Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η ΓΕΦΥΡΑ ΡΙΟΥ-ΑΝΤΙΡΡΙΟΥ

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Η ΓΕΦΥΡΑ ΡΙΟΥ-ΑΝΤΙΡΡΙΟΥ"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Η ΓΕΦΥΡΑ ΡΙΟΥ-ΑΝΤΙΡΡΙΟΥ
Λευτέρης Δάλπης 1ο πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό σχολείο Π.Τ.Δ.Ε Α.Π.Θ

2 Η ΓΕΦΥΡΑ ΡΙΟΥ-ΑΝΤΙΡΡΙΟΥ
Η Γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου ή επίσημα Γέφυρα Χαρίλαος Τρικούπης, είναι μία καλωδιωτή γέφυρα μεταξύ του Ρίου (κοντά στην Πάτρα) και του Αντιρρίου, η οποία ολοκληρώθηκε το 2004 και συνδέει την Πελοπόννησο με τη δυτική ηπειρωτική Ελλάδα και προς τα πάνω με το υπόλοιπο της Ευρώπης.

3 Η ΓΕΦΥΡΑ ΡΙΟΥ-ΑΝΤΙΡΡΙΟΥ
Το μήκος της γέφυρας, η οποία στηρίζεται σε τέσσερις πυλώνες, φτάνει τα μέτρα και είναι η δεύτερη μεγαλύτερη σε μήκος καλωδιωτή γέφυρα στον κόσμο. Η γέφυρα κατασκευάστηκε, παρά τις δυσμενείς περιβαλλοντικές συνθήκες, ενώ το μέγιστο βάθος θεμελίωσης φτάνει τα 65 μέτρα κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας. Πρόκειται για μία καλωδιωτή γέφυρα, οι αντοχές της οποίας είναι εντυπωσιακές.

4 Η ΓΕΦΥΡΑ ΡΙΟΥ-ΑΝΤΙΡΡΙΟΥ
Η γέφυρα σήμερα θεωρείται «θαύμα της μηχανικής», λόγω των δύσκολων συνθηκών που επικρατούν στην περιοχή, όπως τα βαθιά νερά, η έντονη σεισμική δραστηριότητα, η πιθανότητα για τσουνάμι κ.α. Έτσι η γέφυρα σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε με προδιαγραφές να αντέξει σε σεισμό μεγαλύτερο από αυτόν που σημειώθηκε στις 17 Αυγούστου 1999 στο Ιζμίτ της Τουρκίας, ο οποίος ήταν μεγέθους 7,4 της Κλίμακας Ρίχτερ. Έχει υπολογιστεί, επίσης, πως αντέχει σε ενδεχόμενη σύγκρουση τάνκερ εκτοπίσματος τόνων, καθώς και σε ταχύτητα ανέμου 265 χλμ/ώρα, ταχύτητα που αντιστοιχεί σε τυφώνα Κατηγορίας 5 δηλαδή το ανώτατο δυνατό επίπεδο.

5 Η ΓΕΦΥΡΑ ΡΙΟΥ-ΑΝΤΙΡΡΙΟΥ
Η κατασκευή της γέφυρας ξεκίνησε το 1998 και τελείωσε στις 7 Αύγουστου 2004, μία εβδομάδα πριν την έναρξη των Ολυμπιακών Αγώνων στην Αθήνα. Μάλιστα οι πρώτοι που διέσχισαν τη γέφυρα ήταν λαμπαδηδρόμοι, οι οποίοι μετέφεραν την ολυμπιακή φλόγα. Στις 25 Μαΐου 2007, σε ειδική τελετή ο Πρόεδρος της Ελληνικής Δημοκρατίας "βάφτισε" τη γέφυρα σε «Γέφυρα Χαρίλαος Τρικούπης», ο οποίος υπήρξε Πρωθυπουργός της Ελλάδας τον 19ο αιώνα και είχε οραματιστεί την κατασκευή της γέφυρας μεταξύ Ρίου και Αντιρρίου. Όμως δεν μπόρεσε να υλοποιήσει την κατασκευή της διότι το έργο ήταν πολύ ακριβό για την εποχή εκείνη,

6 Η ΓΕΦΥΡΑ ΡΙΟΥ-ΑΝΤΙΡΡΙΟΥ
Λευτέρης Δάλπης 1ο πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό σχολείο Π.Τ.Δ.Ε Α.Π.Θ


Κατέβασμα ppt "Η ΓΕΦΥΡΑ ΡΙΟΥ-ΑΝΤΙΡΡΙΟΥ"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google