Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΙΓAIΟΥ Α. Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ Θεολόγος Καθηγητής DEA Εκκλησιαστικής Ιστορίας ΑΠΘ Δρ. Θεολογίας.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΙΓAIΟΥ Α. Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ Θεολόγος Καθηγητής DEA Εκκλησιαστικής Ιστορίας ΑΠΘ Δρ. Θεολογίας."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΙΓAIΟΥ Α. Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ Θεολόγος Καθηγητής DEA Εκκλησιαστικής Ιστορίας ΑΠΘ Δρ. Θεολογίας ΑΠΘ E- MAIL : gzee11@otenet.gr akalamatas@sch.gr gzee11@otenet.gr akalamatas@sch.gr

2 Ο Ρ Α Τ Σ Ι Σ Μ Ο Σ Σ Τ Ο Ν Κ Ι Ν Η Μ Α Τ Ο Γ Ρ Α Φ Ο

3 Ο Ι Υ Π Ο Ο Μ Α Δ Ε Σ «ΜΑΘΗΤΕΣ ΧΩΡΙΣ ΣΥΝΟΡΑ» Αθηνά Διαμαντή Κάλλια Βιόλατζη Μυρτώ Τζιάκα Βάσω Καραμάνου «ΒΛΕΠΩ ΤΟ ΡΑΤΣΙΜΟ ΜΕ ΑΛΛΟ ΜΑΤΙ» Μιχαέλα Νικολάου Ουρανία Καραγκάνη Μαρία Σπυρέλλη Ραφαήλ Δημάκης Ιωάννα Ιορδάνου «ΓΙΑΤΙ ΡΑΤΣΙΣΤΕΣ ΚΙ ΟΧΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ;» Ευσταθία Μαντζάρη Ηλιάνα Σαγνού Άλμπι Ιστρέφι Νάσια Τεντολούρη «ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ ΜΕ ΑΠΟΨΗ» Δέσποινα Μάγειρα Μαρία Μαδέλλη Αντζελίνα Ανέμου Γεωργιάννα Μπανταβάνη

4 ΚΑΘΟΡΙΖΟΝΤΑΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ [1] 1 η ΥΠΟΟΜΑΔΑ:  Ο ρατσισμός. Έννοια και περιεχόμενο.  Σκέψεις για το αντισημιτισμό του Χίτλερ. Ποιες διαφορές υποτίθεται ότι δικαιολογούν τις διακρίσεις (π.χ., στο φύλο, τo χρώμα, εθνικότητα κ.α.); Πιστεύετε ότι από μόνες τους αυτές οι διαφορές χωρίζουν τους ανθρώπους σε ανώτερους και κατώτερους; Επιχειρηματολογήστε. Μπορείτε να δώσετε τον δικό σας ορισμό για τον ρατσισμό;

5 ΚΑΘΟΡΙΖΟΝΤΑΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ [2] 2 η ΥΠΟΟΜΑΔΑ:  Προκαταλήψεις και ρατσισμός.  Να χαρακτηρίσετε τους μετανάστες χρησιμοποιώντας πρώτα ρατσιστική και έπειτα αντι-ρατσιστική γλώσσα. Πότε και από ποιους μαθαίνουμε το ρατσισμό; Mε ποιον τρόπο συντελείται αυτή η μάθηση και τι αποτελέσματα έχει; Να καταγράψτε πρόσφατα παραδείγματα ρατσισμού και ξενοφοβίας στην Ελλάδα.

6 ΚΑΘΟΡΙΖΟΝΤΑΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ [3] 3 η ΥΠΟΟΜΑΔΑ:  Ρατσισμός και εθνικισμός.  Υπάρχουν αμιγή έθνη ή αμιγείς λαοί στην ιστορία;  Πώς δημιουργείται και εξελίσσεται ένας πολιτισμός;  Τι σχέση έχει ο ρατσισμός με τον εθνικισμό;

7 ΚΑΘΟΡΙΖΟΝΤΑΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ [4] 4 η ΥΠΟΟΜΑΔΑ:  Μας αφορά η καταπίεση άλλων μελών μιας κοινωνικής ομάδας; Γιατί;  Πώς μπορούμε να αντιμετωπίσουμε την οποιαδήποτε καταπίεση;  Αξίζει κανείς να παλεύει για τα ανθρώπινα δικαιώματα;

8 ΟΙ ΤΑΙΝΙΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΚΑΙ ΘΑ ΑΝΑΛΥΣΟΥΜΕ Το αγόρι με τις ριγέ πιτζάμες. Η Λίστα του Σίντλερ. Ο Μισισιπής καίγεται. Οι Νύφες. Το Μίσος.

9 http://users.auth.gr/gtsia kal/tsiakalos_book.pdf http://users.auth.gr/gtsia kal/tsiakalos_book.pdf ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ Γ. ΤΣΙΑΚΑΛΟΣ, Οδηγός αντιρατσιστικής εκπαίδευσης, εκδ. Επίκεντρο, Αθήνα 2012


Κατέβασμα ppt "ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΙΓAIΟΥ Α. Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ Θεολόγος Καθηγητής DEA Εκκλησιαστικής Ιστορίας ΑΠΘ Δρ. Θεολογίας."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google