Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Torque Game Engine - #01 Κώστας Καρπούζης (kkarpou) Αμαρυλλίς Ραουζαίου (araouz) Γιώργος Καρυδάκης (gcari)

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Torque Game Engine - #01 Κώστας Καρπούζης (kkarpou) Αμαρυλλίς Ραουζαίου (araouz) Γιώργος Καρυδάκης (gcari)"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Torque Game Engine - #01 Κώστας Καρπούζης (kkarpou) Αμαρυλλίς Ραουζαίου (araouz) Γιώργος Καρυδάκης (gcari) http://www.image.ntua.gr

2 Γιατί παιχνίδια; Αναπτυξιακά –Τα παιχνίδια κατευθύνουν την εξέλιξη στο υλικό των υπολογιστών –Πιο απαιτητικές εφαρμογές  ανάγκη για αναβάθμιση! –Ταχύτερα εξελισσόμενος τεχνολογικός τομέας Τα παιχνίδια του 2010 απέχουν πολύ από όσα πρόσφεραν τα παιχνίδια του 1995, του 2000 και του 2005 Πόσο έχουν εξελιχθεί οι ΒΔ ή οι τηλεπικοινωνίες από το 2000 ή το 2005; –Περίπου 35 εταιρείες δημιουργίας παιχνιδιών στην Ελλάδα –Darkfall, 1453-1821, European Football Manager, CrimeCity (Games2Gaze), κλπ.

3 Γιατί παιχνίδια; Ακαδημαϊκοί / ερευνητικοί λόγοι –Σχολές που προσφέρουν το αντικείμενο (Παν. Μακεδονίας, Ιόνιο πανεπιστήμιο, Παν. Αιγαίου / MIT, Imperial College, Open U., Univ. of Tokyo, ITU Copenhagen (δίνει και MSc), TUDelft, κλπ.) –Περιοδικά, συνέδρια: IEEE Transactions on Computational Intelligence and AI in Games, Journal of Virtual Worlds Research, IEEE Symposium on Computational Intelligence and Games, EvoGames Serious games –Η ΕΕ χρηματοδοτεί ερευνητικά προγράμματα για παιχνίδια στην εκπαίδευση, πολιτισμό, ΑμεΑ –Το ΕΜΠ συντονίζει έργο για παιχνίδια στο σχολείο

4 Τι είναι μια game engine; “A game engine is the core software component of a computer or video game or other interactive application with real-time graphics” (Wikipedia) Term “Game engine” was coined in the mid-1990’s due to the development of first person shooters such as Doom, Wolfenstein…

5 Τι είναι μια game engine; Βασικοί στόχοι μιας game engine: – Graphics Rendering – Physics engine – Sound – Scripting – Animation – Artificial Intelligence – Networking – … Να απλοποιεί την διαδικασία ανάπτυξης/ υλοποίησης Να τρέχει σε πολλές πλατφόρμες

6 Top 10 Commercial Engines (Devmaster.net) 1. Torque Game Engine 2. TV3D SDK 6.5 3. 3DGameStudio 4. C4 Engine 5. Unity 6. NeoAxis Engine 7. DX Studio 8. 3Impact 9. Beyond Virtual 10.Deep Creator

7 Τι είναι μια game engine; Υπάρχουν και λύσεις ανοιχτού κώδικα: Ogre http://www.ogre3D.orghttp://www.ogre3D.org Delta3D http://www.delta3d.orghttp://www.delta3d.org Crystal Space http://www.crystalspace3d.orghttp://www.crystalspace3d.org Irrlicht http://irrlicht.sourceforge.nethttp://irrlicht.sourceforge.net

8 Τι είναι μια game engine; Πλεονεκτήματα/ μειονεκτήματα: Απαιτείται λιγότερος χρόνος ανάπτυξης Λιγότερος χρόνος για δοκιμές / debugging Πολλές λειτουργίες έτοιμες/ διαθέσιμες Δυνατότητα έμφασης στον σχεδιασμό του παιχνιδιού Κανένας (ή μικρός) έλεγχος πάνω στην υλοποίηση των λειτουργιών Δυσκολία στην προσθήκη νέων χαρακτηριστικών/ λειτουργιών Εξάρτηση από την πολιτική αδειοδότησης Εξάρτηση από συγκεκριμένα εργαλεία/ βιβλιοθήκες

9

10 TGE: Torque Game Engine Πλήρης Game Engine Περιλαμβάνει εργαλεία ανάπτυξης νέων παιχνιδιών Tribes, Tribes2, and Starsiege –http://www.gamespot.com Ενεργή κοινότητα από προγραμματιστές Διαθέσιμος/ ανοιχτός ο πλήρης κώδικας Cross Platform (Windows, MacOS, Linux) Προσιτή οικονομικά / ($150 indie license with full source) http://www.garagegames.com

11 Αρχιτεκτονική Torque

12 Καλή scripting engine To Torque Script και το σύστημα console επιτρέπει εύκολη τροποποίηση Καλή υποστήριξη Multiplayer Support Καλή δικτυακή υλοποίηση Δυνατότητα τροποποίησης του κώδικα της μηχανής

13 The game loop

14 scripts common control data game root

15 Console

16 Torque Script Script files *.cs Compiled files *.dso Πάντα τηρείται Client – Server δομή Common vs. Control folders Mission area maps Textures – interiors –data Player files – bot files

17 Torque Script

18

19 Αντικειμενοστραφής δομή Ορισμός συμπεριφορών για αντικείμενα Δυνατότητα ορισμού συμπεριφορών και χαρακτηριστικών bot Ορισμός paths/ trigger areas

20

21

22 Βιβλιογραφία The Game Programmer’s Guide to Torque (Edward F. Maurina III) Beginning 3D Game Programming All-in-One (Kenneth Finney) Advanced 3D Game Programming All-in-One (Kenneth Finney)

23 Serious Games


Κατέβασμα ppt "Torque Game Engine - #01 Κώστας Καρπούζης (kkarpou) Αμαρυλλίς Ραουζαίου (araouz) Γιώργος Καρυδάκης (gcari)"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google