Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ E-LEARNING ΠΕΤΣΑΛΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ E-LEARNING ΠΕΤΣΑΛΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ E-LEARNING ΠΕΤΣΑΛΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ

2 Τι είναι το E-LEARNING: Είναι ένας εναλλακτικός τρόπος εκπαίδευσης της μεθόδου εκπαίδευσης με καθηγητή στην τάξη, που δίνει στον εκπαιδευόμενο τη δυνατότητα πρόσβασης στο εκπαιδευτικό υλικό μέσω του Παγκόσμιου Ιστού. Το περιεχόμενο της εκπαιδευτικής ύλης (μαθήματα) είναι σε μορφή Multimedia, δηλαδή, όχι μόνο κείμενοv (text), αλλά παρουσιάζεται και με μορφή ήχου (audio), video και άλλων μέσων αλληλεπίδρασης, ελέγχοντας και αξιολογώντας την μελέτη, την απόδοση και το βαθμό αφομοίωσης των γνώσεων των εκπαιδευομένων.

3 Εικονική αίθουσα (virtual classroom) Επίλυση αποριών από καθηγητή Ανταλλαγή απόψεων μεταξύ των εκπαιδευομένων Συμμετοχή σε Discussion, chat rooms, news group

4 Σε ποίους απευθύνεται ; Μαθητές πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Δασκάλους και καθηγητές Σε οποιονδήποτε ζητάει απόκτηση γνώσεων...

5 Πλεονεκτήματα του E-learning Είναι πάντα και παντού διαθέσιμο Είναι διαθέσιμο σε όλους που έχουν στην διάθεση τους απλά μέσα, όπως ένα PC, και δεν απαιτεί οργανωμένους χώρους εκπαίδευσης Είναι εξαιρετικά πλούσιο (ή μπορεί να είναι) σε περιεχόμενο

6 Παραδίδεται με πολλούς τρόπους ώστε να ταιριάζει στις προτιμήσεις του εκπαιδευομένου: αυτοδιδασκαλία, με ασύγχρονη συνεργασία, σύγχρονη διδασκαλία, επικοινωνία τόσο με τον εκπαιδευτή όσο και τους συμμαθητές. Συμμετοχική μάθηση με ενεργούς εκπαιδευόμενους αντί για παθητικούς δέκτες Εξοικονόμηση πόρων και κόστους για όλους τους συμμετέχοντες: Φορείς, Εκπαιδευτές, Εκπαιδευόμενους.

7 Νέες ευκαιρίες για εκπαίδευση σε προσωπικό, πολίτες και μαθητές για θέματα που δεν τους ήταν διαθέσιμα δυνατόν (κόστος, χρόνος, χώρος). Απεριόριστος πρακτικά αριθμός εκπαιδευομένων, δραστική μείωση ανάγκης προγραμματισμού δασκάλων, αιθουσών, εκπαιδευομένων. Δυνατότητα προεπιλογής από τους εκπαιδευόμενους μεταξύ παρόμοιων διαθέσιμων θεμάτων. Δημιουργία ατομικών προγραμμάτων εκπαίδευσης

8 E-learning και σχολείο «...τα σχολεία και τα κέντρα κατάρτισης, συνδεδεµένα όλα µε το.Διαδίκτυο, θα πρέπει να µετατραπούν σε πολυλειτουργικά τοπικά κέντρα µάθησης, προσιτά σε όλους, µε τη χρήση των καταλληλοτερων µεθόδων για την κάλυψη ευρέος φάσµατος Ομάδων - στόχων. Πρέπει να θεσπιστούν συνεργασίες µάθησης µεταξύ σχολείων, κέντρων κατάρτισης, επιχειρήσεων και ερευνητικών εγκαταστάσεων προς αµοιβαίο όφελος » Απόφαση Λισαβώνας για το E-learning στα σχολεία

9 Εκτός τις ελλείψεις σε υλικοτεχνικό εξοπλισμό Και σε ανθρώπινο δυναμικό, οι οποίες αργά ή γρήγορα θα ξεπεραστούν, υπάρχουν και ορισμένες εκπαιδευτικές αντιλήψεις οι οποίες πρέπει να ανατραπούν. Τέτοιες είναι :

10 ο ρόλος του δασκάλου ως φορέα της προς µετάδοση γνώσης η αντίληψη ότι οι ατοµικοί στόχοι του κάθε µαθητή επιτυγχάνονται κυρίως µέσα από την ατοµική εργασία µε ατοµικούς στόχους το κριτήριο της εξετασιµότητας

11 E-Learning στο μέλλον Ραγδαία προβλέπεται να είναι η ανάπτυξη του E-learning στη χώρα μας τα επόμενα 5 χρόνια. Oι εταιρείες πληροφορικής καλούνται να δημιουργήσουν σήμερα όλα τα απαραίτητα προϊόντα-ολοκληρωμένες λύσεις για τους φορείς που θα επιδιώξουν να προωθήσουν την ηλεκτρονική κατάρτιση. όμιλος 01 Πληροφορική, ομίλου Πουλιάδη, όμιλος Δέλτα Πληροφορικής

12 Παραδείγματα συστημάτων E-learning Tο εκπαιδευτικό πρόγραμμα click and learn(Gateway) (www.learnatgateway.gr)www.learnatgateway.gr e-learning.gr (Compact Computing)

13 Σας ευχαριστώ πολυ για τη προσοχή σας!


Κατέβασμα ppt "ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ E-LEARNING ΠΕΤΣΑΛΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google