Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΠΛΟΚΗ Ο προγραμματιστής υπολογιστών Τόμας Άντερσον ζει μια μυστική ζωή ως χάκερ με το ψευδώνυμο «Νίο». Επιθυμεί να μάθει την απάντηση στην ερώτηση «τι.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΠΛΟΚΗ Ο προγραμματιστής υπολογιστών Τόμας Άντερσον ζει μια μυστική ζωή ως χάκερ με το ψευδώνυμο «Νίο». Επιθυμεί να μάθει την απάντηση στην ερώτηση «τι."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1

2 ΠΛΟΚΗ Ο προγραμματιστής υπολογιστών Τόμας Άντερσον ζει μια μυστική ζωή ως χάκερ με το ψευδώνυμο «Νίο». Επιθυμεί να μάθει την απάντηση στην ερώτηση «τι είναι το Matrix», μέχρι που συναντά τον αινιγματικό Μορφέα που τον οδηγεί στον πραγματικό κόσμο και του προσφέρει τη δυνατότητα να μάθει την αλήθεια για το Matrix. Ο κόσμος που ζούσε ο Νίο από τη γέννηση του είναι το Matrix, ένα ψευδαισθητικό εικονικό κατασκεύασμα πραγματικότητας του κόσμου όπως ήταν το 1999, κατασκευασμένο από τις μηχανές για να κρατήσει τον ανθρώπινο πληθυσμό υπάκουο, μέχρι να καταφέρουν, παίρνοντας δύναμη από τους ανθρώπους, να εξουσιάσουν τον κόσμο.

3 Ο Άντερσον σύχνα καταδιώκεται από τους πράκτορες, κομπιούτερς με ανθρώπινη μορφή, γιατί θεωρείται ο Εκλεκτός που θα οδηγήσει τους ανθρώπους σε νίκη κατά των μηχανών και στην επικράτηση επί της Γης. Όμως για καλή του τύχη με τη βοήθεια του Μορφέα και της ομάδας του οδηγείται με ασφάλεια στο σκάφος τους. Τέλος, ένας σύντομος επίλογος παρουσιάζει τον Νίο στον εικονικό κόσμο, να παραδίδει ένα ελπιδοφόρο μήνυμα στους ανθρώπους που είναι ακόμη παγιδευμένοι στο Matrix.

4 ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ Κιάνου Ρίβς ως Τόμας Άντερσον/Νίο Λώρενς Φίσμπερν ως Μορφέας Κάρι-Ανν Μος ως Τρίνιτυ Χιούγκο Γουίβινγκ ως πράκτορας Σμιθ Τζόε Παντολιάνο ως Σάιφερ Άντονι Ρέι Πάρκερ ως Ντόζερ Μάρκους Τσόνγκ ως Τάνκ

5 ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΑΙΝΙΑΣ Σκηνοθεσία Παραγωγή Σενάριο Αδερφοί Γουατσόφσκι ΜουσικήΝτον Ντέιβις Διάρκεια136 λεπτά ΓλώσσαΑγγλικά

6 Κριτικές What is the matrix? Μία ταινία επιστημονικής φαντασίας και φουτουριστικής αντίληψης η οποία μέσα από ένα ευφυώς μπλεγμένο σενάριο που στο τέλος αποζημιώνει καθώς ξεδιαλύνει τα πάντα, ρίχνει μία ματιά στο μέλλον της ανθρωπότητας και προκαλεί το βολεμένο, με τις ευλογίες της θρησκείας, παρελθόν της. Αυτή η κορυφαία στιγμή του κινηματογράφου του φανταστικού, χτίζει μπροστά στα ανυποψίαστα μάτια μας ένα τεχνολογικό σύμπαν που γεννά τρόμο και ηδονή ταυτόχρονα και μας καλεί σε μία ξενάγηση χωρίς εγγυήσεις. Την λαμπρή στιγμή των αδελφών Wachowski ακολούθησαν δύο αδιάφορα sequels που εξυπηρετούσαν τις ανάγκες των θεατών που αντιμετώπισαν την ταινία ως ταινία δράσης και όχι ως ένα συμβολικό δράμα. Γιατί αυτοί που το αντιμετώπισαν ως συμβολικό δράμα καλύφθηκαν από την πρώτη ταινία. Τι είναι τελικά το matrix? Ό,τι θέλετε…

7 Κριτικές Υπάρχουν ταινίες που δεν έχουν τίποτα! Υπάρχουν ταινίες που έχουν κάτι, αλλά όχι όλα! Υπάρχουν όμως και κάποιες που έχουν τα πάντα! Το “The Matrix” είναι μία απ’ αυτές λόγω της ιδιαίτερης φύσης του. Μπορεί να ικανοποιήσει το ίδιο εύκολα και στον ίδιο βαθμό τόσο τον θεατή που θέλει απλά και μόνο να παρακολουθήσει μία ταινία δράσης, όσο και τον θεατή που θέλει να παρακολουθήσει και να κατανοήσει τη φουτουριστική αντίληψη της πραγματικότητας των δημιουργών. Με μια πρώτη ματιά η συγκεκριμένη ταινία για τους περισσότερους φάνταζε ως άλλο ένα ψηφιακό παραμύθι πλημμυρισμένο από gadgets και σύγχρονα και τεχνολογικά και προγραμματιστικά μέσα. Η πραγματικότητα όμως έρχεται να το διαψεύσει. Θεωρώ ότι το σενάριο της συγκεκριμένης ταινίας είναι ότι πιο ευφυές, περίπλοκο κι έξυπνο έχω παρακολουθήσει τα τελευταία χρόνια. Μέσα στον επιφανειακό παραλογισμό του τα πάντα μοιάζουν λογικά. Κι όσο μπλεγμένα κι αν φαίνονται όλα, τόσο απλά κι εύκολα αν έχεις τη διάθεση να τα κατανοήσεις ξεμπλέκονται μπροστά σου.

8 Εικονική πραγματικότητα Η εικονική πραγματικότητα είναι η προσομοίωση ενός περιβάλλοντος από έναν υπολογιστή.

9 Ορισμός Εικονικής Πραγματικότητας Ο πατέρας του όρου Jaron Lanier, έδωσε τον εξής ορισμό το 1989: "Ένα αλληλεπιδραστικό, τρισδιάστατο περιβάλλον, φτιαγμένο από υπολογιστή, στο οποίο μπορεί κάποιος να εμβυθιστεί."

10 Τρεις νόμοι της ρομποτικής Το ρομπότ δε θα κάνει κακό σε άνθρωπο, ούτε με την αδράνειά του θα επιτρέψει να βλαφτεί ανθρώπινο όν Το ρομπότ πρέπει να υπακούει τις διαταγές που του δίνουν οι άνθρωποι, εκτός αν αυτές οι διαταγές έρχονται σε αντίθεση με τον πρώτο νόμο Το ρομπότ οφείλει να προστατεύει την ύπαρξή του, εφόσον αυτό δεν συγκρούεται με τον πρώτο και τον δεύτερο νόμο

11 Τεχνητή νοημοσύνη Τεχνητή Νοημοσύνη είναι ο τομέας της επιστήμης των υπολογιστών, που ασχολείται με τη σχεδίαση ευφυών(νοημόνων) υπολογιστικών συστημάτων δηλαδή συστημάτων που επιδεικνύουν χαρακτηριστικά που σχετίζουμε με τη νοημοσύνη στην ανθρώπινη συμπεριφορά.

12 Προσομοίωση του ανθρώπινου εγκεφάλου μιμείται ακόμα και τις αδυναμίες μας Ένα εντυπωσιακό μοντέλο του ανθρώπινου εγκεφάλου, το οποίο τρέχει σε έναν υπερυπολογιστή στον Καναδά, μπορεί να αναγνωρίζει γραπτά σύμβολα, να κάνει αριθμητικές πράξεις και να λύνει λογικά προβλήματα. Ακόμα πιο εντυπωσιακό όμως είναι ότι ο εικονικός εγκέφαλος μιμείται και ορισμένες παραξενιές των ανθρώπων, αναφέρουν οι δημιουργοί του στο Science. Στο μέλλον, προβλέπουν οι ερευνητές, το λογισμικό θα μπορούσε να ελέγχει θεωρίες για τη λειτουργία του ανθρώπινου εγκεφάλου, ή ακόμα και να προβλέπει τις δράσεις και τις παρενέργειες ψυχιατρικών φαρμάκων. Η νέα προσομοίωση, με την ονομασία Spaun (προέρχεται από τα αρχικά της φράσης Ενοποιημένο Δίκτυο Αρχιτεκτονικής Εννοιολογικού Δείκτη) δεν είναι η πρώτη απόπειρα δημιουργίας μοντέλων της εγκεφαλικής λειτουργίας -το πρόγραμμα Synapse της IBM, για παράδειγμα, προσομοιώνει ένα δισεκατομμύριο νευρώνες.

13 Πίστεψε το απίστευτο!!!

14 Πηγές http://www.cine.gr/film.asp?id=553&page=4 http://www.mystica.gr/matrix.htm http://www.cinemanews.gr/v5/movies.php?n=538 http://www.imdb.com/title/tt0133093/ http://news.in.gr/science- technology/article/?aid=1231224551

15 PROJECT Αμπντελεράζεκ Μαριάνθη Μακρίδης Δημήτρης Μόκκας Νίκος Μποζάνης Μάριος Παυλοπούλου Δήμητρα Τσιρώνης Νίκος

16


Κατέβασμα ppt "ΠΛΟΚΗ Ο προγραμματιστής υπολογιστών Τόμας Άντερσον ζει μια μυστική ζωή ως χάκερ με το ψευδώνυμο «Νίο». Επιθυμεί να μάθει την απάντηση στην ερώτηση «τι."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google