Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Κοινωνικά Δίκτυα Ερευνητική Εργασία Α Λυκείου Σχολικό Έτος 2011 - 2012.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Κοινωνικά Δίκτυα Ερευνητική Εργασία Α Λυκείου Σχολικό Έτος 2011 - 2012."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Κοινωνικά Δίκτυα Ερευνητική Εργασία Α Λυκείου Σχολικό Έτος

2 Ιστορική Εξέλιξη Γεωργίου Έλλη Δρόσος Γιάννης Ζησιμάτος Σταύρος Παπαθανασίου Άγγελος Φλωροσκούφης Βασίλης Προσωπικά Δεδομένα Γιάτσε Στέλιος Γκολφινοπούλου Γεωργία Μαύρος Μάριος Μπελέρη Αγγελική Πεταλάς Αντώνης Κοινωνικές Επιπτώσεις Μπουντούρης Φίλιππος Παππάς Παναγιώτης Χάσος Διονύσης Χότζα Μανώλης Κινήματα Γκλίστης Γιώργος Δημητρούλης Θεόδωρος Πετρόπουλος Γιώργος Ταφράς Ανδρέας Τερματισμός Παρουσίασης Στατιστικά Συμπεράσματα Ερευνητικής Εργασίας

3 Τα δημοφιλέστερα Κοινωνικά Δίκτυα Facebook MySpace Msn YouTube Gmail Google Twitter Linkedln Nexopia Skyrock Hi5 Friendster Multiply.

4 Οι σημαντικότερες διαφοροποιήσεις των κοινωνικών δικτύων Flickr.com ( διαμοιρασμός φωτογραφιών ) Last.FM ( διαδικτυακό ραδιόφωνο ) YouTube.com ( διαμοιρασμός βίντεο )

5 FACEBOOK  Ξεκίνησε στις 4 Φεβρουαρίου του 2004  Οι χρήστες επικοινωνούν μέσω μηνυμάτων με τις επαφές τους και ειδοποιούν όταν ανανεώνουν τις προσωπικές πληροφορίες τους.  Όλοι έχουν ελεύθερη πρόσβαση  Ιδρυτής ο Mark Zuckerberg, φοιτητής του Harvard.  Το όνομα προέρχεται από τα έγγραφα παρουσίασης των μελών πανεπιστημιακών κοινοτήτων  Αργότερα το δικαίωμα συμμετοχής επεκτάθηκε για όλους τους σπουδαστές πανεπιστημίων και τέλος για κάθε άνθρωπο του πλανήτη.  Σήμερα έχει περίπου 250 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες  Από τα δημοφιλέστερα site για ανέβασμα φωτογραφιών με πάνω από 14 εκατομμύρια φωτογραφίες καθημερινά.

6 Κεντρικό Μενού

7  Κοινωνικά δίκτυα και κοινωνικοποίηση –Facebook και η μείωση της χρήσης τηλεφώνων ως μέσο επικοινωνίας –Επιδράσεις στην κοινωνικοποίηση  Ψυχολογία και ψυχική υγεία –Ψυχολογικές επιδράσεις κοινωνικών δικτύων –Ναρκισσισμός στα κοινωνικά δίκτυα  Κοινωνικά δίκτυα ως μέσο διαφήμισης επιχειρήσεων –Facebook το κορυφαίο μέσο διαφήμισης  Facebook διασημοτήτων –Λόγος ύπαρξης –Εκμετάλλευση προφίλ διασήμων

8 Κεντρικό Μενού

9 Προσωπικά δεδομένα και αρχή προστασίας προσωπικών δεδομένων Προσωπικά δεδομένα Είναι κάθε πληροφορία που σε χαρακτηρίζει Αρχή προστασίας Προσωπικών Δεδομένων Είναι ανεξάρτητη διοικητική Αρχή και προστατεύει από την ανεξέλεγκτη χρήση των προσωπικών δεδομένων Προσωπικά δεδομένα και Facebook Όποιος θέλει μπορεί να περιορίζει τα προσωπικά του δεδομένα αλλά και να μπορεί να τα μοιράζεται ελεύθερα

10 Νομικό Πλαίσιο για Ε.Ε. Η στρατηγική που ακολουθεί η Ε.Ε. για την προστασία των προσωπικών δεδομένων : Ενίσχυση των δικαιωμάτων των φυσικών προσώπωνΠροώθηση της διάστασης της ενιαίας αγοράς Αναθεώρηση των κανόνων της προστασίας των δεδομένων στον τομέα της αστυνομικής και δικαστικής συνεργασίας σε ποινικές υποθέσεις Διασφάλιση υψηλού επιπέδου προστασίας για τη διαβίβαση δεδομένων εκτός της Ε.ΕΑποτελεσματικότερη επιβολή των κανόνων

11 Νομικό Πλαίσιο Ελλάδος Νομοθετικοί κανόνες/νόμοι για τα κοινωνικά δίκτυα Το προφίλ σε διάφορες σελίδες κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν πληροφορίες που αναφέρονται σε ένα πρόσωπο οπότε συνιστούν δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα Το δικαίωμα εναντίωσης σε αυτοματικοποιημένες δυσμενείς αποφάσεις. Το δικαίωμα πρόσβασης αποτελεί θεμελιώδη αρχή του δικαίου προστασίας προσωπικών δεδομένων,δηλαδή ο χρήστης πρέπει να γνωρίζει ποιος και γιατί και υπό ποιους όρους επεξεργάζεται τα προσωπικά δεδομένα

12 Όροι χρήσης Facebook

13 Η Προστασία που παρέχει το facebook Διάφορες έρευνες δείχνουν ότι παρά την προστασία που προσφέρουν οι νόμοι, πολλοί ανήλικοι κάτω των 13 ετών γίνονται μέλη δίνοντας ψευδή ημερομηνία γέννησης

14 Κεντρικό Μενού

15 Ταινία για το Facebook σαρώνει το box οffice! Μια ταινία για το φαινόμενο του Facebook αναρριχήθηκε στην πρώτη θέση του box office στην Αμερική από την πρώτη εβδομάδα στους κινηματογράφους!

16 Το facebook ενάντια στην βαρβαρότητα  Αίγυπτος –Αντικυβερνητικοί διαδηλωτές οργάνωσαν μέσω του facebook μια από τις μεγαλύτερες και σπάνιες για την Αίγυπτο διαδηλώσεις  Τυνησία –Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης όπως το facebook και το twitter χρησιμοποιήθηκαν εντατικά για να κατεβάσουν τους διαδηλωτές στους δρόμους της Τυνησίας, ώστε να εκφράσουν τον θυμό τους κατά του Μπέν Αλί  Ιράν –Το 2009 στην Τεχεράνη κατά τη διάρκεια συγκεντρωμένης διαμαρτυρίας για τον εκδημοκρατισμό του Ιράν,η Νεντά Σολτάν,μια νεαρή κοπέλα δολοφονήθηκε από τα πυρά αστυνομικών. Οι εικόνες της συγκλονιστικής αυτής στιγμής έκαναν τον γύρο του κόσμου μέσω του facebook και ένα σχετικό βίντεο που αναρτήθηκε στο youtube πυροδότησε νέες συγκεντρώσεις και διαδηλώσεις

17 Οι πολίτες της Αιγύπτου και της Τυνησίας  Οι πολίτες της Αιγύπτου και της Τυνησίας κατήγγειλαν τη διαφθορά των καθεστώτων, επικοινώνησαν και οργανώθηκαν μέσα από το facebook και το twitter.  Οι νέες μορφές κινητοποίησης βρήκαν χώρο δράσης και σε Κινά, Ιράν, Ισπανία και Ελλάδα.

18 Διαδηλώσεις στην Ελλάδα 2011 Το κίνημα των «Αγανακτισμένων» –κατά τη διάρκειά του διεξάγονται άτυπες λαϊκές συνελεύσεις με αιτήματα άμεσης δημοκρατίας, καθώς και υποβάλλονται πρακτικά και ψηφίσματα δημοσίως προσβάσιμα από το διαδίκτυο Βουλευτές ή ηγέτες των κομμάτων της Βουλής έχουν εκφραστεί απαξιωτικά για τις διαδηλώσεις Εξαιτίας του γεγονότος ότι οι διαδηλώσεις των «Αγανακτισμένων» ξεκίνησαν κυρίως μέσω της ιστοσελίδας κοινωνικής δικτύωσης Facebook, το φαινόμενο έχει πάρει το όνομα «Ο Μάης του Facebook» Πολλοί άνθρωποι επιλέγουν τις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης για να μαζέψουν ή να πείσουν κόσμο να συμμετάσχει και να συμβάλλει σε δραστηριότητες και διαμαρτυρίες που αφορούν την οικονομική κατάσταση της Ελλάδας

19 Κεντρικό Μενού

20 Συμπεράσματα Ερευνητικής Εργασίας Στα πλαίσια της ερευνητικής εργασίας συντάχθηκαν ερωτηματολόγια από κάθε ομάδα –Υπήρχαν ερωτήσεις κοινές και για τις τέσσερεις ομάδες –Άλλες ερωτήσεις αφορούσαν το επιμέρους θέμα που είχε να ερευνήσει η κάθε ομάδα Το δείγμα ήταν 158 άτομα διαφορετικής ηλικίας και φύλου Τα αποτελέσματα των ερωτηματολογίων καταχωρήθηκαν στο Excel και χρησιμοποιήθηκαν για τη δημιουργία διαγραμμάτων Τα σημαντικότερα από τα διαγράμματα παρουσιάζονται στις διαφάνειες που ακολουθούν

21 Όλος ο κόσμος επικοινωνεί με τις ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης

22 Το facebook πάνω από όλα

23

24

25

26

27

28

29

30

31

32

33

34

35 Κεντρικό Μενού

36


Κατέβασμα ppt "Κοινωνικά Δίκτυα Ερευνητική Εργασία Α Λυκείου Σχολικό Έτος 2011 - 2012."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google