Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Social Media Marketing Τι Γιατί Πώς. Social Media Marketing Ορισμός Το Social Media Marketing αναφέρεται στη βέλτιστη αξιοποίηση των Social Media Networks.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Social Media Marketing Τι Γιατί Πώς. Social Media Marketing Ορισμός Το Social Media Marketing αναφέρεται στη βέλτιστη αξιοποίηση των Social Media Networks."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Social Media Marketing Τι Γιατί Πώς

2 Social Media Marketing Ορισμός Το Social Media Marketing αναφέρεται στη βέλτιστη αξιοποίηση των Social Media Networks για την προβολή και την προώθηση μιας μάρκας, ενός προϊόντος, μιας υπηρεσίας ή ενός δημοσίου προσώπου. Περιλαμβάνει όλες τις στρατηγικές αποφάσεις, τις τεχνικές υλοποίησης και τις τακτικές ενέργειες

3 Social Media Networks Τα Social Μedia Networks ή αλλιώς sites κοινωνικής δικτύωσης, αποτελούν online κοινότητες όπου οι καταναλωτές -μέλη αυτών των κοινοτήτων- επικοινωνούν, ανταλλάσσουν γνώμες για καθημερινά και κοινωνικά ζητήματα, κάνουν κριτική, ζητούν βοήθεια, κάνουν προτάσεις και αξιολογούν προϊόντα και υπηρεσίες.

4 Social Media Τα Social Media μπορούν και εκφράζονται μέσα από διάφορες τεχνολογικές πλατφόρμες, όπως αυτές των: Forum, Blog, Wikis, Message Boards, Podcasts, Vlogs, Picture Sharing, Music Sharing, Online Gaming, κλπ.

5 Μερικά γνωστά Social Media είναι: τα Social Networks όπως, για παράδειγμα το Facebook, το MySpace κ.ά. τα Social Bookmarking sites, όπως το del.icio.us, το Reddit, το Furl κ.ά. τα News aggregation sites, όπως το Digg, το Newsvine κ.ά. τα References (Wikis), όπως το Wikipedia, τα Music sharing, όπως το Last.fm, τα Photo sharing, όπως το Flickr και το Picasa, τα Video sharing, όπως το YouTube, Metacafe, Vimeo κ.ά. οι Virtual reality, όπως το Second Life, τα Online Gaming, όπως το Guild Wars ή το World of Warcraft, οι πλατφόρμες Micro Blogging, σαν το Twitter, το Jaiku και το Pownce και, τέλος

6 Η προβολή με Social Media Marketing είναι αποτελεσματική; χρόνος ενασχόλησης αριθμός ατόμων εύκολη πρόσβαση οικειότητα (όλοι μέλη μιας κοινότητας) στοχευμένη διαφήμιση (φύλο ηλικία ενδιαφέροντα) νέοι χρήστες σε αυτό, με νέες ιδέες, νέες τάσεις και νέες ανάγκες επικοινωνία μεταξύ χρηστών χαμηλό κόστος αποτέλεσμα άμεσα μετρήσιμο

7 Ποιες εφαρμογές π.χ στο Facebook συμβάλλουν στο Social Media Marketing; Gifting Applications: Διαδώστε παντού τα προϊόντα σας, κάνοντας τους χρήστες να στείλουν εικονικά δώρα ο ένας στον άλλον. Ranking Applications: Κάντε τους χρήστες να ταξινομήσουν τους φίλους τους σύμφωνα με το πόσο μοντέρνοι είναι, πόσο καλοντυμένοι είναι κλπ Trivia Applications: Φτιάξτε έναν διαγωνισμό γνώσεων για σχετικά με το αντικείμενο σας θέματα και αναδείξτε έναν νικητή. Avatar Applications: Δώστε στους χρήστες τη δυνατότητα να δημιουργήσουν τα δικά τους avatar, ντυμένα στο στυλ που εσείς θέλετε και να τα στείλουν στους φίλους τους. Multiplayer Interactive Games: Υλοποιήστε ένα μοναδικό interactive flash game που θα κάνει τους χρήστες του facebook να κολλήσουν.

8 Facebook-πιο απλά… Στο CD μας Facebook_Pages_Product_Guide_ pdf

9 Ακόμη πιο απλά… Δημιουργήστε λογαριασμό για την επιχείρηση σας Φαίνεται το όνομα της επιχείρησης ή της εφημερίδας και όχι το όνομά σας Μία αποτελεσματική μέθοδος, είναι η κατασκευή ιστοσελίδων μέσα στο facebook και στο twitter. Έτσι, θα καταφέρετε να προσελκύσετε κοινό, το οποίο θα αναζητήσει την ιστοσελίδα σας μέσα στο facebook.

10 Συνοπτικές οδηγίες 1. Upload a cover photo* Cover photo dimensions are 851 x 315 pixels. 2. Use a clearly branded profile picture Use a high-quality image that scales from 180 x 180 pixels to 32 x 32 pixels thumbnail image. Your profile picture follows your business or organization on Facebook as a thumbnail image in news feed stories, ads, and featured stories. 3. Pin a post each week Pin an important story to the top of your Page each week. Posts can stay pinned for up to seven days. 4. Arrange your views and apps Choose the other three views and apps you want to appear by default on your Page. You can include up to 12 views and apps. 5. Post daily to your Page Although you can pin a post to the op of your Page, continue to post daily to engage your audience. 6. Manage your Page through the admin panel Use the admin panel to view Page Insights, keep track of new activity and respond to personal messages.

11 Blogs, sites, wikis και Widgets Μετρητής επισκεπτών Like Share Polls Survey Καιρός Τηλεφωνικός κατάλογος

12 Search Engine Optimization (SEO) Search Engine Optimization (SEO) είναι ένα γενικός όρος που καλύπτει πολλές πτυχές στην προώθηση στις μηχανές αναζήτησης. Για επιτυχημένο και αποτελεσματικό SEO είναι απαραίτητη η συγγραφή λέξεων- κλειδιών για πλούσια meta tags και ενισχυμένο περιεχόμενο για το website σας.

13 Μηχανές αναζήτησης Προϋποθέσεις για την καλή εμφάνιση στις μηχανές αναζήτησης 1.Να διαθέτει η σελίδα το σωστό περιεχόμενο. Ότι άλλο και να γίνει, αν το περιεχόμενο δεν είναι σωστό δεν θα βγείτε μπροστά (άλλωστε, και πιο σημαντικό, αν δεν έχετε το σωστό περιεχόμενο, και να βγείτε πρώτοι δεν θα κερδίσετε τίποτα γιατί στη συνέχεια θα εισέλθει στη σελίδα ένας πραγματικός άνθρωπος που θα αξιολογήσει επίσης το περιεχόμενο!!) 2.Να υπάρχει η στοιχειώδης σωστή τεχνική υποδομή. Σωστή html, φιλικά γραμμένη προς τις μηχανές αναζήτηση.

14 Μηχανές αναζήτησης Προϋποθέσεις για την καλή εμφάνιση στις μηχανές αναζήτησης 3. Να υπάρχουν σύνδεσμοι προς τη σελίδα σας από άλλα sites. Η άποψή μας είναι πως αν φροντίσετε για τα άλλα δύο, το 3ο θα έρθει μόνο του. Μπορείτε να βοηθήσετε ξεκινώντας με μια σελίδα στο facebook (αν πιστεύετε πως έχετε κάτι να πείτε), ένα λογαριασμό στο twitter ή ένα blog και έχετε ήδη τρεις σελίδες που παραπέμπουν στο site σας. Προσθέστε τη δυνατότητα στους επισκέπτες σας να κάνουν like και share τη σελίδα σας. Αν πάλι διαπιστώνεται πως υπάρχει πραγματικά σοβαρός ανταγωνισμός στο αντικείμενό σας μπορείτε να προχωρήσετε και σε άλλες λύσεις διαφήμισης και προώθησης όπως το google adwords ή το facebook ads

15 Μηχανές αναζήτησης Προϋποθέσεις για την καλή εμφάνιση στις μηχανές αναζήτησης Ο webmaster πρέπει να καταχωρήσει ο ίδιος τις σελίδες του στις ειδικές φόρμες καταχώρησης νέου site που διαθέτει κάθε μηχανή (συνήθως μπορεί κανείς να τις βρει από την αρχική σελίδα της μηχανής πίσω από μια παραπομπή με τίτλο "Add URL", "Submit web site" ή κάτι παρόμοιο).

16 Μηχανές αναζήτησης Προϋποθέσεις για την καλή εμφάνιση στις μηχανές αναζήτησης Π.χ Submit your URL to Google: 1. Go to the following link: 2. Type in your URL, example: 3. Enter comments about your site. This is optional. Usually I enter the genre of the site and a few keywords. Example: Website design in Hollister, CA. 4. Enter the captcha text shown in the box 5. Select “Add URL”

17 Tags-Html ΧΥΖ Marketing Institute - The online source for Marketing Information and training

18 Άλλοι τρόποι προώθησης Newsletters s


Κατέβασμα ppt "Social Media Marketing Τι Γιατί Πώς. Social Media Marketing Ορισμός Το Social Media Marketing αναφέρεται στη βέλτιστη αξιοποίηση των Social Media Networks."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google