Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ PROJECT Β΄ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑ:ΑΡΧΑΙΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ ΜΕΛΗ ΟΜΑΔΑΣ: ΛΙΑΒΒΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΡΟΥΜΠΑΚΙΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΓΚΟΛΙΑΣ ΑΧΙΛΛΕΑΣ.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ PROJECT Β΄ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑ:ΑΡΧΑΙΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ ΜΕΛΗ ΟΜΑΔΑΣ: ΛΙΑΒΒΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΡΟΥΜΠΑΚΙΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΓΚΟΛΙΑΣ ΑΧΙΛΛΕΑΣ."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ PROJECT Β΄ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑ:ΑΡΧΑΙΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ ΜΕΛΗ ΟΜΑΔΑΣ: ΛΙΑΒΒΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΡΟΥΜΠΑΚΙΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΓΚΟΛΙΑΣ ΑΧΙΛΛΕΑΣ ΤΣΑΡΣΙΤΑΛΙΔΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ

2 ΕΙΣΑΓΩΓΗ Αρχιτεκτονική, τέχνη και επιστήμη συγχρόνως, μια επιστήμη σχεδιασμού. Ο στόχος των επιστημών σχεδιασμού. Μαθηματικά, φυσική επιστήμη, ο βασιλιάς και ο υπηρέτης των άλλων επιστημών.

3 ΑΝΑΓΚΑΙΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ Ο ρόλος της διαίσθησης και των μαθηματικών για τη σύλληψη μιας κατασκευής Παρθενώνας, Σινικό Τείχος και Πυραμίδες μαρτυρούν την αποτελεσματικότητα και τη δύναμη της διαίσθησης. Ραγδαία η εξέλιξη της τεχνικής των κατασκευών λόγω της ραγδαίας αύξησης του πληθυσμού και της εμφάνισης νέων υλικών. Δομική Επιστήμη είναι ουσιαστικά η συστηματοποίηση, μέσω των μαθηματικών, της πείρας που έχουν αποκτήσει οι άνθρωποι. Απαραίτητος συνδυασμός της προσωπικής διαίσθησης και της απρόσωπης, αντικειμενικής,ρεαλιστικής και αυστηρής δομικής επιστήμης για την αποτελεσματική λύση νέων προβλημάτων, στον κατασκευαστικό τομέα. Απαραίτητοι για την κατασκευή οποιουδήποτε σοβαρού έργου η συνεργασία ενός αρχιτέκτονα και ενός πολιτικού μηχανικού. Απαραίτητη η εξοικείωση του αρχιτέκτονα με τα μαθηματικά για την κατανόηση της σύγχρονης τεχνολογίας.

4 Τα μαθηματικά δεν εξηγούν τη φυσική συμπεριφορά ενός στοιχείου αλλά την περιγράφουν με αποτελεσματικό τρόπο. Τα μαθηματικά έκαναν προσιτές τις κατασκευαστικές γνώσεις στο μέσο μηχανικό. Οι αρχιτέκτονες που θέλουν να κατανοήσουν τις σύγχρονες κατασκευαστικές μορφές πρέπει να χρησιμοποιούν τα εργαλεία της ποσοτικής ανάλυσης. Ο Κυβισμός στη Ζωγραφική άσκησε σημαντική επίδραση στην Αρχιτεκτονική Ο Κυβισμός όμως περιέχει την εσωτερικότητα και την αφαίρεση των Μαθηματικών, είναι Μαθηματικά σε μια άλλη διάσταση, που ένας Μαθηματικός πολλές φορές δεν συνειδητοποιεί. Δεν γνωρίζουμε, αν τα Μαθηματικά υπήρξαν τα εργαλεία στην ανάπτυξη της Τέχνης ή η Τέχνη είναι φυσική προέκταση των Μαθηματικών. Οπωσδήποτε η φιλοσοφία των Μαθηματικών οδηγεί στην Τέχνη είτε αυτή είναι η Αρχιτεκτονική, είτε η Ζωγραφική, είτε η Μουσική.

5 ΠΑΡΘΕΝΩΝΑΣ Ο Παρθενώνας και η ελληνική τέχνη. Οπτικές εκλεπτύνσεις του Παρθενώνα. Λεπτομέρειες και ιστορικά στοιχεία σχετικά με τον Παρθενώνα. Τεχνικά χαρακτηρίστηκα: ρυθμός, διαστάσεις, μέλη και ανοδομή, καμπυλώσεις και κλίσεις Οι αρχές που καθόριζαν την Αρχιτεκτονική του Παρθενώνα και την Αρχιτεκτονική και τη Ζωγραφική στις αρχές του 20ου αιώνα είχαν ως βάση τα μαθηματικά και την αρμονία που πηγάζει από αυτά.

6 Στοιχεία και Αρχές της Γεωμετρίας που χρησιμοποιούνται στην Αρχιτεκτονική και την Τέχνη. Τα στοιχεία που δανείζονται οι Τέχνες από την Γεωμετρία είναι τα εξής: ΣημείοΓραμμήΣχήματαΣτερεά Διατήρηση μάζας Πλατωνικά στερεά Μη κανονικά πολύεδρα Δυαδικότητα και Συμπληρωματικότητα Συναρμογή

7 ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ Η ιστορία της επιστήμης είναι η ιστορία χιλιάδων ανθρώπων οι οποίοι συνεισέφεραν στη γνώση και στις θεωρίες που αποτελούσαν την επιστήμη της εποχής τους, ανοίγοντας έτσι το δρόμο στα «μεγάλα άλματα». Πολλοί από αυτούς τους ανθρώπους ήταν γυναίκες. Ωστόσο η ιστορία τους παραμένει ουσιαστικά άγνωστη. Σχεδόν όλοι θεωρούμε την ιστορία της επιστήμης, ιστορία ανδρών. Η ιστορία των γυναικών στην επιστήμη ξεκινάει την προϊστορική εποχή και είναι στο μεγαλύτερο μέρος ιστορία προνομιούχων γυναικών που ήταν σε θέση να αποκτήσουν μόρφωση και να ακολουθήσουν τα επιστημονικά τους ενδιαφέροντα, παρόλο που βρίσκονταν αποκλεισμένες από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα και τις επίσημες ή ανεπίσημες αδελφότητες των ανδρών επιστημόνων. Οι γυναίκες αυτές είχαν να ξεπεράσουν τεράστια εμπόδια για να γίνουν επιστήμονες, συχνά σε βάρος της προσωπικής τους ζωής. Πολλές από αυτές στερήθηκαν την τιμή που τους άξιζε, εξαιτίας του φύλου τους και η εργασία τους αποδόθηκε σε άνδρες επιστήμονες και αυτές υποβιβάστηκαν, μετά το θάνατό τους, σε βοηθούς ή συνεργάτες ή δεν αναφέρθηκαν ποτέ από τους ιστορικούς. Παρακάτω γίνεται μικρή αναφορά σε γυναίκες που ασχολήθηκαν με τα Μαθηματικά στην Αρχαιότητα και για τις οποίες υπάρχουν πληροφορίες.

8 Υπατία η "γεωμετρική" (4ος αιώνας μ. Χ) Αίθρα (10ος αιώνας π. Χ) Θεμιστόκλεια (6ος αιώνας π. Χ) Δαμώ (6ος π. X. αιώνας) Λασθενία (4ος αι. π. X.) Θεανώ (6ος αιώνας π. Χ)


Κατέβασμα ppt "ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ PROJECT Β΄ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑ:ΑΡΧΑΙΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ ΜΕΛΗ ΟΜΑΔΑΣ: ΛΙΑΒΒΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΡΟΥΜΠΑΚΙΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΓΚΟΛΙΑΣ ΑΧΙΛΛΕΑΣ."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google