Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Co-Marketing: Oι εναλλακτικοί τρόποι επένδυσης στο δίκτυο των συνεργατών Αλέξανδρος Κινινής ΟΕΜ Marketing Manager Microsoft Ελλάς.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Co-Marketing: Oι εναλλακτικοί τρόποι επένδυσης στο δίκτυο των συνεργατών Αλέξανδρος Κινινής ΟΕΜ Marketing Manager Microsoft Ελλάς."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Co-Marketing: Oι εναλλακτικοί τρόποι επένδυσης στο δίκτυο των συνεργατών Αλέξανδρος Κινινής ΟΕΜ Marketing Manager Microsoft Ελλάς

2 Agenda Marketing – χρειάζεται; Η σημασία του Marketing στη Microsoft Συνεργάτες & Co Marketing Η επένδυση της Microsoft Co-Marketing για ανάπτυξη…

3 Marketing – χρειάζεται; Λύσεις / Σενάρια Προϊόντα / Χαρακτηριστικά

4 Η σημασία του Marketing για την Microsoft Η αξία του “Brand” της Microsoft #2 στην παγκόσμια κατάταξη (2007, Business Week – InterBrand) Επηρεάζει την συμπεριφορά αγοράς Συνδέει συναισθηματικά Αυξάνει την «αφοσίωση»

5 Συνεργάτες & Co Marketing Το 95% των εσόδων της Microsoft μέσα από τους συνεργάτες. Το 70% του προϋπολογισμού Marketing μέσα από τους συνεργάτες. Microsoft Ελλάδος 21% Ανάπτυξη, #3 σε παγκόσμιο επίπεδο Οικονομικό Έτος % Ανάπτυξη, #3 σε παγκόσμιο επίπεδο Οικονομικό Έτος % Ανάπτυξη, #5 σε παγκόσμιο επίπεδο 23% Ανάπτυξη, #5 σε παγκόσμιο επίπεδο Οικονομικό Έτος 2007

6 Η επένδυση της Microsoft Managed PartnersUnmanaged Partners Κεντρικές Καμπάνιες Best PC for Me (www.bestpc4me.gr) Marketing Funds Microsoft Club / Coop Προγράμματα MSPP (Partner Marketing Center) Custom Συγκεκριμένες Προωθητικές Ενέργειες/Καμπάνιες

7 Co-Marketing για ανάπτυξη…

8


Κατέβασμα ppt "Co-Marketing: Oι εναλλακτικοί τρόποι επένδυσης στο δίκτυο των συνεργατών Αλέξανδρος Κινινής ΟΕΜ Marketing Manager Microsoft Ελλάς."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google