Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΛΥΤΡΑΣ (1883-1927) Σε αντίθεση με τον πατέρα του, είναι ανοιχτός στα νέα ρεύματα. Συνδετικός κρίκος μεταξύ ακαδημαϊσμού και μοντερνισμού. Φωτεινά.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΛΥΤΡΑΣ (1883-1927) Σε αντίθεση με τον πατέρα του, είναι ανοιχτός στα νέα ρεύματα. Συνδετικός κρίκος μεταξύ ακαδημαϊσμού και μοντερνισμού. Φωτεινά."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΛΥΤΡΑΣ ( ) Σε αντίθεση με τον πατέρα του, είναι ανοιχτός στα νέα ρεύματα. Συνδετικός κρίκος μεταξύ ακαδημαϊσμού και μοντερνισμού. Φωτεινά τοπία. Εισάγει τον ιμπρεσιονισμό στην Ελλάδα.

2 Ακτές της Τήνου

3 Χωράφι με στάχυα

4 Γέφυρα στο δάσος

5 Το ψάθινο καπέλο

6 ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΑΛΕΑΣ (1879 – 1928) Δεν θα γνωρίσει το ακαδημαϊκό πνεύμα που δέσποζε στην Αθήνα. Η παραμονή του στο Παρίσι θα τον φέρει σε επαφή με τις νέες τάσεις. Επηρεάζεται από τον Cezanne, τον Gauguin και τον Van Gogh καθώς και από τους συμβολιστές και τους Fauves. Με τα φωτεινά του χρώματα, φέρνει την επανάσταση.

7 Τοπίο της Αττικής

8 Δέντρα στο Κάιρο

9 Ελληνικό τοπίο

10 Τοπίο

11 ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΠΑΡΘΕΝΗΣ ( ) Αναπτύσσει ένα προσωπικό στυλ που συνδυάζει την επιρροή του μετά- ιμπρεσιονισμού με την βυζαντινή παράδοση. Τα έργα του διακρίνονται για την ελληνικότητά τους. Θεωρείται ένας από τους σπουδαιότερους προδρόμους της «Γενιάς του ’30».

12 ΛΙΜΑΝΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ

13 ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΠΟΥΖΙΑΝΗΣ ( ) Αποτελεί τον κορυφαίο έλληνα εξπρεσιονιστή. «Ο Μπουζιάνης δημιουργεί ένα ζωγραφικό σύμπαν που ενοικείται από τα πάθη του ανθρώπου.»

14 Μορφή γέρου

15 Αυτοπροσωπογραφία

16 Ξαπλωτή γυναίκα

17 Δένδρα στην όχθη του ρυακιού


Κατέβασμα ppt "ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΛΥΤΡΑΣ (1883-1927) Σε αντίθεση με τον πατέρα του, είναι ανοιχτός στα νέα ρεύματα. Συνδετικός κρίκος μεταξύ ακαδημαϊσμού και μοντερνισμού. Φωτεινά."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google