Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

1 ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΥΛΩΝΑ ΟΜΑΔΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ ΘΕΜΑ: «Εξοικονόμηση Ενέργειας – Ανακύκλωση» Σχολικό Έτος 2006-7.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "1 ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΥΛΩΝΑ ΟΜΑΔΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ ΘΕΜΑ: «Εξοικονόμηση Ενέργειας – Ανακύκλωση» Σχολικό Έτος 2006-7."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 1 ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΥΛΩΝΑ ΟΜΑΔΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ ΘΕΜΑ: «Εξοικονόμηση Ενέργειας – Ανακύκλωση» Σχολικό Έτος

2 Η ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ Η ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ Η ομάδα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης του σχολείου μας αποτελείται από τους μαθητές των τμημάτων Β΄1 και Β΄2, οι οποίοι χωρίστηκαν σε υποομάδες και ανέλαβαν δράση σε συγκεκριμμένους τομείς ανάλογα με τις διαθέσεις και τα άλλα ταλέντα τους ως εξής : ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΟ ΔΗΜΟ : Μακροδημήτρης Λάμπρος Μηνάς Τηλέμαχος Κατσιφή Αλεξάνδρα Δολαπλής Φίλιππος Βελέντζα Αθηνά Ουζμπάση Μαριάννα Νακάι Συλβάνα-Χριστίνα ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΟΥΣ Δ/ΝΤΕΣ Γ/ΣΙΟΥ ΚΑΙ ΛΥΚΕΙΟΥ: Μπασαντή Δανάη Χούσου Αθανασία Μπάκο Ελισάβετ Μαρούλη Μαρία Χασανάι Νίκος Χοντάι Σοφία Μπιλιώνας Οδυσσέας

3

4 ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ : ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ : Αλτάνη Δανάη Αλτάνη Δανάη Κούκκος Γιάννης Κούκκος Γιάννης Πετρά Αναστασία Πετρά Αναστασία Μπουγέση Κωνσταντίνα Μπουγέση Κωνσταντίνα Κυριάκου Αγγελική Κυριάκου Αγγελική Τσιώτα Ευαγγελία Τσιώτα Ευαγγελία Μντσελούρη Ντιάνα Μντσελούρη Ντιάνα ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ – ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΣΤΑ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ: ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ – ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΣΤΑ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ: Κούτρας Ηρακλής Κούτρας Ηρακλής Γιατράς Αθανάσιος Γιατράς Αθανάσιος Γραίγος Αλέξανδρος Γραίγος Αλέξανδρος Προκάκης Ευάγγελος Προκάκης Ευάγγελος Πανουσόπουλος Αλέξανδρος Πανουσόπουλος Αλέξανδρος Χότζα Μπλεντάρ Χότζα Μπλεντάρ Περικλίου Ταουλάντ Περικλίου Ταουλάντ Μπαμπαλίου Ιωάννης Μπαμπαλίου Ιωάννης Λούζη Ισούφ Λούζη Ισούφ Τσότσι Βασίλειος Τσότσι Βασίλειος

5 ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ (ΔΑΚΤΥΛΟΓΡΑΦΗΣΗ, ΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΑ, ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ): (ΔΑΚΤΥΛΟΓΡΑΦΗΣΗ, ΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΑ, ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ): Ευσταθίου Ευαγγελία Ευσταθίου Ευαγγελία Σολωμός Παναγιώτης Σολωμός Παναγιώτης Τσέλιος Μιλτιάδης Τσέλιος Μιλτιάδης Χούσου Αθανασία Χούσου Αθανασία Μαρούλη Μαρία Μαρούλη Μαρία Ντουλακάκης Γεράσιμος Ντουλακάκης Γεράσιμος ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΤΩΝ ΕΙΔΩΝ ΜΠΑΤΑΡΙΩΝ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΓΟΡΑ : ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΤΩΝ ΕΙΔΩΝ ΜΠΑΤΑΡΙΩΝ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΓΟΡΑ : Λένου Δήμητρα Λένου Δήμητρα Νάνος Γιώργος Νάνος Γιώργος Ντουλακάκης Γεράσιμος Ντουλακάκης Γεράσιμος Καλογήρου Φαίδρα Καλογήρου Φαίδρα Τσακαλίδης Σπύρος Τσακαλίδης Σπύρος Μπραούση Αριόλα Μπραούση Αριόλα Κιόσκου Ντανιέλα Κιόσκου Ντανιέλα ΈΡΕΥΝΑ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΚΑΙ ΣΤΟ INTERNET : ΈΡΕΥΝΑ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΚΑΙ ΣΤΟ INTERNET : Όλοι οι μαθητές Όλοι οι μαθητές ΣΤΑ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ, ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ, ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΚΑΙ ΣΥΝΑΦΕΙΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ : ΣΤΑ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ, ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ, ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΚΑΙ ΣΥΝΑΦΕΙΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ : Όλοι οι μαθητές Όλοι οι μαθητές Η ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ : Η ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ : ΕΛΙΣΣΑΒΕΤ ΚΑΡΑΚΑΣΙΔΟΥ ΕΛΙΣΣΑΒΕΤ ΚΑΡΑΚΑΣΙΔΟΥ

6 ΤΟ ΘΕΜΑ «Εξοικονόμηση ενέργειας – ανακύκλωση μπαταριών» «Εξοικονόμηση ενέργειας – ανακύκλωση μπαταριών» Αφορμή: Η τοποθέτηση του κάδου της ΑΦΗΣ απ’ την προηγούμενη σχολική χρονιά Αφορμή: Η τοποθέτηση του κάδου της ΑΦΗΣ απ’ την προηγούμενη σχολική χρονιά Αιτία: Αιτία: 1. Η διάθεση όλων μας για ένα διαφορετικό σχολείο: Με δράσεις, πρωτοβουλίες, χαρά, δημιουργικότητα, συμμετοχή, συνεργασία. 2. Η συνειδητοποίηση της ρύπανσης που προκαλούν τα τοξικά στοιχεία των μπαταριών. 3. Η συνειδητοποίηση της κατασπατάλησης της ενέργειας και των φυσικών πόρων.

7 ΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΜΑΣ Γνώση, Ευαισθητοποίηση, Υπευθυνότητα, Συλλογικότητα, ΧΑΡΑ Γνώση, Ευαισθητοποίηση, Υπευθυνότητα, Συλλογικότητα, ΧΑΡΑ

8 ΤΑ ΜΕΣΑ ΜΑΣ Έρευνα, Πείραμα, Παρατήρηση, Κατασκευή Εποπτικού Υλικού, Φωτογράφιση, Συνέντευξη, Παιδαγωγικά παιχνίδια κ.λ.π. Έρευνα, Πείραμα, Παρατήρηση, Κατασκευή Εποπτικού Υλικού, Φωτογράφιση, Συνέντευξη, Παιδαγωγικά παιχνίδια κ.λ.π.

9 ΟΙ ΔΡΑΣΕΙΣ ΜΑΣ Συλλογή πληροφοριακού υλικού (βιβλία, περιοδικά, διαδίκτυο) σχετικά με Συλλογή πληροφοριακού υλικού (βιβλία, περιοδικά, διαδίκτυο) σχετικά με α) την ιστορία της μπαταρίας, τη χρήση της, τα είδη, την προέλευση α) την ιστορία της μπαταρίας, τη χρήση της, τα είδη, την προέλευση β) την εξοικονόμηση ενέργειας, για ποιους λόγους επιβάλλεται (βιοκλιματική αρχιτεκτονική-μόνωση κτιρίων) β) την εξοικονόμηση ενέργειας, για ποιους λόγους επιβάλλεται (βιοκλιματική αρχιτεκτονική-μόνωση κτιρίων) Συνέντευξη από το Δήμαρχο Αυλώνα σχετικά με τ’ απορρίμματα του Δήμου και τη Διοχέτευσή τους Συνέντευξη από το Δήμαρχο Αυλώνα σχετικά με τ’ απορρίμματα του Δήμου και τη Διοχέτευσή τους Συνέντευξη από το Δήμαρχο Αυλώνα Συνέντευξη από το Δήμαρχο Αυλώνα Συνέντευξη στους Δ/ντές του Γ/σίου και του Λυκείου μας σχετικά με την κατανάλωση ενέργειας στο Σχολείο μας Συνέντευξη στους Δ/ντές του Γ/σίου και του Λυκείου μας σχετικά με την κατανάλωση ενέργειας στο Σχολείο μας Συνέντευξη στους Δ/ντές του Γ/σίου και του Λυκείου μας Συνέντευξη στους Δ/ντές του Γ/σίου και του Λυκείου μας Έρευνα στα τοπικά συνεργεία αυτοκινήτων σχετικά με τη διοχέτευση των μπαταριών αυτοκινήτων Έρευνα στα τοπικά συνεργεία αυτοκινήτων σχετικά με τη διοχέτευση των μπαταριών αυτοκινήτων Έρευνα σε καταστήματα πώλησης και καταγραφή των ειδών μπαταριών Έρευνα σε καταστήματα πώλησης και καταγραφή των ειδών μπαταριώνειδών μπαταριώνειδών μπαταριών Συνέντευξη σε ιδιώτη ηλεκτρολόγο σχετικά με την κατανάλωση ρεύματος των οικιακών συσκευών Συνέντευξη σε ιδιώτη ηλεκτρολόγο σχετικά με την κατανάλωση ρεύματος των οικιακών συσκευών Συνέντευξη σε ιδιώτη ηλεκτρολόγο Συνέντευξη σε ιδιώτη ηλεκτρολόγο Πείραμα στην τάξη για την τοξικότητα των μπαταριών Πείραμα στην τάξη για την τοξικότητα των μπαταριών Πείραμα στην τάξη Πείραμα στην τάξη Σύνταξη ερωτηματολογίου που διακινήθηκε στους κατοίκους της περιοχής σχετικά με τα απορρίμματα και την κατανάλωση ενέργειας. Συμπεράσματα Σύνταξη ερωτηματολογίου που διακινήθηκε στους κατοίκους της περιοχής σχετικά με τα απορρίμματα και την κατανάλωση ενέργειας. Συμπεράσματα Σύνταξη ερωτηματολογίου Συμπεράσματα Σύνταξη ερωτηματολογίου Συμπεράσματα Ενημέρωση όλων των σχολείων της περιοχής για το πρόγραμμά μας και πρόταση να το εφαρμόσουν. (Το Γ/σιο Φυλακών και το Νηπιαγωγείο ήδη συνεργάστηκαν) Ενημέρωση όλων των σχολείων της περιοχής για το πρόγραμμά μας και πρόταση να το εφαρμόσουν. (Το Γ/σιο Φυλακών και το Νηπιαγωγείο ήδη συνεργάστηκαν)

10 … ΟΙ ΔΡΑΣΕΙΣ ΜΑΣ συνέχεια… Καταγραφή των ηλεκτρικών συσκευών του σχολείου και υπολογισμός της ενέργειας που καταναλώνουν Ενημέρωση για άλλες μορφές ανακύκλωσης (γυαλί, χαρτί, αλουμίνιο, πλαστικό, κομπόστ) Ενημέρωση για άλλες μορφές ανακύκλωσης (γυαλί, χαρτί, αλουμίνιο, πλαστικό, κομπόστ) Εφαρμογή στην πράξη ανακύκλωσης μπαταριών (συλλογή μπαταριών – ο κάδος ξαναγεμίζει) Εφαρμογή στην πράξη ανακύκλωσης μπαταριών (συλλογή μπαταριών – ο κάδος ξαναγεμίζει) Εγκατάσταση κάδου ανακύκλωσης αλουμινίου Εγκατάσταση κάδου ανακύκλωσης αλουμινίου Τριήμερη Εκπαιδευτική Εκδρομή στο Κ.Π.Ε. Θέρμου Αιτωλοακαρνανίας Τριήμερη Εκπαιδευτική Εκδρομή στο Κ.Π.Ε. Θέρμου Αιτωλοακαρνανίας Τριήμερη Εκπαιδευτική Εκδρομή στο Κ.Π.Ε. Θέρμου Αιτωλοακαρνανίας Τριήμερη Εκπαιδευτική Εκδρομή στο Κ.Π.Ε. Θέρμου Αιτωλοακαρνανίας Κατασκευή αφισσών, ενημερωτικού υλικού Κατασκευή αφισσών, ενημερωτικού υλικού Κατασκευή αφισσών Κατασκευή αφισσών Δημιουργία ταινίας (μην είστε αυστηροί) Δημιουργία ταινίας (μην είστε αυστηροί) Δρώμενο (έκπληξη) Δρώμενο (έκπληξη)

11 ΟΙ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΤΕΣ ΚΑΙ ΒΟΗΘΟΙ ΜΑΣ Οι υπόλοιποι μαθητές του σχολείου Οι υπόλοιποι μαθητές του σχολείου Οι καθηγητές μας Οι καθηγητές μας Ο Δ/ντής Ο Δ/ντής Οι γονείς μας και ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων Οι γονείς μας και ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων Οι Επαγγελματίες που μας πληροφόρησαν Οι Επαγγελματίες που μας πληροφόρησαν

12 ΟΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΜΑΣ σχετικά με την εξοικονόμηση ενέργειας και τη μείωση των απορριμμάτων Δεν πετάμε τις παλιές μπαταρίες στα σκουπίδια αλλά στους ειδικούς κάδους ανακύκλωσης Ανακυκλώνουμε όσα περισσότερα απορρίμματα μπορούμε (χαρτί, γυαλί, αλουμίνιο, οικιακά απόβλητα) συμμετέχοντας ενεργά σε όποια προγράμματα ανακύκλωσης εφαρμόζονται στην περιοχή μας. Έτσι μειώνουμε δραστικά και τον όγκο των σκουπιδιών. Χρησιμοποιούμε λιγότερο το αυτοκίνητο και περισσότερο το ποδήλατο και … τα πόδια μας Μονώνουμε τα σπίτια μας από την αρχή της κατασκευής τους Αν δεν είναι μονωμένα φροντίζουμε να προσθέσουμε μόνωση και ελέγχουμε για διαρροές. Βάζουμε διπλά τζάμια. Τοποθετούμε ηλιακούς και όχι ηλεκτρικούς θερμοσίφωνες. Προτιμούμε ανεμιστήρες οροφής και όχι κλιματιστικά Χρησιμοποιούμε λάμπες φθορισμού (καταναλώνουν μόνο το ¼ της ενέργειας σε σχέση με τις απλές λάμπες)

13 Ρυθμίζουμε και καθαρίζουμε τακτικά τους καυστήρες θέρμανσης (αποδίδουν περισσότερο και οικονομικά) Δε χρησιμοποιούμε πιάτα και ποτήρια πλαστικά (μιας χρήσεως) αλλά χάρτινα που διασπώνται Κλείνουμε τους διακόπτες όταν δεν χρειαζόμαστε φως βγαίνοντας απ΄το δωμάτιο Δεν αφήνουμε το νερό να τρέχει άσκοπα κατά τη διάρκεια του ντους ή όταν βουρτσίζουμε τα δόντια ή πλένουμε πιάτα ή ποτίζουμε τον κήπο μας και άλλες πολλές προτάσεις θα είχαμε … ΟΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΜΑΣ σχετικά με την εξοικονόμηση ενέργειας και τη μείωση των απορριμμάτων

14 ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ Δε χρειάζεται να κάνουμε θεαματικές ενέργειες για να βελτιώσουμε την κατάσταση, αλλά μικρές καθημερινές μικροαλλαγές στη συμπεριφορά μας Δε χρειάζεται να κάνουμε θεαματικές ενέργειες για να βελτιώσουμε την κατάσταση, αλλά μικρές καθημερινές μικροαλλαγές στη συμπεριφορά μας Α Ξ Ι Ζ Ε Ι Α Ξ Ι Ζ Ε Ι Γιατί το περιβάλλον είναι υπόθεση ΟΛΩΝ ΜΑΣ Γιατί το περιβάλλον είναι υπόθεση ΟΛΩΝ ΜΑΣ Περιβ. Ομάδα Περιβ. Ομάδα 1 ου Γυμνασίου Αυλώνα

15 Και η …έκπληξη που σας υποσχεθήκαμε!


Κατέβασμα ppt "1 ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΥΛΩΝΑ ΟΜΑΔΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ ΘΕΜΑ: «Εξοικονόμηση Ενέργειας – Ανακύκλωση» Σχολικό Έτος 2006-7."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google