Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Ε ΡΕΥΝΗΤΙΚΗ Ε ΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΘΕΜΑ : «Κ ΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ, ΜΑΘΗΤΙΚΕΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ - Μ ΙΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ - ΕΚΦΡΑΣΗΣ » ΕΡΓΑΣΙΑ-PROJECT.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Ε ΡΕΥΝΗΤΙΚΗ Ε ΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΘΕΜΑ : «Κ ΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ, ΜΑΘΗΤΙΚΕΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ - Μ ΙΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ - ΕΚΦΡΑΣΗΣ » ΕΡΓΑΣΙΑ-PROJECT."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Ε ΡΕΥΝΗΤΙΚΗ Ε ΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΘΕΜΑ : «Κ ΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ, ΜΑΘΗΤΙΚΕΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ - Μ ΙΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ - ΕΚΦΡΑΣΗΣ » ΕΡΓΑΣΙΑ-PROJECT Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ Α΄ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ

2 Σ ΤΟΧΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Με αυτή την ερευνητική εργασία θα επιχειρήσουμε να αναδείξουμε την εξέλιξη της έννοιας της επικοινωνίας και της έκφρασης μέσα σ’ ένα κοινωνικό περιβάλλον. Θα εξετάσουμε τρία διαφορετικά πεδία έκφρασης (κοινωνικά δίκτυα, μαθητικές κοινότητες, εκκλησία του δήμου) και θα αναλύσουμε τις κοινές συνιστώσες τους.

3 Ε ΜΠΛΕΚΟΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Πληροφορική Ιστορία Έκθεση-Έκφραση

4 Ε ΝΟΤΗΤΑ 1- ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ ( ΤΟ FACEBOOK ) Είναι ιστοχώρος κοινωνικής δικτύωσης Ξεκίνησε στις 4/2/2004 Δημιουργία προφίλ του χρήστη Αλληλεπίδραση μεταξύ χρηστών

5 Π ΕΡΙΒΑΛΛΟΝ FACEBOOK

6

7 FACEBOOK-ΕΥΛΟΓΙΑ Η ΚΑΤΑΡΑ; Το Facebook είναι ευλογία γιατί: Αποτελεί μια νέα μορφή εύκολης και άμεσης επικοινωνίας μεταξύ των ανθρώπων Προσφέρει άνετη πρόσβαση στην πληροφορία, δυνατότητα αλληλεπίδρασης ατόμων με κοινά ενδιαφέροντα, συγκρότηση κοινών ομάδων Επανασύνδεση χρηστών με παλιούς φίλους

8 FACEBOOK-ΕΥΛΟΓΙΑ Η ΚΑΤΑΡΑ; Το Facebook είναι κατάρα γιατί: Παραβιάζονται τα προσωπικά δεδομένα και η ιδιωτικότητα του χρήστη Δημιουργείται εθισμός-εξάρτηση Έχουμε επικοινωνία και αλληλεπίδραση σ’ έναν εικονικό κόσμο που αποξενώνει τον χρήστη από την πραγματική ζωή.

9 ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΟΥΜΕ… Οι χρήστες πρέπει: Να σέβονται την ιδιωτικότητα των άλλων Να προσέχουν τα προσωπικά δεδομένα που δημοσιεύουν Να χρησιμοποιούν διαφορετικούς κωδικούς πρόσβασης από αυτούς που έχουν σε άλλους δικτυακούς τόπους Καλό είναι τις περισσότερες φορές να προτιμάται η χρήση ανώνυμων προφίλ

10 Α ΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΩΝ ΕΡΕΥΝΑ 1 (sagerinternet.gr) Χρήση του facebook στα ελληνικά σχολεία Δημοτικό: το 15% των μαθητών διαθέτουν προφίλ στο Facebook Γυμνάσιο/Λύκειο: το 70% των μαθητών διαθέτουν προφίλ στο Facebook

11 Α ΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΩΝ ΕΡΕΥΝΑ 2 (ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ) Κυριότερα συμπεράσματα Οι πολύωροι χρήστες του Facebook έχουν χαμηλή συμμετοχή σε δημιουργικές δραστηριότητες κατά τον ελεύθερο χρόνο τους Οι περισσότεροι δήλωσαν ότι μέσω της εφαρμογής αυτής κατάφεραν να επανασυνδεθούν με άτομα ή φίλους που είχαν χάσει εδώ και καιρό

12 Α ΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΩΝ ΕΡΕΥΝΑ 2 (συνέχεια) Το γλωσσικό επίπεδο των χρηστών του Facebook πολλές φορές κατρακυλάει σε ύβρεις και χυδαιολογίες, ενώ η ελληνική ορθογραφία παραχαράσσεται. Οι περισσότεροι χρήστες του Facebook δεν κατάλαβαν την εξάρτηση από αυτό Σε χρήστες μικρότερης ηλικίας αναπτύσσεται ανταγωνισμός για το ποιος θα προσελκύσει περισσότερους φίλους, κυρίως του αντιθέτου φύλου

13 Α ΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΩΝ ΕΡΕΥΝΑ 2 (συνέχεια) Οι περιστασιακοί χρήστες του Facebook στην πλειοψηφία τους ασχολούνται με τους φίλους τους, ενώ όσοι επενδύουν πολύ χρόνο είναι κατά κύριο λόγο μοναχικοί χρήστες Πολλοί χρήστες δήλωσαν ότι αυτό που τους συναρπάζει στο Facebook είναι ότι γνωρίζουν άτομα που μοιράζονται τα ίδια ενδιαφέροντα, ότι έχουν πρόσβαση σε πληροφορίες που τους ενδιαφέρουν, ακόμη και ότι συγκροτούν ομάδες μελέτης για τις εξετάσεις.

14 Α ΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΩΝ ΕΡΕΥΝΑ 3 (Εσπερινό Γυμνάσιο Θήβας) Το 52% των μαθητών διαθέτουν λογαριασμό στο facebook Οι περισσότεροι από τους ερωτηθέντες δημιούργησαν λογαριασμό για κοινωνικούς λόγους (γνωριμίες, ευκολότερος τρόπος επικοινωνίας) Το 60% των ερωτηθέντων χρησιμοποιεί το facebook καθημερινά, ενώ το 43% 2-3 φορές την ημέρα ή και συχνότερα, δηλαδή είναι φανατικοί χρήστες

15 Α ΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΩΝ ΕΡΕΥΝΑ 3 (συνέχεια) Μόνο το 10% των χρηστών έχουν δώσει ψεύτικα στοιχεία στο facebook! Η πλειοψηφία των χρηστών (60%) διαθέτει πάνω από 300 εικονικούς φίλους. Παρόλα αυτά ένα σημαντικό ποσοστό (50%) δεν γνωρίζουν στην πραγματικότητα πάνω από τους μισούς εικονικούς τους φίλους! Οι περισσότεροι χρήστες (67%) νιώθουν απόλυτη ασφάλεια στο facebook.

16 ΕΝΟΤΗΤΑ 2- ΜΑΘΗΤΙΚΕΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ Οι μαθητικές κοινότητες έχουν στόχο: Να καλλιεργήσουν το δημιουργικό πνεύμα, την πρωτοβουλία και την υπευθυνότητα των μαθητών Να ασκηθούν οι μαθητές στη δημοκρατική διαδικασία και στη συμμετοχή στα κοινά Να συνειδητοποιούν οι μαθητές τα καθήκοντα και τις υποχρεώσεις τους

17 ΜΑΘΗΤΙΚΕΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ

18 ΒΑΣΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ Όλοι οι μαθητές και όλες οι μαθήτριες είναι ισότιμα μέλη της δικής τους μαθητικής κοινότητας Οι εκλογές για την ανάδειξη των συμβουλίων πρέπει να γίνονται μετά από αναλυτική συζήτηση των θεμάτων που απασχολούν τα μέλη της κοινότητας Το 5μελές συμβούλιο έχει συλλογική ευθύνη για την οργάνωση και τη λειτουργία της μαθητικής κοινότητας

19 ΒΑΣΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ (συνέχεια) Όταν υπάρξει πρόβλημα από τη συμπεριφορά μαθητή ή μαθήτριας στο σχολείο, μπορεί να γίνει έκτακτη συνέλευση της μαθητικής κοινότητας στην οποία ανήκει Εκπρόσωπος του μαθητικού συμβουλίου συμμετέχει στο Σχολικό Συμβούλιο και στη Σχολική Επιτροπή, η οποία πρέπει να συνεδριάζει τακτικά και να ασχολείται με τις σχολικές δαπάνες για τη διασφάλιση της καλής λειτουργίας του σχολείου

20 ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ Έκδοση μαθητικών εντύπων και λειτουργία ιστοσελίδας Ανοικτές συζητήσεις για μαθητικά και νεανικά θέματα Διοργάνωση εκθέσεων και εκδηλώσεων Λειτουργία ομίλων για διάφορα θέματα Συμμετοχή σε εκδηλώσεις εκτός σχολείου Συζητήσεις και αποφάσεις για τον κανονισμό λειτουργίας του σχολείου

21 ΣΧΗΜΑΤΙΚΗ ΑΠΕΙΚΟΝΙΣΗ

22 Ε ΝΟΤΗΤΑ 3- ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΑΙ ΑΡΧΑΙΑ ΑΓΟΡΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ Αποτελούσε το κυρίαρχο όργανο δημοκρατίας στην αρχαία Αθήνα και λάμβανε χώρα στο λόφο της Πνύκας κοντά στην Αγορά Στην εκκλησία του Δήμου παίρνονταν αποφάσεις για γενικά θέματα της πόλης, για κήρυξη πολέμου, επιλογή στρατιωτικών και οικονομικών αρχόντων, ψήφιση νόμων αλλά και για την εξωτερική πολιτική της Αθήνας Οι αποφάσεις παίρνονταν κατά πλειοψηφία και γράφονταν σε λίθινη στήλη

23 ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ

24 ΑΡΧΑΙΑ ΑΓΟΡΑ Η Αγορά βρισκόταν σχεδόν πάντα κοντά στο κέντρο της πόλης και ήταν εύκολα προσβάσιμη από όλους τους πολίτες Η έννοια της Δημοκρατίας γεννήθηκε μέσα στα όρια της Αθηναϊκής Αγοράς Οι Αθηναίοι πολίτες ψήφιζαν για οτιδήποτε και για τα πάντα και κανένας πολίτης δεν ήταν πάνω από τον νόμο Και η επιστημονική θεωρία ξεκίνησε από την Αγορά, όπου τα λαμπρότερα μυαλά της πόλης συναντιόντουσαν και αντάλλασσαν απόψεις

25 ΑΡΧΑΙΑ ΑΓΟΡΑ


Κατέβασμα ppt "Ε ΡΕΥΝΗΤΙΚΗ Ε ΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΘΕΜΑ : «Κ ΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ, ΜΑΘΗΤΙΚΕΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ - Μ ΙΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ - ΕΚΦΡΑΣΗΣ » ΕΡΓΑΣΙΑ-PROJECT."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google