Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

«ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΣΥΝΘΗΚΩΝ ΑΝΕΣΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΥΛΗΣ» 1ο ΕΠΑΛ ΑΡΤΑΣ ΜΑΘΗΜΑ: ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (PROJECT) Α΄ ΤΑΞΗ Επιβλέποντες Εκπαιδευτικοί: Θεοδοσία Μπακόλα Θεογνωσία.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "«ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΣΥΝΘΗΚΩΝ ΑΝΕΣΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΥΛΗΣ» 1ο ΕΠΑΛ ΑΡΤΑΣ ΜΑΘΗΜΑ: ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (PROJECT) Α΄ ΤΑΞΗ Επιβλέποντες Εκπαιδευτικοί: Θεοδοσία Μπακόλα Θεογνωσία."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 «ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΣΥΝΘΗΚΩΝ ΑΝΕΣΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΥΛΗΣ» 1ο ΕΠΑΛ ΑΡΤΑΣ ΜΑΘΗΜΑ: ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (PROJECT) Α΄ ΤΑΞΗ Επιβλέποντες Εκπαιδευτικοί: Θεοδοσία Μπακόλα Θεογνωσία Τ σ ιροπούλου Σχολικό Έτος (Α ’ Τετράμηνο )

2 ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΣΥΝΘΗΚΩΝ ΑΝΕΣΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΥΛΗΣ Ομάδα εργασίας από τους μαθητές της Α΄ Τάξης :  ΚΑΛΕΣΗ ΘΑΝΑΣ  ΚΑΝΤΟΛΛΑΡΙ ΕΛΙΣΑΒΕΤΑ  ΚΑΨΑΛΑ ΦΩΤΕΙΝΗ-ΒΑΛΕΝΤΙΝΑ  ΚΙΟΥΡΑ ΕΡΤΙΟΛ  ΛΑΧΑΝΑ ΕΛΕΝΗ  ΜΑΣΚΛΑΒΑΝΟΥ ΕΥΤΥΧΙΑ  ΜΠΟΚΟΣ ΛΑΜΠΡΟΣ  ΝΤΖΟΥΒΑΛΗ ΧΡΥΣΑΝΘΗ  ΠΑΝΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ  ΠΙΡΕ ΠΕΛΙΒΑΝ  ΣΙΑΤΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ  ΣΙΜΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ  ΣΚΗΠΟΣ ΙΩΑΑΝΗΣ  ΤΑΓΚΑΡΕΛΗΣ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΩΝ  ΤΖΙΝΤΙ ΤΖΟΥΛΙΑΝ  ΤΖΟΥΡΜΑΝΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ  ΤΛΟΥΠΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ  ΤΟΡΑΪ ΜΑΡΙΟΛ  ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ  ΤΡΟΚΑ ΜΠΙΟΝΗΣ  ΨΩΜΑΣ ΛΑΜΠΡΟΣ

3 ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΣΥΝΘΗΚΩΝ ΑΝΕΣΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΥΛΗΣ Κατά τη διάρκεια υλοποίησης της Ερευνητικής Εργασίας πραγματοποιήθηκαν τα εξής:  Καταγραφή, αποτύπωση της υπάρχουσας κατάστασης στον περιβάλλοντα χώρο του σχολείου και κατά διαστήματα καθαρισμός του  Διερεύνηση των προδιαγραφών για πρότυπες σχολικές αυλές  Διερεύνηση παραδειγμάτων βιοκλιματικών σχολικών αυλών  Διαμόρφωση ερωτηματολογίου που αφορά στις επικρατούσες συνθήκες στον αύλειο χώρο  Αναβίωση ομαδικών παιχνιδιών που πραγματοποιούνταν από την Αρχαιότητα έως σήμερα σε ανοιχτούς υπαίθριους χώρους σε συνεργασία με την ΕΕ «Παιχνίδι-Η διαχρονική Παιδαγωγική& Ψυχαγωγική αξία του»

4 Η ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΑΣ ΜΟΝΑΔΑ Άποψη του σχολείου μας από ψηλά Η κεντρική είσοδος

5 Η ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΑΣ ΜΟΝΑΔΑ  Ανήκει σε ένα συγκρότημα επτά στο σύνολο σχολικών μονάδων, βρίσκεται στα ανατολικά της πόλης της Άρτας και εξυπηρετεί μαθητές της Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης σε επίπεδο Περιφερειακής Ενότητας,  Η κτιριακή υποδομή αποτελείται από τρεις κύριους όγκους διαμηκών, διώροφων ως επί το πλείστον κτιρίων, χωροθετημένα σε σχήμα Π, που περιβάλλουν το κεντρικό προαύλιο.  Τα κτίρια αυτά χωροθετούνται στο χώρο του οικοπέδου σε σύστημα «πανταχόθεν ελεύθερο».

6 Ο ΑΝΟΙΧΤΟΣ ΥΠΑΙΘΡΙΟΣ ΧΩΡΟΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΑΣ ΜΟΝΑΔΑ Αποτελείται από επιμέρους υπαίθριους χώρους σε διάφορα επίπεδα, λόγω της κλίσης τους εδάφους με τις παρακάτω χρήσεις:  Χώρος για αθλητικές δραστηριότητες (κυρίως προαύλιο) με Εμβαδόν Ε= 2210μ2

7 Ο ΑΝΟΙΧΤΟΣ ΥΠΑΙΘΡΙΟΣ ΧΩΡΟΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΑΣ ΜΟΝΑΔΑ  Χώρος αυλισμού – ανάπαυσης (προαύλιο ΣΕΚ) με Εμβαδόν Ε= 1415 μ2

8 Ο ΑΝΟΙΧΤΟΣ ΥΠΑΙΘΡΙΟΣ ΧΩΡΟΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΑΣ ΜΟΝΑΔΑ  Χώρος πρασίνου στην Βόρεια και Ανατολική Πλευρά του οικοπέδου με Εμβαδόν Ε= 388μ2 δεξιά κεντρικής εισόδου Ε= 775μ2 αριστερά κεντρικής εισόδου και μέχρι την ανατολική είσοδο στα ΣΕΚ Πρασιά κεντρικού κτιρίου: Ε=61μ2 Πρασιά Γυμναστηρίου: Ε=74μ2

9 Ο ΑΝΟΙΧΤΟΣ ΥΠΑΙΘΡΙΟΣ ΧΩΡΟΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΑΣ ΜΟΝΑΔΑ Χώροι κυκλοφορίας στη βόρεια πλευρά:  Κεντρική είσοδος με Εμβαδόν Ε=175μ2,  Διάδρομοι κυκλοφορίας εκατέρωθεν της κεντρικής εισόδου:  Μπροστά από το κεντρικό κτίριο: Ε=74μ2  Γύρω από το Γυμναστήριο: Ε=420μ2  Αυλή λεβητοστασίου:Ε=311μ2

10 ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΑΥΛΕΣ Οι σχολικές αυλές αποτελούν πολύτιμο χώρο του σχολείου για αναψυχή, άσκηση και ψυχαγωγία των μαθητών. Απαρτίζουν συνήθως τον εξωτερικό χώρο του σχολικού συγκροτήματος. Στην σχολική αυλή οι μαθητές περνούν σχεδόν το ένα τέταρτο της ημέρας τους, κινούνται, αθλούνται, παίζουν, προσεγγίζοντας ελεύθερα και αυθόρμητα κοινωνικά, πολιτιστικά και οικολογικά γεγονότα που «αγγίζουν» την καθημερινή ζωή τους, προωθώντας παράλληλα τη μάθηση και την υγιή τους ανάπτυξη.

11 ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΑΥΛΕΣ Εξωτερικός χώρος είναι κάθε ελεύθερος χώρος που αναπτύσσεται είτε μεταξύ της περίφραξης και του σχολικού κτιρίου, είτε ανάμεσα στα κτίρια, όταν πρόκειται για σχολικό συγκρότημα. Λειτουργεί ως :  χώρος παιχνιδιού και αθλοπαιδειών,  χώρος πρασίνου και κυκλοφορία πεζών,  χώρος προσπέλασης αυτοκινήτων (για την τροφοδοσία, την πυρόσβεση και τα ασθενοφόρα).

12 ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΟΣΚ ΓΙΑ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΑΥΛΕΣ Σύμφωνα με τον Ο.Σ.Κ., η χωροθέτηση του κτιρίου μέσα στο οικόπεδο αποτελεί την αρχή του σχεδιασμού κάθε μελέτης. Για το λόγο αυτό θα πρέπει:  Να εξασφαλίζεται αύλειος χώρος προστατευμένος από τον βορρά.  Να εξασφαλίζεται καλός φωτισμός των αιθουσών.  Να υπάρχει δυνατότητα εισόδου στον αύλειο χώρο από δύο σημεία.  Να εξασφαλίζεται η πρόσβαση αυτοκινήτου μέσα στον αύλειο χώρο (μεταφορά βιβλίων, ασθενοφόρο κλπ.) και η δυνατότητα προσέγγισης στους χώρους του κτιρίου, καθώς και του αυλείου χώρου από άτομα με κινητικά προβλήματα (ράμπες).

13 ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΟΣΚ ΓΙΑ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΑΥΛΕΣ Απαιτήσεις για αποφυγή ατυχημάτων και εξασφάλισης άνεσης:  Tα υλικά των δαπέδων και των κλιμακοστασίων στους εξωτερικούς χώρους πρέπει να διασπούν την μονοτονία, να δημιουργούν ανάγλυφες αισθητικές εντυπώσεις, να έχουν αντιολισθητική υφή και να έχουν αντοχή στις καιρικές συνθήκες.  Είναι απαραίτητη η διαμόρφωση των δαπέδων, ώστε να γίνεται άμεσα η αποστράγγιση των όμβριων υδάτων.  Η τελική επιφάνεια πρέπει να είναι απαλλαγμένη από σκληρά αντικείμενα και με όρια απαλλαγμένα από προεξοχές και με στρογγυλεμένες ακμές.  Τα πράσινο πρέπει να επιλέγεται ανάλογα με το κλίμα, τον προσανατολισμό του χώρου και το είδος του εδάφους.

14 ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΟΣΚ ΓΙΑ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΑΥΛΕΣ Εξοπλισμός σχολικών αυλών  Οι χώροι κυκλοφορίας πρέπει να είναι ελεύθεροι από στοιχεία που μπορούν να σκοντάψουν τα παιδιά. (Αποφεύγονται υδρορροές, δοχεία απορριμμάτων, δεξαμενές, πάγκοι, γλυπτά).  Οι χώροι διαλλείματος και παιχνιδιού πρέπει να διακρίνονται εύκολα και να μην παρεμβάλλονται εμπόδια.  Όπου υπάρχουν σχάρες αποχετεύσεως αυτές τοποθετούνται περασιά με το δάπεδο.  Σε σημεία με αλλαγής στάθμης (σκαλοπάτι) με ύψος μεγαλύτερο από 0,02m, καθώς και σε υπερυψωμένες επιφάνειες πρέπει να παίρνονται προστατευτικά μέτρα με κάγκελα (ύψους τουλάχιστον 1,10m.) ή στηθαία ή παρτέρι με φυτά.

15 ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΟΣΚ ΓΙΑ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΑΥΛΕΣ Κατά τον σχεδιασμό των αύλειων χώρων λαμβάνονται υπόψη το μέγεθος του οικοπέδου, οι υψομετρικές διαφορές εφόσον υπάρχουν και η βαθμίδα σχολικής εκπαίδευσης που φιλοξενείται. Ο αύλειος χώρος ενός σχολείου θα πρέπει να αποτελείται από τις παρακάτω ενότητες:  Χώρος αυλισμού – συγκεντρώσεων  Χώρος ανάπαυσης  Χώρος παιχνιδιών  Χώρος πρασίνου  Χώρος εκδηλώσεων

16 ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΟΣΚ ΓΙΑ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΑΥΛΕΣ Χώρος αυλισμού- Συγκεντρώσεων  Βασικός παιδαγωγικός στόχος είναι η ολόπλευρη ανάπτυξη των μαθητών, χωρίς να παραγνωρίζεται ότι στον χώρο αυτό υπηρετούνται κυρίως οι κινητικές ανάγκες των παιδιών, η εκτόνωση και αποφόρτιση τους.  Η επιφάνεια του χώρου αυτού εξαρτάται από το μέγεθος του οικοπέδου και τον αριθμό των μαθητών που φιλοξενεί. Επιστρώνεται με πλάκες αντιολισθητικές χρωματιστές, ή άλλο τύπο δαπέδου αντιολισθητικής υφής.

17 ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΟΣΚ ΓΙΑ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΑΥΛΕΣ Χώρος ανάπαυσης  Ο χώρος αυτός μπορεί να κατανέμεται σε πολλούς μικρούς χώρους, οι οποίοι είναι εξοπλισμένοι με παγκάκια, πέργκολες και περιβάλλονται από πράσινο. Καλό είναι να υπάρχουν και στεγασμένοι χώροι διαλλείματος ώστε να υπάρχει προστασία από τα καιρικά φαινόμενα.

18 ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΟΣΚ ΓΙΑ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΑΥΛΕΣ Χώροι παιχνιδιών  Συνήθως είναι οι αθλητικοί χώροι, δηλαδή τα γήπεδα μπάσκετ – βόλεϊ και αν υπάρχει δυνατότητα γήπεδο χάντμπολ, τένις ή άλλων αθλημάτων. Επιθυμητή η τοποθέτηση κερκίδων.  Το δάπεδο επενδύεται με πλαστικό υλικό για εξωτερικά γήπεδα (ταρτάν).  Κοντά στο γήπεδο αλλά και σε άλλη θέση τοποθετούνται βρύσες πόσιμου ύδατος.

19 ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΟΣΚ ΓΙΑ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΑΥΛΕΣ Χώρος πρασίνου  Περιμετρικά του οικοπέδου τοποθετείται υψηλή και πυκνή φύτευση για προστασία από την ηχορύπανση.  Στους χώρους πρασίνου πρέπει να συνυπάρχουν τα τρία οπτικά λειτουργικά και αισθητικά επίπεδα:  το επίπεδο του χλοοτάπητα,  το επίπεδο των θάμνων με διαφορετικά ύψη των φυτικών ειδών σε κλειστούς ή ημίκλειστους χώρους.  το επίπεδο των δέντρων, που δημιουργεί σκιασμένους χώρους.  Η ύπαρξη στοιχείων νερού (λιμνούλες) είναι αναγκαία, αν και δε συνηθίζεται (με τα απαραίτητα μέτρα προστασίας) διότι προσφέρουν αισθητική απόλαυση.

20 ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΟΣΚ ΓΙΑ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΑΥΛΕΣ Χώρος εκδηλώσεων  Εφόσον υπάρχει δυνατότητα μπορεί να τοποθετηθεί ένα θέατρο με κερκίδες από οπλισμένο σκυρόδεμα κυκλικό ή ημικυκλικό, που θα φιλοξενεί τις εκδηλώσεις του σχολείου, αλλά και της κοινότητας, τις ζεστές εποχές του χρόνου. Προβλέπεται η κατασκευή υπόστεγου χώρου εμβαδού περίπου 200m2, εκτός αν το εμβαδόν του οικοπέδου επιτρέπει την κατασκευή ενός κλειστού γυμναστηρίου εμβαδού 800m2, εκτός του κυρίως όγκου του σχολικού συγκροτήματος. Σε περίπτωση μη κατασκευής του υπόστεγου, χρησιμοποιείται η Αίθουσα Πολλαπλών Χρήσεων (ΑΠΧ).

21 ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΟΣΚ ΓΙΑ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΑΥΛΕΣ Συμπερασματικά: Ο αύλειος χώρος του σχολείου, ανάλογα με το εμβαδόν του θα πρέπει να διαμορφώνεται με χώρους πρασίνου, χώρους εκτόνωσης (καθιστικά κλπ) και χώρους άθλησης ώστε να δημιουργεί ευχάριστο περιβάλλον στους μαθητές κατά την ώρα των διαλειμμάτων.

22 ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΒΙΟΚΛΙΜΑΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΥΠΑΙΘΡΙΩΝ ΧΩΡΩΝ  Οι ανοιχτοί υπαίθριοι χώροι αποτελούν άμεσο περιβάλλον των κατοίκων της πόλης, συμβάλλουν καθοριστικά στην ποιότητα της ζωής και στη βελτίωση του μικροκλίματος του αστικού περιβάλλοντος και επιδρούν στις βιολογικές, κοινωνικές και ψυχολογικές ανάγκες των ανθρώπων. Βασικές αρχές σχεδίασης αποτελούν:  η επιλογή των κατάλληλων - φιλικών στο περιβάλλον- υλικών,  η κατάλληλη φύτευση  η βέλτιστη αξιοποίηση των τοπογραφικών και κλιματολογικών δεδομένων με στόχο την εξασφάλιση άνεσης για τους κατοίκους των πόλεων σε όλες τις χρονικές περιόδους.

23 ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΒΙΟΚΛΙΜΑΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΥΠΑΙΘΡΙΩΝ ΧΩΡΩΝ  Συνηθισμένη και λανθασμένη πρακτική στις υπαίθριες διαμορφώσεις είναι η έμφαση στον εξωραϊσμό του χώρου με περιορισμένο φυσικό έδαφος και σκληρές επιφάνειες, αδιάβροχες αλλά και τυχαία διαμορφωμένες.  Επίσης η επιλογή ειδών φύτευσης γίνεται με κριτήριο τη διακοσμητική και όχι τη λειτουργική τους αξία, ενώ επιλέγεται ο εξοπλισμός χωρίς αισθητική ενότητα & ποιότητα.

24 ΒΙΟΚΛΙΜΑΤΙΚΕΣ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΑΥΛΕΣ 5o Νηπιαγωγείο Παλλήνης

25 ΒΙΟΚΛΙΜΑΤΙΚΕΣ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΑΥΛΕΣ 5ο Γυμν. & 6ο Λύκειο Αμαρουσίου

26 ΒΙΟΚΛΙΜΑΤΙΚΕΣ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΑΥΛΕΣ 11ο Αμπελοκήπων

27 ΒΙΟΚΛΙΜΑΤΙΚΕΣ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΑΥΛΕΣ 11ο Αμπελοκήπων

28 ΒΙΟΚΛΙΜΑΤΙΚΕΣ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΑΥΛΕΣ 1ο & 2ο ΕΠΑΝ Αλεξανδρούπολης

29 ΒΙΟΚΛΙΜΑΤΙΚΕΣ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΑΥΛΕΣ .. 1ο & 2ο ΕΠΑΝ Αλεξανδρούπολης

30 ΒΙΟΚΛΙΜΑΤΙΚΕΣ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΑΥΛΕΣ 1ο & 2ο ΕΠΑΝ Αλεξανδρούπολης

31 ΒΙΟΚΛΙΜΑΤΙΚΕΣ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΑΥΛΕΣ Δημοτικό Ασπροπύργου

32 ΒΙΟΚΛΙΜΑΤΙΚΕΣ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΑΥΛΕΣ  Δημοτικό Ασπροπύργου

33 ΒΙΟΚΛΙΜΑΤΙΚΕΣ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΑΥΛΕΣ Σχολείο Κιμμέρια Ξάνθη

34 ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗΣ & ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗΣ ΣΥΝΘΗΚΩΝ ΑΝΕΣΗΣ ΣΤΟΝ ΠΡΟΑΥΛΙΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΑΤΟΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ: Φύλο

35 ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗΣ & ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗΣ ΣΥΝΘΗΚΩΝ ΑΝΕΣΗΣ ΣΤΟΝ ΠΡΟΑΥΛΙΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΑΤΟΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ: Ηλικία

36 ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗΣ & ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗΣ ΣΥΝΘΗΚΩΝ ΑΝΕΣΗΣ ΣΤΟΝ ΠΡΟΑΥΛΙΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΡΟΑΥΛΙΟΥ  Τι σας αρέσει περισσότερο στο χώρο της αυλής και γιατί; Περιγράψτε με λέξεις εικόνες, φράσεις

37 ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗΣ & ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗΣ ΣΥΝΘΗΚΩΝ ΑΝΕΣΗΣ ΣΤΟΝ ΠΡΟΑΥΛΙΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΡΟΑΥΛΙΟΥ  Τι δεν σας αρέσει στο χώρο της αυλής και γιατί;

38 ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗΣ & ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗΣ ΣΥΝΘΗΚΩΝ ΑΝΕΣΗΣ ΣΤΟΝ ΠΡΟΑΥΛΙΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΡΟΑΥΛΙΟΥ  Σε ποια σημεία της αυλής προτιμάτε να βρίσκεστε και γιατί;

39 ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗΣ & ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗΣ ΣΥΝΘΗΚΩΝ ΑΝΕΣΗΣ ΣΤΟΝ ΠΡΟΑΥΛΙΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΡΟΑΥΛΙΟΥ  Πως θα θέλατε να χρησιμοποιήσετε την αυλή;

40 ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗΣ & ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗΣ ΣΥΝΘΗΚΩΝ ΑΝΕΣΗΣ ΣΤΟΝ ΠΡΟΑΥΛΙΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΡΟΑΥΛΙΟΥ  Νομίζετε ότι η αυλή έχει σχεδιαστεί με μέριμνα και φροντίδα για το περιβάλλον;

41 ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗΣ & ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗΣ ΣΥΝΘΗΚΩΝ ΑΝΕΣΗΣ ΣΤΟΝ ΠΡΟΑΥΛΙΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΡΟΑΥΛΙΟΥ  Αν απαντήσατε αρνητικά μπορείτε να δικαιολογήσετε το γιατί;

42 ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗΣ & ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗΣ ΣΥΝΘΗΚΩΝ ΑΝΕΣΗΣ ΣΤΟΝ ΠΡΟΑΥΛΙΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΡΟΑΥΛΙΟΥ  Νομίζετε ότι η αυλή έχει σχεδιαστεί με μέριμνα και φροντίδα για τους μαθητές;

43 ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗΣ & ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗΣ ΣΥΝΘΗΚΩΝ ΑΝΕΣΗΣ ΣΤΟΝ ΠΡΟΑΥΛΙΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΡΟΑΥΛΙΟΥ  Αν απαντήσατε αρνητικά μπορείτε να δικαιολογήσετε το γιατί;

44 ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗΣ & ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗΣ ΣΥΝΘΗΚΩΝ ΑΝΕΣΗΣ ΣΤΟΝ ΠΡΟΑΥΛΙΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΡΟΑΥΛΙΟΥ  Τι είδους συναισθήματα σας προκαλεί η κατάσταση του χώρου της αυλής;

45 ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗΣ & ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗΣ ΣΥΝΘΗΚΩΝ ΑΝΕΣΗΣ ΣΤΟΝ ΠΡΟΑΥΛΙΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΡΟΑΥΛΙΟΥ  Πώς αντιδράτε στα συναισθήματα που σας δημιουργεί;

46 «ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΣΥΝΘΗΚΩΝ ΑΝΕΣΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΥΛΗΣ» Ευχαριστούμε πολύ


Κατέβασμα ppt "«ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΣΥΝΘΗΚΩΝ ΑΝΕΣΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΥΛΗΣ» 1ο ΕΠΑΛ ΑΡΤΑΣ ΜΑΘΗΜΑ: ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (PROJECT) Α΄ ΤΑΞΗ Επιβλέποντες Εκπαιδευτικοί: Θεοδοσία Μπακόλα Θεογνωσία."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google