Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ ΓΙΑ ΛΗΨΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΦΑΙΔΩΝ ΘΕΟΦΑΝΙΔΗΣ Διδάκτορας Πανεπιστημίου Πειραιώς, Μάρκετινγκ, MBA (Cardiff). ΙΕΚ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ ΓΙΑ ΛΗΨΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΦΑΙΔΩΝ ΘΕΟΦΑΝΙΔΗΣ Διδάκτορας Πανεπιστημίου Πειραιώς, Μάρκετινγκ, MBA (Cardiff). ΙΕΚ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ ΓΙΑ ΛΗΨΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΦΑΙΔΩΝ ΘΕΟΦΑΝΙΔΗΣ Διδάκτορας Πανεπιστημίου Πειραιώς, Μάρκετινγκ, MBA (Cardiff). ΙΕΚ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

2 Ορισμός Έρευνας Αγοράς «Η Έρευνα Αγοράς είναι μια ευρύτερη και πολυσύνθετη διοικητική δραστηριότητα, η οποία αφορά τον συστηματικό σχεδιασμό, τη συλλογή, ανάλυση και παρουσίαση των δεδομένων σε μορφή πληροφοριών που αφορούν ένα συγκεκριμένο πρόβλημα». Αποτελεί συνδετικό κρίκο της επιχείρησης με το περιβάλλον/αγορά. Αποσκοπεί στη λήψη καλύτερων αποφάσεων που μεγιστοποιούν ένα επιθυμητό αποτέλεσμα (πωλήσεις, κέρδη, ισχυρή θέση στην αγορά).

3 Οι τέσσερις εναλλακτικοί τρόποι λήψης απόφασης 1 ος τρόπος – Διαίσθηση: Ο μάνατζερ βασίζεται στο ένστικτο του! 2 ος τρόπος - Γνώμη ειδικών: Οι αποφάσεις παίρνονται από άτομα που διαθέτουν εξειδικευμένη γνώση στη λήψη των συγκεκριμένων αποφάσεων. 3 ος τρόπος - Εμπειρία: Ο μάνατζερ έχει ξαναπάρει παρόμοιες αποφάσεις στο παρελθόν (έχει εμπειρία) και βασίζεται σε αυτή (εμπειρική γνώση).

4 Τέταρτη και καλύτερη επιλογή: Η Έρευνα Αγοράς ! Η έρευνα αγοράς χρησιμοποιεί έναν επιστημονικό, δηλαδή συστηματικό τρόπο συλλογής και ανάλυσης δεδομένων που τις μετατρέπει σε πληροφορίες. Απαντάει σε επιχειρηματικά-διοικητικά προβλήματα στα πλαίσια ενός επιλεγμένου και ελεγχόμενου εννοιολογικού πλαισίου αναφοράς. Αν εκτελεστεί σωστά, οδηγεί σε πιο αξιόπιστες και έγκυρες πληροφορίες, στις οποίες μπορούν να βασισθούν τα ηγετικά στελέχη για την επίλυση προβλημάτων.

5 Απαραίτητα Στοιχεία για Καριέρα στο Πεδίο της Έρευνας Αγοράς Κοινή λογική. «Συμπάσχεια» (Empathy). Οργανωτικές ικανότητες. Αναλυτική ικανότητα (εξαγωγή αποτελεσμάτων) Ικανότητα κριτικής αξιολόγησης (ερμηνεία αποτελεσμάτων). Τεχνικές γνώσεις – γνώσεις στατιστικής (π.χ. χρήση SPSS, γνώση μεθοδολογιών, τεχνικές ανάλυσης δεδομένων, δειγματοληψία, ποσοτικές και ποιοτικές μέθοδοι κτλ.). Σε ανώτερα στάδια δράσης: Οξυδέρκεια – Ευφυΐα.

6 Στάδια Ανέλιξης-Εργασιακό Αντικείμενο 1.Συλλογή στοιχείων (τηλεφωνική-προσωπική) 2.Σχεδιασμός ερωτηματολογίου 3.Σχεδιασμός και επιλογή δείγματος 4.Τεχνική Ανάλυση 5.Κριτική αξιολόγηση ευρημάτων 6.Επικοινωνία με τον πελάτη 7.Σχεδιασμός και ηγεσία όλης της ερευνητικής προσπάθειας.

7 Ορισμένες «γνωστές» εταιρείες έρευνας αγοράς: TNS ICAP A.E. MRB HELLAS A.E. METRON ANALYSIS Α.Ε. OPINION Α.Ε. RESEARCH INTERNATIONAL A.E. ΚΑΠΑ RESEARCH A.Ε. AGB NIELSEN MEDIA RESEARCH A.E. CENTRUM Α.Ε. GLOBAL LINK INTERNATIONAL EΠΕ και πολλές άλλες που ψάχνουν για ικανά στελέχη!

8 TAKE HOME MESSAGE: «ΠΡΙΝ ΔΡΑΣΕΙΣ, ΕΡΕΥΝΑ!!!»


Κατέβασμα ppt "ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ ΓΙΑ ΛΗΨΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΦΑΙΔΩΝ ΘΕΟΦΑΝΙΔΗΣ Διδάκτορας Πανεπιστημίου Πειραιώς, Μάρκετινγκ, MBA (Cardiff). ΙΕΚ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google