Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Επεξεργαστής κειμένου και γλωσσική διδασκαλία. Πιθανές θετικές επιπτώσεις  Αντιμετώπιση του γραψίματος ως μιας δυναμικής – μη στατικής διδασκαλίας (αλληλοεγκιβωτισμός.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Επεξεργαστής κειμένου και γλωσσική διδασκαλία. Πιθανές θετικές επιπτώσεις  Αντιμετώπιση του γραψίματος ως μιας δυναμικής – μη στατικής διδασκαλίας (αλληλοεγκιβωτισμός."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Επεξεργαστής κειμένου και γλωσσική διδασκαλία

2 Πιθανές θετικές επιπτώσεις  Αντιμετώπιση του γραψίματος ως μιας δυναμικής – μη στατικής διδασκαλίας (αλληλοεγκιβωτισμός των σταδίων παραγωγής γραπτού λόγου).Γιατί:  Ευκολία στην παραγωγή διαδοχικών κειμένων και τη διόρθωσή τους  Εξατομίκευση παρέμβασης καθηγητή κατά τη διάρκεια της παραγωγής λόγου

3  Συνεργατική μάθηση. Γιατί;  Ύπαρξη οθόνης: το κείμενο από ατομικό γίνεται κοινωνικό  Οι μαθητές εργάζονται ανά δύο ή τρεις σε κάθε υπολογιστή  Συνεργάζονται με άλλα σχολεία για την εκπόνηση κοινής εργασίας αποστέλλοντας ηλεκτρονικά τα ψηφιακά τους κείμενα  Αποστασιοποίηση από το κείμενο – αποδοχή παρέμβασης-κριτική του διόρθωση  Θετική στάση και διάθεση των μαθητών για εργασία με ΕΚ

4  Θετική αντίδραση μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες  Ευκολότερη πραγμάτωση της επικοινωνιακής προσέγγισης με αποστολή ψηφιακών κειμένων και δημοσίευσή τους  Ευκαιρία για μαθητοκεντρική διδασκαλία – ο διδάσκων καθοδηγητής  Δημιουργία πολυτροπικών κειμένων  Άσκηση στο υπερκείμενο με σχεδιασμένες από τον διδάσκοντα δραστηριότητες για η σωστή πλοήγηση στο χάος του Διαδικτύου

5 Κίνδυνοι  Πολιτισμικά χρωματισμένα περιβάλλοντα – τα κειμενικά πρότυπα είναι αγγλικά.  Περιορισμένη εγκυρότητα του ορθογραφικού και γραμματικού έλέγχου και του θησαυρού Ο Έλληνας μαθητής πρέπει να μάθει λειτουργεί κριτικά μέσα σε αυτά  Περιορισμός δημιουργικότητας

6 Προϋποθέσεις  Κατάλληλο αναλυτικό πρόγραμμα  Διαθεσιμότητα εργαστηρίου  Ύπαρξη τεχνικού υποστήριξης  Σωστή φυσική διαμόρφωση εργαστηρίου  Κατάλληλες μέθοδοι διδασκαλίας – το μέσο από μόνο του δε βοηθά  Διάθεση χρόνου


Κατέβασμα ppt "Επεξεργαστής κειμένου και γλωσσική διδασκαλία. Πιθανές θετικές επιπτώσεις  Αντιμετώπιση του γραψίματος ως μιας δυναμικής – μη στατικής διδασκαλίας (αλληλοεγκιβωτισμός."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google