Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΟΛΟΙ ΑΦΗΝΟΥΜΕ ΙΧΝΗ. ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΟΣ! ΤΑ ΚΙΝΗΤΑ ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ!

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΟΛΟΙ ΑΦΗΝΟΥΜΕ ΙΧΝΗ. ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΟΣ! ΤΑ ΚΙΝΗΤΑ ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ!"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1

2

3

4

5 ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΟΛΟΙ ΑΦΗΝΟΥΜΕ ΙΧΝΗ. ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΟΣ! ΤΑ ΚΙΝΗΤΑ ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ!

6

7 Εκφοβισμός είναι κάθε ενέργεια που διενεργείται από ένα άτομο ή ομάδα ατόμων κατ’επανάληψη, με στόχο να μειώσει, προσβάλλει, τρομοκρατήσει, πληγώσει σωματικά ή ψυχικά άλλο/α άτομο/α τα οποία δεν βρίσκονται σε θέση να υπερασπίσουν τον εαυτό τους.

8 * Σωματική επίθεση (σπρωξίματα, κλωτσιές, μπουνιές, χαστούκια κλπ.) * Συναισθηματική επίθεση (σκόπιμη απομόνωση του παιδιού- θύματος, το να κρύβουν τα βιβλία του, να λερώνουν και να καταστρέφουν τα πράγματά του, να εκβιάζουν για χρήματα κλπ.) * Λεκτική επίθεση (κοροϊδία, βρίσιμο, σαρκασμό, ειρωνεία, διάδοση ψευδούς φήμης, ρατσιστικά σχόλια, χειρονομίες, συκοφαντικά γκράφιτι, απειλές, με σκοπό να βλάψουν ή να ταπεινώσουν και να εξευτελίσουν ένα άλλο άτομο ) * Σεξουαλικός εκφοβισμός (ανεπιθύμητο άγγιγμα, απειλές, προσβλητικά μηνύματα, γράμματα και εικόνες, λεκτική παρενόχληση κ.λ.π.) * Ηλεκτρονικός εκφοβισμός (χρήση Ίντερνετ, , κλήσεις κινητών και sms με κακοποιητικό και απειλητικό περιεχόμενο, χρήση κάμερας με σκοπό την απειλή και την ταπείνωση του παιδιού)

9 ΑΝ ΣΟΥ ΕΧΕΙ ΣΥΜΒΕΙ ΚΑΤΙ ΠΑΡΟΜΟΙΟ, ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΜΟΝΟΣ!! ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΠΑΙΔΙΑ ΠΕΦΤΟΥΝ ΘΥΜΑΤΑ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΥΜΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥΣ. ΔΕ ΦΤΑΙΣ ΕΣΥ - ΥΠΑΡΧΕΙ ΒΟΗΘΕΙΑ!

10

11 ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΝ ΠΕΣΟΥΜΕ ΘΥΜΑΤΑ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ; Δεν φταις εσύ! Μην πιστεύεις αυτά που λένε. Πολλά αξιόλογα παιδιά πέφτουν θύματα των συμμαθητών τους και όταν μεγαλώνουν πετυχαίνουν στη ζωή τους. Κανένα από αυτά δεν έφταιγε. Η βία είναι ευθύνη του εκφοβιστή. Εάν μας συμβεί αυτό πρέπει να ενημερώσουμε τους γονείς και τους καθηγητές μας. Δεν πρέπει να αδιαφορούμε όταν γινόμαστε μάρτυρες σε ένα τέτοιο συμβάν. Να είμαστε περήφανοι για τον εαυτό μας και να μην τον υποτιμάμε. Διατηρούμε την ψυχραιμία μας. Όταν μας κοροϊδεύουν δείχνουμε αδιαφορία και δεν τους αφήνουμε να μας κάνουν ό,τι θέλουν. Αν μας στείλουν κάποιο απειλητικό μήνυμα ΔΕΝ ΤΟ ΣΒΗΝΟΥΜΕ ΜΕ ΤΙΠΟΤΕ! Αυτό το μήνυμα μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως απόδειξη ηλεκτρονικής βίας.

12 Έχεις το δικαίωμα να λες όχι, χωρίς να απολογείσαι και χωρίς να χαμογελάς. Έχεις το δικαίωμα να σου φέρονται με σεβασμό. Έχεις το δικαίωμα να κάνεις λάθη και να επανορθώνεις. Έχεις το δικαίωμα να αρνείσαι αυτό που σου ζητούν οι άλλοι, χωρίς να νιώθεις ένοχος ή εγωιστής. Έχεις το δικαίωμα να ζητάς αυτό που θες κι άλλος να σου αρνηθεί. Έχεις το δικαίωμα να λες «δεν ξέρω», να σε ακούν, να σε παίρνουν στα σοβαρά, να ρωτάς τις απορίες σου.

13 Θα τον βοηθούσα να αποκτήσει αυτοπεποίθηση. Θα τον βοηθούσα να αποκτήσει κοινωνικές σχέσεις με άλλους μαθητές. Θα προσπαθούσα να κάνω τους δράστες να μπουν στην θέση του θύματος. Θα έδειχνα στους δράστες ότι η πράξη τους με ενόχλησε. Θα τον έβαζα στην παρέα μου. Θα έπαιρνα το μέρος του σε μια σύγκρουση. Πως θα βοηθούσα ένα συμμαθητή μου που γίνεται συχνά θύμα

14 Δεν ενοχλούμε κανέναν στην προσπάθειά του να προσέχει και να συμμετέχει στο μάθημα και στην σχολική ζωή. Βοηθάμε ο ένας τον άλλο σε προβλήματα στο σχολείο, αντί να χαρακτηρίζουμε ο ένας τον άλλο ¨φυτό¨ ή ¨αποτυχημένο¨. Δεν κοροϊδεύουμε και δε μιλάμε υβριστικά στους συμμαθητές μας. Δεν ξεχωρίζουμε και δεν απομονώνουμε κάποιον εξαιτίας καταγωγής, θρησκείας, ντυσίματος, εμφάνισης, γλώσσας ή άλλων παρόμοιων λόγων. Λύνουμε τις όποιες διαφορές με τους συμμαθητές μας όχι με τη βία αλλά με ένα φιλικό διακανονισμό, είτε μόνοι μας - είτε με τη βοήθεια τρίτων. Δεν παίρνουμε τα πράγματα κανενός ούτε και τα χαλάμε. Δεν απειλούμε και δεν ασκούμε ψυχολογική πίεση σε κανένα συμμαθητή μας. Τηρούμε τις υποσχέσεις μας και είμαστε συνεπείς στην εφαρμογή τους.

15 Ας αναλάβουμε τις ευθύνες μας… Όλοι έχουμε μερίδιο ευθύνης στο κοινωνικό αυτό φαινόμενο, την ενδοσχολική βία. Κοινωνία, κράτος, γονείς, εκπαιδευτικοί, παιδιά!!! Όλοι έχουμε δυνατότητα να συμβάλουμε στη βελτίωση της κατάστασης που επικρατεί μέσα στα σχολεία. Οι τρόποι είναι πολλοί και αρκετοί απ΄ αυτούς εφαρμόσιμοι. Οι πρωτοβουλίες πρέπει να παρθούν και τα μέτρα να εφαρμοστούν! Να πάψουν να είναι ανούσια λόγια πάνω σε χαρτί. Να γίνουν πραγματικότητα!!!

16 Το σχολείο μας

17 Ισότητα για όλους Που προσβλέπει σε ένα σχολείο χωρίς προκαταλήψεις, στερεότυπα και διακρίσεις Που εξασφαλίζει την πρόσβαση στη γνώση Που διευκολύνει τους μαθητές να μαθαίνουν και να επιτυγχάνουν το μέγιστο των δυνατοτήτων τους Το σχολείο μας

18 Ελευθερία Που δέχεται τον πολιτισμικό πλουραλισμό και εφοδιάζει τους αποδέκτες της με αυτοεκτίμηση, γνώσεις και δεξιότητες Που οικοδομεί ανθρώπους με τα αναγκαία εφόδια, ώστε να συμβιώνουν συνεργατικά στην πολυπολιτισμική μας κοινωνία. Το σχολείο μας

19 Συμμετοχικότητα Που υπολογίζει όλες τις φωνές και τις εμπειρίες ως μέρος της εκπαιδευτικής διαδικασίας Που δημιουργεί μαθητοκεντρικό και φιλικό περιβάλλον μάθησης Που βασίζεται στις αξίες της δημοκρατίας και εκπαιδεύει τους μαθητές ώστε να γίνουν ενεργοί πολίτες με κοινωνική κρίση Το σχολείο μας

20 Συνυπευθυνότητα Που βοηθά τους μαθητές να αισθάνονται σχέση με τους άλλους και τον κόσμο, να έχουν αλληλοκατανόηση, Να αντιτίθενται στην αδικία και την καταπίεση, Να νοιάζονται για την εφαρμογή των ανθρώπινων δικαιωμάτων Το σχολείο μας

21 ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ


Κατέβασμα ppt "ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΟΛΟΙ ΑΦΗΝΟΥΜΕ ΙΧΝΗ. ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΟΣ! ΤΑ ΚΙΝΗΤΑ ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ!"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google