Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΓΡΑΦΕΙΟ ΣΕΠ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΑΚΡΩΤΗΡΙΟΥ Χανιά Ιανουάριος 2009 Κώστας Καλογεράκης.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΓΡΑΦΕΙΟ ΣΕΠ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΑΚΡΩΤΗΡΙΟΥ Χανιά Ιανουάριος 2009 Κώστας Καλογεράκης."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1

2 ΓΡΑΦΕΙΟ ΣΕΠ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΑΚΡΩΤΗΡΙΟΥ Χανιά Ιανουάριος 2009 Κώστας Καλογεράκης

3 Α΄. Η Πορεία στο Γενικό Λύκειο

4 ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΘΕΤΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΓΕΝΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΑΤ/ΝΣΕΩΝ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΓΕΝΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ Α΄ ΤΑΞΗ Β΄ ΤΑΞΗ

5 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ - ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ & ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΑΤ/ΝΣΕΩΝ Γ΄ ΤΑΞΗ ΓΕΝΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΘΕΤΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ

6 ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ 32 ΩΡΕΣ 1. Θρησκευτικά 2 2. Αρχαία Ελληνική Γλώσσα & Γραμματεία 6 3. Νεοελληνική Γλώσσα 2 4. Νεοελληνική Λογοτεχνία 2 5. Ιστορία 2 6. Άλγεβρα 2 7. Γεωμετρία 3/2 8. Φυσική 2/3 9. Χημεία Α΄ Ξένη Γλώσσα Αρχές Οικονομίας Τεχνολογία Φυσική Αγωγή 2/1 14. ΣΕΠ -/1 Α΄ ΤΑΞΗ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ

7 ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ 2 ΩΡΕΣ 1. Β΄ Ξένη Γλώσσα 2 2. Ο Ευρωπαϊκός Πολιτισμός & οι Ρίζες του 2 3. Ψυχολογία 2 4. Εφαρμογές Πληροφορικής 2 5. Αισθητική Αγωγή (θεατρολογία - μουσική - εικαστικά) 2 Επιλογή ενός μαθήματος υποχρεωτικά από κάθε μαθητή ΣΥΝΟΛΟ ΩΡΩΝ Α΄ ΤΑΞΗΣ: = 34 Α΄ ΤΑΞΗ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ

8 ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ 25 ΩΡΕΣ 1. Θρησκευτικά 2 2. Α΄ Ξένη Γλώσσα 2 3. Βιολογία 1 4. Αρχαία Ελληνική Γλώσσα & Γραμματεία 2 5. Νεοελληνική Γλώσσα 2 6. Νεοελληνική Λογοτεχνία 2 7. Ιστορία 2 8. Άλγεβρα 2 9. Γεωμετρία Φυσική Χημεία Εισαγωγή στο Δίκαιο και τους Πολιτικούς θεσμούς Φυσική Αγωγή 2 Β΄ ΤΑΞΗ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ

9 Α΄. ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ 8 ΩΡΕΣ 1. Αρχαία Ελληνικά Κείμενα 4 2. Αρχές Φιλοσοφίας 2 3. Λατινικά 2 Β΄. ΘΕΤΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ 7 ΩΡΕΣ 1. Μαθηματικά3 2. Φυσική 2 3. Χημεία2 Γ΄. ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ 7 ΩΡΕΣ 1. Μαθηματικά3 2. Φυσική 2 3. Τεχνολογία Επικοινωνιών 2 Β΄ ΤΑΞΗ - Β΄ ΤΑΞΗ - ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΩΝ

10 ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ Δύο (2) ΩΡΕΣ 1.Κοινωνική και Πολιτική Οργάνωση στην Αρχαία Ελλάδα2 2. Αρχές Περιβαλλοντικών Επιστημών 2 3. Νεότερη Ευρωπαϊκή Λογοτεχνία: Ιστορία & Κείμενα2 4. Β΄ Ξένη Γλώσσα2 5. Στοιχεία Αστρονομίας και Διαστημικής2 6. Σχέδιο Γραμμικό 2 7. Σχέδιο Ελεύθερο2 8. Ιστορία Κοινωνικών Επιστημών 2 9. Θέματα Ιστορίας Χημεία Βιολογία Διαχείριση φυσικών πόρων Σχέδιο Τεχνικό Εφαρμογές Υπολογιστών 2 Επιλογή υποχρεωτικά ενός μαθήματος. Β΄ ΤΑΞΗ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ

11 ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ 17 ΩΡΕΣ 1.Θρησκευτικά 1 2.Αρχαία Ελληνική Γλώσσα & Γραμματεία 1 3.Α΄ Ξένη Γλώσσα 2 4.Βιολογία 1 5.Νεοελληνική Γλώσσα 2 6.Νεοελληνική Λογοτεχνία 2 7.Ιστορία 2 8.Μαθηματικά & Στοιχεία Στατιστικής 2 9.Φυσική 1 10.Κοινωνιολογία 2 11.Φυσική Αγωγή 1 Γ΄ ΤΑΞΗ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ

12 ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ 1. Β΄ Ξένη Γλώσσα 11. Νεοελληνική Λογοτεχνία 2. Αρχές Οικονομικής Θεωρίας 12. Σχέδιο Τεχνικό 3. Στατιστική 13. Σχέδιο Αρχιτεκτονικό 4. Λογική: Θεωρία & Πρακτική 14. Αρχές Λογιστικής 5. Προβλήματα Φιλοσοφίας 15. Ιστορία της Τέχνης 6. Τεχνολογία και Ανάπτυξη 16. Εφαρμογές Λογισμικού 7. Βιομηχανική Παραγωγή & Ενέργεια 17. Εφαρμογές Υπολογιστών 8. Ιστορία των Επιστ. & της Τεχνολογίας 18. Πολυμέσα - Δίκτυα 9. Στοιχεία Γεωπονίας & Αγροτ. Ανάπτυξη 10. Τεχνολογία Υπολ. Συστημάτων & Λειτουργικά Συστήματα Επιλογή υποχρεωτικά ενός μαθήματος (2 ώρες)

13 ΘΕΤΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ 12 ΩΡΕΣ 1. Μαθηματικά 5 2. Φυσική 3 3. Χημεία 2 4. Βιολογία 2 Γ΄ ΤΑΞΗ - ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΩΝ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ 12 ΩΡΕΣ 1. Αρχαία Ελληνικά 5 2. Νεοελληνική Λογοτεχνία 3/2 3. Λατινικά 2/3 4. Ιστορία 2

14 Β΄. ΚΥΚΛΟΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ 1. Μαθηματικά 5 2. Φυσική 3 3. Ανάπτυξη Εφαρμ. σε Προγραμματ. Περιβάλλον 2 4. Αρχές Οργάν. & Δ/σης Επιχειρ. & Υπηρεσιών 2 Α΄. ΚΥΚΛΟΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ & ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ 1. Μαθηματικά 5 2. Φυσική 3 3. Χημεία -Βιοχημεία 2 4. Ηλεκτρολογία 2 Γ΄ ΤΑΞΗ - ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ

15 Β΄. Η Αξιολόγηση στο Γενικό Λύκειο

16  ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΑΓΩΓΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ

17 Υποχρεωτική για την Α΄ τάξη στα μαθήματα: Ελληνικά (Αρχαία, Νέα), Μαθηματικά, Φυσική, Χημεία και Ξένες γλώσσες. Προαιρετική για την Β΄ και Γ΄ τάξη. Σκοποί: 1) Εντοπισμός ελλείψεων των μαθητών. 2) Ανάλογη προσαρμογή της διδασκαλίας. Οι διαγνωστικές δοκιμασίες δεν λαμβάνονται υπόψη στην αξιολόγηση της επίδοσης του μαθητή. Α΄. ΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

18 Στην Α΄ και Β΄τάξη όλα τα γραπτώς εξεταζόμενα μαθήματα, εξετάζονται σε επίπεδο σχολικής μονάδας. Τα μαθήματα Γ΄ τάξης διακρίνονται, ανάλογα με τον τρόπο εξέτασής τους, σε τρεις κατηγορίες: – Μαθήματα που εξετάζονται σε επίπεδο σχολικής μονάδας. – Μαθήματα που εξετάζονται σε εθνικό επίπεδο και τέλος – Μαθήματα που δεν εξετάζονται γραπτά.  ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΑΓΩΓΗΣ - ΑΠΟΛΥΣΗΣ

19 ΟΛΑ τα μαθήματα που εξετάζονται γραπτά, είναι ισοδύναμα και μετέχουν ισότιμα στη διαμόρφωση του Γενικού Μέσου Όρου προαγωγής ή απόλυσης. Τα μαθήματα που δεν εξετάζονται γραπτά (Αισθητική Αγωγή, Γυμναστική, Εφαρμογές Υπολογιστών, Εφαρμογές Λογισμικού και Πολυμέσα - Δίκτυα), δεν λαμβάνονται υπόψη στην προαγωγή ή απόλυση. Ένας μαθητής προάγεται ή απολύεται όταν έχει Γενικό Μέσο όρο 9,50 σ’ όλα τα γραπτώς εξεταζόμενα μαθήματα.  ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΑΓΩΓΗΣ - ΑΠΟΛΥΣΗΣ

20 Τα γραπτά των πανελληνίων εξετάσεων βαθμολογούνται από δύο βαθμολογητές στη κλίμακα –Βαθμός γραπτού : Ο Μέσος Όρος των δύο βαθμολογητών. Αν η διαφορά των δύο βαθμολογητών είναι πάνω από 12 μονάδες, το γραπτό διορθώνεται από τρίτο βαθμολογητή.τρίτο βαθμολογητή –Βαθμός γραπτού : Ο Μέσος Όρος των βαθμών των τριών βαθμολογητών. ΤΡΟΠΟΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΕΞΕΤΑΖΟΝΤΑΙ ΣΕ ΕΘΝΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ

21

22 Προφορικός Α΄ τετραμήνου: 16 Προφορικός Β΄ τετραμήνου: 17 Μ.Ο. Προφορικού: (17+16) : 2 = 16,5 Γραπτός βαθμός: 11  Βαθμός ετήσιας επίδοσης: (16,5 + 11) : 2 = 13,75 ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΑΓΩΓΗΣ - ΑΠΟΛΥΣΗΣ ΒΑΘΜΟΣ ΕΤΗΣΙΑΣ ΕΠΙΔΟΣΗΣ ΚΑΤΑ ΜΑΘΗΜΑ 13,8_

23 ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΠΡΟΑΓΩΓΗΣ ΜΑΘΗΤΗ Α΄ ΤΑΞΗΣ 1. ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ 9,4 2. ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ 8,7 3. ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ 9,3 4. ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ 9,2 5. ΙΣΤΟΡΙΑ 9,3 6. ΑΛΓΕΒΡΑ 8,8 7. ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ 8,7 8. ΦΥΣΙΚΗ 8,8 9. XHMEIA 8,9 10. Α΄ ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ 9,4 11. ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ 9,4 12. ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ 13,5 ΑΘΡΟΙΣΜΑ 113,4 ΑΘΡΟΙΣΜΑ 113,4 Μ.Ο. 113,4 : 12 = 9,45 9,5 ΠΡΟΑΓΕΤΑΙ

24 ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΑΠΟΛΥΣΗΣ στη Γ΄ ΤΑΞΗ 1. ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ γ.π. 13,0 2. ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ γ.π. 13,0 3. Ξ. ΓΛΩΣΣΑ γ.π. 13,0 4. ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ γ.π 13,0 5. ΒΙΟΛΟΓΙΑ γ.π. 09,0 6. ΦΥΣΙΚΗ γ.π. 09,0 7. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ γ.π. 09,0 8. ΙΣΤΟΡΙΑ γ.π. 09,0 9. ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ γ.π. 07, ο ΜΑΘΗΜΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ 07, ο ΜΑΘΗΜΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ 07, ο ΜΑΘΗΜΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ 07, ο ΜΑΘΗΜΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ 07,0 14. ΜΑΘΗΜΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ 09,3 ΑΘΡΟΙΣΜΑ 132,3 ΑΘΡΟΙΣΜΑ 132,3 Γ. Μ.Ο. 132,3 : 14 = 9,45 9,5 ΑΠΟΛΥΕΤΑΙ

25 ΒΑΘΜΟΣ ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΟΥ Ο Βαθμός του Απολυτηρίου είναι ο Γενικός Μέσος Όρος της Γ΄ τάξης. Το Απολυτήριο του Γενικού Λυκείου εκδίδεται μια φορά και δεν αλλάζει. ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΑΠΟΛΥΣΗΣ

26 Οι μαθητές της Α΄ και Β΄ τάξης που δεν προάγονται, επανεξετάζονται το Σεπτέμβριο στα μαθήματα που υστέρησαν. Οι μαθητές της Γ΄ τάξης που δεν απολύονται μπορούν ή –να επαναλάβουν τη φοίτησή τους στη Γ΄ τάξη ή –να εξεταστούν σε όλα τα μαθήματα τον επόμενο Μάιο-Ιούνιο.  ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΑΓΩΓΗΣ - ΑΠΟΛΥΣΗΣ

27 Γ΄. ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ ΣΤΑ ΑΕΙ - ΑΤΕΙ

28 Για την πρόσβαση στη Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, λαμβάνονται υπόψη μόνο τα μαθήματα που εξετάζονται σε εθνικό επίπεδο.

29 1.Μαθήματα Κατευθύνσεων 2.Μαθήματα Γενικής Παιδείας 3.Μάθημα επιλογής «Αρχές Οικονομικής Θεωρίας» για υποψήφιους του 5ου Ε.Π. ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΣ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ

30 1. ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΩΝ 3. Χημεία - Βιοχημεία 4. Ηλεκτρολογία

31 3. ΠΡΟΣΟΧΗ : Το μάθημα επιλογής «Αρχές Οικονομικής Θεωρίας» είναι μάθημα αυξημένης βαρύτητας προαπαιτούμενο για το 5ο Επιστημονικό Πεδίο. 2. ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ 1.Νεοελληνική Γλώσσα (υποχρεωτικό) 2.Νεότερη Ελληνική Ιστορία (υποχρ. επιλογής ΘΕΤ. & ΤΕΧΝ. Κατ/νσης για 1ο Ε.Π.) 3.Βιολογία (υποχρ. επιλογής ΘΕΩΡ. & ΤΕΧΝ. Κατ/νσης για 3ο Ε.Π.) 4.Μαθηματικά & Στοιχεία Στατιστικής (υποχρ. επιλογής ΘΕΩΡ. Κατ/νσης για 2ο, 4ο και 5ο Ε.Π. καθώς και ΘΕΤ – ΤΕΧΝ. για 5ο Ε.Π.). 5.Φυσική (ελεύθερη επιλογή).

32 Η «ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ» ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ

33  Όλα τα Τμήματα των Σχολών της Γ/βάθμιας Εκπ/σης έχουν καταταγεί σε 5 ομάδες, τα Επιστημονικά Πεδία.  Ο υποψήφιος επιλέγει όσες Σχολές θέλει από ένα, ή το πολύ δύο Επιστημονικά Επίπεδα (Ε. Π.).  Η επιλογή των Ε.Π. εξαρτάται από την κατεύθυνση ή/και από το μάθημα γενικής παιδείας (2ο μάθημα γ.π.) που έχει επιλεγεί για πανελλαδική εξέταση. Η ΟΜΑΔΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΣΧΟΛΩΝ

34 ΤΑ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΠΕΔΙΑ 1ο Πεδίο: Ανθρωπιστικών – Νομικών και Κοινωνικών Επιστημών 2ο Πεδίο: Θετικών Επιστημών 3ο Πεδίο: Επιστημών Υγείας 4ο Πεδίο: Τεχνολογικών Επιστημών 5ο Πεδίο: Επιστημών Οικονομίας και Διοίκησης

35  Σε κάθε Ε. Π. δύο μαθήματα έχουν βαρύνουσα σημασία (Μαθήματα Αυξημένης Βαρύτητας).  Αν τα μαθήματα αυτά έχουν διδαχθεί σε επίπεδο κατεύθυνσης, τότε έχουν υψηλό συντελεστή βαρύτητας. ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΑΥΞΗΜΕΝΗΣ ΒΑΡΥΤΗΤΑΣ…

36  Σε αντίθετη περίπτωση, τη θέση τους παίρνουν δύο μαθήματα Γεν. Παιδείας με χαμηλότερους συντελεστές βαρύτητας: Το ένα υποχρεωτικά είναι η Νεοελληνική Γλώσσα. Το άλλο πρέπει να επιλεγεί από τον υποψήφιο, με κριτήριο το Ε.Π. που τον ενδιαφέρει: …ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΑΥΞΗΜΕΝΗΣ ΒΑΡΥΤΗΤΑΣ

37 1ο ΠΕΔΙΟ Ανθρωπιστικών, Νομικών & Κοιν. Επιστημών 2ο ΠΕΔΙΟ Θετικών Επιστημών 3ο ΠΕΔΙΟ Επιστημών Υγείας 4ο ΠΕΔΙΟ Τεχνολογικών Επιστημών 5ο ΠΕΔΙΟ Επιστημών Οικονομίας & Διοίκησης Αρχαία Ελληνικά ( Χ 130 ) Μαθηματικά ( Χ 130 ) Βιολογία ( Χ 130 ) Μαθηματικά ( Χ 130 ) Αρχές Οικον.Θεωρίας ( Χ 130 ) Ιστορία ( Χ 70 ) Φυσική ( Χ 70 ) Χημεία ( Χ 70 ) Φυσική ( Χ 70 ) Μαθηματικά & Στ.Στατιστικής ( Χ 70 ) Νεοελληνική Γλώσσα ( Χ 90 ) Μαθηματικά & Στ.Στατιστικής (Χ 90 ) Βιολογία Γ.Π. ( Χ 90 ) Μαθηματικά & Στ.Στατιστικής (Χ 90 ) Νεότερη Ελλ. Ιστορία ( Χ 40 ) Νεοελληνική Γλώσσα ( Χ 40 ) Νεοελληνική Γλώσσα ( Χ 40 ) Νεοελληνική Γλώσσα ( Χ 40 )

38 ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΠΕΔΙΑ ΜΑΘΗΜΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ 1οΕλεύθερη επιλογήΌΧΙ 2ο, 4ο, 1ο-2ο και 1ο-4ο Μαθηματικά & Στοιχεία Στατιστικής ΌΧΙ 3ο και 1ο-3οΒιολογίαΌΧΙ 5ο και 1ο-5ο Μαθηματικά & Στοιχεία Στατιστικής ΝΑΙ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΠΕΔΙΟ – 2ο ΜΑΘΗΜΑ γ.π. & ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ

39 ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΠΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ 2ο, 3ο, 4ο, 2ο-3ο, 2ο-4ο και 3ο-4ο Ελεύθερη επιλογήΌΧΙ 1ο, 1ο-2ο, 1ο-3ο και 1ο-4ο Νεότερη Ελληνική Ιστορία ΌΧΙ 5ο, 2ο-5ο, 3ο-5ο και 4ο-5ο Μαθηματικά & Στοιχεία Στατιστικής ΝΑΙ ΘΕΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΠΕΔΙΟ – 2ο ΜΑΘΗΜΑ γ.π. & ΘΕΤΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ

40 ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΠΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ 2ο, 4ο και 2ο-4οΕλεύθερη επιλογήΌΧΙ 1ο, 1ο-2ο και 1ο-4ο Νεότερη Ελληνική Ιστορία ΌΧΙ 3ο, 2ο-3ο και 3ο-4οΒιολογίαΌΧΙ 5ο, 2ο-5ο και 4ο-5ο Μαθηματικά & Στοιχεία Στατιστικής ΝΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΠΕΔΙΟ – 2ο ΜΑΘΗΜΑ γ.π. & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ

41 Επομένως: Η εισαγωγή στην επιθυμητή Σχολή της Γ/θμιας Εκπαίδευσης εκτός των άλλων, προϋποθέτει επίσης: Σωστή επιλογή κατεύθυνσης από την Β΄ τάξη και Σωστή επιλογή του 2ου μαθήματος γενικής παιδείας της Γ΄ τάξης στο οποίο ο υποψήφιος θα εξεταστεί σε εθνικό επίπεδο. ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΑ ΑΕΙ - ΑΤΕΙ

42 ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΒΑΘΜΟΥ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΜΟΡΙΩΝ

43 Αν η διαφορά του Μ.Ο. των Προφορικών των δύο τετραμήνων, από τον Γραπτό, είναι μεγαλύτερη από δύο (2) μονάδες τότε ο Προφορικός προσεγγίζει τον Γραπτό στις δύο (2) μονάδες. ΔΙΑΦΟΡΑ ΓΡΑΠΤΟΥ - ΠΡΟΦΟΡΙΚΟΥ

44 Προφορικός Α΄τετραμήνου: 18 Προφορικός Β΄τετραμήνου: 17 Μ.Ο. Προφορικού : ( ) : 2 = 17,5 Γραπτός βαθμός: 12,2 Διαφορά Προφορικού - Γραπτού: 17,5 - 12,2 = 5,3 > 2 μονάδες Αυτόματη μείωση διαφοράς στις 2 μονάδες Δηλαδή Νέος Προφορικός : (Γραπτός + 2) = 12,2 + 2 = 14,2 ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΠΡΟΦΟΡΙΚΟΥ

45 ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΠΡΟΦΟΡΙΚΟΥ - ΓΡΑΠΤΟΥ

46 ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΠΡΟΦΟΡΙΚΟΥ - ΓΡΑΠΤΟΥ ΤΑΞΗ Γ΄ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣΘΕΩΡΗΤΙΚΗΘΕΤΙΚΗΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗ

47 ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΕ ΑΕΙ - ΤΕΙ ΒΑΘΜΟΣ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ Ο Βαθμός Πρόσβασης (Β.Π.) κάθε μαθήματος Γ΄ τάξης, που εξετάζεται σε εθνικό επίπεδο, προκύπτει από το 30% του Προφορικού και το 70% του Γραπτού βαθμού: Προφορικός 18,5 Γραπτός 13,2 (66) Νέος Προφορικός 15,2 Βαθμός Πρόσβασης μαθήματος (Β.Π): (15,2 x 0,3)+(13,2 x 0,7)= 13,8 Γενικός Βαθμός Πρόσβασης (Γ.Β.Π.) είναι ο Μ.Ο. των Β.Π. όλων των μαθημάτων που εξετάζονται σε εθνικό επίπεδο.

48 ΕΠΙΣΗΜΟΝΙΚΑ ΠΕΔΙΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΑΥΞΗΜΕΝΗΣ ΒΑΡΥΤΗΤΑΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΕΠΙΣΤΗΜ. ΠΕΔΙΑ

49 ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΜΟΡΙΩΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ Γενικός Βαθμός Πρόσβασης X 800: 20 X 800 = ο Μάθημα Αυξ. Βαρύτητας X 130: 20 X 130 = ο Μάθημα Αυξ. Βαρύτητας X 70 : 20 X 70 = 1400 ΣΥΝΟΛΟ ΜΟΡΙΩΝ Γενικός Βαθμός Πρόσβασης X 800: 20 X 800 = ο Μάθημα Αυξ. Βαρύτητας X 90 : 20 X 90 = ο Μάθημα Αυξ. Βαρύτητας X 40 : 20 X 40 = 800 ΣΥΝΟΛΟ ΜΟΡΙΩΝ

50 ΕΙΔΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ

51 Συντελεστής 2 (200) Ο Μέσος Όρος Ελεύθερου και Γραμμικού Σχεδίου σε όσα τμήματα απαιτείται εξέταση. Ο Μέσος Όρος Αρμονίας και Ελέγχου Μουσικών Ακουστικών Ικανοτήτων σε όσα τμήματα απαιτείται εξέταση. Η Ξένη Γλώσσα (ή οι ξένες γλώσσες) για τις Ξενόγλωσσες Φιλολογίες και τα τμήματα Μετάφρα- σης & Διερμηνείας του Ιονίου Παν/μίου. Ο Μέσος Όρος της επίδοσης σε τρία αθλήματα για τα ΤΕΦΑΑ. ΕΙΔΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ - ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΒΑΡΥΤΗΤΑΣ

52 Συντελεστής 1 (100) Για όλα τα υπόλοιπα τμήματα που απαιτείται Ξένη Γλώσσα (όπως τα ΜΜΕ, Ναυτιλιακών Σπουδών, Διεθνών Σπουδών, Τουριστικά κ.λ.π.). Το Ελεύθερο Σχέδιο για το Πλαστικών Τεχνών (Ιωάννινα). ΕΙΔΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ - ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΒΑΡΥΤΗΤΑΣ

53 ΜΟΡΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΕΙΔΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Ειδικό μάθημα X 200 (ή 100) : 20 X 200(ή100) = 4000 (ή 2000) ΣΥΝΟΛΟ ΜΟΡΙΩΝ (για σχολές με ειδικό μάθημα): (ή ) ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ:  Βαθμός στο ειδικό μάθημα ίσος τουλάχιστονμε το μισό του  Βαθμός στο ειδικό μάθημα ίσος τουλάχιστον με το μισό του μέγιστου δυνατού (10).  Αν απαιτείται εξέταση σε δύο ειδικά μαθήματα, η προϋπόθεση αυτή ισχύει χωριστά για το καθένα από τα εξεταζόμενα ειδικά μαθήματα.

54 ΣΧΟΛΙΑ - ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ

55 Προϋπόθεση για τη συμμετοχή υποψηφίου στις διαδικασίες επιλογής: ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ 1η: Ο Γενικός Βαθμός Πρόσβασης να είναι τουλάχιστον ίσος με το μισό του μέγιστου δυνατού βαθμού. Ή Το σύνολο των μορίων να είναι τουλάχιστον ίσο με το μισό του μέγιστου δυνατού αριθμού για κάθε Σχολή ή τμήμα.

56 Το μάθημα «Αρχές Οικονομικής Θεωρίας» δηλώνεται και εξετάζεται υποχρεωτικά σε εθνικό επίπεδο από τους υποψήφιους του 5ου Ε.Π. Η εξέταση σε εθνικό επίπεδο ΔΕΝ υποχρεώνει τον υποψήφιο να δηλώσει Σχολές του 5ου Ε.Π. ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ 2η: Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

57 Η Οικονομία αποδυναμώνει τα υπόλοιπα 6 μαθήματα: ! Δηλαδή με ένα βαθμό πάνω ή κάτω σ’ ένα από τα 6 μαθήματα, κερδίζονται ή χάνονται 114 μόρια και όχι 133 αν τα μαθήματα ήταν 6. ! Ένας βαθμός στην Οικονομία πάνω (ή κάτω) από το Μ.Ο. των άλλων 6 μαθημάτων δίνει κέρδος (ή απώλεια) 114 μόρια. ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ 3η: «Η ΔΥΝΑΜΗ» ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ:  Β.Π. 15 στα μαθήματα: (15 Χ 6 Χ 800) : 6 = 12000μόρια  Β.Π. 16 στην Οικονομία: [(15 Χ 6) + 16] Χ 800 : 7 = Μόρια (+114).  Β.Π. 14 στην Οικονομία: [(15 Χ 6) + 14] Χ 800 : 7 = Μόρια (-114).

58 Με 6 μαθήματα (6Χ20=120 μονάδες), ο κάθε βαθμός του κάθε μαθήματος αντιστοιχεί σε 133 μόρια (16000:120=133,33). Με 7 μαθήματα (7Χ20=140 μονάδες), ο κάθε βαθμός, του κάθε μαθήματος, αντιστοιχεί σε 14 μόρια (16000:140=114,3). ΕΠΟΜΕΝΩΣ: Η Οικονομία αποδυναμώνει τα υπόλοιπα 6 μαθήματα: ! Δηλαδή με ένα βαθμό πάνω ή κάτω σ’ ένα από τα 6 μαθήματα, κερδίζονται ή χάνονται 114 μόρια και όχι 133 αν τα μαθήματα ήταν 6. ! Ένας βαθμός στην Οικονομία πάνω (ή κάτω) από το Μ.Ο. των άλλων 6 μαθημάτων δίνει κέρδος (ή απώλεια) 114 μόρια. ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ: 3Β.Π. 15 στα μαθήματα: (15 Χ 6 Χ 800) : 6 = 12000μόρια 3Β.Π. 16 στην Οικονομία: [(15 Χ 6) + 16] Χ 800 : 7 = Μόρια 3Β.Π. 14 στην Οικονομία: [(15 Χ 6) + 14] Χ 800 : 7 = Μόρια. ΑΝΑΛΥΣΗ 3ης ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗΣ

59 Μόρια ανά Μονάδα Μαθήματος 6 Μαθήματα7 Μαθήματα Κάθε μάθημα από τα 6 ή 7 2ο Μάθημα Αυξ. Βαρύτητας (Χ70) 1ο Μάθημα Αυξ. Βαρύτητας (Χ130) 133,33114,3 263,33244,3 184,3203,33 ΜΟΡΙΑ ΑΝΑ ΜΟΝΑΔΑ ΕΙΚΟΣΑΒΑΘΜΗΣ ΚΛΙΜΑΚΑΣ ΚΑΘΕ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ 4η:

60 Μόρια ανά Μάθημα 6 Μαθήματα7 Μαθήματα Κάθε μάθημα από τα 6 ή 7 2ο Μάθημα Αυξ. Βαρύτητας (Χ70) 1ο Μάθημα Αυξ. Βαρύτητας (Χ130) 2666,67 (13,33%) 2285,7 (11,43%) 5266,67 (26,33%) 4885,7 (24,43%) 3685,7 (18,43%) 4066,67 (20,33%) ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΩΝ ΜΟΡΙΩΝ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ 5η:

61 ΠΡΟΦΟΡΙΚΑ 1ου ΜΑΘΗΤΗ 13 ΠΡΟΦΟΡΙΚΑ 2ου ΜΑΘΗΤΗ 17 ΓΡΑΠΤΑ 15 Β.Π 1ου ΜΑΘΗΤΗ 14,4 Β.Π 2ου ΜΑΘΗΤΗ 15,6 ΔΙΑΦΟΡΑ 1,2 Μονάδες δηλαδή 1200* ΜΟΡΙΑ!!! ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ 6η: Η “ΔΥΝΑΜΗ” ΤΟΥ ΠΡΟΦΟΡΙΚΟΥ * Αν συμβεί σε όλα τα μαθήματα

62 1-20 Φεβρουαρίου υποβάλλεται από τους μαθητές της Γ΄ τάξης Αίτηση-Δήλωση για: –Το 2ο πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα γεν. παιδείας, –Το μάθημα «Αρχές Οικονομικής Θεωρίας», –Τα ειδικά μαθήματα, –Την επιθυμία υποψηφιότητας για τα ΤΕΦΑΑ και –Την επιθυμία υποψηφιότητας για όλες τις «Ένστολες Σχολές». Η Αίτηση αυτή του υποψήφιου είναι δεσμευτική και δεν αλλάζει. ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ 7η:Προθεσμίες για τους μαθητές

63 1-20 Φεβρουαρίου υποβάλλεται από τους αποφοίτους Αίτηση- Δήλωση για: –Την κατεύθυνση, –Το 2ο πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα γεν. παιδείας, –Το μάθημα «Αρχές Οικονομικής Θεωρίας», –Τα ειδικά μαθήματα, –Την επιθυμία υποψηφιότητας για τα ΤΕΦΑΑ και –Την επιθυμία υποψηφιότητας για όλες τις «Ένστολες Σχολές». Η Αίτηση αυτή του υποψήφιου είναι δεσμευτική και μπορεί να ανακληθεί τουλάχιστον 20 ημέρες πριν την λήξη του Β΄Τετραμήνου. Η Αίτηση κατατίθεται στο Λύκειο Αποφοίτησης ή στο πλησιέστερο του τόπου κατοικίας του υποψηφίου. ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ 8η:Προθεσμίες για τους αποφοίτους

64 Η συμπλήρωση και κατάθεση του Μηχανογραφικού Δελτίου γίνεται μετά την γνωστοποίηση των βαθμών των πανελλαδικών εξετάσεων (Ιούλιο). Κάθε υποψήφιος μπορεί να δηλώσει Σχολές που περιλαμβάνονται σε ένα ή το πολύ δύο Ε.Π., αρκεί να έχει εξεταστεί στα μαθήματα αυξημένης βαρύτητας των πεδίων. ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ 9η: ΤΟ ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΟ

65 «ΒΑΣΕΙΣ» ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΣΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ

66 «ΒΑΣΗ» μιας Σχολής είναι τα Μόρια εισαγωγής του τελευταίου εισακτέου στην Σχολή τη συγκεκριμένη χρονιά. Τι είναι οι «ΒΑΣΕΙΣ»

67 Πώς διαμορφώνονται οι «ΒΑΣΕΙΣ» στις Σχολές;  Από τις τυχόν αλλαγές στο τρόπο υπολογισμού των μορίων πρόσβασης.  Από την ευκολία ή δυσκολία των θεμάτων.  Από τις διαθέσιμες θέσεις ανά Σχολή.  Από τη ζήτηση της Σχολής.

68 ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΙΣΟΒΑΘΜΙΑΣ 1ο ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΣ ΓΕΝΙΚΟΣ ΒΑΘΜΟΣ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ 2ο ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΑΘΡΟΙΣΜΑ ΒΑΘΜΩΝ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΑΥΞΗΜΕΝΗΣ ΒΑΡΥΤΗΤΑΣ 3ο ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΩΝ Για τις Στρατιωτικές & Αστυνομικές Σχολές σαν τρίτο κριτήριο λαμβάνεται η σειρά προτίμησης της Σχολής.

69 ΑΠΟΦΟΙΤΟΙ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΩΝ ΕΤΩΝ Οι απόφοιτοι Λυκείου μπορούν : 1. Να επαναλάβουν τη γραπτή εξέτασή τους στα εξ (6) πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα της Γ΄ τάξης, όσες φορές θέλουν, για βελτίωση της βαθμολογίας τους. –Η προφορική βαθμολογία παραμένει η ίδια μόνο για τα επόμενα 2 χρόνια από την απόκτηση του Απολυτηρίου. –Για τα επόμενα χρόνια (μετά τα δύο), η Βεβαίωση Πρόσβασης διαμορφώνεται μόνο από τους νέους γραπτούς βαθμούς.

70 ΑΠΟΦΟΙΤΟΙ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΩΝ ΕΤΩΝ Οι απόφοιτοι Λυκείου μπορούν : 2. Μπορούν ΜΟΝΟ για τα δύο επόμενα έτη από την τελευταία εξέταση, να διατηρήσουν την βαθμολογία τους και να διεκδικήσουν μια θέση στα ΑΕΙ ή ΤΕΙ (χωρίς νέα εξέταση) αλλά μόνο για το 10% των θέσεων κάθε σχολής.

71 ΓΡΑΦΕΙΟ Σ.Ε.Π. ΓΕΝ. ΛΥΚΕΙΟΥ ΑΚΡΩΤΗΡΙΟΥ τηλ.:


Κατέβασμα ppt "ΓΡΑΦΕΙΟ ΣΕΠ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΑΚΡΩΤΗΡΙΟΥ Χανιά Ιανουάριος 2009 Κώστας Καλογεράκης."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google