Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΜΕΛΗ ΟΜΑΔΑΣ : ΜΠΙΝΑΣ ΝΙΚΟΣ ΣΧΟΥΛΗ ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΠΟΥΚΟΡΟΥ ΑΝΝΑ ΜΠΟΤΟΥ ΠΟΛΥΞΕΝΗ Υπευθυνη καθηγητρια: καραπτσια αθανασια Αλμυροσ 2013-2014 ΧΟΡΟΣ.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΜΕΛΗ ΟΜΑΔΑΣ : ΜΠΙΝΑΣ ΝΙΚΟΣ ΣΧΟΥΛΗ ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΠΟΥΚΟΡΟΥ ΑΝΝΑ ΜΠΟΤΟΥ ΠΟΛΥΞΕΝΗ Υπευθυνη καθηγητρια: καραπτσια αθανασια Αλμυροσ 2013-2014 ΧΟΡΟΣ."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΜΕΛΗ ΟΜΑΔΑΣ : ΜΠΙΝΑΣ ΝΙΚΟΣ ΣΧΟΥΛΗ ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΠΟΥΚΟΡΟΥ ΑΝΝΑ ΜΠΟΤΟΥ ΠΟΛΥΞΕΝΗ Υπευθυνη καθηγητρια: καραπτσια αθανασια Αλμυροσ ΧΟΡΟΣ

2 ΣΤΟΧΟΣ ΣτόχοΣ της έρευνάΣ μας είναι η πλήρης ενημέρωση για διάφορα είδη σύγχρονου χορού. Επιπλέον, θα πληροφορηθούμε για τα στοιχεία που το αποτελούν και θα αναγνωρίσουμε σημαντικέΣ προσωπικότητεΣ. ΤέλοΣ, μάθαμε για το χιπ-χοπ, ταγκό, σύγχρονο, μπαλέτο καθώΣ και σύγχρονο πατινάζ ανά δεκαετίεΣ αλλά και την ύπαρξη και εξέλιξη τουΣ στην Ελλάδα. ΣΤΟΧΟΣ

3 ΜΠΙΝΑΣ ΝΙΚΟΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟ ΠΑΤΙΝΑΖ

4 ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟΥ ΠΑΤΙΝΑΖ ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΒΗΜΑΤΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΗΝ ΒΟΡΕΙΑ ΕΥΡΩΠΗ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΚΟΚΚΑΛΑ ΖΩΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΤΟΥΣ. ΜΕΤΑ ΗΡΘΑΝ, ΤΑ ΣΚΑΛΙΣΜΕΝΑ ΜΕ ΞΥΛΟ ΚΑΙ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΣΗΜΕΝΙΑ ΔΙΑΚΟΣΜΗΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ, ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΗΣΟΥΝ ΤΑ ΚΟΚΚΑΛΑ. Η ΠΡΩΤΗ ΛΕΣΧΗ ΠΑΤΙΝΑΖ ΧΡΟΝΟΛΟΓΕΙΤΑΙ ΑΠΌ ΤΟ 1742 ΣΤΗΝ ΣΚΩΤΙΑ Η ΔΙΕΘΝΗΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΠΑΓΟΔΡΟΜΙΩΝ ΙΔΡΥΘΗΚΕ ΤΟ 1892 ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΑΘΛΗΜΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΑΠΌ ΤΟ 1908 ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΤΑΙ ΩΣ ΑΘΛΗΜΑ ΑΠΌ ΤΟ 1985

5 ΑΤΟΜΙΚ Ο ΑΝΔΡΩΝ  ΣΥΝΤΟΜ Ο ΠΡΟΓΡΑΜ ΜΑ  ΕΛΕΥΘΕ ΡΟ ΠΡΟΓΡΑΜ ΜΑ ΑΤΟΜΙΚ Ο ΓΥΝΑΙΚ ΩΝ  ΣΥΝΤΟΜ Ο ΠΡΟΓΡΑΜ ΜΑ  ΕΛΕΥΘΕ ΡΟ ΠΡΟΓΡΑΜ ΜΑ ΖΕΥΓΑΡ ΙΑ  ΣΥΝΤΟΜ Ο ΠΡΟΓΡΑΜ ΜΑ  ΕΛΕΥΘΕ ΡΟ ΠΡΟΓΡΑΜ ΜΑ ΧΟΡΟΣ ΣΤΟΝ ΠΑΓΟ  ΥΠΟΧΡΕΩ ΤΙΚΟΣ ΧΟΡΟΣ  ΠΡΩΤΟΤΥ ΠΟΣ ΧΟΡΟΣ  ΕΛΕΥΘΕΡ ΟΣ ΧΟΡΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΚΤΕΛΟΥΝΤΑΙ ΑΤΟΜΙΚΟ ΑΝΔΡΩΝΑΤΟΜΙΚΟ ΑΝΔΡΩΝ ΑΤΟΜΙΚΟ ΓΥΝΑΙΚΩΝΑΤΟΜΙΚΟ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΖΕΥΓΑΡΙΑΖΕΥΓΑΡΙΑ ΧΟΡΟΣ ΧΟΡΟΣ

6

7

8

9 ΟΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΩΝ ΕΒΓΕΝΙ ΠΛΟΥΣΕΝΚΟ ΠΑΤΡΙΚ ΤΣΑΝ ΚΑΡΟΛΙΝΑ ΚΟΣΤΝΕΡ ΜΑΟ ΑΣΑΝΤΑ ΤΑΤΙΑΝΑΝΑΦΚΑ/ΡΟΜΑΝ ΚΟΣΤΟΜΑΡΟΦ ΜΕΡΙΛ ΝΤΕΙΒΣ/ ΤΣΕΡΙΛ ΓΟΥΑΙΤ

10 ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣ ΚΛΕΙΝΟΝΤΑΣ ΣΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΩ ΤΟ ΣΥΝΤΟΜΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ ΕΒΓΕΝΙ ΠΛΟΥΣΕΝΚΟ ΠΟΥ ΤΟΥ ΧΑΡΙΣΕ ΤΟ ΧΡΥΣΟ ΜΕΤΑΛΛΙΟ ΣΤΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟΥ ΠΑΤΙΝΑΖ ΣΤΟ ΝΤΟΡΝΤΟΥΜΝΤ ΤΟ 2004

11 ΣΧΟΥΛΗ ΔΗΜΗΤΡΑ ΤΑΝΓΚΟ

12 Το ταγκό ωΣ χορόΣ γεννήθηκε προΣ το τέλοΣ του 19ου αι. στιΣ λαϊκέΣ γειτονιέΣ του ΜπουένοΣ ΆιρεΣ και του Μοντεβίδεο. Προήλθε από τη συνένωση Ευρωπαϊκών, Νοτιοαμερικανικών και Αφρικανικών στοιχείων. Την περίοδο διαδόθηκε και έγινε μόδα στην αστική τάξη της Ευρώπης και της Βόρειας ΑμερικήΣ. Η χρυσή εποχή (περίπου ). ΠερίοδοΣ ύφεσηΣ (περίπου ). Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΤΑΝΓΚΟ

13 Το ταγκό χορεύεται από ζευγάρια αγκαλιασμένα κοντά. Είναι έντονα αυτοσχεδιαστικού με σαφώς διακριτούς ρόλουΣ για τον καβαλιέρο και την ντάμα. Δεν έχει τυποποιημένα βήματα και φιγούρες αλλά μάλλον ένα κινησιολογική λεξιλόγιο και ένα αντίστοιχο συντακτικό που επιτρέπει τον αυτοσχεδιαστικού σχηματισμό χορευτικών φράσεων. Η ΤΕΧΝΙΚΗ ΤΟΥ

14 ΤΟ ΤΑΝΓΚΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Στο δεύτερο μισό της δεκαετίας του 1990 άρχισε και στην Ελλάδα να αναπτύσσεται ενδιαφέρον για το αργεντίνικο ταγκό

15 ΜΠΟΥΚΟΡΟΥ ΑΝΝΑ ΧΙΠ-ΧΟΠ

16 Το χιπ-χοπ δεν είναι ένας είδος μουσικής ή ένα είδος χορού, αλλά μία κουλτούρα που αποτελείται από 2 στοιχεία: Μπι-Μπόϊνγκ Djing Γκραφίτι Το Χιπ χοπ αναπτύχθηκε σε υποβαθμισμένες περιοχές των ΗΠΑ, όπως το Μπρονξ στη Νέα Υόρκη και σε άλλες μεγάλες πόλεις όπου υπήρχε μεγάλη ανεργία και φτώχεια. Τα 4 στοιχεία δεν αναπτύχθηκαν την ίδια χρονική στιγμή αλλά σε διαφορετικές χρονικές περιόδους. Οι ρίζες του ανάγονται στην δεκαετία του '70, όταν άρχισαν τα πρώτα δειλά δειλά βήματα ΤΟ ΧΙΠ-ΧΟΠ ΚΑΙ ΤΑ ΕΙΔΗ ΤΟΥ

17 Ο πατέρας του hip-hop θεωρείται ο Kool Herc νονός ο Afrika Bambaataa ο οποίοΣ είναι ένας από τουΣ τρειΣ βασικούΣ δημιουργούΣ του break-beat deejaying και είναι επίσης ο κύριος συντελεστής της διάδοσηΣ τηΣ ραπ και τηΣ χιπ χοπ κουλτούραΣ σε όλο τον κόσμο. ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ

18 Στη δεκαετΙα του 2000 εμφανίστηκαν και Αλλα σχήματα και καλλιτέχνεΣ ΟπωΣ: άγνωστοι γνωστοί, αστέρια, vips, στοίχημα, Evnus, deadlock, stereo mike, unked up. (Κάποιοι από αυτοΥΣ ξεκίνησαν μέσα στη δεκαετία του 90' αλλά γνωστοποιήθηκαν τη δεκαετία του 2000). ΤΟ ΧΙΠ-ΧΟΠ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

19 ΜΠΟΤΟΥ ΠΟΛΥΞΕΝΗ ΜΠΑΛΕΤΟ

20 Ιταλία 15ος αιώνας ως ψυχαγωγικό μέσο της Αυλής Αναπτύχθηκε στη Γαλλία και στη Ρωσία Σημαντικές διαφορές στα κοστούμια ( από τις μακριές φούστες στα tutu). Μετά το 18ο αιώνα καθιέρωση τεχνικής και χρήση των pointes. Η ιστορία του σύγχρονου χορού Αμερική 1924 ως αντίδραση στις αυστηρές δομές του μπαλέτου Η Martha Graham διαμόρφωσε κυρίως την τεχνική ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΜΠΑΛΕΤΟΥ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΧΟΡΟΥ

21 Ρούντολφ Νουρέγιεφ ( ): ανέδειξε τους ανδρικούς ρόλους στο χορό Μαργκότ Φοντέιν : βραβεύτηκε πολλές φορές για την προσφορά της στην τέχνη Μιχαήλ Μπαρίσνικοφ : έχει χαρακτηριστεί ο τελειότερος χορευτής Μάγια Πλισέτσκαγια: χόρευε μέχρι τα 70 της χρόνια( ο μέσος όρος είναι μέχρι τα χρόνια) Βασλάβ Νιζίνσκι( ): διασημότερος χορευτής του 20ου αιώνα Σιλβί Γκιλέμ: η διασημότερη σήμερα αντισυμβατική χορεύτρια ΟΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΙ ΧΟΡΕΥΤΕΣ

22 Ο χορόΣ είναι πανανθρώπινη και αιώνια τέχνη ΤρόποΣ έκφρασηΣ, εκτόνωσης και σωματικής άσκησης Προσφέρει πειθαρχεία, εξασκεί το ρυθμό, τη μουσικότητα, εμπνέει και καλλιεργεί το πνεύμα Το μπαλέτο είναι «απολλώνιο» με αυστηρά δομημένη κίνηση και έκφραση που χαρακτηρίζεται από καθαρές γραμμές και γεωμετρικά σχήματα κινήσεων και μοτίβων, μακριά από τη βαρύτητα της γηΣ Στο τέλος της δεκαετίας του ’20 η Martha Graham υποστήριζε ότι αφού η ζωή είναι γρήγορη, απότομη, νευρική και χαοτική γιατί να μην είναι έτσι και ο χορός Ο χορός απαιτεί ψυχική δύναμη και ισορροπία, για να μπορέσει να βγει από μέσα του η αρμονία και η δύναμη του σώματοΣ. ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΑΠΟ ΔΑΣΚΑΛΑ ΧΟΡΟΥ

23 Συμπερασματικά αναδείχθηκαν το καλλιτεχνικό πατινάζ, το hip hop, το tango, το μπαλέτο και ο σύγχρονος χορός ως σύγχρονες μορφές τέχνης. Η έρευνα συμπεριέλαβε όλα τα χαρακτηριστικά των παραπάνω χορών. Η ενημέρωση ήταν πλήρης και το αποτέλεσμα ικανοποιητικό. ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ


Κατέβασμα ppt "ΜΕΛΗ ΟΜΑΔΑΣ : ΜΠΙΝΑΣ ΝΙΚΟΣ ΣΧΟΥΛΗ ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΠΟΥΚΟΡΟΥ ΑΝΝΑ ΜΠΟΤΟΥ ΠΟΛΥΞΕΝΗ Υπευθυνη καθηγητρια: καραπτσια αθανασια Αλμυροσ 2013-2014 ΧΟΡΟΣ."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google