Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΣ ΑΓΩΝΑΣ…..ΑΓΩΝΑΣ ΖΩΗΣ! Τα παιδιά από μικρή ηλικία έρχονται σε επαφή με τα βάσανα της ΖΩΗΣ και τον αγώνα της επιβίωσης. Ας δούμε πως τα βιώνουν!

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΣ ΑΓΩΝΑΣ…..ΑΓΩΝΑΣ ΖΩΗΣ! Τα παιδιά από μικρή ηλικία έρχονται σε επαφή με τα βάσανα της ΖΩΗΣ και τον αγώνα της επιβίωσης. Ας δούμε πως τα βιώνουν!"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1

2 ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΣ ΑΓΩΝΑΣ…..ΑΓΩΝΑΣ ΖΩΗΣ! Τα παιδιά από μικρή ηλικία έρχονται σε επαφή με τα βάσανα της ΖΩΗΣ και τον αγώνα της επιβίωσης. Ας δούμε πως τα βιώνουν! ΑΓΩΝΑΣ ΚΑΙ ΚΕΡΔΟΣ Ο αγώνας και η προσπάθεια έχουν σημασία, Πρέπει να ξεπερνάμε κάθε μας φοβία, Δεν είναι σωστό να εμμένουμε μόνο στις δυνατότητές μας, Αλλά να επιχειρούμε να εκμεταλλευόμαστε όλες τις αντοχές μας. Να υπερβαίνουμε κάποιες στιγμές τον εαυτό μας Και ίσως αυτό βγει προς όφελός μας. Άλλωστε το ταξίδι αξίζει και όλη του η διαδρομή Και η επίτευξη του στόχου δεν είναι μοναδική επιλογή. Αγωνιστείτε, λοιπόν, όπως μπορείτε Και να είστε σίγουροι πως κερδισμένοι εσείς θα βγείτε!!! ΕΒΙΤΑ ΧΑΛΙΟΥΛΙΑ(ΓΕΛ. ΑΜΑΡΥΝΘΟΥ)

3 ΑΓΩΝΑΣ ΚΑΙ ΝΕΟΤΗΤΑ Κάθε πρωί τα προαύλια γεμίζουν με παιδιά και τα φροντιστήρια έχουν πάρει φωτιά. Όλο αυτό το σκηνικό μάς φαίνεται πολύ φυσικό σε μια εποχή που απαιτεί γρήγορους ρυθμούς και μεγάλη γκάμα γνώσεων. Οι αλλαγές και οι μεταρρυθμίσεις στη κοινωνία γίνονται πολύ γρήγορα. Το σχολείο λοιπόν καλείται να καλύψει απαιτήσεις για όλο και περισσότερες γνώσεις, με αποτέλεσμα οι μαθητές να αναγκάζονται να ακολουθούν εξαντλητικούς ρυθμούς εντατικής μελέτης, χωρίς να διαθέτουν ελεύθερο χρόνο για τον εαυτό τους. Η προσπάθειά τους έχει αρχίσει … άγχος, πίεση, διάβασμα… το μέλλον τους, τούς φαίνεται σκοτεινό,αβέβαιο, τρομακτικό… φόβοι και συγκρούσεις… διεκδικήσεις και οράματα… ΑΓΩΝΑΣ! ΜΕΛΙΣΙΑΝΑ ΜΠΑΛΟΖΙ(ΓΕΛ. ΒΑΣΙΛΙΚΟΥ)

4 ΠΟΙΗΜΑ ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟΝ ΠΑΙΔΙΚΟ ΚΑΡΚΙΝΟ Γιατί Θεέ μου διάλεξες εμένα για αγγελούδι γιατί δεν έπαιρνες ένα μικρό λουλούδι… Αυτό δεν θα δεχότανε θαρρώ Αυτόν τον βίαιο ρατσισμό. Όλοι με κοιτάνε Και με νοήματα μιλάνε Δεν ξέρουν ν’ αγαπάνε…;

5 Εγώ είμαι μικρό Κι άρρωστο ως το εκατό Δεν μπορώ να κρατήσω τα δάκρυα μου Όταν βλέπω πως όλοι είναι μακριά μου Κάποια μέρα θα γίνω καλά Μου λέει η μαμά μου που μ’ αγαπά Εκείνη είναι η ηρωίδα της ζωής μου Που στέκεται σαν γίγαντας Στα βάθη της ψυχής μου Όλοι οι γιατροί είναι καλοί και βρίσκονται κοντά μου Μα οι φίλοι που έχω ανάγκη είναι μακριά μου

6 Όταν ήμουν υγιής και τρέχαμε στη σκάλα Ποτέ δεν φανταζόμουνα πως θα’ ναι η ‘’κρεμάλα’’ Κρεμάλα όχι αυτή που παίζουν οι μικροί Με μολύβι και χαρτί Μα σε αυτή που αγωνίζονται όσοι είναι δυνατοί Κάποτε ήμουν κι εγώ ένας από αυτούς Και όλοι λέγανε >

7 Τώρα έχω γίνει ένα αδύναμο πλασματάκι Που του έχει καρφωθεί στην ψυχή ένα μικρό αγκαθάκι Κι έχει πάντα στο πρόσωπο του ένα απορημένο βλεμματάκι Δεν είμαι εγώ παιδί Δεν έχω εγώ φωνή …; Δεν ξέρω αν θα κερδίσω αυτή την μάχη Δεν ξέρω αν θα είμαι ο νικητής Μα μόνο ένα ξέρω Πως στο δύσκολο μονοπάτι της ζωής Υπήρξα ΑΓΩΝΙΣΤΗΣ… ΜΠΑΚΑΛΟΥΔΗ ΒΙΚΥ (ΓΕΛ. ΒΑΣΙΛΙΚΟΥ)

8 ΣΥΝΕΧΗΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΤΟΛΙΝΑ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ(ΓΕΛ.ΒΑΣΙΛΙΚΟΥ)

9 ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ Η καθημερινή ζωή είναι πολύ σκληρή, και σίγουρα χρειάζεται κουράγιο και επιμονή. Οι αγώνες που κάνεις είναι, λένε, για καλό, μα εσύ περιμένεις να δεις το λυτρωμό …δεν έρχεται! ΙΩΑΝΝΑ ΚΑΤΡΗ(ΓΕΛ. ΑΜΑΡΥΝΘΟΥ)

10 Oι μαθητές του Γ.Ε.Λ της Μυκόνου, > τις διακυμάνσεις της αγωνιζόμενης ανθρώπινης ψυχής.

11

12

13 ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΝΤΙΑΝΑ ΡΑΚΟΒΙΤΣ ΠΡΟΥΣΙ ΡΕΤΖΙΝΑ(Γ.Ε.Λ. Μυκόνου)

14 ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ Αγαπητή κυρία Κρόκου, Με αφορμή το βιβλίο σας "Εξάρες", το οποίο πρότεινε ο κ. Κακαβάς, διευθυντής του ΓΕΛ Βασιλικού, στην καθηγήτρια μας κ. Φραγκομανώλη την προηγούμενη χρονιά, αποφασίσαμε να σας θέσουμε κάποια ερωτήματα σχετικά με το βιβλίο σας και την εργασία σας: ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ

15 Ερ: Πως αποφασίσατε να γράψετε βιβλίο; Ήταν μια εύκολη υπόθεση; Απ: Η γραφή ήταν πάντα μέρος της ζωής μου. Από μικρό παιδί απολάμβανα τις στιγμές που έγραφα. Αρχικά ποιήματα, στίχους, σκέψεις και στη συνέχεια ιστορίες μικρές ή μεγάλες. Ποτέ, όμως, δεν είχα τολμήσει να στείλω κάποιο πόνημά μου σε εκδοτικό οίκο. Αποκτώντας τα παιδιά μου ένοιωσα πως όφειλα να κάνω μια προσπάθεια για να μπορώ και εγώ αύριο να τα προτρέψω να τολμήσουν για τα όνειρά τους χωρίς να φοβούνται την απόρριψη. Η συγγραφή του εν λόγω βιβλίου ήταν αρκετά δύσκολη- ωστόσο ταυτόχρονα και αναζωογονητική- από άποψη χρόνου, καθώς γινόταν κυρίως τη νύχτα, ανάμεσα στα διαλείμματα ύπνου που έκαναν τα μικρά μου!

16 Ερ : Από τι εμπνευστήκατε την υπόθεση του βιβλίου σας; Απ: Από τις πιο δύσκολες ερωτήσεις που είχα δεχτεί αρχικά ήταν ακριβώς αυτή! Η αλήθεια είναι πως δεν είχα μπει στη διαδικασία να εστιάσω στην πηγή έμπνευσής μου. Στην πορεία κατάλαβα πως αφενός η ιδιότητά μου ως Κοινωνική Λειτουργός και οι προβληματισμοί που απορρέουν από τις καθημερινές δυσκολίες των ανθρώπων και αφετέρου η ανησυχία μου για όσα απεύχομαι να συμβούν στα παιδιά μου αποτέλεσαν τον πυρήνα της έμπνευσής μου. Ωστόσο, η πίστη μου σε ένα καλύτερο μέλλον με οδήγησε στο μήνυμα που ήθελα να περάσω μέσα από το βιβλίο μου: όσες δυσκολίες και να περάσουμε, όσα προβλήματα και αν αντιμετωπίσουμε, κάποια στιγμή θα έρθει η δικαίωση! Θα φέρουμε τις πολυπόθητες Εξάρες! Ερ: Θα σκεφτόσασταν να εκδώσετε και ένα δεύτερο βιβλίο; Απ: Έχω ήδη γράψει το δεύτερο βιβλίο αλλά δεν γνωρίζω πότε θα εκδοθεί.

17 Ερ: Πως είναι μια τυπική μέρα στη δουλειά σας και τι αντίκτυπο έχει στη ζωή σας η εργασία σας; Απ: Αυτό το διάστημα έχω γονική άδεια λόγω ανατροφής των παιδιών μου. Η εργασία μου περιλαμβάνει ελέγχους σε επιχειρήσεις σχετικά με την ασφάλεια και υγεία των εργαζομένων έτσι ώστε το περιβάλλον και οι συνθήκες εργασίας των εργαζομένων να είναι ασφαλείς. Όταν κανείς ασχολείται με τον άνθρωπο δεν μπορεί παρά να επηρεάζεται από τα προβλήματα που βιώνει (ειδικά στην εποχή μας που η κρίση έχει διογκώσει τα ήδη υπάρχοντα προβλήματα ή έχει δημιουργήσει και καινούρια) και σίγουρα πολλά από αυτά τα ¨κουβαλάς¨ μαζί σου, στο σπίτι σου, στη ζωή σου… Παρόλα αυτά χρειάζεται να θέτονται όρια σε αυτό το ‘’κουβάλημα’’ διότι αν χάνεσαι μέσα στο πρόβλημα δεν μπορείς να βοηθήσεις ουσιαστικά. Σας ευχαριστώ θερμά για τη φιλοξενία και εύχομαι ολόψυχα η εν λόγω δραστηριότητά σας να αναδείξει στο μέλλον άξιους δημοσιογράφους! Καλή επιτυχία!! Σας ευχαριστούμε πολύ για τον χρόνο σας. (Δημοσιογραφική ομάδα ΓΕΛ Αμαρύνθου).

18 Οι μαθητικές ομάδες που συμμετέχουν στη δημιουργία της εφημερίδας μας, ανήκουν στα σχολεία (με αλφαβητική σειρά) : ΓΕΛ. ΑΜΑΡΥΝΘΟΥ (υπεύθυνη καθηγήτρια: Φραγκομανώλη Σταυρούλα) ΓΕΛ. ΒΑΣΙΛΙΚΟΥ ( υπεύθυνη καθηγήτρια: Κατσαρού Βασιλική) ΓΕΛ. ΜΥΚΟΝΟΥ (υπεύθυνος καθηγητής: Μεταξάς Παναγιώτης)


Κατέβασμα ppt "ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΣ ΑΓΩΝΑΣ…..ΑΓΩΝΑΣ ΖΩΗΣ! Τα παιδιά από μικρή ηλικία έρχονται σε επαφή με τα βάσανα της ΖΩΗΣ και τον αγώνα της επιβίωσης. Ας δούμε πως τα βιώνουν!"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google