Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Δρ. Μπέτυ Κακλαμανίδου. Επιλογή ενός θέματος από το syllabus  προϊστορία κινηματογράφου,  έργο των αδελφών Lumières, George Μéliès, George Edison, ο.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Δρ. Μπέτυ Κακλαμανίδου. Επιλογή ενός θέματος από το syllabus  προϊστορία κινηματογράφου,  έργο των αδελφών Lumières, George Μéliès, George Edison, ο."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Δρ. Μπέτυ Κακλαμανίδου

2 Επιλογή ενός θέματος από το syllabus  προϊστορία κινηματογράφου,  έργο των αδελφών Lumières, George Μéliès, George Edison, ο D.W.Griffith  η διαμόρφωση του κλασικού αφηγηματικού σχήματος,  βουβή κωμωδία  ανάπτυξη του συστήματος των σταρ και των στούντιο,  Γερμανικός Εξπρεσιονισμός,  Γαλλικός Ιμπρεσιονισμός,  Eisenstein και η Ρωσική Πρωτοπορία,  το ντοκιμαντέρ στη βωβή εποχή και ο κινηματογραφικός σουρεαλισμός.  Αλλαγές στην τεχνολογία του φιλμικού μέσου,  άνθιση και οι πρώτες κινηματογραφικές εταιρίες

3  Βιβλιοθήκες  τμήματος κινηματογράφου,  τμήματος αγγλικής φιλολογίας – Νέο Κτίριο Φιλοσοφικής, 308

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16  Imdb.com  Boxofficemojo.com  Metacritic.com  The Hollywood Reporter  Indiewire.com  Observations on Film Art: David Bordwell’s blog  Senses of Cinema  FilmComment.com

17  APA citation style:  Άρθρο περιοδικού: Herbst-Damm, K. L., & Kulik, J. A. (2005). Volunteer support, marital status, and the survival times of terminally ill patients. Health Psychology, 24, 225–229.  Βιβλίο: Mitchell, T. R., & Larson, J. R., Jr. (1987). People in organizations: An introduction to organizational behavior (3rd ed.). New York, NY: McGraw-Hill.  Κεφάλαιο σε ανθολογία/συλλογή: Bjork, R. A. (1989). Retrieval inhibition as an adaptive mechanism in human memory. In H. L. Roediger III & F. I. M. Craik (Eds.), Varieties of memory & consciousness (pp. 309–330). Hillsdale, NJ: Erlbaum.

18  Chicago style:  Άρθρο περιοδικού: Weinstein, Joshua I. “The Market in Plato’s Republic.” Classical Philology 104 (2009): 439–58.  Βιβλίο: Pollan, Michael. The Omnivore’s Dilemma: A Natural History of Four Meals. New York: Penguin,  Κεφάλαιο σε ανθολογία/συλλογή: Kelly, John D. “Seeing Red: Mao Fetishism, Pax Americana, and the Moral Economy of War.” In Anthropology and Global Counterinsurgency, edited by John D. Kelly, Beatrice Jauregui, Sean T. Mitchell, and Jeremy Walton, 67–83. Chicago: University of Chicago Press, 2010.

19  Austin, Guy. Contemporary French Cinema - An introduction. Manchester: Manchester University Press,  Bordwell, David & Thomson, Kristin, Film History - An introduction, 2 nd edition. Columbus: McGraw-Hill,  Hill, John & Church-Gibson, Pamela, eds. The Oxford Guide to Film Studies. Oxford: Oxford University Press,  Nowell-Smith, Geoffrey, ed. The Oxford History of World Cinema. Oxford: Oxford University Press,  Βαλούκος, Στάθης. Η Κωμωδία. Αθήνα: Αιγόκερως,  Κούρτης, Βαγγέλης. Μπάστερ Κήτον. Αθήνα: Αιγόκερως, 1985.

20  Harvard style (http://guides.is.uwa.edu.au/harvard)  Oxford Style (https://student.unsw.edu.au/footnote- bibliography-or-oxford-referencing-system)  MLA style (https://www.library.cornell.edu/research/cita tion/mla )https://www.library.cornell.edu/research/cita tion/mla

21  Ακριβής παράθεση:  Α. Σύμφωνα με τον William J. Palmer (1993: 257-8), η ταινία Dangerous Liaisons «αποτελεί και μία σύγχρονη ταινία του τέλους του 20 ού αιώνα», καθώς ερευνά το θέμα της σεξουαλικής εκμετάλλευσης.  Άλλωστε, «Είναι πολύ πιο αποδοτικό να θεωρήσουμε το μυθιστόρημα ως... ένα είδος βάσης δεδομένων από το οποίο η κιν/κή ομάδα αντλεί ένα σύνολο οδηγιών... τις οποίες πρέπει να διαχειριστεί κινηματογραφικά» (André Gardies, 1993: 5).  Στην πρώτη αναφορά μίας πηγής, χρησιμοποιείται πάντα το μικρό όνομα του/της συγγραφέα.

22  Περίφραση πηγής  Ο Forman (1991: ) θεωρεί ότι το μυθιστόρημα εμπνέει διαφορετικές ερμηνείες και πιστεύει ότι αυτό που είναι ενδιαφέρον είναι αυτό που αποκρύπτουν οι χαρακτήρες.

23  Μεγάλη παράθεση (< 40 λέξεις)  Σύμφωνα με τον Paul Arthur (1993, ) η άνοδος στον αριθμό των σύγχρονων ντοκιμαντέρ προκλήθηκε, μεταξύ άλλων παραγόντων, από τη συλλήβδην ενσωμάτωση τεχνικών vérité στην τηλεοπτική διαφήμιση, τη συνεχόμενη επιτυχία μη-μυθοπλαστικών ειδών στην εκδοτική βιομηχανία και τη σφοδρότατη επίθεση δραματικών και νέων σειρών, όπως οι σειρές America’s Most Wanted και Cops, στο prime-time, που παρουσιάζουν μια σειρά μυθοπλαστικών τεχνικών σε συνδυασμό με τεχνικές που προέρχονται από τον άμεσο κινηματογράφο (direct cinema), για να παρουσιάσουν ιστορίες των ταμπλόιντ.

24  Μεγάλη παράθεση (< 40 λέξεις)  Σύμφωνα με τον Paul Arthur (1993, ) η άνοδος στον αριθμό των σύγχρονων ντοκιμαντέρ προκλήθηκε, μεταξύ άλλων παραγόντων, από τη συλλήβδην ενσωμάτωση τεχνικών vérité στην τηλεοπτική διαφήμιση, τη συνεχόμενη επιτυχία μη-μυθοπλαστικών ειδών στην εκδοτική βιομηχανία και τη σφοδρότατη επίθεση δραματικών και νέων σειρών, όπως οι σειρές America’s Most Wanted και Cops, στο prime-time, που παρουσιάζουν μια σειρά μυθοπλαστικών τεχνικών σε συνδυασμό με τεχνικές που προέρχονται από τον άμεσο κινηματογράφο (direct cinema), για να παρουσιάσουν ιστορίες των ταμπλόιντ.


Κατέβασμα ppt "Δρ. Μπέτυ Κακλαμανίδου. Επιλογή ενός θέματος από το syllabus  προϊστορία κινηματογράφου,  έργο των αδελφών Lumières, George Μéliès, George Edison, ο."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google