Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Κέντρο Συμβουλευτικής και Προσανατολισμού της Δευτεροβάθμιας Εκπ/σης ΚΕ.ΣΥ.Π ΑΛΕΞ/ΠΟΛΗΣ 25510-88162, 88161 Κέντρο Συμβουλευτικής και Προσανατολισμού της.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Κέντρο Συμβουλευτικής και Προσανατολισμού της Δευτεροβάθμιας Εκπ/σης ΚΕ.ΣΥ.Π ΑΛΕΞ/ΠΟΛΗΣ 25510-88162, 88161 Κέντρο Συμβουλευτικής και Προσανατολισμού της."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Κέντρο Συμβουλευτικής και Προσανατολισμού της Δευτεροβάθμιας Εκπ/σης ΚΕ.ΣΥ.Π ΑΛΕΞ/ΠΟΛΗΣ , Κέντρο Συμβουλευτικής και Προσανατολισμού της Δευτεροβάθμιας Εκπ/σης ΚΕ.ΣΥ.Π ΑΛΕΞ/ΠΟΛΗΣ , ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ

2 Α ΛΥΚΕΙΟΥ  Είναι τάξη προσανατολισμού  Μαθήματα γενικής παιδείας –Θρησκευτικά, Αρχαία, Νέα, Ιστορία, Άλγεβρα, Γεωμετρία, Φυσική, Χημεία κλπ  Επιλεγόμενα μαθήματα –Β΄ Ξένη γλώσσα, Εφαρμογές πληροφορικής, Αισθητική αγωγή.

3 Β΄ Τάξη  Μαθήματα Γενικής Παιδείας  Μαθήματα Κατευθύνσεων  Μαθήματα επιλογής

4 Μαθήματα Γενικής Παιδείας  Θρησκευτικά  Αρχαία Ελληνικά  Νέα Ελληνικά  Άλγεβρα  Γεωμετρία  Φυσική  Χημεία  Βιολογία  A’ Ξένη Γλώσσα  Φυσική Αγωγή  Ιστορία  Εισαγωγή στο Δίκαιο και τους Πολιτικούς θεσμούς

5 Κατευθύνσεις  Θεωρητική  Θετική  Τεχνολογική

6 Μαθήματα Κατευθύνσεων ΘεωρητικήΘετικήΤεχνολογική Αρχαία Ελληνικά κείμενα ΜαθηματικάΜαθηματικά Αρχές Φιλοσοφίας ΦυσικήΦυσική ΛατινικάΧημεία Τεχνολογία Επικοινωνιών

7 Μαθήματα Επιλογής  Κοινωνική και Πολιτική οργάνωση στην Αρχαία Ελλάδα  Αρχές Περιβαλλοντικών Επιστημών  Νεότερη Ευρωπαϊκή Λογοτεχνία, Ιστορία και Κείμενα  Β Ξένη Γλώσσα  Στοιχεία Αστρονομίας και Διαστημικής  Σχέδιο Γραμμικό  Σχέδιο Ελεύθερο  Ιστορία Κοινωνικών Επιστημών  Θέματα Ιστορίας  Εφαρμογές Υπολογιστών  Βιολογία  Διαχείριση φυσικών πόρων  Χημεία  Σχέδιο Τεχνικό

8 Μαθήματα της Γ΄ Λυκείου  Γενικής Παιδείας  Κατευθύνσεων  Επιλογής

9 Μαθήματα Γενικής Παιδείας  Θρησκευτικά  Αρχαία Ελληνικά  Νέα Ελληνικά  Ιστορία  Μαθηματικά & Στοιχεία Στατιστικής  Φυσική  Βιολογία  Κοινωνιολογία  Ξένη Γλώσσα

10 ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΣ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΑ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ

11 ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΣ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ -ΕΠΙΛΕΓΟΜΕΝΑ- ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΩΝ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΘΕΤΙΚΗΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΥΚΛΟΙ ΝΕΟΤΕΡΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ & ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΦΥΣΙΚΗΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΒΙΟΛΟΓΙΑ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚ Η ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΧΗΜΕΙΑΦΥΣΙΚΗΦΥΣΙΚΗ ΦΥΣΙΚΗΛΑΤΙΝΙΚΑΒΙΟΛΟΓΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜ/ΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΧΗΜΕΙΑ – ΒΙΟΧΗΜΕΙΑ ΑΡΧΕΣ ΟΙΚ. ΘΕΩΡΙΑΣ (ΜΕ) ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ & ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙ Α

12 Τα πέντε επιστημονικά πεδία  1 ο πεδίο Ανθρωπιστικών, Νομικών & Κοινωνικών επιστημών  2 ο πεδίο Θετικών επιστημών  3 ο πεδίο Επιστημών Υγείας  4 ο πεδίο Τεχνολογικών επιστημών  5 ο πεδίο επιστημών Οικονομίας & Διοίκησης

13 ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΑΥΞΗΜΕΝΗΣ ΒΑΡΥΤΗΤΑΣ : ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΜΕ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ * ΕΠΙΛΕΓΟΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ: 1. Νεότερη ελληνική ιστορία 2. Μαθηματικά & στοιχεία στατιστικής 3. Βιολογία 4. Φυσική ΜΑΘΗΜΑΤΑ 1 Ο ΠΕΔΙΟ 2 Ο ΠΕΔΙΟ 3 Ο ΠΕΔΙΟ 4 Ο ΠΕΔΙΟ 5 Ο ΠΕΔΙΟ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ 1,3 ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΙΣΤΟΡΙΑ 0,7 ΙΣΤΟΡΙΑ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΛΑΤΙΝΙΚΑ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ & ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ 0,9 ΒΙΟΛΟΓΙΑ 0,9 ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ & ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ 0,9 ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ; * ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ 0,4 ΑΡΧΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ 1,3 ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ & ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ 0,7

14 ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ (Κύκλος Πληροφορικής) ΜΑΘΗΜΑΤΑ 1 Ο ΠΕΔΙΟ 2 Ο ΠΕΔΙΟ 3 Ο ΠΕΔΙΟ 4 Ο ΠΕΔΙΟ 5 Ο ΠΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 1,3 ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 1,3 ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΦΥΣΙΚΗ ΦΥΣΙΚΗ 0,7 ΦΥΣΙΚΗ ΦΥΣΙΚΗ 0,7 ΦΥΣΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜ. ΣΕ ΠΡΟΓΡ/ΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΑΡΧΕΣ ΟΙΚΟΝ. & ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡ. ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ 0,9 ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΒΙΟΛΟΓΙΑ 0,9 ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΝΕΟΤΕΡΗ ΕΛΛ. ΙΣΤΟΡΙΑ 0,4 ; * ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ 0,4 ; * ΑΡΧΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ 1,3 ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ & ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ 0,7 ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΑΥΞΗΜΕΝΗΣ ΒΑΡΥΤΗΤΑΣ : ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΜΕ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ * ΕΠΙΛΕΓΟΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ: 1. Νεότερη ελληνική ιστορία 2. Μαθηματικά & στοιχεία στατιστικής 3. Βιολογία 4. Φυσική

15 ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ (Κύκλος Τεχνολογίας και Παραγωγής) ΜΑΘΗΜΑΤΑ 1 Ο ΠΕΔΙΟ 2 Ο ΠΕΔΙΟ 3 Ο ΠΕΔΙΟ 4 Ο ΠΕΔΙΟ 5 Ο ΠΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 1,3 ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 1,3 ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΦΥΣΙΚΗ ΦΥΣΙΚΗ 0,7 ΦΥΣΙΚΗ ΦΥΣΙΚΗ 0,7 ΦΥΣΙΚΗ ΧΗΜΕΙΑ - ΒΙΟΧΗΜΕΙΑ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΑ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ 0,9 ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΒΙΟΛΟΓΙΑ 0,9 ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΝΕΟΤΕΡΗ ΕΛΛ. ΙΣΤΟΡΙΑ 0,4 ; * ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ 0,4 ; * ΑΡΧΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ 1,3 ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ & ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ 0,7 ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΑΥΞΗΜΕΝΗΣ ΒΑΡΥΤΗΤΑΣ : ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΜΕ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ * ΕΠΙΛΕΓΟΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ: 1. Νεότερη ελληνική ιστορία 2. Μαθηματικά & στοιχεία στατιστικής 3. Βιολογία 4. Φυσική

16 ΘΕΤΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΑ 1 Ο ΠΕΔΙΟ 2 Ο ΠΕΔΙΟ 3 Ο ΠΕΔΙΟ 4 Ο ΠΕΔΙΟ 5 Ο ΠΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 1.3 ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 1.3 ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΦΥΣΙΚΗ ΦΥΣΙΚΗ 0.7 ΦΥΣΙΚΗ ΦΥΣΙΚΗ 0.7 ΦΥΣΙΚΗ ΧΗΜΕΙΑ ΧΗΜΕΙΑ 0.7 ΧΗΜΕΙΑ ΒΙΟΛΟΓΙΑ ΒΙΟΛΟΓΙΑ 1.3 ΒΙΟΛΟΓΙΑ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ 0,9 ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΝΕΟΤΕΡΗ ΕΛΛ. ΙΣΤΟΡΙΑ 0,4 ; * ΑΡΧΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ 1,3 ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ & ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ 0,7 ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΑΥΞΗΜΕΝΗΣ ΒΑΡΥΤΗΤΑΣ : ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΜΕ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ * ΕΠΙΛΕΓΟΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ: 1. Νεότερη ελληνική ιστορία 2. Μαθηματικά & στοιχεία στατιστικής 3. Βιολογία 4. Φυσική

17 ΕΠΙΣΤΗΜΟ ΝΙΚΑ ΠΕΔΙΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΘΕΤΙΚΗΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗ ΚΥΚΛΟΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣΚΥΚΛΟΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ 1ο1ο ΑΝΘΡΩΠ ΙΣΤΙΚΕΣ, ΝΟΜΙΚΕ Σ & ΚΟΙΝ/ΕΣ ΕΠΙΣΤ. 1. ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ (1,3) 2. ΙΣΤΟΡΙΑ (0,7) 3. ΝΕΟΕΛ. ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ 4. ΛΑΤΙΝΙΚΑ 1. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 2. ΦΥΣΙΚΗ 3. ΧΗΜΕΙΑ 4. ΒΙΟΛΟΓΙΑ 1. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 2. ΦΥΣΙΚΗ 3. ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ. 4. ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ 1. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 2. ΦΥΣΙΚΗ 3. ΧΗΜΕΙΑ-ΒΙΟΧΗΜΕΙΑ 4. ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΑ 5. Νεοελ. Γλώσσα (Γ.Π.) 6. Ελεύθερη Επιλογή (Γ.Π.) 5. Νεοελ. Γλώσσα (Γ.Π.) (0,9) 6. Νεότ. Ελλ. Ιστορία (Γ.Π) (0,4) 5. Νεοελ. Γλώσσα (Γ.Π.) (0,9) 6. Νεότ. Ελλ. Ιστορία (Γ.Π.) (0,4) 5. Νεοελ. Γλ. (Γ.Π.) (0,9) 6. Νεότ. Ελλ. Ιστορία (Γ.Π.) (0,4) 2ο2ο ΘΕΤΙΚΕ Σ ΕΠΙΣΤΗ ΜΕΣ 1. ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ 2. ΙΣΤΟΡΙΑ 3. ΝΕΟΕΛ. ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ 4. ΛΑΤΙΝΙΚΑ 5. Μαθ/κά-Στατ/κή (Γ.Π.) (0,9) 6. Νεοελ. Γλώσσα (Γ.Π.) (0,4) 1. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ (1,3) 2. ΦΥΣΙΚΗ (0,7) 3. ΧΗΜΕΙΑ 4. ΒΙΟΛΟΓΙΑ 5. Νεοελ. Γλώσσα (Γ.Π.) 6. Ελεύθερη επιλογή (Γ.Π.) 1. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ (1,3) 2. ΦΥΣΙΚΗ (0,7) 3. ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ. 4. ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ 5. Νεοελ. Γλώσσα (Γ.Π.) 6. Ελεύθερη επιλογή (Γ.Π.) 1. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ (1,3) 2. ΦΥΣΙΚΗ (0,7) 3. ΧΗΜΕΙΑ-ΒΙΟΧΗΜΕΙΑ 4. ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΑ 5. Νεοελ. Γλώσσα (Γ.Π.) 6. Ελεύθερη επιλογή (Γ.Π.) 3ο3ο ΕΠΙΣΤΗ ΜΕΣ ΥΓΕΙΑΣ 1. ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ 2. ΙΣΤΟΡΙΑ 3. ΝΕΟΕΛ. ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ 4. ΛΑΤΙΝΙΚΑ 5. Βιολογία (Γ.Π.) (0,9) 6. Νεοελ. Γλώσ (Γ.Π.) (0,4) 1. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 2. ΦΥΣΙΚΗ 3. ΒΙΟΛΟΓΙΑ (1,3) 4. ΧΗΜΕΙΑ (0,7) 5. Νεοελ. Γλώσσα (Γ.Π.) 6. Ελεύθερη επιλογή (Γ.Π.) 1. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 2. ΦΥΣΙΚΗ 3. ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ. 4. ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ 5. Βιολογία (Γ.Π.) (0,9) 6. Νεοελ. Γλώσσα(Γ.Π.)(0,4) 1. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 2. ΦΥΣΙΚΗ 3. ΧΗΜΕΙΑ-ΒΙΟΧΗΜΕΙΑ 4. ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΑ 5. Βιολογία (Γ.Π.) (0,9) 6. Νεοελ. λώσσα(Γ.Π.) (0,4) 4ο4ο ΤΕΧΝΟΛ ΟΓΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗ ΜΕΣ 1. ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ 2. ΙΣΤΟΡΙΑ 3. ΝΕΟΕΛ. ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ 4. ΛΑΤΙΝΙΚΑ 1. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ (1,3) 2. ΦΥΣΙΚΗ (0,7) 3. ΧΗΜΕΙΑ 4. ΒΙΟΛΟΓΙΑ 1. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ (1,3) 2. ΦΥΣΙΚΗ (0,7) 3. ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ. 4. ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ 1. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ (1,3) 2. ΦΥΣΙΚΗ (0,7) 3. ΧΗΜΕΙΑ-ΒΙΟΧΗΜΕΙΑ 4. ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΑ 5. Μαθ/κά-Στατ/κή (Γ.Π.) (0,9) 6. Νεοελ. Γλώσσα (Γ.Π.) (0,4) 5. Νεοελ. Γλώσσα (Γ.Π.) 6. Ελεύθερη επιλογή (Γ.Π.) 5. Νεοελ. Γλώσσα (Γ.Π.) 6. Ελεύθερη Επιλογή (Γ.Π.) 5. Νεοελ. Γλώσσα (Γ.Π.) 6. Ελεύθερη Επιλογή (Γ.Π.) 5ο5ο ΕΠΙΣΤΗ ΜΕΣ ΟΙΚΟΝΟ ΜΙΑΣ & ΔΙΟΙΚΗΣ ΗΣ 1. ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ 2. ΙΣΤΟΡΙΑ 3. ΝΕΟΕΛ. ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ 4. ΛΑΤΙΝΙΚΑ 1. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 2. ΦΥΣΙΚΗ 3. ΧΗΜΕΙΑ 4. ΒΙΟΛΟΓΙΑ 1. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 2. ΦΥΣΙΚΗ 3. ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ. 4. ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ 1. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 2. ΦΥΣΙΚΗ 3. ΧΗΜΕΙΑ-ΒΙΟΧΗΜΕΙΑ 4. ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΑ 5. Νεοελ. Γλώσσα (Γ.Π.) 6. Αρχές Οικ. Θεωρίας (Ε) (1,3) 7. Μαθ/κά-Στατ/κή (Γ.Π.) (0,7) 5. Νεοελ. Γλώσσα (Γ.Π.) 6. Αρχές Οικ. Θεωρίας (Ε) (1,3) 7. Μαθ/κά-Στατ/κή (Γ.Π.) (0,7) 5. Νεοελ. Γλώσσα (Γ.Π.) 6. Αρχές Οικ. Θεωρίας (Ε) (1,3) 7. Μαθ/κά-Στατ/κή (Γ.Π.) (0,7) 5. Νεοελ. Γλώσσα (Γ.Π.) 6. Αρχές Οικ. Θεωρίας (Ε) (1,3) 7. Μαθ/κά-Στατ/κή (Γ.Π.) (0,7)

18 ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ 1. Πανελλαδικώς Εξεταζόμενα Μαθήματα 2. ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΥ ΠΕΔΙΟΥ 3. Προϋπόθεση συμμετοχής στην εισαγωγή στη Τριτοβάθμια Εκπαίδευση εισαγωγή στη Τριτοβάθμια Εκπαίδευση 4. ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΜΟΡΙΩΝ 5. Απόφοιτοι Ενιαίου Λυκείου

19 Οι μαθητές όλων των ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΩΝ θα εξετάζονται σε Εθνικό Επίπεδο σε έξι (6 ) μαθήματα. ΔΗΛΑΔΗ : Α. Τέσσερα(4) Μαθήματα Κατεύθυνσης, υποχρεωτικά Β. Ένα (1) μάθημα Γ. Παιδείας υποχρεωτικό για όλους,ανεξάρτητα κατεύθυνσης / πεδίων, Νεοελληνική Γλώσσα Γ.Ένα (1) μάθημα Γ. Παιδείας επιλεγόμενο, ΕΠΙΛΕΓΟΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ 1. Νεότερη ελληνική ιστορία2. Μαθηματικά & στοιχεία στατιστικής 3. Βιολογία 4. Φυσική Δ.-κατά περίπτωση- (2ο μάθημα Γ. Παιδείας) (δηλώνεται 10 μέρες πριν τη λήξη μαθημάτων 2ου τετραμήνου )

20 Οι μαθητές όλων των ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΩΝ που επιλέγουν ως ΔΕΥΤΕΡΟ ΠΕΔΙΟ το 5ο -Επιστήμες Οικονομίας -Διοίκησης- εξετάζονται σε επτά (7) μαθήματα. ΔΗΛΑΔΗ : Τα πέντε (5)- βλέπε προηγούμενη διαφάνεια ΚΑΙ το μάθημα επιλογής :ΑΡΧΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ και ΜΟΝΟ Η ΕΞΕΤΑΣΗ ΤΟΥ ΣΕ ΕΘΝΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΟΥ 5ου ΕΠ. ΠΕΔΙΟΥ) και το μάθημα : Μαθηματικά και Στοιχεία Στατιστικής. (δηλώνεται 10 μέρες πριν τη λήξη μαθημάτων 2ου τετραμήνου ) ΠΡΟΣΟΧΗ : Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ (2o ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ-ΑΡΧΕΣ ΟΙΚ. ΘΕΩΡΙΑΣ) ΚΑΘΟΡΙΖΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΩΝ ΠΕΔΙΩΝ και το μάθημα : Μαθηματικά και Στοιχεία Στατιστικής. (δηλώνεται 10 μέρες πριν τη λήξη μαθημάτων 2ου τετραμήνου ) ΠΡΟΣΟΧΗ : Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ (2o ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ-ΑΡΧΕΣ ΟΙΚ. ΘΕΩΡΙΑΣ) ΚΑΘΟΡΙΖΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΩΝ ΠΕΔΙΩΝ

21  Οι μαθητές όλων των ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΩΝ θα εξετάζονται σε Εθνικό Επίπεδο σε έξι ή επτά (6 ή 7) μαθήματα.  Τα δύο (2) μαθήματα –εξ΄ αυτών- διαφορετικά ανά κατεύθυνση / πεδίο ονομάζονται ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΑΥΞΗΜΕΝΗΣ ΒΑΡΥΤΗΤΑΣ - Μαθήματα Κατεύθυνσης - Μαθήματα Κατεύθυνσης ή - Μαθήματα Γενικής Παιδείας - Μαθήματα Γενικής Παιδείας και αποτελούν το «ΚΛΕΙΔΙ» εισαγωγής στη τριτοβάθμια εκπαίδευση. και αποτελούν το «ΚΛΕΙΔΙ» εισαγωγής στη τριτοβάθμια εκπαίδευση. Τ

22 ΕΠΙΛΟΓΗΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΥΠΕΔΙΟΥ

23 ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΝOΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΥ ΠΕΔΙΟΥ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΥ ΠΕΔΙΟΥ Αν οι μαθητές επιλέξουν ένα μόνο Επιστημονικό Πεδίο τότε μπορούν να επιλέξουν οποιαδήποτε από τα 5 Επιστημονικά πεδία Αν οι μαθητές επιλέξουν ένα μόνο Επιστημονικό Πεδίο τότε μπορούν να επιλέξουν οποιαδήποτε από τα 5 Επιστημονικά πεδία ΑΡΚΕΙ : Να έχουν εξεταστεί σε Εθνικό Επίπεδο σε όλα τα Μαθήματα του συγκεκριμένου Πεδίου. τα Μαθήματα του συγκεκριμένου Πεδίου. Σημείωση:Επιλέγουν το Μάθημα Επιλογής όπου χρειάζεται. χρειάζεται.

24 ΕΠΙΛΟΓΗ ΔΥΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΩΝ ΠΕΔΙΩΝ τότε το ένα τουλάχιστον, θα έχει ως μαθήματα αυξημένης βαρύτητας τα μαθήματα της κατεύθυνσης που παρακολούθησαν και στο άλλο πεδίο Να έχουν εξεταστεί σε Εθνικό Επίπεδο σε όλα τα Μαθήματα του συγκεκριμένου Πεδίου. τα Μαθήματα του συγκεκριμένου Πεδίου. Σημείωση:Θα πρέπει το Μάθημα Επιλογής να είναι ΤΟ ΙΔΙΟ και στα 2(δύο) επιλεγόμενα ΤΟ ΙΔΙΟ και στα 2(δύο) επιλεγόμενα ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΠΕΔΙΑ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΠΕΔΙΑ

25 Προϋπόθεση συμμετοχής στην εισαγωγή στη Τριτοβάθμια Εκπαίδευση Προϋπόθεση συμμετοχής στην εισαγωγή στη Τριτοβάθμια Εκπαίδευση

26 ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΚΑΤΑΘΕΣΗΣ ΤΟΥ ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΟΥ ΔΕΛΤΙΟΥ Έχουν όλοι όσοι απέκτησαν απολυτήριο

27 ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΜΟΡΙΩΝ

28 Η εισαγωγή στη Τριτοβάθμια Εκπαίδευση γίνεται με βάση τα μόρια που προκύπτουν: 1. Γενικό Βαθμό Πρόσβασης. 2. Μαθήματα Αυξημένης Βαρύτητας. και 3. Ειδικά Μαθήματα (όπου χρειάζονται) (όπου χρειάζονται)

29 Γενικός Βαθμός Πρόσβασης Είναι ο μέσος όρος των βαθμών πρόσβασης κάθε μαθήματος που εξετάστηκε σε Εθνικό Επίπεδο.

30 Βαθμός Πρόσβασης Μαθήματος Βαθμός Πρόσβασης = Π * 0,3 + Γ * 0,7 Όπου Π είναι ο Μ.Ο. των προφορικών βαθμών των δυο τετραμήνων (μετά και την ενδεχόμενη προσαρμογή) και Γ είναι ο γραπτός βαθμός.

31 Άρα Μ.Ο. Προφ. Τετραμήνων = 13 Τελική βαθμολογία:Π = 13 Γ = 11 Βαθμός Πρόσβασης : 13χ0,3 + 11χ0,7 = 11,6 Μαθήματος Προσαρμογή –Παράδειγμα 1ο Βαθμός Α΄ τετραμήνου:15 Βαθμός B΄ τετραμήνου:17 M.O.Π. Τετρ. = 16 Γραπτός Βαθμός: 11 Διαφορά 5 μονάδων (16 – 11 = 5) Αυτόματη μείωση της διαφοράς στις 2 μονάδες.

32 Άρα Μ.Ο. Προφ. Τετραμήνων 16-2 = 14 Τελική βαθμολογία:Π = 14 Γ = 16 Βαθμός Πρόσβασης : 14 χ 0,3+ 16χ 0,7 = 15,40 Μαθήματος Προσαρμογή- Παράδειγμα 2ο Βαθμός Α΄τετραμήνου: 12 Βαθμός B΄τετραμήνου: 12 M.O. Π.Τετρ. = 12 Γραπτός Βαθμός: 16 Διαφορά 4 μονάδων = 4 Αυτόματη μείωση της διαφοράς στις 2μονάδες.

33 Γενικός Βαθμός Πρόσβασης ΒΠ1+ΒΠ2+ΒΠ3+ΒΠ4+ΒΠ5+ΒΠ6 6 Ειδικά για όσους/ες εξετάζονται το μάθημα «Αρχές Οικονομικής Θεωρίας» σε εθνικό επίπεδο, ο Γενικός Βαθμός Πρόσβασης είναι: ΒΠ1+ΒΠ2+ΒΠ3+ΒΠ4+ΒΠ5+ΒΠ6+ΒΠ7 7

34 Βαθμός Πρόσβασης Μαθήματος και Απολυτήριο  Υποψήφιος έχει στα ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ : ΠΡΟΦΟΡΙΚΟ ΒΑΘΜΟ :15 ΓΡΑΠΤΟ ΒΑΘΜΟ :10 (Εθν.Επ.) Για το ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΟ :(15+10) /2= 12,5 Για τη ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ :  Το 15 με βάση την προσαρμογή στις 2 μονάδες θα γίνει 12. Επειδή ο προφορικός βαθμός μετράει κατά 30% και ο γραπτός για την πρόσβαση κατά 70% θα έχουμε :

35 ΒΑΘΜΟΣ για ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ: (12Χ0,3)+(10Χ0,7) = 3,6 +7 = 10,6 ΕΤΣΙ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΜΑΣ ΘΑ ΕΧΕΙ:  Μαθηματικά στο ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΟ :12,5  Μαθηματικά στη ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ :10,6

36 ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΜΟΡΙΩΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ Υπολογισμός Μορίων μέσω μαθημάτων αυξημένης βαρύτητας κατεύθυνσης-αφορά & το 5ο Ε.Π.- (μέγιστη τιμή) Γενικός Βαθμός Πρόσβασης (6 ή 7 μαθ.) 20 χ 8 = Α μόρια - 80% 1ο μάθημα αυξημένης βαρύτητας κατ/νσης 20 χ 1,3 = Β μόρια -13% 2ο μάθημα αυξημένης βαρύτητας κατ/νσης 20 χ 0,7 = Γ μόρια - 7% Μόρια Α+Β+Γ=200 χ 100 = %

37 Υπολογισμός Μορίων μέσω μαθημάτων αυξημένης βαρύτητας γενικής παιδείας που αντικαθιστούν τα μαθήματα κατεύθυνσης (μέγιστη τιμή): Γενικός Βαθμός Πρόσβασης (6 ή 7 μαθ.) 20 χ 8 = Α μόρια - 80% 1ο μάθημα αυξημένης βαρύτητας γενικής παιδείας: 20 χ 0,9 = Β μόρια - 9% 2ο μάθημα αυξημένης βαρύτητας γενικής παιδείας: 20 χ 0,4 = Γ μόρια – 4% 93% 93% Μόρια Α+Β+Γ= 186 χ 100 =

38 Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΑΥΞΗΜΕΝΗΣ ΒΑΡΥΤΗΤΑΣ  Ως γνωστόν το 80% των μορίων προέρχονται από την εξέταση των 6 μαθημάτων σε Εθνικό Επίπεδο.  Άρα 6 μαθήματα χ % ανά μαθ.=80%  Τα δύο (2) μάθημα αυξημένης βαρύτητας μαθήματα –εξ΄ αυτών- διαφορετικά ανά κατεύθυνση / πεδίο είναι τα ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΑΥΞΗΜΕΝΗΣ ΒΑΡΥΤΗΤΑΣ τα οποία συμμετέχουν-ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ- στο προσδιορισμό του συνόλου των μορίων ως εξής : ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΑΥΞΗΜΕΝΗΣ ΒΑΡΥΤΗΤΑΣ τα οποία συμμετέχουν-ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ- στο προσδιορισμό του συνόλου των μορίων ως εξής : Α. 1ο μάθημα αυξημένης βαρύτητας κατεύθυνσης 13,33+13=26,33% 2ο μάθημα αυξημένης βαρύτητας κατεύθυνσης 13,33+ 7=20,33% 2ο μάθημα αυξημένης βαρύτητας κατεύθυνσης 13,33+ 7=20,33% ΣΥΝΟΛΟ =46,66% ΣΥΝΟΛΟ =46,66% ή Β. 1ο μάθημα αυξημένης βαρύτητας γενικής παιδείας: 13,33+9 =22.33% 2ο μάθημα αυξημένης βαρύτητας γενικής παιδείας: 13,33+4=17,33% 2ο μάθημα αυξημένης βαρύτητας γενικής παιδείας: 13,33+4=17,33% ΣΥΝΟΛΟ =39,66% ΣΥΝΟΛΟ =39,66%

39 Βήματα… Φεβρουάριο Φεβρουάριο -Αίτηση-Δήλωση ειδικού μαθήματος- Στρατιωτ.-Αστυνομ. -Ναυτικές Σχολές 10 μέρες πριν λήξη μαθημάτων 10 μέρες πριν λήξη μαθημάτων -Δήλωση 2ου μαθήμ. επιλογής- Αρχές Οικονομικής Θεωρίας για Εξετάσεις σε Εθνικό Επίπεδο. -Εξετάσεις σε Εθνικό Επίπεδο. -Βαθμοί Μαθημάτων – Μόρια -Κατάθεση Μηχανογραφικού Δελτίου.

40 Απόφοιτοι Ενιαίου Λυκείου

41 ΕΠΙΛΕΓΩ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΕΠΙΛΕΓΩ ΤΡΟΠΟ ΖΩΗΣ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ

42 Απόφοιτοι Ενιαίου Λυκείου (10%) υποβάλουν ξεχωριστή αίτηση Μηχανογραφικού Δελτίου για το 10% των θέσεων των εισακτέων μόνο για τα δύο επόμενα χρόνια από τότε που απέκτησαν τη βεβαίωση πρόσβασης.

43 Απόφοιτοι Ενιαίου Λυκείου (90%) -ανεξάρτητα αν κατέχουν ή όχι Βεβαίωση Πρόσβασης- Απόφοιτοι Ενιαίου Λυκείου (90%) -ανεξάρτητα αν κατέχουν ή όχι Βεβαίωση Πρόσβασης- Υποβάλλουν Αίτηση – Δήλωση. Υποβάλλουν Αίτηση – Δήλωση. Η Αίτηση - Δήλωση είναι έντυπη, υποβάλλεται από τον ίδιο τον ενδιαφερόμενο ή από νόμιμα εξουσιοδοτημένο εκπρόσωπό του το Φεβρουαριο του έτους που επιθυμεί τη νέα εξέταση. Η Αίτηση - Δήλωση είναι έντυπη, υποβάλλεται από τον ίδιο τον ενδιαφερόμενο ή από νόμιμα εξουσιοδοτημένο εκπρόσωπό του το Φεβρουαριο του έτους που επιθυμεί τη νέα εξέταση. Με την Αίτηση – Δήλωση ο ενδιαφερόμενος εκφράζει τη βούλησή του και δηλώνει - το 2ο μάθημα γενικής παιδείας στο οποίο θα εξετασθούν πανελλαδικά - αν θα εξετασθούν πανελλαδικά και στις «Αρχές Οικονομικής Θεωρίας» - αν θα εξετασθούν σε ειδικό/α μάθημα/τα (ξένες γλώσσες, σχέδια, μουσική) - αν επιθυμούν να είναι υποψήφιοι για τις Στρατιωτικές & Αστυνομικές Σχολές - αν επιθυμούν να είναι υποψήφιοι για τις Ακαδημίες Εμπορικού Ναυτικού - αν επιθυμούν να είναι υποψήφιοι για τα Τμήματα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής& Αθλητισμού (ΤΕΦΑΑ)

44 Απόφοιτοι Ενιαίου Λυκείου (90%) ( Βαθμός Πρόσβασης κάθε μαθήματος- Γενικός Βαθμός Πρόσβασης)  Απόφοιτοι Ενιαίου Λυκείου σχολικού έτους &  Βαθμός Πρόσβασης κάθε μαθήματος που εξετάζεται με κοινά σε εθνικό επίπεδο θέματα, είναι το άθροισμα των γινομένων του προφορικού βαθμού με συντελεστή μηδέν κόμμα τρία (0,3) και του γραπτού βαθμού με συντελεστή μηδέν κόμμα επτά (0,7).  Γενικός Βαθμός Πρόσβασης είναι ο Μέσος Όρος των Βαθμών Πρόσβασης όλων των μαθημάτων της τελευταίας τάξης του Ενιαίου Λυκείου τα οποία εξετάζονται σε εθνικό επίπεδο.  Απόφοιτοι Ενιαίου Λυκείου προηγούμενων ετών  Βαθμός Πρόσβασης μαθήματος είναι ο γραπτός βαθμός που σημείωσε ο ενδιαφερόμενος στις εθνικού επιπέδου εξετάσεις των μαθημάτων της τελευταίας τάξης του Ενιαίου Λυκείου.  Γενικός Βαθμός Πρόσβασης-ομοίως προηγούμενη περίπτωση-

45 ΚΕ.ΣΥ.Π Επικοινωνήστε μαζί μας καλώντας στο , ή στέλνοντας το ερώτημά σας μέσω Επισκεφτείτε το Δικτυακό μας τόπο, ή το γραφείο μας όπου μπορείτε να ενημερωθείτε και να βρείτε πληροφοριακό και εκπαιδευτικό υλικό και να κάνετε Τεστ Επαγγελματικού Προσανατολισμού στην οδό Μ. Κουταβού 8 (δίπλα στο γραφείο Φυσικής Αγωγής απέναντι σχεδόν απ’ το 2ο Γυμνάσιο στον Αγ. Βασίλειο ή στο τέρμα του δρόμου απ’ το 1ο ΕΠΑΛ). Το ωράριο λειτουργίας του ΚΕΣΥΠ είναι: Απόγευμα : κάθε Δευτέρα μμ Πρωινά : από Τρίτη έως Παρασκευή μμ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΣΕΠΕΙΔΙΚΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΣΕΠΕΙΔΙΚΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΛΑΜΠΡΑΚΑΚΗ ΜΟΣΧΟΒΙΑ ΝΙΚΟΛΑΪΔΟΥ ΡΟΔΟΥΛΑ


Κατέβασμα ppt "Κέντρο Συμβουλευτικής και Προσανατολισμού της Δευτεροβάθμιας Εκπ/σης ΚΕ.ΣΥ.Π ΑΛΕΞ/ΠΟΛΗΣ 25510-88162, 88161 Κέντρο Συμβουλευτικής και Προσανατολισμού της."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google