αν πρέπει να οδηγήσω, σε αντίθεση με αυτό που μου έλεγαν οι φίλοι μου. Έκανα τη σωστή επιλογή, η συμβουλή σου ήταν η σωστή. Όταν το πάρτυ τέλειωσε όλοι μπήκαν στα αυτοκίνητά τους χωρίς να είναι σε θέση να οδηγήσουν. Εγώ πήρα το αμάξι μου, ήμουν σίγουρη ότι ήμουν καθαρή. Δεν μπορούσα να φανταστώ μαμά αυτό που με περίμενε.......

13 Τώρα είμαι εδώ ξαπλωμένη στην άσφαλτο και ακούω έναν αστυνομικό να λέει: "Το παιδί που προκάλεσε το δυστύχημα ήταν μεθυσμένο". Μαμά η φωνή του ακούγεται τόσο μακρινή. Το αίμα μου είναι παντού στην άσφαλτο και εγώ προσπαθώ με όλες μου τις δυνάμεις να μην κλάψω. Ακούω τους γιατρούς να λένε ότι αυτή η κοπέλα δεν θα τα καταφέρει. Είμαι σίγουρη ότι το άλλο παιδί που οδηγούσε δεν το είχε καν φανταστεί όταν έτρεχε τόσο πολύ. Στο τέλος αυτός είχε αποφασίσει να πιει και εγώ τώρα πρέπει να πεθάνω. Γιατί το κάνουν αυτό μαμά; Αφού ξέρουν ότι θα καταστρέψουν ζωές;

14 Ο πόνος που νιώθω είναι σαν να με καρφώνουν χιλιάδες μαχαίρια. Πες στην αδερφή μου να μην φοβηθεί, στον μπαμπά να είναι δυνατός. Κάποιος έπρεπε να πει σε αυτό το παιδί ότι δεν έπρεπε να πιει αν θα οδηγούσε. Ίσως αν του το έλεγαν οι δικοί του όπως έκανες εσύ, τώρα να ήμουν ζωντανή..... Η ανάσα μου γίνεται όλο και πιο αδύνατη και αρχίζω να φοβάμαι μαμά.... Αυτές είναι οι τελευταίες μου στιγμές και είμαι τόσο απελπισμένη. Θα ήθελα τόσο να σε αγκαλιάσω μαμά ….. και να σου πω πόσο σε αγαπάω. Σε αγαπάω μαμά …. αντίο»!!!

15 Αυτές οι λέξεις γράφτηκαν από μία δημοσιογράφο που ήταν παρούσα σε ένα δυστύχημα. Η συγκεκριμένη κοπέλα ενώ πέθαινε ψιθύριζε αυτές τις λέξεις και η δημοσιογράφος τις έγραφε σοκαρισμένη. Η ίδια δημοσιογράφος άρχισε μία εκστρατεία εναντίον της οδήγησης που γίνεται υπό την επήρεια αλκοόλ. ---------------------------------------------------------------- ------- Αυτό που διαβάσατε σας παρακαλώ μεταβιβάστε το σε συγγενείς, φίλους και γνωστούς σας, έτσι ώστε να καταλάβουν όλοι ότι η ζωή του καθενός από εμάς κινδυνεύει, όταν κάποιος οδηγός επιτρέψει στο ποτό να υποβιβάσει τη λογική προς χάριν της προσωπικής του «ανακούφισης» ή ευχαρίστησης ή της παρέας ή ενός χαρμόσυνου γεγονότος, το οποίο μπορεί με απίστευτη ευκολία να μεταβληθεί σε Κηδεία.

16


Κατέβασμα ppt "ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΑΞΗ: Α2 Α&B ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ 2013-2014 ΘΕΜΑ: “ΟΔΗΓΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΙ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ”"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google