Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Α ’ ΛΥΚΕΙΟΥ ΤΜΗΜΑ : Α 3 1 ⁰ ΕΠΑΛ ΑΡΤΑΣ.  Το φαινόμενο του θερμοκηπίου  Τρύπα του όζοντος  Παγκόσμια θέρμανση  Οικονομικές και πολιτισμικές συνέπειες.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Α ’ ΛΥΚΕΙΟΥ ΤΜΗΜΑ : Α 3 1 ⁰ ΕΠΑΛ ΑΡΤΑΣ.  Το φαινόμενο του θερμοκηπίου  Τρύπα του όζοντος  Παγκόσμια θέρμανση  Οικονομικές και πολιτισμικές συνέπειες."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Α ’ ΛΥΚΕΙΟΥ ΤΜΗΜΑ : Α 3 1 ⁰ ΕΠΑΛ ΑΡΤΑΣ

2  Το φαινόμενο του θερμοκηπίου  Τρύπα του όζοντος  Παγκόσμια θέρμανση  Οικονομικές και πολιτισμικές συνέπειες του σεισμού  Ερωτηματολόγιο

3

4  Το φαινόμενο του θερμοκηπίου είναι η διαδικασία κατά την οποία η ατμόσφαιρα ενός πλανήτη συγκρατεί θερμότητα και συμβάλλει στην αύξηση της θερμοκρασίας της επιφάνειάς του. Ανακαλύφθηκε για πρώτη φορά από τον Γάλλο μαθηματικό, αστρονόμο και φυσικό Ζοζέφ Φουριέ, το 1824, ενώ διερευνήθηκε συστηματικά από το Σουηδό χημικό Σβάντε Αρρένιους. Σε αυτόν οφείλεται και η ονομασία του φαινομένου, όταν το 1896, την εποχή του προετοίμαζε τη διδακτορική του διατριβή, ανέπτυξε τη θεωρία ότι οι ραγδαία αυξανόμενες βιομηχανίες που στέλνουν άνθρακα και άλλους ρύπους στον αέρα ίσως να μη διαφέρουν, όσον αφορά τις επιπτώσεις στις κλιματικές αλλαγές, από τα στοιχεία που εκλύθηκαν στην ατμόσφαιρα με την έκρηξη του ηφαιστείου Κρακατόα στην Ινδονησία το 1883.

5

6  Τρύπα του όζοντος ονομάζεται το φαινόμενο κατά το οποίο το στρώμα του όζοντος που βρίσκεται στα ανώτερα στρώματα της ατμόσφαιρας της Γης μειώνεται σε πάχος πάνω από την Ανταρκτική. Επειδή το λεπτότερο σημείο του είναι πάνω από το Νότιο Πόλο, η μείωση του πάχους του στρώματος έχει ως αποτέλεσμα την ονομαζόμενη " τρύπα " στο στρώμα του όζοντος. Λόγω του ότι το όζον, προστατεύει από την ηλιακή ακτινοβολία, απορροφώντας σημαντικό τμήμα της υπεριώδους, η δημιουργία της τρύπας του όζοντος έχει αρνητικά αποτελέσματα στην ανθρώπινη υγεία. Επίσης αυξάνει την θερμοκρασία στον πλανήτη και βοηθάει αρνητικά στο λιώσιμο των πάγων. Το φαινόμενο αυτό θεωρείται πως δημιουργήθηκε από υπερβολική χρήση χλωροφθορανθράκων (CFC) που χρησιμοποιούνταν σε κλιματιστικά και γενικά σε ψυκτικές συσκευές. Στην επέκταση του επίσης συμβάλλουν τόσο τα καυσαέρια ( από την κυκλοφορία των οχημάτων ) όσο και τα αέρια απόβλητα των εργοστασίων.

7

8  Ο όρος παγκόσμια θέρμανση δηλώνει μία ειδική περίπτωση κλιματικής μεταβολής και αναφέρεται στην αύξηση της μέσης θερμοκρασίας της ατμόσφαιρας της γης και των ωκεανών. Ο όρος είναι εν γένει ουδέτερος ως προς τα αίτια πρόκλησης της θέρμανσης του πλανήτη, ωστόσο έχει επικρατήσει να υπονοεί την ανθρώπινη παρέμβαση. Αποδίδεται συχνά με διαφορετικό τρόπο, ως πλανητική ( υπερ ) θέρμανση ή παγκόσμια αύξηση της θερμοκρασίας, ενώ άλλες φορές ταυτίζεται με το φαινόμενο του θερμοκηπίου που αποτελεί έναν μηχανισμό παγκόσμιας θέρμανσης.

9  Οικονομικές συνέπειες, όχι μόνο λόγω των βλαβών στις κατασκευές αλλά και εξαιτίας της ανεργίας που δημιουργείται, όταν οι κάτοικοι σεισμογενών περιοχών δεν εργάζονται για αρκετό καιρό, σε περιπτώσεις ισχυρών σεισμών. Αυτό συμβαίνει διότι σταματούν να λειτουργούν βιομηχανικές μονάδες παραγωγής, πολλές φορές για μεγάλα χρονικά διαστήματα.

10  Πολιτισμικές συνέπειες, όταν έχουμε την καταστροφή ιστορικών μνημείων. Στην Ελλάδα έχουμε αρκετά τέτοια παραδείγματα, όπως η καταστροφή του Κολοσσού της Ρόδου, του ναού του Ολυμπίου Διός στην Ολυμπία, της Ρωμαϊκής αγοράς στη Θεσσαλονίκη και πολλά άλλα.

11

12 1. Οι άνθρωποι προκαλούν πολύ μεγάλες καταστροφές στο περιβάλλον ; 2. Οι άνθρωποι θα επιβιώσουν στη γη, μόνο αν σέβονται και προσέχουν τη φύση ; 3. Η κατασκευή αυτοκινητόδρομων είναι τόσο σημαντική που δικαιολογεί το κάψιμο των δασών και την καταστροφή των λιβαδιών ; 4. Η κύρια χρήση των δασών πρέπει να είναι για τα προϊόντα τα οποία είναι χρήσιμα στους ανθρώπους ; 5. Δάση τα οποία δε χρησιμοποιούνται από τους ανθρώπους είναι σπάταλη των φυσικών πηγών μας ; 6. Ένα από τα καλύτερα πράγματα που προσφέρει η ανακύκλωση είναι ότι εξοικονομούνται λεφτά και προστατεύεται το περιβάλλον ; 7. Το σχολείο πρέπει να μας βοηθά να αναπτύξουμε το σεβασμό προς τη φύση ; 8. Θα ήθελα το σχολείο μου λαμβάνει μέρος σε προγράμματα που υπάρχουν για διατήρηση της άγριας ζωής, μείωση της ρύπανσης και διατήρηση των φυσικών πηγών ; 9. Όταν οι άνθρωποι επεμβαίνουν στη φύση μερικές φορές προκαλούνται καταστροφικές συνέπιες ; 10. Είμαι πρόθυμος να καθαρίσω μια θάλασσα περιοχή που έχει ρυπανθεί από ανθρώπους ;

13 11. Έχουμε ευθύνη να βεβαιωθούμε ότι το περιβάλλον μας δεν θα είναι χειρότερο σε διακόσια χρόνια από σήμερα ; 12. Ο άνθρωπος επιδρά στην άνοδο θερμοκρασίας του πλανήτη ; 13. Η άνοδος της στάθμης της θάλασσας οφείλεται στην άνοδο της θερμοκρασίας ; 14. Η άνοδος της θερμοκρασίας επηρεάζει την εξέλιξη της ζωής ; 15. Η τρύπα του όζοντος σχετίζεται με την άνοδο της θερμοκρασίας ; 16. Οι άνθρωποι προκαλούν μεγάλες καταστροφές στο περιβάλλον ; 17. Το σχολείο μας διδάσκει και μας βοηθά για το πως μπορούμε να προστατεύουμε το περιβάλλον ; 18. Ο άνθρωπος συμβάλλει στην άνοδο της θερμοκρασίας του πλανήτη ; 19. Η άνθρωποι θα επιβιώσουν στην γη μόνο εάν σέβονται και προσέχουν τη φύση ; 20. Η εμφάνιση των σεισμών επηρεάζονται από την άνοδο της θερμοκρασίας ;

14 ΠΟΣΟΣΤΑ ΣΕ ‘’ ΝΑΙ ’’: 57% ΠΟΣΟΣΤΑ ΣΕ ‘’ ΟΧΙ ’’: 43% ΟΙ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΑΠΑΝΤΗΘΗΚΑΝ ΜΕ ‘’ ΝΑΙ ’’ Η ‘’ ΟΧΙ ’’… ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑΝ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΟΣΟΣΤΑ :

15


Κατέβασμα ppt "Α ’ ΛΥΚΕΙΟΥ ΤΜΗΜΑ : Α 3 1 ⁰ ΕΠΑΛ ΑΡΤΑΣ.  Το φαινόμενο του θερμοκηπίου  Τρύπα του όζοντος  Παγκόσμια θέρμανση  Οικονομικές και πολιτισμικές συνέπειες."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google