Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

«ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ «ΒΟΜΒΑ» ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΟΝΑ» Εισαγωγή Εργασία Δοκιμασία Πηγές (1) Πηγές (2) Αξιολόγηση Συμπεράσματα Σελίδα Καθηγητή Σελίδα Καθηγητή Εισαγωγή.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "«ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ «ΒΟΜΒΑ» ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΟΝΑ» Εισαγωγή Εργασία Δοκιμασία Πηγές (1) Πηγές (2) Αξιολόγηση Συμπεράσματα Σελίδα Καθηγητή Σελίδα Καθηγητή Εισαγωγή."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 «ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ «ΒΟΜΒΑ» ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΟΝΑ» Εισαγωγή Εργασία Δοκιμασία Πηγές (1) Πηγές (2) Αξιολόγηση Συμπεράσματα Σελίδα Καθηγητή Σελίδα Καθηγητή Εισαγωγή «Η γειτονιά και η ευρύτερη περιοχή (του Αγίου Παντελεήμονα) ήταν από τις πρώτες της Αθήνας που δέχθηκαν μεγάλα κύματα μεταναστών …Στον Άγιο Παντελεήμονα, το πρόβλημα μοιάζει με γόρδιο δεσμό. Από τη μια ημεδαποί κάτοικοι και καταστηματάρχες που μιλούν για ραγδαία αυξανόμενη μικρό-εγκληματικότητα, από την άλλη οι ανθρωπιστικές οργανώσεις καταγγέλλουν την εγκατάλειψη και τις άθλιες συνθήκες διαβίωσης αυτών των ανθρώπων.» (http://news.kathimerini.gr, «Ανθρώπινη «βόμβα» στον Άγιο Παντελεήμονα» του Κώστα Ονισένκο με ημερομηνία δημοσίευσης 18-01-09»)http://news.kathimerini.gr Το άρθρο αυτό περιγράφει την κοινωνική πραγματικότητα της περιοχής, έτσι όπως διαμορφώθηκε με την μόνιμη εγκατάσταση αλλοδαπών μεταναστών στην γειτονιά αυτή της Αθήνας. Ο δήμαρχος της πόλης σε συνεργασία με το Υπουργείο Εσωτερικών επιζητά να βρει μια λύση στο πρόβλημα της γκετοποίησης των μεταναστών και της αυξημένης παραβατικότητας που εμφανίζεται στην περιοχή. Ως μια υγιής και ενεργή ομάδα πολιτών καλείστε να συνεργαστείτε και να αποστείλετε ολοκληρωμένες προτάσεις για το πρόβλημα στο Δημοτικό Συμβούλιο της πόλης, προκειμένου να συζητηθούν, να υλοποιηθούν και να δοθεί ένα ευτυχές τέλος για όλους!

2 «ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ «ΒΟΜΒΑ» ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΟΝΑ» Εισαγωγή Εργασία Δοκιμασία Πηγές (1) Πηγές (2) Αξιολόγηση Συμπεράσματα Σελίδα Καθηγητή Σελίδα Καθηγητή Εργασία Στην αρχή θα πρέπει να διερευνήσετε τις βασικές θεωρητικές κοινωνιολογικές προσεγγίσεις για την αποκλίνουσα συμπεριφορά. Πιο συγκεκριμένα, θα πρέπει να εξετάσετε αφενός τις θεωρίες της συναίνεσης δίνοντας έμφαση στην έννοια της ανομίας και στην προσέγγιση της κοινωνικής οικολογίας και αφετέρου στις θεωρίες της σύγκρουσης για την αποκλίνουσα συμπεριφορά. Έπειτα, θα πρέπει να δοκιμάσετε τις θεωρίες μέσα από αρθρογραφία που βρίσκεται στο Διαδίκτυο και να διατυπώσετε δημιουργικές προτάσεις στο πρόβλημα, έτσι όπως προκύπτουν μέσα από την έρευνα που κάνατε. Τέλος, θα πρέπει να εξετάσετε τις μεταπολεμικές μεταναστευτικές πολιτικές της Ε.Ε. για να εντοπίσετε ποια θα ήταν η αποτελεσματικότερη στη δεδομένη περίπτωση και να αποσαφηνίσετε τις έννοιες οικονομικός μετανάστης και πολιτικός πρόσφυγας. Όσο ο χρόνος περνάει, οι κοινωνικές εντάσεις οξύνονται! Είσαι συνυπεύθυνος στην λύση του προβλήματος! Βοήθησε με όλες τις δυνάμεις σου στην επίλυση του παρουσιάζοντας τις προτάσεις σου στο Δημοτικό Συμβούλιο ως ένας ενεργός και υγιής πολίτης.!

3 «ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ «ΒΟΜΒΑ» ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΟΝΑ» Εισαγωγή Εργασία Δοκιμασία Πηγές (1) Πηγές (2) Αξιολόγηση Συμπεράσματα Σελίδα Καθηγητή Δοκιμασία Χωρισμός σε δύο μεγάλες ομάδες, όπου η μία διαπραγματεύεται τις θεωρίες της συναίνεσης και η άλλη τις θεωρίες της σύγκρουσης για την αποκλίνουσα συμπεριφορά Η κάθε ομάδα χωρίζεται σε δύο μικρότερες υποομάδες, όπου η μία ασχολείται με την εξέταση και την ανάλυση των θεωριών και των ενδεχόμενων λύσεων και προτάσεων που προκύπτουν μέσα από αυτές. Επίσης, εξετάζει τα είδη της μεταναστευτικής πολιτικής που εφαρμόστηκαν μεταπολεμικά στην Ευρωπαϊκή Ένωση, ενώ η άλλη ομάδα ασχολείται με τα προβλήματα που μαστίζουν την ευρύτερη περιοχή του Αγίου Παντελεήμονα μέσα από την εξέταση της αρθρογραφίας στο Διαδίκτυο και διερευνά τη διάκριση μεταξύ οικονομικών μεταναστών και πολιτικών προσφύγων Η κάθε υποομάδα καλείται να απαντήσει με ένα αρχείο Word σε μια σειρά ερωτημάτων που έχουν διατυπώσει οι κάτοικοι της περιοχήςWord Όλες οι ομάδες καλούνται να παρουσιάσουν τα πορίσματα των ερευνών και των προτάσεων τους σε ένα αρχείο Power Point που θα παρουσιάσουν στο Δημοτικό Συμβούλιο της πόλης των Αθηνών

4 «ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ «ΒΟΜΒΑ» ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΟΝΑ» Εισαγωγή Εργασία Δοκιμασία Πηγές (1) Πηγές (2) Αξιολόγηση Συμπεράσματα Σελίδα Καθηγητή Σελίδα Καθηγητή Πηγές (1)  Χρήσιμες Ιστοσελίδες – Για την Θεωρητική προσέγγιση http://deviance.socprobs.net/Unit_3/Theory/Anomie.htm http://en.wikipedia.org/wiki/Chicago_school_(sociology) http://en.wikipedia.org/wiki/Chicago_school_(sociology http://www.umsl.edu/~keelr/200/Diane_Demelo/diane.pdf http://www.uwec.edu/patchinj/crmj301/theorysummaries.pdf http://www.kriminologie.uni- hamburg.de/wiki/index.php/Kriminalit%C3%A4tstheorie#Anomietheorie http://www.kriminologie.uni- hamburg.de/wiki/index.php/Kriminalit%C3%A4tstheorie#Anomietheorie http://www.uni- marburg.de/fb01/lehrstuehle/strafrecht/roessner/roessner_vermat/roessner_archiv/ws0607 _0110400065/folien_kriminologie http://www.uni- marburg.de/fb01/lehrstuehle/strafrecht/roessner/roessner_vermat/roessner_archiv/ws0607 _0110400065/folien_kriminologie http://www.sociology.org.uk/pcdevmx.doc http://www.criminology.fsu.edu/crimtheory/marx.htm http://www.apsu.edu/oconnort/crim/crimtheory15.htm  Χρήσιμες Ιστοσελίδες – Για σχετική αρθρογραφία http://xryshaygh.wordpress.com/2009/01/20/190109video/ http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&ct=1&artid=4497566 http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_ell_2_18/01/2009_299813 http://www.e-grammes.gr/article.php?id=3594 http://www.ksm.gr/%CE%B3%CE%B9%CE%BF%CF%81%CF%84%CE%AE-8- %CF%86%CE%BB%CE%B5%CE%B2%CE%AC%CF%81%CE%B7- %CE%AD%CE%BD%CE%B1%CF%82-%CE%AC%CE%BB%CE%BB%CE%BF%CF%82- %CE%AC%CE%B3%CE%B9%CE%BF%CF%82-%CF%80%CE%B1%CE%BD%CF%84%CE%B5/ http://www.ksm.gr/%CE%B3%CE%B9%CE%BF%CF%81%CF%84%CE%AE-8- %CF%86%CE%BB%CE%B5%CE%B2%CE%AC%CF%81%CE%B7- %CE%AD%CE%BD%CE%B1%CF%82-%CE%AC%CE%BB%CE%BB%CE%BF%CF%82- %CE%AC%CE%B3%CE%B9%CE%BF%CF%82-%CF%80%CE%B1%CE%BD%CF%84%CE%B5/ http://www.e-tipos.com/newsitem?id=79087 http://www.diavatirio.net/diavat//e107_plugins/content/content.php?content.491 http://indy.gr/newswire/agios-pantelemonas http://filopatria.files.wordpress.com/2008/11/alpha.jpg

5 «ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ «ΒΟΜΒΑ» ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΟΝΑ» Εισαγωγή Εργασία Δοκιμασία Πηγές (1) Πηγές (2) Αξιολόγηση Συμπεράσματα Σελίδα Καθηγητή Σελίδα Καθηγητή Πηγές (2) Χρήσιμες ιστοσελίδες – Είδη μεταναστευτικής πολιτικής που εφαρμόζονται μεταπολεμικά στην Ε.Ε. http://209.85.129.132/search?q=cache:eybZzuXiwNkJ:pi- schools.sch.gr/download/lessons/social/koinon_g_lykeiou/b_math/ http://209.85.129.132/search?q=cache:eybZzuXiwNkJ:pi- schools.sch.gr/download/lessons/social/koinon_g_lykeiou/b_math/ www.ypepth.gr/docs/ediag_g_pol_ekp_apod.doc http://dim-sapon.rod.sch.gr/diafora/DIAP_AGOGH/KELESID.htm www.diki.org/.../0/.../06_dec_2003PorismataDiapolitismikiFin.doc www.uehr.panteion.gr/siteView_2/pdf/sinopsi.pdf www.cc.uoa.gr/ptde/journal/english/issue_3/pdf/nikolaou.pdf www.europarl.europa.eu/sides/getDoc.do?...TA.. www.europarl.europa.eu/sides/getDoc.do?...TA www.cyprus.gov.cy/.../6468411BEA3DECDAC2257562003A244F http://www.migrationletters.com/200501/20050103_EU_Bendel.pdf Χρήσιμες ιστοσελίδες – Οικονομικοί μετανάστες και πολιτικοί πρόσφυγες www.astynomia.gr/index.php?..www.astynomia.gr/index.php www.ypepth.gr/docs/peir_thessal_lexiko.doc www.synigoros.gr/.../pol_index.htm www.unhcr.org/ www.refuge.amnesty.org/ www.refugeecouncil.org.uk/ www.refugeecouncil.org.uk/ www.britannica.com/.../refugee www.britannica.com/.../refugee http://encyclopedia.farlex.com/Economic+migrants http://www.hreoc.gov.au/human_rights/immigration/asylum_seekers.html

6 «ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ «ΒΟΜΒΑ» ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΟΝΑ» Εισαγωγή Εργασία Δοκιμασία Πηγές (1) Πηγές (2) Αξιολόγηση Συμπεράσματα Σελίδα Καθηγητή Αξιολόγηση 4321 Απάντηση ερωτημάτων Ολοκληρωμένες απαντήσεις και στα 4 ερωτήματα Ολοκληρωμένες απαντήσεις στα 3 ερωτήματα Ολοκληρωμένες απαντήσεις στα 2 ερωτήματα Ολοκληρωμένε ς απαντήσεις σε 1 ή κανένα ερώτημα Χρήση και αξιοποίηση του Word Περιεχόμενο, μορφοποίηση, πίνακες, γραφικά Περιεχόμενο, μορφοποίηση, πίνακες Περιεχόμενο, μορφοποίηση Περιεχόμενο ή καθόλου Word Χρήση και αξιοποίηση του Power Point Περιεχόμενο, μορφοποίηση, πολυμέσα, γραφικά Περιεχόμενο, μορφοποίηση, πολυμέσα Περιεχόμενο, μορφοποίηση Περιεχόμενο ή καθόλου Power Point Αξιοποίηση πηγών από το Internet Επίσκεψη τουλάχιστον των 9 προτεινόμενων ιστοτόπων Επίσκεψη τουλάχιστον των 7 προτεινόμενων ιστοτόπων Επίσκεψη τουλάχιστον των 5 προτεινόμενων ιστοτόπων Επίσκεψη τουλάχιστον σε 3 ή κανέναν ιστότοπο

7 «ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ «ΒΟΜΒΑ» ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΟΝΑ» Εισαγωγή Εργασία Δοκιμασία Πηγές (1) Πηγές (2) Αξιολόγηση Συμπεράσματα Σελίδα Καθηγητή Συμπεράσματα Τώρα πλέον αφού κατάφερες να ερευνήσεις κάποιες καίριες πτυχές του προβλήματος, να απαντήσεις με επιτυχία στα ερωτήματα των κατοίκων και να ετοιμάσεις την παρουσίαση με τις προτάσεις της ομάδας εργασίας που θα γίνει στο Δημοτικό Συμβούλιο της πόλης των Αθηνών, είσαι ένας ενεργός πολίτης και ένας επίτιμος δημότης της πόλης. Ωστόσο, μην σταματάς να αναζητάς λύσεις και να κάνεις προτάσεις στα θεσμοθετημένα όργανα για τα διάφορα προβλήματα που μπορεί να αντιμετωπίζεις στην καθημερινότητα σου. Μην ξεχνάς ότι είσαι ένας στρατιώτης στις διάφορες συγκρούσεις της καθημερινότητας, ένα ζωτικό κύτταρο στο σώμα της κοινωνίας.

8 «ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ «ΒΟΜΒΑ» ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΟΝΑ» Εισαγωγή Μαθητές Απαιτήσεις Διαδικασία Μέσα Σελίδα Μαθητή Σελίδα Μαθητή Εισαγωγή Το συγκεκριμένο σενάριο μαθήματος έχει ως στόχο οι μαθητές να εντοπίσουν τα κεντρικά σημεία των βασικών κοινωνιολογικών προσεγγίσεων για την αποκλίνουσα συμπεριφορά και οι μαθητές να αναζητήσουν ενδεχόμενες δυνατές λύσεις σε ένα υπαρκτό πρόβλημα, στον Άγιο Παντελεήμονα. Επιπλέον, να διερευνήσουν τις βασικές μεταναστευτικές πολιτικές της Ε.Ε. και να αποσαφηνιστούν οι έννοιες οικονομικός μετανάστης και πολιτικός πρόσφυγας.

9 «ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ «ΒΟΜΒΑ» ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΟΝΑ» Εισαγωγή Μαθητές Απαιτήσεις Διαδικασία Μέσα Σελίδα Μαθητή Σελίδα Μαθητή Μαθητές Το συγκεκριμένα σενάριο μαθήματος σχεδιάστηκε για τους μαθητές της Γ’ Τάξης Ενιαίου Λυκείου για το μάθημα της Κοινωνιολογίας και πιο συγκεκριμένα για τα κεφάλαια «Αποκλίνουσα συμπεριφορά: παραβατικότητα και εγκληματικότητα» και «Ετερότητα, διαπολιτισμικές και διακοινωνιακές σχέσεις». Ειδικότερα ανταποκρίνεται για τις ανάγκες των ενοτήτων 9.2 και10.1. («Θεωρητικές προσεγγίσεις της αποκλίνουσας συμπεριφοράς – Δύο κοινωνιολογικές οπτικές» και «Μετακινήσεις πληθυσμών (μετανάστευση – παλιννόστηση») Μέσα από το συγκεκριμένο σενάριο μαθήματος επιτυγχάνεται η ανάπτυξη της αυτενέργειας των μαθητών, εφόσον αναζητούν μόνοι τους τις πληροφορίες που χρειάζονται, η ανάπτυξη κριτικής και αφαιρετικής σκέψης εφόσον επιλέγουν ποιες πληροφορίες θεωρούν χρήσιμες, η ανάπτυξη στρατηγικών επίλυσης προβλήματος, εφόσον αναζητούν να βρουν λύση σε ένα υπαρκτό πρόβλημα και η εξοικείωση τους με τις νέες τεχνολογίες, εφόσον καλούνται να αξιοποιήσουν το Word και το PowerPoint.

10 «ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ «ΒΟΜΒΑ» ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΟΝΑ» Απαιτήσεις Στοιχειώδης εξοικείωση με τις βασικές εφαρμογές των Windows και πιο συγκεκριμένα με την χρήση του Word και του Power Point Στοιχειώδης εξοικείωση με την χρήση του Internet Ικανότητα αφαιρετικού πνεύματος και κριτικής σκέψης, εφόσον οι μαθητές θα πρέπει να είναι ικανοί να συλλέγουν τα βασικά σημεία κάθε θεωρίας και των άρθρων της αρθρογραφίας για να μπορέσουν να διατυπώσουν στη συνέχεια κάποιες ενδεχόμενες δυνατές λύσεις για το πρόβλημα της γκετοποίησης της περιοχής και της αύξησης της παραβατικότητας Συνεργασία και συλλογική εργασία για την επίτευξη ενός κοινού στόχου Εισαγωγή Μαθητές Απαιτήσεις Διαδικασία Μέσα Σελίδα Μαθητή

11 «ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ «ΒΟΜΒΑ» ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΟΝΑ» Εισαγωγή Μαθητές Απαιτήσεις Διαδικασία Μέσα Σελίδα Μαθητή Σελίδα Μαθητή Διαδικασία Οι μαθητές θα χωριστούνε σε 2 ομάδες των 7- 8 ατόμων και αφού επιλέξουν ποια θεωρητική προσέγγιση για την αποκλίνουσα συμπεριφορά θέλει η κάθε ομάδα να διαπραγματευτεί θα κάνουν κάποιες αναζητήσεις στο Διαδίκτυο. Η κάθε ομάδα θα χωριστεί σε 2 υποομάδες, όπου η μία θα αναζητά να εντοπίσει πληροφορίες για τις θεωρίες και για τον τρόπο που θα μπορούσαν ίσως ενδεχομένως κάποιες από αυτές να εφαρμόζονται στην συγκεκριμένη περίπτωση και η άλλη υποομάδα της μιας ομάδας θα αναζητά πληροφορίες στο Διαδίκτυο για την σχετική με τον Άγιο Παντελεήμονα αρθρογραφία και συζήτηση. Η υποομάδα της δεύτερης ομάδας θα εξετάσει τις μεταπολεμικές μεταναστευτικές πολιτικές της Ε.Ε. και θα προσπαθήσει να αποσαφηνίσει τις έννοιες οικονομικός μετανάστης και πολιτικός πρόσφυγας. Έπειτα, οι μαθητές θα πρέπει να απαντήσουν σε κάποια ερωτήματα των κατοίκων της περιοχής αξιοποιώντας την έρευνα που έκαναν. Τέλος, οι δύο ομάδες θα συζητήσουν, θα ανταλλάξουν ιδέες και θα προτείνουν λύσεις. Τις προτάσεις και τις ιδέες τους αυτές και τις βασικές θεωρητικές προσεγγίσεις, από τις οποίες απορρέουν θα τις συμπυκνώσουν και θα τις καταγράψουν σε ένα Power Point.

12 «ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ «ΒΟΜΒΑ» ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΟΝΑ» Εισαγωγή Μαθητές Απαιτήσεις Διαδικασία Μέσα Σελίδα Μαθητή Μέσα Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές (κατά προτίμηση ένας κατά δύο άτομα) Σύνδεση στο Internet Στυλό Διορθωτικό Λευκές σελίδες Μολύβια Ξύστρες


Κατέβασμα ppt "«ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ «ΒΟΜΒΑ» ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΟΝΑ» Εισαγωγή Εργασία Δοκιμασία Πηγές (1) Πηγές (2) Αξιολόγηση Συμπεράσματα Σελίδα Καθηγητή Σελίδα Καθηγητή Εισαγωγή."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google