Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

1 Ο ΕΠΑΛ ΧΙΟΥ ΤΑΞΗ Α’.  ΝΑ ΑΚΟΥΣΤΕΙ ΚΑΙ Ο ΔΙΚΟΣ ΜΑΣ ΛΟΓΟΣ  ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΦΡΑΓΜΟΥΣ ΠΟΥ ΘΕΤΕΙ Η ΔΥΣΚΟΛΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ ΣΤΗ ΖΩΗ ΚΑΙ ΤΑΟΝΕΙΡΑ.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "1 Ο ΕΠΑΛ ΧΙΟΥ ΤΑΞΗ Α’.  ΝΑ ΑΚΟΥΣΤΕΙ ΚΑΙ Ο ΔΙΚΟΣ ΜΑΣ ΛΟΓΟΣ  ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΦΡΑΓΜΟΥΣ ΠΟΥ ΘΕΤΕΙ Η ΔΥΣΚΟΛΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ ΣΤΗ ΖΩΗ ΚΑΙ ΤΑΟΝΕΙΡΑ."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 1 Ο ΕΠΑΛ ΧΙΟΥ ΤΑΞΗ Α’

2  ΝΑ ΑΚΟΥΣΤΕΙ ΚΑΙ Ο ΔΙΚΟΣ ΜΑΣ ΛΟΓΟΣ  ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΦΡΑΓΜΟΥΣ ΠΟΥ ΘΕΤΕΙ Η ΔΥΣΚΟΛΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ ΣΤΗ ΖΩΗ ΚΑΙ ΤΑΟΝΕΙΡΑ ΜΑΣ  ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΟΜΑΔΑ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ «ΕΜΕΙΣ»  ΝΑ ΜΕΤΑΤΡΕΨΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ ΜΑΣ ΣΕ ΜΕΛΕΤΗ

3 Η ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΙΔΙΚΗ ΣΤΗΝ ΩΡΙΜΗ ΗΛΙΚΙΑ ΟΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΟΡΓΑΝΙΚΕΣ,ΒΙΟΛΟΓΙΚΕΣ ΚΑΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ

4 ΑΡΝΗΣΗΤΑΣΗ ΓΙΑ ΑΠΟΜΟΝΩΣΗΕΥΘΙΞΙΑΥΠΕΡΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑΤΑΣΗ ΓΙΑ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΠΟΙΗΣΗΔΕΙΛΙΑΡΟΜΑΝΤΙΣΜΟΣ!!!!!!!ΠΕΙΣΜΑ

5 ΚΑΠΝΙΣΜΑΝΑΡΚΩΤΙΚΑΑΛΚΟΟΛΔΙΑΔΙΚΤΥΟ

6 Τα αίτια που αρχίζουν το κάπνισμα  Συνήθεια γονέων  Διαχείριση άγχους και καταπίεσης  Φίλοι μεγαλύτερα αδέλφια και κοινωνικό περιβάλλον  Μίμηση  «Μαγκιά»  Αντίδραση, περιέργεια κ.α

7  Είναι θλιβερό το γεγονός ότι έως το 2025 θα έχουν πεθάνει άνθρωποι με αιτία το κάπνισμα, και ένα μεγάλο μέρος αυτών, θα είναι νέοι άνθρωποι. Υπολογίζεται ότι οι καπνιστές σε όλο το κόσμο είναι άνθρωποι και από αυτούς πεθαίνουν το χρόνο ( την ημέρα) εξαιτίας του καπνίσματος. Στην Ελλάδα 3 στα 10 ελληνόπουλα δοκίμασαν το τσιγάρο για πρώτη φορά σε ηλικία 13 ετών.

8 ΠΗΓΗ ΕΡΕΥΝΑ ΕΠΙΨΥ 2012

9  Για διασκέδαση  Από αντίδραση  Θεωρούν ότι έτσι θα γίνουν αποδεκτοί σε κάποια παρέα.  Για δοκιμή.  Για να ανακουφιστούν από ανησυχία, κατάθλιψη, φόβο.  Για να ξεχαστούν από τον πόνο ενός οικογενειακού προβλήματος (διαζύγιο γονέων, οικονομική κατάρρευση κ.α)

10  αντικοινωνική συμπεριφορά (εσωστρέφεια, συναισθηματική απομάκρυνση)  ριψοκίνδυνη συμπεριφορά (παρορμητικότητα, αμνησία)  θανάτους (ατυχήματα, αυτοκτονίες)  σωματικές βλάβες (σε ήπαρ, καρδιά και εγκέφαλο)..

11 Ήπιαν κάποιο οινοπνευματώδες ποτό τον τελευταίο μήνα Το 30,3% των παιδιών ηλικίας ετώνΤο 71,1% των παιδιών ηλικίας ετώνΤο 86,5% των παιδιών ηλικίας ετών ΠΗΓΗ ΕΡΕΥΝΑ ΕΠΙΨΥ 2012

12

13 Ως ναρκωτικά θεωρούμε κάθε χημική ουσία που επηρεάζει τον τρόπο με τον οποίο δουλεύει το μυαλό ή το σώμα κάποιου. Στα ναρκωτικά περιλαμβάνονται παράνομες ουσίες, όπως η ηρωίνη, η κοκαΐνη ή η μαριχουάνα και το χασίς.

14 Ένας στους 8 μαθητές ηλικίας ετών (12,3%) έχει κάνει χρήση οποιασδήποτε παράνομης ουσίας τουλάχιστον 1 φορά στη ζωή του. Από αυτούς το 17,2% είναι ετών και το 5% είναι ετών ΠΗΓΗ ΕΡΕΥΝΑ ΕΠΙΨΥ 2012

15 1. Δεν είναι απαραίτητα για να διασκεδάσετε και να ψυχαγωγηθείτε. 2. Δεν λύνουν προβλήματα και δεν βοηθούν εάν νιώθετε μόνος ή αβοήθητος. 3. Δεν θα σας βοηθήσουν πραγματικά να γίνετε δημοφιλείς ή πιο αποδεκτοί από την παρέα σας. 4. Η χρήση τους δεν αποτελεί επαναστατική πράξη, αλλά αυτοκαταστροφή. 5. Μπορούν -χωρίς να το καταλάβετε- να σας οδηγήσουν σε μια πολύ επικίνδυνη κατάσταση εθισμού. 6. Δεν υπάρχουν ακίνδυνες ναρκωτικές ουσίες.

16 Μέλη κοινωνικών δικτύων (facebook, twitter, myspace κλπ) είναι σήμερα το 90% των νέων στις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Ένα μεγάλο ποσοστό, μεταξύ αυτών, εκτίθεται καθημερινά μέσω της «διαδικτυακής» οδού σε σοβαρούς κινδύνους. Συγκεκριμένα,το 63% των εφήβων που πήραν μέρος σε μεγάλη ευρωπαϊκή έρευνα, ομολόγησαν ότι επικοινωνούν με αγνώστους on - line ενώ το 9,3% από αυτούς αναφέρουν ότι αυτό τους έβλαψε. Το 45,7% από τους ερωτηθέντες συνάντησαν κάποιον που γνώρισαν μέσω Διαδικτύου, το 58,8% εκτέθηκαν σε πορνογραφικό υλικό και το 21,9% έχουν δεχθεί διαδικτυακό εκφοβισμό.

17 Αρνητικές συμπεριφορές στον πραγματικό κόσμο Πρωταγωνιστικός ρόλος του διαδικτύου στην καθημερινότητα Απώλεια ελέγχου σχετικά με τη χρήση του διαδικτύου

18 Οι έφηβοι παρά την μικρή ηλικία τους  Αισθάνονται το άγχος της κρίσης  Αναγκάζονται να μειώσουν έξοδα, χαρτζιλίκι, απαιτήσεις  Αλλάζουν τα σχέδιά τους για το μέλλον

19

20

21 Τι λένε οι γονείς μας για την οικονομική κρίση; Πως αντιδρούν στα δύσκολα δεδομένα; Κάναμε τη δική μας έρευνα. Φτιάξαμε ερωτηματολόγια, βγήκαμε στο δρόμο…….

22

23

24

25  Μείωση των δαπανών για τα σχολεία  Καταργήσεις, συγχωνεύσεις σχολείων  Μαθητική διαρροή  Βίαιες συμπεριφορές μαθητών  Αναγκαστική αλλαγή επαγγελματικού προσανατολισμού  Υποσιτισμός μερίδας μαθητών

26 ΕΧΕΙ ΕΠΗΡΕΑΣΕΙ Η ΚΡΙΣΗ ΤΟΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΣΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟ;

27

28  Βοήθεια στους οικονομικά ασθενέστερους μαθητές  Ενισχυτική διδασκαλία στα σχολεία  Μαθησιακή υποστήριξη από εθελοντές καθηγητές  Συγκέντρωση και διανομή τροφίμων φαρμάκων κ.λ.π σε άπορες οικογένειες

29

30  ΑΛΙΦΙΕΡΗ ΓΑΡΥΦΑΛΙΑ  ΑΛΚΟΥΣΙ ΕΓΚΛΑΝΤΙΝΑ  ΓΡΕΓΟΥ ΜΑΡΙΑ  ΖΕΡΑΙ ΣΙΝΤΟΡΕΛΑ  ΚΑΡΑΚΟΥΛΙΔΗ ΑΝΝΑ  ΚΑΡΑΚΟΥΛΙΔΗ ΟΛΓΑ  ΚΑΡΝΟΥΠΑΚΗ ΑΡΓΥΡΩ  ΚΑΤΣΑΡΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ  ΚΙΟΡΡΗ ΕΤΛΕΒΑ  ΚΟΥΤΑΛΙΑΡΗ ΒΑΡΒΑΡΑ  ΜΑΘΙΟΥΔΗ ΓΕΩΡΓΙΑ  ΜΟΥΤΣΟ ΦΡΑΝΚΟ  ΦΡΑΝΤΖΗ ΚΑΤΕΡΙΝΑ  ΛΙΣΚΕΝΤΑΙ ΡΟΜΙΝΑ Η ΕΠΙΒΛΕΠΟΥΣΑ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ: ΚΟΥΤΣΙΑΝΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑ


Κατέβασμα ppt "1 Ο ΕΠΑΛ ΧΙΟΥ ΤΑΞΗ Α’.  ΝΑ ΑΚΟΥΣΤΕΙ ΚΑΙ Ο ΔΙΚΟΣ ΜΑΣ ΛΟΓΟΣ  ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΦΡΑΓΜΟΥΣ ΠΟΥ ΘΕΤΕΙ Η ΔΥΣΚΟΛΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ ΣΤΗ ΖΩΗ ΚΑΙ ΤΑΟΝΕΙΡΑ."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google