Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Κεφάλαιο 9: Ζωγραφική σελ.52 - 59 Λέξεις Κλειδιά: Ζωγραφική, εργαλεία ζωγραφικής, αντιγραφή, αποθήκευση Το πρόγραμμα της Ζωγραφικής ανήκει.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Κεφάλαιο 9: Ζωγραφική σελ.52 - 59 Λέξεις Κλειδιά: Ζωγραφική, εργαλεία ζωγραφικής, αντιγραφή, αποθήκευση Το πρόγραμμα της Ζωγραφικής ανήκει."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Κεφάλαιο 9: Ζωγραφική σελ Λέξεις Κλειδιά: Ζωγραφική, εργαλεία ζωγραφικής, αντιγραφή, αποθήκευση Το πρόγραμμα της Ζωγραφικής ανήκει στην κατηγορία του Λογισμικού εφαρμογών. Η Ζωγραφική μας επιτρέπει να δημιουργούμε ζωγραφιές, να παράγουμε πολλά αντίγραφα της ίδιας εικόνας, να επεξεργαζόμαστε, να αποθηκεύουμε και να εκτυπώνουμε τις ζωγραφιές μας. 1 Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας Καθηγητής Πληροφορικής: Μιχάλης Τζωρτζάκης

2 Το περιβάλλον του προγράμματος ζωγραφικής Designer Το περιβάλλον του προγράμματος ζωγραφικής Tux-Paint Το περιβάλλον του προγράμματος ζωγραφικής «Ζωγραφική» 2 Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας

3 Η Γραμμή Μενού. Το Πλαίσιο Χρωμάτων: Επιλέγουμε το χρώμα πρώτου πλάνου με απλή επιλογή και το χρώμα φόντου με δεξιά επιλογή. Χρώμα Πρώτου Πλάνου Η Εργαλειοθήκη του προγράμματος Χρώμα ΦόντουΣτην περιοχή αυτή εμφανίζονται τα χρώματα πρώτου πλάνου και φόντου. Περιοχή Σχεδίασης Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας 3

4 Δημιουργία ενός μωσαϊκού χρωμάτων Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας 4

5 Δημιουργία ενός ελεύθερου σχεδίου από έγχρωμες ελλείψεις 5 4. Επαναλαμβάνουμε τη διαδικασία της διπλανής εικόνας, επιλέγοντας κάθε φορά ένα άλλο χρώμα με διαφορετική έλλειψη. Στο τέλος παίρνουμε ένα σχέδιο παρόμοιο με το διπλανό. 1. Επιλέγουμε το εργαλείο Έλλειψη και το δεύτερο στυλ γεμίσματος. 2. Επιλέγουμε το χρώμα πρώτου πλάνου και το χρώμα φόντου. 3. Με τη λειτουργία σύρε και άφησε δημιουργούμε μια τυχαία έλλειψη. Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας

6 Δημιουργία ενός κλόουν Ο κλόουν αποτελείται από μερικά απλά γεωμετρικά και ελεύθερης σχεδίασης σχήματα…. Αριστερό κλικ για συνέχεια Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας 6

7 Τα βήματα που ακολουθούμε για να δημιουργήσουμε τον Κλόουν 7 Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας

8 2. Επιλέγουμε την επιλογή Αποθήκευση. 3. Στο παράθυρο που εμφανίζεται μπορούμε να επιλέξουμε σε ποια περιοχή θέλουμε να αποθηκεύσουμε τη ζωγραφιά μας. Επιλέγουμε την περιοχή Τα έγγραφά μου. 4. Από το παράθυρο αυτό μπορούμε να επιλέξουμε την αποθήκευση της εργασίας μας σε μια δισκέτα. 5. Γράφουμε το όνομα που θα αποθηκεύσουμε τη ζωγραφιά μας: κλόουν 6. Επιλέγουμε το κουμπί Αποθήκευση. 1. Με απλή επιλογή ανοίγουμε το μενού Αρχείο. 7. Το όνομα της αποθηκευμένης εικόνας εμφανίζεται στον τίτλο του παραθύρου. 8. Με την επιλογή Αρχείο – Έξοδος κλείνουμε τη Ζωγραφική. Αποθήκευση της εικόνας μας Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας 8

9 Άνοιγμα αποθηκευμένης εικόνας 1.Από το μενού επιλογών επιλέγουμε Αρχείο - Άνοιγμα 3. Επιλέγουμε το κουμπί Άνοιγμα 2. Στο παράθυρο που ανοίγει αναζητούμε τη ζωγραφιά μας με το όνομα που την αποθηκεύσαμε και την επιλέγουμε 9 Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας

10 1.Δημιουργούμε ένα μικρό δέντρο. 2. Επιλέγουμε το εργαλείο Επιλογή. 3. Με τη λειτουργία σύρε και άφησε δημιουργούμε ένα περίγραμμα που να περικλείει όλο το δέντρο. Αριστερό κλικ για συνέχεια 10 Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας Αντιγραφή ζωγραφιάς

11 4. Από το μενού επιλογών επιλέγουμε Επεξεργασία – Αντιγραφή. Η εικόνα που έχουμε επιλέξει αντιγράφεται στη μνήμη του υπολογιστή (στην περιοχή που ονομάζεται «Πρόχειρο»). Αντιγραφή ζωγραφιάς 11 Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας

12 5.Από το μενού επιλογών επιλέγουμε Επεξεργασία – Επικόλληση. Αντιγραφή ζωγραφιάς 12 Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας

13 6..Το περιεχόμενο του «Πρόχειρου» εμφανίζεται στην πάνω αριστερή περιοχή σχεδίασης. 7.Με τη λειτουργία σύρε και άφησε μεταφέρουμε την εικόνα στη θέση που επιθυμούμε. Αντιγραφή ζωγραφιάς 13 Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας

14 Αντιγραφή ζωγραφιάς Επαναλαμβάνοντας τα βήματα 6 και 7 της προηγούμενης εικόνας δημιουργούμε ένα δάσος. Παρατήρηση: Αν έχουμε αντιγράψει μία φορά ένα αντικείμενο, π.χ. το δέντρο, μπορούμε να κάνουμε όσες φορές θέλουμε Επικόλληση. Ένα αντίγραφο παραμένει πάντα στη μνήμη του υπολογιστή, μέχρι την επόμενη φορά που θα επιλέξουμε Αντιγραφή ή Αποκοπή. 14 Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας

15 Εισαγωγή κειμένου στην εικόνα 2. Με τη λειτουργία σύρε και άφησε δημιουργούμε μια περιοχή για να γράψουμε το κείμενό μας. 1. Επιλέγουμε το εργαλείο Κείμενο. Αριστερό κλικ για συνέχεια 3. Πληκτρολογούμε τον τίτλο της ζωγραφιάς μας. 4. Δεν πρέπει να ξεχνάμε να αποθηκεύουμε τις εργασίες που θέλουμε να κρατήσουμε. 15 Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας

16 1. Από το πρόγραμμα της Ζωγραφικής ανοίγουμε την εικόνα της γάτας «cat.bmp» Αριστερό κλικ για συνέχεια 2. Ανοίγουμε για δεύτερη φορά το πρόγραμμα της Ζωγραφικής και με την επιλογή Αρχείο- Άνοιγμα επιλέγουμε το όνομα shark.bmp. Σημείωση: Στη γραμμή εργασιών μπορείτε να δείτε ότι υπάρχει στη μνήμη του υπολογιστή δύο φορές ενεργοποιημένο το πρόγραμμα της Ζωγραφικής. 3.Στο αρχείο shark.bmp επιλέγουμε Επεξεργασία - Επιλογή όλων. Η λειτουργία αυτή, παρόμοια με τη λειτουργία του εργαλείου Επιλογή, επιλέγει αυτόματα όλη την εικόνα. 4. Από το μενού επιλέγουμε Επεξεργασία- Αντιγραφή. 5. Στην εικόνα cat.bmp επιλέγουμε Επεξεργασία- Επικόλληση. Ένωση δυο εικόνων 16 Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας

17 6. Η εικόνα του καρχαρία αντιγράφεται, από τη μνήμη του υπολογιστή, πάνω στην εικόνα μας. Για να εξαφανιστεί το φόντο της εικόνας επιλέγουμε της δεύτερη λειτουργία της Επιλογής. Αριστερό κλικ για συνέχεια Με τη λειτουργία σύρε και άφησε μεταφέρουμε τον καρχαρία μέσα στη γυάλα. Με απλή επιλογή, σε ένα οποιοδήποτε σημείο της εικόνας, το περίγραμμα γύρω από τον καρχαρία εξαφανίζεται και οι δύο εικόνες ενσωματώνονται σε μία. Ένωση δυο εικόνων 17 Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας


Κατέβασμα ppt "ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Κεφάλαιο 9: Ζωγραφική σελ.52 - 59 Λέξεις Κλειδιά: Ζωγραφική, εργαλεία ζωγραφικής, αντιγραφή, αποθήκευση Το πρόγραμμα της Ζωγραφικής ανήκει."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google