Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΔΑΝΙΗΛ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑΜΠΑΡΜΠΕΤΣΕΑ ΗΛΙΑΝΑ ΚΟΥΝΤΟΥΡΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣΠΑΝΤΕΛΟΓΛΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΟΝΟΚΡΟΥΣΟΣ ΝΙΚΟΣ ΤΡΑΓΑΡΑ ΑΝΙΤΑ.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΔΑΝΙΗΛ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑΜΠΑΡΜΠΕΤΣΕΑ ΗΛΙΑΝΑ ΚΟΥΝΤΟΥΡΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣΠΑΝΤΕΛΟΓΛΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΟΝΟΚΡΟΥΣΟΣ ΝΙΚΟΣ ΤΡΑΓΑΡΑ ΑΝΙΤΑ."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΔΑΝΙΗΛ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑΜΠΑΡΜΠΕΤΣΕΑ ΗΛΙΑΝΑ ΚΟΥΝΤΟΥΡΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣΠΑΝΤΕΛΟΓΛΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΟΝΟΚΡΟΥΣΟΣ ΝΙΚΟΣ ΤΡΑΓΑΡΑ ΑΝΙΤΑ

2 Ø Η διερεύνηση θεμάτων σχετικών με: Ø Πληροφόρηση για τα Επαγγέλματα Ø Αναζήτηση εργασίας Ø Επιχειρηματικότητα Στόχοι μας ήταν: Ø Να δημιουργήσουμε μία ηλεκτρονική εφημερίδα για τη δημοσίευση των εργασιών και των άρθρων μας Ø Να εντοπίσουμε και να προσφέρουμε στους αναγνώστες της εφημερίδας μας φορείς που μπορούν να υποστηρίξουν έναν νέο άνθρωπο στο ξεκίνημα της επαγγελματικής του ζωής Ø Να καταστρώσουμε ένα επιχειρηματικό σχέδιο

3  Παρακολουθήσαμε τις διαλέξεις του τμήματος Επιστήμης Τροφίμων και Διατροφής του Πανεπιστημίου Αιγαίου  Πήραμε συνεντεύξεις  Γράψαμε άρθρα και τα δημοσιεύσαμε  Αναδημοσιεύσαμε σχετικά άρθρα από το internet  Καταστρώσαμε ένα επιχειρηματικό σχέδιο  Και συμμετείχαμε μ’ αυτό στο μαθητικό διαγωνισμό του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών

4 Όλα αυτά θα τα βρείτε στην εφημερίδα μας : http://tiny.cc/Ltergasia ήhttp://tiny.cc/Ltergasia http://gym-myrin.les.sch.gr/grasep/lemnos%20times%20ergasia.htm/

5  βασικός στόχος μιας επιχείρησης τροφίμων είναι να προσφέρει προϊόντα άριστης ποιότητας.  Γι’ αυτό ακολουθεί τους κανόνες ορθής Βιομηχανικής και Υγιεινής πρακτικής (ΟΒΥΠ), που αφορούν τις εγκαταστάσεις, τον εξοπλισμό και το προσωπικό, σε όλη την παραγωγική διαδικασία  η επιτυχία μιας επιχείρησης εξαρτάται από το χρόνο και το κόστος παραγωγής του προϊόντος, τον περιορισμό ζημιών από τα ατυχήματα και τον ανθρώπινο παράγοντα, την εισαγωγή νέων τεχνολογιών στην παραγωγική διαδικασία και στη διακίνηση των προϊόντων.

6  είναι πολύ σημαντικό για κάθε επιχείρηση να θέτει στόχους και να μένει προσηλωμένη σ’ αυτούς, ακόμη κι όταν τα πράγματα δείχνουν να μην εξελίσσονται ευνοϊκά.  Η επιμονή και η συνέπεια στο τέλος ανταμείβονται.

7  Μια επιχείρηση χρειάζεται να προωθεί τα προϊόντα της σε νέες αγορές και να μην επαναπαύεται στα δεδομένα που έχει αλλά να συνεχίζει την προσπάθεια για πρόοδο.

8  Να επιλέγει τον κατάλληλο τρόπο διαφήμισης του προϊόντος ανάλογα με την ομάδα των συγκεκριμένων αγοραστών προς τους οποίους απευθύνεται.

9  Μια επιχείρηση οφείλει να κρατά σταθερή την ποιότητα των προϊόντων της ώστε να κρατά αμείωτο το ενδιαφέρον των πελατών της.  Να ενημερώνει τους καταναλωτές μέσω της ετικέτας για τα συστατικά του τροφίμου και να προσδιορίζει τη διατροφική αξία του.

10  Η δυνατότητα του καταναλωτή να επικοινωνεί άμεσα με την εταιρία δημιουργεί ένα «δέσιμο» μεταξύ προϊόντος και καταναλωτή.  Γι’ αυτό επιστρατεύονται τηλεφωνικά κέντρα επικοινωνίας (call centers), ιστοσελίδες και ταχυδρομεία.  Οι παρατηρήσεις και τα παράπονα των πελατών αποτελούν «δώρο» για μια επιχείρηση που θέλει να έχει μέλλον, διότι βοηθούν στη βελτίωση και στην εξέλιξη του προϊόντος.

11  Μια επιχείρηση οφείλει να είναι έτοιμη να διαχειριστεί τυχόν περιπτώσεις διατροφικών κρίσεων.  Να οργανώνει έγκυρη, έγκαιρη και αποτελεσματική ενημέρωση των καταναλωτών και να λαμβάνει άμεσα μέτρα, ακόμη και απόσυρσης του προϊόντος της, ώστε να διατηρήσει την εμπιστοσύνη των πελατών της.  Αντιμετωπίζοντας την κατάσταση με ταχύτητα και αξιοπιστία, ειλικρίνεια και σεβασμό προς τον καταναλωτή μπορεί τελικά να αποκομίσει οφέλη.

12  Η κινεζική σοφία μας διδάσκει σχετικά αφού:

13  σε κάθε κρίση συνυπάρχει ο κίνδυνος και η ευκαιρία, που δεν πρέπει να αφήσουμε να χαθεί.  Έτσι η κρίση αντιμετωπίζεται ως μια δυναμική διαδικασία που δίνει τη δυνατότητα δημιουργίας νέων αξιών και προοπτικών  «Επειδή, με αυτήν μπορείς να μετατρέψεις την επιχειρηματική απειλή σε επιχειρηματική ευκαιρία»

14

15  φάνηκε πως βρισκόμαστε στην ανατολή της Νέα Εποχής του Ανθρώπου, τον «ταλεντισμό», κατά την οποία οι επιχειρήσεις, προκειμένου να πάνε μπροστά, αναζητούν αμεσότερη πρόσβαση στο ταλέντο και όχι μόνο σε χρηματικά διαθέσιμα.

16  πλέον αποκτά ισχύ το ταλαντούχο άτομο και οι επιχειρήσεις αναζητούν εργαζόμενους με ιδιαίτερες ικανότητες ταλέντα και ευστροφία.  Από την άλλη πλευρά όμως οι εργαζόμενοι προσφέρουν εργασία παντού και υπάρχει εξωστρέφεια και ανοιχτά σύνορα με συχνή τη μετανάστευση αλλά και την αλλαγή θέσεων εργασίας.

17  Μεγάλες επιχειρήσεις, όπως η εταιρεία φωτογραφικών ειδών Κonica και ο ενεργειακός όμιλος Αreva προσλαμβάνουν προσωπικό με μη συμβατικές μεθόδους αξιολόγησης (διαγωνισμούς γνώσεων, τουρνουά πόκερ, ψυχολογικά τεστ κλπ.)  Μ’ αυτές ανιχνεύουν τις προσδοκίες του υποψηφίου από την προσφερόμενη θέση, την ικανότητά του να εργάζεται στο πλαίσιο μιας ομάδας, ακόμη και τις... φιλοσοφικές ανησυχίες του σχετικά με την έννοια της εργασίας.

18  οι εργοδότες έρχονται σε επαφή με εργαζομένους οι οποίοι μπορεί να είναι ικανοί σε τομείς που δεν σπούδασαν και θα δίσταζαν διαφορετικά να διεκδικήσουν.  Έτσι αξιοποιούνται ταλέντα ανθρώπων που μπορεί να μην έχουν ακολουθήσει μια τυπική ακαδημαϊκή ή επαγγελματική διαδρομή αλλά διαθέτουν σημαντικές ικανότητες και δεξιότητες.

19 όλο και περισσότεροι υπεύθυνοι ανθρώπινου δυναμικού αναζητούν καλούς υποψήφιους μέσω των επαγγελματικών δικτύων, όπως το LinkedIn, στο οποίο το προφίλ του χρήστη μπορεί να συμπεριλάβει σπουδές και εμπειρία και γενικότερα προσόντα που στοιχειοθετούν το βιογραφικό του.

20  μπορούν πολύ εύκολα να διαδώσουν το προφίλ που έχουν χτίσει στο LinkedIn ποστάροντας ένα σύνδεσμο μέσω του Twitter στις εταιρείες που παρακολουθούν.  Μπορούν επίσης να ενημερώνονται μέσω διαδικτυακών γραφείων για ημερίδες καριέρας που γίνονται και για θέσεις εργασίας που προσφέρονται.

21  Να επιλέξει σπουδές σε ευρύ αντικείμενο και να συνεχίσει με ειδικεύσεις σε τομείς που τον ενδιαφέρουν.  Να αποφασίσει πως η δια βίου εκπαίδευση είναι μια αναγκαιότητα στις μέρες μας.

22  πρέπει οι σπουδές να μας δίνουν την ευελιξία να προσαρμοζόμαστε σε ένα διαρκώς μεταβαλλόμενο επαγγελματικό περιβάλλον

23  Οι φοιτητές εκπαιδεύονται σε πολλαπλά επιστημονικά πεδία, ώστε να γίνουν ευέλικτοι αυριανοί επαγγελματίες και πιο ολοκληρωμένοι ερευνητές.

24  Με το συνδυασμό προπτυχιακών και μεταπτυχιακών σπουδών προσφέρεται είτε περαιτέρω εξειδίκευση σε κάποιο πεδίο είτε συνδυασμός πολλαπλών διεπιστημονικών πεδίων.

25  Πρέπει κανείς να αναζητήσει και να αναπτύξει τις ιδιαίτερες κλίσεις και τα ταλέντα του, εντοπίζοντας τους τύπους προσωπικότητας που του ταιριάζουν περισσότερο, σύμφωνα με τη θεωρία του Holland:  ρεαλιστικό,  ερευνητικό,  καλλιτεχνικό,  κοινωνικό,  επιχειρηματικό,  οργανωτικό,  και να προσανατολιστεί σε επαγγελματικούς χώρους που του ταιριάζουν περισσότερο.

26  σωστή χρήση του γραπτού και προφορικού λόγου στην ελληνική γλώσσα, και γνώση τουλάχιστον δύο ξένων γλωσσών  καλή γνώση της χρήσης ηλεκτρονικού υπολογιστή  αναλυτική και συνθετική σκέψη  βασικές γνώσεις μαθηματικών και περιγραφικής στατιστικής  δεξιότητα βιβλιογραφικής διερεύνησης θέματος  ηγετική και καθοδηγητική ικανότητα  συνεργατικότητα και ομαδικό πνεύμα  ήπιο και έντιμο χαρακτήρα.

27  θα είναι μεταξύ της μισθωτής εργασίας ή της επιχειρηματικότητας, η οποία φαίνεται να είναι η πιο ποιοτική επαγγελματική διέξοδος για πολλούς.

28  στο ηλεκτρονικό εμπόριο, στις νέες τεχνολογίες, στον τουρισμό, στον πολιτισμό, στην ενέργεια, στην βιολογική γεωργία, στην πράσινη ανάπτυξη, στον ξεχασμένο κλάδο της χειροτεχνίας,  και επεκτείνονται και εκτός Ελληνικών συνόρων, με την βοήθεια της τεχνολογίας και του διαδικτύου.

29  Υπάρχουν πολλές πηγές πληροφόρησης και υποστήριξης νέων επιχειρηματιών.  Βρήκαμε κάποιες από αυτές και τις δημοσιεύσαμε στην ηλεκτρονική μας εφημερίδα.

30  Υπάρχουν οδηγίες και υποδείγματα για τη σύνταξη ενός επιχειρηματικού σχεδίου και φορείς που παρέχουν τεχνογνωσία και υποστήριξη για την εξεύρεση τρόπων χρηματοδότησης.

31  Το δικό μας επιχειρηματικό σχέδιο καταστρώθηκε με αφορμή τον διαγωνισμό "Επιχειρηματικότητα, Εξωστρέφεια & Νέες Τεχνολογίες" του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών

32  Η ιδέα και η επεξεργασία του σχεδίου ήταν του Κώστα Κουντουρά και του Νίκου Μονοκρούσου

33 Σήμερα ο κόσμος στρέφεται με ταχείς ρυθμούς προς τα βιολογικά προϊόντα και τους παραδοσιακούς τρόπους διατροφής. Έρευνες διαπιστώνουν τις ευεργετικές ιδιότητες των βιολογικά παραγόμενων προϊόντων. Το μέλλον μιας επιχείρησης σαν τη δική μας διαγράφεται ευοίωνο, και για τον πρόσθετο λόγο ότι δεν υπάρχει ακόμη καμμία επιχείρηση, που να προωθεί τα Λημνιά παραδοσιακά προϊόντα. Οι ντόπιοι παραγωγοί αναμένεται να αγκαλιάσουν την προσπάθειά μας και να συνεργαστούν με προθυμία με την εταιρία μας.

34 Το διαδίκτυο από την άλλη πλευρά γνωρίζει τη μεγαλύτερη ανάπτυξη από την αρχή της δημιουργίας του και οι περισσότερες συναλλαγές πλέον γίνονται ηλεκτρονικά.

35  Θα ασχολούνται με τη γενική εποπτεία της επιχείρησης, τη διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού και την επικοινωνία με τους προμηθευτές.  Ακόμη θα αναλάβουν την ηλεκτρονική παρακολούθηση της ιστοσελίδας, τις συμφωνίες με τους πελάτες και τη διαχείριση των παραγγελιών.

36  Τα οικονομικά της επιχείρησης θα ανατεθούν σε ειδικό οικονομολόγο και για την διαχείριση της αποθήκης θα προσληφθεί απόφοιτος σχολής του Τμήματος Τυποποίησης και Διακίνησης Προϊόντων (logistics).  Θα υπάρχει συνεργασία με δικηγορικό γραφείο για νομικά θέματα που μπορεί να προκύψουν και με εταιρεία courier για τη διακίνηση των προϊόντων.  Στην επιχείρηση θα εργάζεται τέλος ένας διαιτολόγος, ο οποίος θα προσφέρει διατροφικές συμβουλές στους πελάτες μας.

37  Η εταιρία μας θα είναι ομόρρυθμη και τα γραφεία της θα στεγάζονται στο κέντρο της Μύρινας, ενώ οι αποθήκες θα βρίσκονται στο δρόμο μεταξύ αεροδρομίου και λιμανιού για να διευκολύνεται η μεταφορά των προϊόντων.  Οι μισθοί των υπαλλήλων θα ακολουθούν την ανάπτυξη της εταιρείας, ενώ θα τους παρέχεται συνεχής εκπαίδευση στο αντικείμενο της εργασίας τους.

38  Κρασί  Τυριά › Καλαθάκι Λήμνου › Μελίχλωρο Λήμνου › Κασκαβάλι Λήμνου

39  Θυμαρίσιο μέλι  Ρίγανη  Θυμάρι  Αποξηραμένα φρούτα  Ταχίνι

40 o Τοπικά γλυκά  Κασπακινές λιχουδιές  Σπιτικές μαρμελάδες  Βενιζελικά o Φλωμάρι o Αχινοί συσκευασμένοι

41  είναι η άριστη ποιότητα των προϊόντων μας, τα οποία παράγονται, επεξεργάζονται και τυποποιούνται αποκλειστικά στο νησί.  Ορισμένα από τα προϊόντα μας έχουν ήδη πιστοποιηθεί ως προϊόντα προστατευόμενης ονομασίας προέλευσης (καλαθάκι Λήμνου).

42  Τα κρασιά μας είναι πιστοποιημένα ως οίνοι ποιότητας παραγόμενοι σε καθορισμένες περιοχές (v.q.p.r.d.) και ως βιολογικοί οίνοι.  Τα υπόλοιπα προϊόντα μας πληρούν τις προϋποθέσεις για να πιστοποιηθούν (Μελίχλωρο, φλωμάρι, μέλι κλπ.) και βρίσκονται ήδη στην κορυφή των προτιμήσεων των καταναλωτών στην Ελλάδα.

43  να παραγγέλνουν τα προϊόντα μας,  να πληροφορούνται για κάθε νέο μας προϊόν ή υπηρεσία,  να γνωρίζουν παραδοσιακές συνταγές  να επικοινωνούν άμεσα και να λαμβάνουν ατομικές διατροφικές συμβουλές από επιστήμονες της υγείας.  Να ενημερώνονται για τα αποτελέσματα ερευνών σχετικά με τη διατροφική αξία και τις ευεργετικές ιδιότητες των φυσικών προϊόντων.

44  Όλες οι υπηρεσίες μας θα παρέχονται επίσης με τη βοήθεια μίας εφαρμογής για κινητά 3ης γενιάς (π.χ. iphone, android phones), την οποία θα κατασκευάσουμε και θα παρέχουμε δωρεάν.

45  θα γίνει με δελτία τύπου και συμμετοχή μας σε επιλεγμένες εκπομπές ραδιοφώνου και τηλεόρασης,  μέσω ηλεκτρονικών διαφημίσεων καθώς και  με τη συμμετοχή μας σε διεθνείς εκθέσεις και διαγωνισμούς.  Δωρεάν δείγματα θα δίνονται σε τουρίστες από την Ελλάδα και το εξωτερικό κατά την άφιξη τους στο νησί μας, με σκοπό την περαιτέρω διαφήμισή μας.

46  Θα συνεργαστούμε με καταστήματα ανά τον κόσμο, για την άμεση αγορά των προϊόντων μας.  Αρχικά θα κλείσουμε συμφωνίες με καταστήματα Ελλήνων του εξωτερικού και αργότερα με ξένες επιχειρήσεις, μεγαλύτερου βεληνεκούς, για την αύξηση του κύκλου εργασιών της επιχείρησής μας.

47  Σε συνεργασία με τουριστικά γραφεία, καταστήματα εστίασης και καταλύματα του νησιού, θα φιλοξενούμε πελάτες μας με στόχο την γνωριμία τους με το νησί και τη γαστρονομία του και τη συμμετοχή τους στη διαδικασία παραγωγής των προϊόντων μας.  Έτσι θα ενισχύσουμε περαιτέρω τη θέση μας και θα συμβάλουμε στην ανάπτυξη του τόπου μας.

48  Το σχέδιό μας είναι βέβαια υποθετικό αλλά… ποτέ δεν ξέρει κανείς…

49  Πριν λίγες ώρες μας κάλεσαν από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, λέγοντάς μας πως θα πρέπει να παρευρεθούμε στο 8ο Φοιτητικό Συνέδριο του τμήματος Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας, αύριο, 12 Μαΐου 2011, γιατί πρόκειται να βραβευθεί το επιχειρηματικό μας σχέδιο.

50  πως η εργασία μας αξιολογήθηκε ανάμεσα στις πέντε πρώτες με κριτήρια καινοτομίας και βιωσιμότητας  Η βαθμολογία που συγκέντρωσε ήταν μεγαλύτερη του 9 με άριστα το 10.  Η ακριβής θέση της θα ανακοινωθεί αύριο στο Συνέδριο.

51  Σας ευχαριστούμε!


Κατέβασμα ppt "ΔΑΝΙΗΛ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑΜΠΑΡΜΠΕΤΣΕΑ ΗΛΙΑΝΑ ΚΟΥΝΤΟΥΡΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣΠΑΝΤΕΛΟΓΛΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΟΝΟΚΡΟΥΣΟΣ ΝΙΚΟΣ ΤΡΑΓΑΡΑ ΑΝΙΤΑ."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google