Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Πως ισορροπούμε τη σωστή χρήση του διαδικτύου και τη σωστή αξιοποίηση του ελεύθερου χρόνου μας Project του τμήματος Α1 του 1 ου Γυμνασίου Πύργου Σχολικό.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Πως ισορροπούμε τη σωστή χρήση του διαδικτύου και τη σωστή αξιοποίηση του ελεύθερου χρόνου μας Project του τμήματος Α1 του 1 ου Γυμνασίου Πύργου Σχολικό."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Πως ισορροπούμε τη σωστή χρήση του διαδικτύου και τη σωστή αξιοποίηση του ελεύθερου χρόνου μας Project του τμήματος Α1 του 1 ου Γυμνασίου Πύργου Σχολικό Έτος Υπεύθυνη καθηγήτρια: Περδίκη Δήμητρα, ΠΕ19

2 Η σωστή χρήση του διαδικτύου Μπορούμε να «σερφάρουμε» στο διαδίκτυο χρησιμοποιώντας το σωστά. Για να το καταφέρουμε αυτό θα πρέπει να «μπαίνουμε» σε ασφαλείς σελίδες. Έτσι θα μπορούμε να χρησιμοποιούμε το διαδίκτυο χωρίς κινδύνους.

3 Σωματική άσκηση και μέσα κοινωνικής δικτύωσης Όπως έλεγαν και οι αρχαίοι ημών προγονοί μας «νους υγιής εν σώματι υγιεί» Είναι πολύ σημαντικό για όλους μας να χρησιμοποιούμε τον ελεύθερο χρόνο μας για σωματική άσκηση, χωρίς να σημαίνει ότι πρέπει να επηρεάζει και το χρόνο μας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Όπως είναι σημαντική η σωματική άσκηση για την ομαλή λειτουργία του ανθρώπινου οργανισμού. Η συμμετοχή μας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, πρέπει να γίνεται σωστά και με μέτρο, (παν μέτρον άριστον ) και χωρίς εξάρτηση.

4 Με λίγα ΚΛΙΚ μικροί και μεγάλοι μπορούν να βρεθούν σε έναν απέραντο εικονικό κόσμο γεμάτο χίλια θαύματα. Όμως, ο αχανής αυτός ιδεατός κόσμος, όπως άλλωστε και ο πραγματικός κόσμος στον οποίο ζούμε, έχει και τις σκοτεινές πλευρές του. Ένας ενήλικας είναι σε θέση να κρίνει και να αποφύγει τους κινδύνους που θα συναντήσει εκεί, για έναν ανήλικο όμως τα πράγματα είναι διαφορετικά. Το επιθυμητό δεν είναι ούτε η πλήρης απαγόρευση της πρόσβασης στους διαδραστικούς κόσμους που στερεί το παιδί από ανεκτίμητα εργαλεία ούτε η παντελής απουσία επιτήρησης και κατά συνέπεια η στροφή προς τις ευχές, για να μη συμβεί τίποτα κακό.

5 Η σύγχρονη τεχνολογία και οι αλλαγές που επιφέρει στην ανθρώπινη φύση Η τηλεόραση εδώ και πολλές δεκαετίες, και πιο πρόσφατα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, έχουν κατακλύσει την καθημερινότητα μας, και έχουν γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής ενηλίκων και παιδιών.

6 Η αξιοποίηση του χρόνου μας Μπορούμε να αξιοποιούμε τον χρόνο μας σωστά κάνοντας ποδήλατο, διαβάζοντας ένα βιβλίο και παίζοντας με τα παιδιά της γειτονιάς μας.

7 ΤΙ ΕΙΔΟΥΣ ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΤΑΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΑΙΖΟΥΝ Ένα παιδί μπορεί να παρενοχληθεί από κάποιον ενήλικο ή συνομήλικο του, όπως ακριβώς και στην πραγματική ζωή. Ενήλικες μπορεί να τα παροτρύνουν να εμπλακούν σε ακατάλληλες συμπεριφορές. Τα παιδιά πρέπει να καταλάβουν ότι η συμπεριφορά τους στο Διαδίκτυο έχει συνέπειες και εκτός Διαδικτύου και ότι εάν κάποιος τα παροτρύνει να εμπλακούν σε δραστηριότητες που τους φαίνονται ύποπτες θα πρέπει αμέσως να ενημερώσουν κάποιον ενήλικα που εμπιστεύονται. Ένα παιδί μπορεί να παρενοχληθεί από κάποιον ενήλικο ή συνομήλικο του, όπως ακριβώς και στην πραγματική ζωή.

8 ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΞΙΟΠΟΙΟΥΜΕ ΣΩΣΤΑ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΜΑΣ Κάνοντας γυμναστική!!!

9 Διαβάζοντας ένα βιβλίο!!! ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΞΙΟΠΟΙΟΥΜΕ ΣΩΣΤΑ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΜΑΣ

10 Παίζοντας διάφορα αθλήματα όπως μπάσκετ, ποδόσφαιρο κ.τ.λ. ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΞΙΟΠΟΙΟΥΜΕ ΣΩΣΤΑ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΜΑΣ

11 Παίζοντας με τα παιδιά της γειτονιάς. ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΞΙΟΠΟΙΟΥΜΕ ΣΩΣΤΑ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΜΑΣ

12 ΠΑΡΑΝΟΜΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ Η κάθε χώρα με την εσωτερική της νομοθεσία ορίζει τι είναι παράνομο και τι όχι στον φυσικό κόσμο. Ακολούθως, και ο κόσμος του Διαδικτύου ως μέσο επικοινωνίας και ανταλλαγής απόψεων μεταξύ συμμετεχόντων υπόκειται στις αντίστοιχες εθνικές νομοθεσίες και δε λειτουργεί σε νομικό κενό. Αυτό που θεωρείται παράνομο έξω από το Διαδίκτυο πρέπει να θεωρείται παράνομο και εντός αυτού. Ο ορισμός των αξιόποινων πράξεων διαφέρει από τη μία χώρα στην άλλη.

13 ΕΠΙΒΛΑΒΕΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ Επιβλαβές περιεχόμενο, κατά τον ορισμό που έχει δώσει η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, είναι τόσο το περιεχόμενο που επιτρέπεται, αλλά του οποίου η διανομή υπόκειται σε περιορισμούς, όσο και το περιεχόμενο που μπορεί να ενοχλήσει ορισμένους χρήστες παρόλο που η δημοσίευσή του δεν περιορίζεται σύμφωνα με την αρχή της ελευθερίας της έκφρασης. Για να προστατευθείτε σε ικανοποιητικό βαθμό από την έκθεση σε επιβλαβές περιεχόμενο στο Διαδίκτυο, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα λογισμικό φίλτρο.

14 Γιατί αρέσει στα παιδιά να παίζουν διαδικτυακά παιχνίδια Είναι πολύ διασκεδαστικό να παίζει κανείς στο Διαδίκτυο. Eίναι ένας τόπος όπου τα παιδιά μπορούν ταυτόχρονα να συνομιλούν και να παίζουν.

15 Τι κίνδυνοι υπάρχουν όταν τα παιδιά παίζουν στο Διαδύκτιο Τα διαδικτυακά παιχνίδια είναι άκρως διασκεδαστικά για τα παιδιά όμως όπως και σε άλλες δραστηριότητες που προσφέρει η διαδικτυακή τεχνολογία, υπάρχουν κίνδυνοι.Οι τρεις σημαντικότεροι κίνδυνοι είναι: Εθισμός Παρενόχληση Επικίνδυνη συμπεριφορά

16 Πως ισορροπούμε τη σωστή χρήση του διαδικτύου και το χρόνο για μελέτη; Αποτελεί κοινή παραδοχή ότι οι διαδραστικές τεχνολογίες, όπως το Διαδίκτυο και το κινητό τηλέφωνο αποτελούν καταπληκτικά χρηστικά εργαλεία επικοινωνίας, μάθησης, δημιουργίας, διασκέδασης και εργασίας.

17 Εθισμός Τα διαδικτυακά παιχνίδια μπορούν συχνά να εθίσουν τα παιδιά. Απορροφούνται τόσο πολύ από τις κοινότητες των παιχνιδιών που χάνουν την επαφή με τους φίλους τους στο φυσικό κόσμο και διαθέτουν το χρόνο τους στους διαδικτυακούς τους φίλους. Πολλοί σπαταλούν πολλές ώρες τη νύχτα παίζοντας, ειδικά μετά που κοιμούνται οι γονείς τους. Για το λόγο αυτό συστήνεται ο υπολογιστής να τοποθετείται σε επιβλέψιμο χώρο. Έτσι οι γονείς θα μπορούν να ελέγχουν τα παιχνίδια που παίζουν τα παιδιά τους ώστε να σιγουρεύονται ότι αυτά είναι κατάλληλα για την ηλικία τους.

18 Μερικά παιδιά που παίζουν διαδικτυακά παιχνίδια μπορούν να βασανίσουν άλλους παίχτες. Η εκάστοτε επιθετική συμπεριφορά εμφανίζει ποικιλομορφία. Μπορεί να είναι απλά δυσάρεστα σχόλια στο δωμάτιο συνομιλίας του παιχνιδιού μέχρι τη μόνιμη νίκη και την άρνηση γνώσεων στο πώς να προχωρήσει κάποιος στο επόμενο επίπεδο. Συνιστάται στα παιδιά να συμπεριφέρονται στους αντιπάλους τους στα διαδικτυακά παιχνίδια με τον ίδιο τρόπο που θα ήθελαν να τους συμπεριφέρονται. Παρενόχληση

19 Τι κινδύνους κρύβουν οι ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης για τα παιδία και τους νέους Παρόλο που το να συνομιλεί κανείς στο Διαδίκτυο είναι αρκετά διασκεδαστικό, οι νέοι μπορεί σε κάποιες καταστάσεις να βρεθούν σε δύσκολη θέση. Κίνδυνοι αρχίζουν να εμφανίζονται όταν δίνουν τα προσωπικά τους στοιχεία σε αγνώστους. Ο διαδικτυακός κόσμος είναι συχνά πολύ διαφορετικός από τον πραγματικό και οι νέοι μπαίνουν στον πειρασμό να κάνουν και να λένε πράγματα που δε θα διανοούνταν να κάνουν και να πουν σε κάποιον έχοντας τον μπροστά τους. Κάτι τέτοιο περιλαμβάνει και το να εμπιστεύονται προσωπικές πληροφορίες όπως για παράδειγμα αριθμούς κινητών τηλεφώνων ή φωτογραφίες.

20 Τι κινδύνους κρύβουν οι ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης για τα παιδία και τους νέους Εάν συνομιλούν με κάποιον συνομήλικό τους, τότε υπάρχει κίνδυνος να χρησιμοποιήσουν τις πληροφορίες αυτές απρόσεχτα- για παράδειγμα, στέλνοντας προσβλητικά μηνύματα, ή ανεβάζοντας κάποια εικόνα σε μια ιστοσελίδα. Όμως, ο κίνδυνος είναι φανερά μεγαλύτερος εάν το άτομο με το οποίο συνομιλούν είναι ενήλικας. Δυστυχώς, ενήλικες χρησιμοποιούν το Διαδίκτυο για να τον προσεγγίσουν ενδεχομένως με τελικό σκοπό μια συνάντηση στον πραγματικό κόσμο

21 Project του τμήματος Α1 του 1 ου Γυμνασίου Πύργου Σχολικό Έτος Υπεύθυνη καθηγήτρια: Περδίκη Δήμητρα, ΠΕ19


Κατέβασμα ppt "Πως ισορροπούμε τη σωστή χρήση του διαδικτύου και τη σωστή αξιοποίηση του ελεύθερου χρόνου μας Project του τμήματος Α1 του 1 ου Γυμνασίου Πύργου Σχολικό."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google